Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRFRANCE 447
    Reeds deze morgend kreeg ik een E-mailtje van Rio de Janeiro welk melde dat een A330-200 was verdenen van de RADAR.

    Daarna bekwam ik verschillend mailtjes met allerlei gissingen van wat er kon gebeurt zijn.

    Tot op heden is er geen verdere juiste informatie

    Het is echter zeer onwaarschijnlijk dat een toestel van het type AIRBUS 330 gewoon door DE BLIKSEM of TURBULENTIE kan verongelukken.

    Het enigste we zeker weten is dat het niet op zijn bestemming in PARIJS is aangekomen, verder is allemaal gissingen en moeten we wachten op efectieve informatie!!!

    01-06-2009 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVEN VERGOEDINGEN ANTWERPEN
    Verschillende E-mailers beklagen zich over de nieuwe toegepaste tarieven te EBAW:

    zie hiervoor:

        HTTP://STAATSBLADCLIP.ZITA.BE/STAATSBLAD/WETTEN/2009/04/2008/WET-2009301484.html

     Tevens vernam ik dat deze tarieven werden uitgewerkt in consulatie met de lokaal gevestigde FIRMA's  (SME) en ORGANISATIES( NPO)

    30-05-2009 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AGEING AIRCRAFT
    Be aware of thad the information circulated by SKYBRARY-WIKI of EUROCONTROL concerns .
     
     OLDER JET AIRCRAFT and not the NON PRESURAISED  AIRCRAFT mostly involved in GA & AWO

     see: JCAA  ( JOINT COUNCIL ON AGING AIRCRAFT)


    take also a look at:  WWW.AOPA.ORG    and go te SEARCH....... AGEING AIRCRAFT

    WWW.ASF.ORG/BLOG/AGEING.AIRCRAFT

    30-05-2009 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANNUAL SAFETY REVIEUW 2007 EASA
    I sugest to take a close look to PAGE 21 till 29

    WWW.EASA.EUROPA.EU

    30-05-2009 om 15:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROMOTION by EU for SUPPORT to ASSOCIATIONS & FOUNDATIONS
    In 1995 I iniated a strong action in vieuw to obtain suppoer frim the EU-ISTITUTIONS for

    ASSOCIATIONS and FOUNDATIONS involved in GA & AWO or for all the NON

    COMMERCIAL AIRSPCE USERS to be abel to obtain recognition and financial support for their

    representation at the EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS

    SEE: IP/97/481   of 04 JUNE 19997  by  CHRISTOS PAPOUTSIS commisionar in charge of


    SOCIAL ECONOMIE


    FOLOW UP is in progres pleas keep me informed on any activity on this mather in vieuw to lobby toward the NEW-EP 2009-2004

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-05-2009 om 13:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SELFREFUELING
    ADIVISE TO PIC  GA & AWO

     Presently the operational SELFREFUELING is becoming a utulisation at many AERODROME.

     Read careful the instructions on the  FUEL-SERVICE-STATION

     dont forget the problem of STATICAL ELECTRICITY

     Be aware thad  NO PERSONS may be on bourd during REFUELING except special STANDBY of the FIRE SERVICES.

     Be aware of your responsablity as PIC for the SEFETY PRECAUTIONS !!!

    30-05-2009 om 13:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE VLIEGTUIGEN
    Wat betrefd HISTORISCHE VLIEGTUIGEN was  Er een zeer mooie colectie toestellen in    

         vliegende toestand te KORTRIJK-WEVELGEM  / EBKT maar deze is nu verkocht naar
     
    verschillende plaatsen  in het buitenland sedert het overlijden van de eigenaar de heer LANDUYT


    De onderstaande colecties zijn nog in vliegbare toestand:

      WWW.STAMPE.BE
     
     WWW.LUCHTVAARTMUSEUM.NL


     Er is ook nog de collectie van ERIC VORMEZEELE te EBBT

    29-05-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOESTAND SDW
    Heden morgend vermelde ik dat ik slecht geslapen had en sedert gisteren een zware valling heb

    alsook een bloedneus en dat ik me even rustig ging houden!!!

    Schijnbaar zijn er een aantal senioren welk denken dat ik ernstig ziek ben en mij ongeruste mailtjes
     
    hebben gezonden, ik ben echter praktisch terug geheel 100% hoor en heb deze morgend mijn twee
     
    uur durende wandeling in DE ZOO gedaan hoor

     Morgen weer normale vrijdag met MARKTBEZOEK en wandeling naar DE ZOO

    Het WE kom ik gewoon de gemaakte afspraken na hoor !!

    ZATERDAG  30/5   van  0900 tot 1200  cafetaria te EBAW

    ZONDAG     31/5   van   0900 tot 12;00 cafetaria EBAW   en WZ

    MAANDAG 01/06 van   0900 tot 1200 cafetaria EBAW

    DINSDAG   02/06  ZOO

    WOENSDAG 03/06  zending EU-ARENA

    DONDERDAG 04/06 Bureel FLAG

    VRIJDAG        05/06  MARTTBEZOEK  en wandeling naar de  ZOO

    28-05-2009 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AFTER 07 JUNE 2009
    After 07 JUNE 2009 there wil not be only a new compostioen of the EP , but also a lot of other
     
    changes  in the functions at the top positions in the E.C ??

     I als have been advised thad some of the top promoters of GA & BA wil be propmoted in a new

    complete other branche

    A lo of LOBBYING wil be needed ASAP !!

    28-05-2009 om 13:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Publication on GA & BA
    WWW.EUROCONTROL.INT/EPR/GALLERY/CONTENT/PUBLIC/DOCS/YEARBOOK_EC%FS.pdf

    27-05-2009 om 22:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION INDUSTRY
    In function of a number of questions concerning GENERAL AVIATION do I like to draw YOUR

    attention to the ICOA JOURNAL - ISSIEU 01-2009 page 33 til 35

    :

     WWW.ICAO.INT/ICAO/EN/JR/2009


     I ame always avaible for aditional clarification

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    27-05-2009 om 20:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROCONTROL restructuration 24/03/2009
    Predently the aplication of the RESTRUCTURATION of HQ EUROCONTROL has for efect

    thad a number of new persons are going to be in charche for subjects in relarion to the NON CAT

    AIRSPACE USERS requirements


    Developed today a number of new contacts on this subject and received invitation for a number
     
    internal meetings to clarify the STAKE HOLDERS situation concerning mainly the VFR

    OPERATIONS

    27-05-2009 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    I have now reacted to ALL my E-MAILS , if you have not received a reaction this means YOUR

    MAIL has been lost!!! Pleas SEND it again........ASAP

    25-05-2009 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONVINGING a MEP
    A very important MEP visited yestoday a FLY-IN of HISTORICAL AIRPLANE acompagniet by a
    Expert of a NATIONAL CAA

    Afterwarts whe had a very long and intresting conversation in witch I was abel to inform hem thad

    there is a urgent need to develop the required EU enviroment to protect the HISTORICAL

    AVIATION ENVIROMENT

    The advise of the NATIONAL EXPERT was very negative since he is promoting thad al the

    HISTORICAL AIRCRAFT schould be made avaible in a MUSEUM in a NON FLYING

    STATUS

    I have strongly contested this vieuw I accept thad there schould be financial means avaible to place a

    number of AIRCRAFT in the MUSEA

    BUT there is urgent need to create the REGULATION to make it possible for SME,NPO or
     
    INDIVIDUAL PERSONS to keep HISTORICAL AIRCRAFT avaible in FLYING STATUS

    The EXPERT claim there are to many accidents with this old fashion aircraft but could not suply any

    concrete figures of the number of accidents in relation to the number of historical aircraft operating in

     the 27 EU memberstates

    CONCLUSION:

     IF    REELECTED   ????? the MEP is going to propose the STOA to make a STUDY on the activity of the HISTORICAL AIRCRAFT in the 27 EU memberstates

    VISITING the USA, CANADA and AUSTRALIA to colect aditional information

    He wil keep regular contacts on a personnel level

    Develop contacts on this subject with   WWW.IAOPA-UER.ORG
                                                               WWW.IAOPA.ORG

    Any sugestions , recommendations or comments are welcom at my E-mail:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    I hope the 4-7 JUNE 2009 EUROPEAN ELECTION wil brengback the MEP's who are PRO-GENERAL AVIATION & AERIAL WORK  (see my diagram)

    24-05-2009 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOST AVIATION FRIENDS
    Some of my AVIATION COLLEAGUES have rejoined HEAVEN permanently:

     -EDDY MEERSCHAERT  ( miliary pilot)

     -KAREL VANDOMMELEN ( glider pilot and iniator of the " DE MEEUW" at EBAW)

      Information confirmed at the WWW.STAMPE.BE   FLY-INN at EBAW this W.E

    24-05-2009 om 04:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORICAL AVIATION PATRIMONIUM
    I receive a lot of possitive news from the USA, CANADA and AUSTRALIA on the conservation of
    the HISTORICAL AIRCRAFT in FLYING CONDITION by NPO and INDIVIDUAL

    OWNERS


     HOWEVER ???

     At the EU level via the EASA REGULATION 216/2008 from 19.3.2008 do I receive from various
    EU-MEMBERSTATES some very ALARMING messages on a number of problems withe the

    aplication of this regulation by their NATIONAL CAA


    Folow-up is URGENTLY REQUIRED !!!

    24-05-2009 om 04:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug thuis
    Terug thuis na een intresante dag op de Antwerpse LUCHTHAVEN bij DE STAMPE FLY-IN met
     
    ontmoetejngen met veel oude bekenden en ook enkele senioren.

    Nu even op de PC alvorens voor een lekker etentje te gaan.

    Kom later wel wat meer toelichten en de beloofde informatie beschikbaar maken

    NOTA: STONE groetjes van FRANS CAERS en nog vele andere R.A.A.C leden welk achter u vroegen

    Voor foto's zal ik u later wel meddelen waar u deze kunt vinden.

    23-05-2009 om 17:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OJ L79/32 19/03/2008
    EASA

       For HISTORICAL AIRCRAFT

      see

      REGULATION 216/2008

    22-05-2009 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    21-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    DONDERDAG 21 MEI van 0600 tot 0900 uur BUREEL FLAG
                                                 0900 tot 1100 uur BELAIR op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    VRIJDAG         22 MEI van 1500 tot 1700 uur CHIPMEET op ZOERSEL/OOSTMALLE vliegveld

    ZATERDAG    23 MEI van 0900 uur tot 1800 uur ANTWERP AIRPORT + STAMPE FLY-IN

    ZONDAG       24 MEI van 0900 uur tot 12:00 uur STAMPE FLY-IN


    Hoop jullie te ontmoeten !!!

    21-05-2009 om 05:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SAY AGAIN
    Pleas can YOU clarify YOUR message you placed on my BLOG:

    18/05/2009  by EUROCONTROL on FINGERING ??

    19/05/2009  by KAZAKSTAN-AIRCONTROL ??

    You may contact me on    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-05-2009 om 16:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!