Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BABY-OLIFANT "K"
    Wat betrefd de vragen per E-mail over het OLIFANTJE in de ANTWERPSE ZOO verwijs ik u naar:

      WWW.BABY-OLIFANT.BE

     Heden voormiddag ga ik weer even naar DE ZOO

     De voorziene periode voor de geboorte is nu verplaatst naar 10 tot 20 MEI

    De normale dracht is 22 MAANDEN of 650 dagen maar er zijn bevallingen geweest tussen de 620 en 690 dagen in het verleden .........DUS ???

    04-05-2009 om 07:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERNATIONAL CONNECTIONS
    Out of recent very intresting contacts at non official International connections dit I obtain very

    intresting information about the AVIATION WORLD in EUROPE:


     , NATO, EASA, ESA,SESAR-JU, DG-TREN, ICAO, ECAC , EUROCONTROL and the

    NATIONAL CAA's and NATIONAL ANSP's
     
      in function of the requirements of IATA, IFATCA, IFALPA, ECA, EAS, IAOPA, IBAC, FAI

     Whe are going to see very intrestind developments in 2010 ??

    03-05-2009 om 20:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    M 04/05   ZOO  + HOSPITAAL

    T  05/05   ZOO

    W  06/05  FLAG

    T  07/07   EUROCNTROL

    F   08/05   ZOO

    S O9/05   FLAG + VLRI + ASA

    S 10/05    FLAG + EBAW +RAAC  WZ

    29-04-2009 om 20:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY's FOLOW UP
    Today I made a number intresting contacts with persons who seems to be in favor og GA & AWO in the folowing EU-INSTITUTIONS:

    -DG-TREN

    -EU-COMMISION

    -EU-COUNCIL

    -COREPER

    -COR

    -EESC

    -EP

    -SESAR-JU

    I wil request IAOPA HQ to suply a number of persons involved in this INSTITUTIONS the

    IAOPA NEWSLETTER

    29-04-2009 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DRAFT AFIS MANUEL
    The proposed EUROCONTROL  AREODROME FLIGHT INFORMATION SERVICE

    is a draft developed in function of the ICAO AFIS manuel from 1986 adapted to the present

    requirements of VFR operation on REGIONAL AERODROME where there is limited IFR

    OPERATIONS of the LCA  instead of developing a CTR with a costly TWR/ATC for mixte
     
     
    IFR/VFR operations

    Any sugestions or adaptions toƧ be adressed ASAP to EUROCONTROL ???

     CAY.BOQUIST@EUROCONTROL.INT
    LUCIE.KOVACOVA@EUROCONTROL.INT

    I have circulated this information toward the INTRESTED ORGANISATIONS:

    -IAOPA-EUROPE
    -EUROPE-AIRPORT
    -PPL/IR
    -EBAA






    Keep me in the picture plees  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    28-04-2009 om 20:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI WARNING
    Wat betrefd het bergvliegen is het noodzakelijk onze leerlingen hier in BELGIE hun aandacht op

    te vestigen op het overvliegen van BERGACHTIGE STREKEN een bepaalde bijkomende

    opleiding noodzakelijk maakt

    Ik maak een onderscheid tussen:

    BERGVLIEGEN

    VLIEGEN OVER BERGACHTIGE STREKEN

    Bergvliegen is voor mij een bijkomende bevoegdheid welk men moet behalen met een FI aktief in deze aktiviteit in deze streek

    Het overvliegen vergt ook een bepaalde bijkomende opleiding met piloten welk ervaring hebben met het overvliegen van bergachtige streken

    zie ook  WWW.AOPA.ORG      Search: MOUNTAIN FLYING

    Ikzelf heb het geluk gehad om ZWEEFVLIEG INIATIE te bekomen in het vliegen in de bergen in FRANKRIJK

    Tevens als MILITAIRE HELICOPTER PILOOT heb ik de opleiding BERGVLIEGEN gevolgd maar heb geen OPERATIONELE ERVARING in bergachtige omgeving opgedaan

    We spreken hier over BERGEN en niet over HEUVELACHTIG gebieden

    CAUTION de luchtstromingen in bergachtig terrein kunnen zeer veradelijk zijn en hebben invloed tot op grote hoogten ???

    27-04-2009 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL IN MAROCO deel 2
    Wat betrefd de vragen over dit ongeval kan ik heden enkel vermelden dat het een :

     CIRRUS SR22 betreft  N45GH

    en gevlogen door PHILIPPE OCULA van WAREMME

    Het ongeval gebeurde in een bergachtige streek men vermeld het ATLAS gebergte ??

    Vermoedelijk staan er meer gegevens in de Regionale kranten gezien het hier een bekende dierenarts betrof in deze streek.

     Wat betrefd de oorzaak kan men voorlopig nog niet melden

    27-04-2009 om 16:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VEILIGHEID ( SAFETY) In deLUCHTVAART
    Gezien de grote belangstelloing op HET FORUM van WWW.SENIORENNET.BE  over           

     DE VEILGHEID in DE LUCHTVAART

    Adviseer ik een zeer intresant boek namelijk:

    De handhaving van de veiligheid van de luchtvaart in de Nederlandse rechtsorde, mede in relatie tot de Internationale en Europese regelgeving

     In het proefschrift door R.M SCHNITKER

    contact;   RONALD.SCHNITKER   EINDHOVEN AIRPORT

    26-04-2009 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RIK MOONS
    Geeft op 2009/05/20 een lezing te EINDHOVEN bij de EINDHOVENSE VLIEGCLUB ( NL) over:

    PILOOT en MENSELIJKE BEPERKINGEN ( HUMAN FACTORS)

    Iedereen is welkom

    contact: ;   RIK.MOONS@SKYNET.BE      ASAP

    26-04-2009 om 17:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HQ EUROCONTROL
    Out of some very intresting contacts does it apaer thad in HQ EUROCONTROL there is now again

    a very active reasigment of persons in charche for certain projects witch are of intrest for the NON

    CAT AIRSPACE USERS operating in VFR such as:

    -SESAR-JU liaison

    -MODE "S"

    -ELT 406 MHZ

    -AIRSPACE INFRINGEMENT

    -CHARGES in line to the EC

    -AFIS

    -Common TA

    -INCIDENT evaluation toward EASA

    -JUST CULTURE

    -

    26-04-2009 om 15:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    M 27/04       Home  + ZOO

    T  28/04       EUROCONTROL VIP/VLJ

    W 29/04      EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS    +   FLAG

    T  30/04          ZOO + WINGS For CHILDREN +ROTSELAAR  met BABBELHOEKJE

    F  01/05      FLAG +  EBAW + RAAC  + WZ

    S  02/05     FLAG + EBAW + RAAC       + MISSION NETHERLAND

    S  03/05     MISSION NETHERLAND

    M 04/05    ZOO  + HOSPITAL

    26-04-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKEN aan DE ANTWERPSE ZOO
    In functie van het bezoek aan DE ZOO met de OASEKES VAN RUST verleden week
     
    DONDERDAG krijg ik nu een aantal E-MAILTJES met vragen over DE ZOO en over de
     
    toekomstige geboorte van BABY-OLIFANTJE " K"


     www.zooantwerpen.be

    WWW.BABY-OLIFANT.BE

    Ik ben nog bereid om voor een groep senioren  behorende tot SENIORENNET als onbetaalde
     
    GIDS hen te begeleiden voor een dagje in DE ZOO

    Het ORGANISREN voor het samenkomen in  LE CAFR ROYAL  en voor de ingang en het

    middagmaal in DE FLAMINGO moet echter door een verandwoordelijke worden gedaan

    Ik heb geen tijd om me daar aktief mee bezig te houden, maar kan wel adviezen geven over de
     
    verschillende aspecten die er komen bij kijken !!


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    SFEERBEELDEN vind u op het FORUM bij het onderwerp 

    SENIORENCAFE 

    OASEKE VAN RUST 

     of via  

    MEETINGS/SAMENKOMSTEN SENIORENNET

    en kijk naar  ;  Bezoek aan DE ZOO    door  HET OASEKE VAN RUST

     

    25-04-2009 om 15:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL in MAROCO
    Heb heden geenbijkomende informatie dan dat het een GENERAL AVIATION operatie betrof

    vermoedelijk uit CHARLEROI( niet bevestigd) met Twee  Franstalige piloten en twee pasagiers

    25-04-2009 om 05:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KANDIDAAT PILOTEN
    Een vraag die veel jongeren welk heden aan het ZWEEFVLIEGEN zijn stellen , is waarom dat ik hen aanraad om ook hun niet LUCHTVAART STUDIES verder te zetten.

    De grote reden is de steeds bestaande onderzekerheid van uw MEDISCHE GESCHIKTHEID

    Wat MEDISCHE onderzoeken betrefd kan ik verwijzen naar mijn eigen ervaringen!!

    Als MILITAIRE PILOOT onderging ik elke 12 maanden twee MEDISCHE KEURINGEN dus om de 6 maand zijnde een grondige in het GENEESKUNDIG LUCHTVAARTCENTRUM van de LUCHTMACHT toen in KAZ GERUZET te ETTERBEEK en een tweede minder grondig in de eigen eenheid.

    Als BURGERPILOOT was ik houder van VERGUNNINGEN in FRANKRIJK, BELGIE, NEDERLAND en USA
    dit betekende in elk der landen ook nog een jaarlijks burger medisch onderzoek behalve in Nederland die een certificaat van de BAF als voldoende aanvaarde.

     Dus elke 6 maand staat uw MEDISCHE GESCHIKTHEID ter discutie en bij de minste twijfel word men TIJDELIJK ONGESCHIKT verklaart wat bijkomende onderzoen vergt en maanden dat men niet mocht vliegen en in het ergste geval PERMANENT ONGESCHIKT.

    Spreek uit ervaring ??

    Na een ONGEVAL na 24 maanden MILITAIR MEDISCH ONGESCHIKT in BURGER werdt ik wel aanvaard als MEDISCH GESCHIKT als PRIVAAT PILOOT ZWEEFVLIEGEN, HELICOPTER en VLIEGTUIG maar niet meer als BEROEPSPILOOT of INSTRUCTEUR

     Dus niet zo aangename toestand en aanpassing in mijn levensloop !!

    23-04-2009 om 05:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. HELICOPTER-PILOTS
    Take note of the EHEST prelimary analyses results

       REGARDS
        SDW

    23-04-2009 om 05:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRESTATIEVERGOEDINGEN DGLV
    Wat betrefd het voorstel voor de aanpassingen aan de PRESTATIEVERGOEDINGEN van het

    DGLV zoals dit werdt aangevangen  in SEPTEMBER 2007 met de Staatssecretaris voor mobiliteit
    stel ik vast dat de NON CAT AIRSPACE USERS weer in verspreide slagorde dit onderwerp

    benaderen op zulke wijze dat men zich weer gaat kunnen verschuilen achter de verschillende

    voorstellen

    Reeds vele jaren geleden had ik getracht om via COPERMIXAIR een groep te vormen welk
     
    voorstellen zou opmaken om  de noden van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    OPERATION ten opzichte van het toenmalig BLV nu DGLV genoemd  op te bouwen om
     
    zodoende een aanvaardbaar benadering van  de verschillende aktiviteiten in te dien

    Nu gaan verschillende ORGANISATIES enkel van uit hun noden de autoriteiten te benaderen met
     
    gevolg dat de goed georganiseerde CAT zijn wensen zal vervukt zien ten nadele van de NON

    CAT waarin DE SME, FTO,RF, en de LUCHTSPORTEN het slachtoffer zullen zijn, met het

    resultaat dat BELGIE zijn reeds beperkte LUCHTVAART INDUSTRIE volledig in de grond zal

    booren, want zonder gemotiveerde jongeren is de LUCHTVAART in BELGIE ten dode
     
    opgeschreven

     Gelukkig zijn er lidstaten in de 27 EU lidstaten wel landen welk het nut van de NON CAT

    AIRSPACE USERS begrijpen om zodoende in de toekomst de MONOPOLIE in de

    LUCHTVAART INDUSTRIE van de 21th EEUW  binnen te haalen

    21-04-2009 om 18:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZATERDAG 18 APRIL 2009
     -0700  FLAG
      0900   RAAC PILOOT VOOR EEN DAG
      10:00  BELAIR CAFETARIA
      1300   THUIS

    ZONDAG 19 APRIL 2009
      -07:00  FLAG
      -09:00  ANTWERP AIRPORT- BELAIR
      -11:00  RAAC
      -1300 VISIT ANTWERP CENTRAL CIR_TY

     MAANDAG 20 APRIL 2009
      09:00  bezoeki ZOO

     DINSDAG 21 APRIL 2009
      0900 bezoek ZOO

     WENSDAY 22 APRIL 2009
       -07:00  HQ EUROCONTROL
       -11:00   EU-DG-TREN
       -13:00   ANTWERP AIRPORT

      DONDERDAG 23 APRIL 2009
       -10:00 bezoek ZOO met SENIOREN

     
     for not yet confirmed vists pleas transmit your E-MAIL ASAP with
    -LOCATION
    -DATE
    -TIMING from ....till ...

    17-04-2009 om 11:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    16-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EBGT
    Via een mijner bezoekers van mijn BLOG een zekere RUFO bracht mij via de link over

    GENT SINT DENIJS WESTREM vliegveld een aantal herinneringen naar boven van de periode dat
     
    ik in EBGT vloog.

      Ik heb daar veel gevlogen met de helicopter ALLOUETTE II voor de RIJKSWACHT in  

    DE GROENDREEF

    Tevens heb ik daar nog voor de firma SOTRAMAT nieuwe vliegtuigen afgeleverd en ook enkele
     
    vluchten op ZWEEFVLIEGTUIGEN gedaan

    Ben ook zeer aktief betrokken geweest in de strijd om EBGT te behouden en later om te trachten

    een nieuw vliegveld voor en in de nabijheid van GENT aan te leggen

     HTTP://WWW.AIRFIELD-GHENT.BE

    16-04-2009 om 20:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE VRAGEN
    Een aantal E-MAILTJES gaan herhaalde malen weer over vragen over de LUCHTVAART

    GESCHIEDENIS , ik zou deze personen adviseren van eerst de website van BAHA te bezoeken en
    mischien van lid te worden van deze organisatie

    WWW.BAHA.BE

    16-04-2009 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENERAL AVIATION
    Gelieve wel nota te nemen dat de regels voorzien in ICAO ANNEXE 6 part II enkel toepaselijk zijn

    op INTERNATIONAL GENERAL AVIATION en niet noodzakelijk op NATIONAAL
     
    GENERAL AVIATION vluchten welk enkel kunnen onderworpen zijn aan de NATIONALE

    WETGEVING

    ANNEXE 1 van ICAO on PEL voorziet de vergunningen voor:

    AIRPLANE

    GLIDERS

    BALLOONS

    AIRSHIPS

    HELICOPTER

    but not for ULM, DPM,DELTA and GYROCOPTERS

    16-04-2009 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!