Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    18-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INVITATION on 01 JULY 2009
    Received a invitation to participate in the IMME symposium on behave of the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    Any sugestions or comments are welcom from the NON CAT AIRSPACE USERS ????

    ASAP......................via SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    18-06-2009 om 08:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU REGULATIONS
    At the EU leven in DG-TREN there is the intention to have the ICAO SARPS to be aoplied in the 27 EU memberstates.

    In vieuw of this there is a small task force evaluating the ICAO ANNEXES 1, 2,3,6,7,10 ,14 and 18 and looking at the official introduced 1600 filed differences by the 27 EU-MEMBERSTATES in vieuw to have a harmonised EU aplication of the ICAO SARPS in the future.

    I will have regular conversations with the involved persons from ICAO,DG-TREN , EUROCONTROL and FAA

    Don ask me a target date ???

    18-06-2009 om 08:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSITION ALTITUDE
    Many years ago DIETER PADE of AOPA GERMANY on behave of IAOPA proposed to have a HARMONISED TRANSITION ALTITUDE in the thad time 15 EU MEMBERSTATES

    At EUROCONTROL a TASK FORCE made a proppsal via the APSD ant the ANT but this was contested bij a number of CAA and ATSP?

    Now I noticed again thad a WORKING GROEP is working on a propsal to have the HARMONISED TRANSITION ALTITUDE on 10.000 ft insteaad of the 18.000 ft whe proposed in function of the experience in teh USA-AIRSPACE

    I whished the chairman succes since this proposal wil be introduced in the ICAO and the EU proposals in vieuw of the EU in the SESARJU project

    I will continue to lobby for this HARMONISED TRANSITION ALTITUDe since it will benefit the SAFETY during a APROCHE and avoid the present confusing aplications !!

    18-06-2009 om 07:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY's FOLOW UP
    I will try to make a folow up on the information obtained yestoday and in function from a number

    questions obtained via E-mail

    CHECK again later !!!

    18-06-2009 om 07:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS330 vanAIRFRANCE ongeval
    Tot op heden heb ik een aantal E-MAILTJES beandwoord over dit ongeval maar gezien de vele vragen kan ik dit niet verder opvolgen

    Voor degene die de FRANSE taal machtig zijn raad ik aan op het volgende E-MAIL de BD41 over dit ongeval aan te vragen per E-MAIL: aan een PIC van AIRFRANCE met veel ervaring en nu regelmatig intervieuws gevende over de LUCHTVAART gebeurtenissen !!!     jean.belotti@wanadoo.fr

    16-06-2009 om 16:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Use of the EAD
    Last week mentioned the speaker during the EAD USERS DAY that there where also a high
     
    amounth of PRIVAT PILOTS using the information avaible on the EAD for the  FLICHT

    PREPARATION

    Whe could not locate of this was done for IFR or VFR operations

    I would like to obtain written reaction from PRIVAT PILOTS who use the EAD if this is for VFR

    operations or IFR, I ame also intrested in any COMMENTS, SUGESTIONS concerning the EAD

    in vieuw to influance the future adaptions on the next generation of EAD

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    14-06-2009 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIJDSBESTEDING SDW
    Enkele mailtjes stellen de vraag hoe ik de verschillende aktiviteiten heb kunnen combineren in mijn levensloop;

     Sedert 1954 tot 2004 besteede ik 10% aan mijn huiselijk leven en 90% aan DE LUCHTVAART aktiviteit

     Sedert 2004 heb ik mij aangepast en ben nu 40% met mijn huiselijk leven en nog 60% met DE LUCHTVAART

     Tot 2004 was mijn briefwisseling met POST ,TELEFOON , FAX, TELEX en E-MAIL voor 90% over DE LUCHTVAART

    Dat is nu aangepast tot 40% LUCHTVAART en 60% vooral E-MAILTJES met SENIOREN en VRIENDEN

    Maak nu ook meer tijd voor mijn huiselijk leven met ANNABEL en genieten van regelmatig onze uitentjes in ANTWERPEN STAD en van onze TUIN

    Gelukkig slaap ik meestal maar 6 uurtjes zodat ik elke dag kan beschikken over 18 uur voor almijn aktiviteiten, elke morgend werk ik mijn BLOG,FORUM en E-MAILTJES bij en ga ook even op DE CHAT wat keuvelen met DE VROEGE VOGELS

     Een dag van 24 uur is voor mij nog te koert en een week heeft maar 7 dagen !!!

    MAAR ik geniet van het LEVEN

    Deze toelichting heb ik geplaatdt om aan te toonen dat waar een wil is, is er een weg maar het vraagt wel 100% inzet van studie en van uw tijd, het was een zeer mooie beroep maar zeer veeleisend, en ik zou het zeker weer aandurven moest ik de kans krijgen als jonge snaak !!!

    14-06-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Zaterdag 13 JUNI 2009 ben ik niet beschikbaar op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN, gezien ik te gast ben bij de boekvoorstellingvan;

     VLEUGELS BOVEN OOSTENDE 1090-1919

    SYMPOSIUM in het VLOC (Nieuwpoortsesteenweg 945C te OOSTENDE;

    EEN EEUW LUCHTVAART AAN DE KUST

    TENTOONSTELLING in het VLOC van 13 JUNI tot 17 JUNI van 10;00 tot 12;00 "n 14;00 tot 17;30 uur

    Tevensis er een FILATELISTISCHE UITGAVE de ZATERDAG 13 JUNI van 10:00 tot 16:30 met speciale afstempeling in het VLOC

    WWW.VLOC.EU

    INFO & REDERVATIE bij  CYNRIK@TELENET.BE



    WOENSDAG 10 JUNI ben ik op zending te BRUSSEL in de EUROPESE INSTELLINGEN

    DONDERDAG 11 JUNI  afwezig ook op zending

    ZONDAG 14 JUNI   van 0900 tot 1200 BELAIR op ANTWERP AIRPORT

    MAANDAG 15 JUNI  afwezig op zending

     Gelieve uw mondeling gevraagde afspraken via E-mail te bevestigen

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-06-2009 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REMINDER for IFR PILOTS
    In function of my activity as IAOPA LIAISON OFFICER at the EUROPEAN

    INSTITUTIONS  in BRUSSELS from 1980 til 2004 , have Y promoted the memberschip of

    PILOTS and OWNERS toward their NATIONAL AOPA's

    In function of this advise do I receive regular e-mails of pilots thad teh AOPA's are too mutch

    orientated toward the VFR OPERATIONS

    In vieuw of this DI I LIKE TO REMIND thad I also have made reference in EUROPE toward:

    HTTP://WWW.PPLIR.ORG    who on their website are drawing attention toward IFR
     
    OPERATIONS in the ICAO-EUR REGION  and their  publication  INSTRUMENT PILOT

    contain a lot of very usefull information they are also member of EAS and are keeping close

    contact with AOPA-UK and so toward  WWW.IAOPA-EUR.ORG

    Although their main activity is located at UK-LEVEL do they also have a number of other
     
    nationality's involved, also in function of the EASA development I would advise to join the PPLIR
     
    also beside your AOPA memberschip

    CONTACT:       MEMSEC@PPLIR.ORG

    Keep me informed on your experiences

    ALTHOUGH I ame no more representing a INTERNATIONAL ORGANISATION as in the

    past I ame still involved about 3 days each week in the EUROPEAN INSTITUTIONS in

    BRUSSELS via my contacts developed since 1980 in this POLITICAL en ADMINISTRATIF
     
    EU-ARENA

    SYLVAIN DE WEERDT
    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS
    EU-LOBBYIST
    ex IAOPA liaison officer at EU from 1980 till 2004 RETIRED...........BUD

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Note:  I will be very active  this days in the renewed EP,EC,COR,ESC,COUNCILEASA,SESARJU  and the reorganised EUROCONTROL

    ANY SUGESTIONS or COMMENTS are always welkom in DUTCH, FRENCH or ENGLISCH and limited içn GERMAN languache

    08-06-2009 om 18:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW
    PRESENTLY I have reacted to ALL the received E-MAILS,

     If YOU have not received a reply from me on YOUR mail this means it has been lost!!!

    SEND IT AGAIN .........ASAP

    08-06-2009 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIE is SDW
    Een aantal bezoekers van DE CHAT, OASE VAN RUST en HET BABELHOEKJE vragen mij per E-mail wie ik ben!!

     Ik ben een open boek en als je in deze blog in het vakje   ZOEKEN       " PROFIEL SDW" intypt krijgt u een gans overzicht over wie ik ben en wat ik heb gedaan en nog doe.

    Indien er nadien nog vragen zijn bent u steeds welkom op  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    08-06-2009 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER OPERATIONS
    Men vestigd mij nogmaals mijn aandacht om de Collegas HELICOPTER PILOTEN er op te wijzen voor de noodzaak de heersende wetgeving op gebied van MINIMALE toegelaten HOOGTEN te respecteren

     Tevens deze regels toetepassen bij het overvliegen van NATUURGEBIEDEN en ook hinder te vermijden voor de broedzones van vogels

     De noodzaak van een orderlijk gedrag is noodzakelijk om de publieke opinie gunstig te beinvloeden tegen het HELICOPTER VLIEGEN

     DISCIPLINE is VITAAL !!!

    04-06-2009 om 19:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRFRANCE 447
    Vragen over het AF447 ongeval met een AIRBUS330 zal ik hier behandelen als er meer informatie beschikbaar is.

    Ik ga de individuele E-mailtjes hierover niet meer beandwoorden.

    We weten heden niets meer dan wat er in de MEDIA wordt verteld

    Ik die niet mee aan GISSINGEN over de OORZAAK...........SORRY !!!

    04-06-2009 om 08:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLACKBOX
    AOPA SWITZERLAND  in his POSITION REPORT N° 223 of MEI 2009 is drawing our attention toward some of the proposals under discution at ICAO level.

     Their are proposals to have BLACKBOXES to be mandatory in ALL TURBINE POWERED AIRPLANE

     this means a :

     FLIGHT DATA RECORDER

     COCKPIT VOICE RECORDER


    TARGET 2016

    ALL MTOM

    CAT, GA ,AWO

    This schould be evaluated by the AIRSPACE USERS ORGANISATIONS    .........


    ASAP and proposals te be formulated for EXEMPTION for certain operations where such a devise be TO EXPENSIF and of NO VALUE

    WWW.AOPA.CH

    04-06-2009 om 07:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Hier bij enkele belangrijke datums in mijn AGENDA !!

    -11 JUNI 2009    DONDERDAG   ROTSELAAR CLUB

    -14 JUNI             ZONDAG           WZ  +  Receptie van DE ZOO  KIA-MOOK

    -22 JUNI             MAANDAG       Bezoek ZOO met de CHATTERS

    -23 JUNI             DINSDAG         bezoek AWACS

    -06 JULI              MAANDAG      bezoek BRUGGE

    -11 JULI              ZATERDAG      Laatste maal WZ

    -12 JULI               ZONDAG  tot ZATERDAG 17 JULI  VERLOF

    -25 JULI               ZATERDAG     Nieuwe BISTRO ??
                                                           Samenkomst vrienden van ZOERSEL te EBZR

    -08 AUGUSTUS    ZATERDAG    RAAC PILOOT voor een dag
                                                          Samenkomst EX-LUCHTKADETTEN te EBGG

    -14 AUGUSTUS   VRIJDAG       Bezoek DE ZOO met BABBELHOEKJE

    -15 AUGUSTUS    ZATERDAG    FLY IN te SCHAFFEN/DIEST

    -22 AUGUSTUS    ZATERDAG    FLY-IN te ZOERSEL
                                                            Bezoek SENIORENNET  ANTWERP AIRPORT

    -27/28  AUGUSTUS    DONDERDAG  Bezoek AOPA SWITZERLAND at EBAW

    -01 SEPTEMBER   DINSDAG      1st meeting EUROPESE PARLIAMENT

    -13 SEPTEMBER  ZATERDAG     AIRSCHOW LEOPOLDSBURG

    -14 SEPTEMBER  MAANDAG     OASE van RUST te WENDUINE

    -29 SEPTEMBER DINSDAG        WINGS FOR CHILDREN te EBAW

    -13 OCTOBER    DINSDAG         VLJ/VIP

    -10 DECEMBER DONDERDAG    AVIONICS for GA & AWO

    Tevens zijn er nog een aantal routine zending
    -EUROCONTROL
    -FLAG
    -EUROPESE PARLIAMENT
    -EC-DG-TREN
    -EU-COUNCIL
    -EU-COR
    -EU-ESC
    -COREPER

    Meer INFORMATIE beschikbaar via SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM





    02-06-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRFRANCE 447
    Reeds deze morgend kreeg ik een E-mailtje van Rio de Janeiro welk melde dat een A330-200 was verdenen van de RADAR.

    Daarna bekwam ik verschillend mailtjes met allerlei gissingen van wat er kon gebeurt zijn.

    Tot op heden is er geen verdere juiste informatie

    Het is echter zeer onwaarschijnlijk dat een toestel van het type AIRBUS 330 gewoon door DE BLIKSEM of TURBULENTIE kan verongelukken.

    Het enigste we zeker weten is dat het niet op zijn bestemming in PARIJS is aangekomen, verder is allemaal gissingen en moeten we wachten op efectieve informatie!!!

    01-06-2009 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVEN VERGOEDINGEN ANTWERPEN
    Verschillende E-mailers beklagen zich over de nieuwe toegepaste tarieven te EBAW:

    zie hiervoor:

        HTTP://STAATSBLADCLIP.ZITA.BE/STAATSBLAD/WETTEN/2009/04/2008/WET-2009301484.html

     Tevens vernam ik dat deze tarieven werden uitgewerkt in consulatie met de lokaal gevestigde FIRMA's  (SME) en ORGANISATIES( NPO)

    30-05-2009 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AGEING AIRCRAFT
    Be aware of thad the information circulated by SKYBRARY-WIKI of EUROCONTROL concerns .
     
     OLDER JET AIRCRAFT and not the NON PRESURAISED  AIRCRAFT mostly involved in GA & AWO

     see: JCAA  ( JOINT COUNCIL ON AGING AIRCRAFT)


    take also a look at:  WWW.AOPA.ORG    and go te SEARCH....... AGEING AIRCRAFT

    WWW.ASF.ORG/BLOG/AGEING.AIRCRAFT

    30-05-2009 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANNUAL SAFETY REVIEUW 2007 EASA
    I sugest to take a close look to PAGE 21 till 29

    WWW.EASA.EUROPA.EU

    30-05-2009 om 15:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROMOTION by EU for SUPPORT to ASSOCIATIONS & FOUNDATIONS
    In 1995 I iniated a strong action in vieuw to obtain suppoer frim the EU-ISTITUTIONS for

    ASSOCIATIONS and FOUNDATIONS involved in GA & AWO or for all the NON

    COMMERCIAL AIRSPCE USERS to be abel to obtain recognition and financial support for their

    representation at the EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS

    SEE: IP/97/481   of 04 JUNE 19997  by  CHRISTOS PAPOUTSIS commisionar in charge of


    SOCIAL ECONOMIE


    FOLOW UP is in progres pleas keep me informed on any activity on this mather in vieuw to lobby toward the NEW-EP 2009-2004

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-05-2009 om 13:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!