Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    19-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SRC-32
    SAFETY REGULATION COMMISION of EUROCONTROL under the chairmanschip of JOS WILBRINK of the Dutch IVW took place on 18 & 19 JUNE 2008.

    I was present temporary and noted the following items:

     POINTS  & ACTION ARISING:       SRC32-01

    -SRCCG    A-30/07 to investigat the feasablity of developing proposel of SARPS for the determination of ATS at an in the vicinity of AERODROMES used by CAT AIRCRAFT ,,,   also AIRPORTS TF.

     Caution this could become very costly and burdensom for the smaller REGIONAL AERODROME with GA & AW and a limited number of CAT operations if a permanent ATC-TWR would be proposed?

     There is a actif lobbying required by IAOPA, EAS and other NON CAT AIRSPACE ORGANISATIONS and some proposal on AFIS or limited ATC activity ???


    A-30/06  ATS LEVELS at AERODROMES

    AIRSPACE INFRINCEMENT   DAP/SHH SRC32-14 to be studiet and aditional input to be made to the CHAAIRMAN ASAP

    Also action toward SRC/SRU  and PRC/PRU  ( XAVIER FRON ASAP required )

    19-06-2008 om 08:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW PLANNING
    Op 16 AUGUSTUS 2008 voorzie ik de ZATERDAG vanaf 0900 b tot 1600 b aanwezig te zijn op de SCHAFFEN/DIEST OLD TIMER FLY-IN.


    Ik zou gaarne een E-MAILTJE bekomen van de personnenwelk mij wensen te ontmoeten.


    IK HOOP van heel wat OLD TIMERS te zien zij het LUCHTVAARTUIGEN , OUDE COLLEGA's PILOTEN  en SENIOREN

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-06-2008 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.406 MHZ
    Bekwam heden een exemplaar van het EINDCONCEPT AIC B JULI 2008 van de
     
    NEDERLANDSE IVW over uitrusting en gebruik van 406 MHZ ELT ??

    Tracht te begrijpen wat dit voor de VLIEGTUIGEN, HELICOPTERS, MLA en TMG betekend om in EUROPA te VLIEGEN voor GRENSOVERSCHRIJDENDE VLUCHTEN in VFR/IFR  NON CAT AIRSPACE OPERATORS ???


    WWW.IVW.NL

    19-06-2008 om 05:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT
    I noticed in function of the 7e edition of the EUROCONTROL AIRSPACE INFRINGEMENT STRATEGY thad a number of CAA have introduced the requirement to have some of their inspectors start a strong action on controlling the VFR AIRSPACE USERS on:

    -FLIGHT PREPARATION

    -WEIGHT & BALANCE ( MASS)

    -NOTAMS

    -UPDATED NAVIGATION CHARTS

    -FUEL CALCULATIONS

    -WEATHER BRIEFING

    -SSR requirements( MODE S) (to be clarified)

    -ELT 406 MHZ( to be clarified)

    -AIRCRAFT PERFORMANCES for T/O & LANDING

    -R/T QUALIFICATION ( ENGLISH)

    Any information on this verifications on the operational aviation world is welcom from the AIRSPACE USERS also because I have the impression thad the assigned persons have limited knowledge on the VFR operations

    I ADVISE to be cooperative and clarify them your taken actions on a courtoise manner!!

    19-06-2008 om 05:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOMINATIONS in the EASA
    I received confirmatin:

    PATRICK GOUDOU the DG of EASA his next term has been aproved.

    JULES KNEEPKENS ( present DG BELGIAN CAA) has been nominated at the EASA for the REGULATIONS replacing CLAUDE PROBST


    I like to CONGRATULATE both for this nomination and hopĂȘ to continue our intrestinc contacts toward the requirements for the NON CAT AIRSPACE USERS OPERATORS.

    19-06-2008 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHZ
    Via some contacts at EU-level on the subject do I understand thad the FREQUENCY EXPERTS of the NATIONAL ANSP have insisted to extant ASAP the 8,33 KHZ utulisation MANDATORY in the LOWER AIRSPACE till FL100 and also the TMA of the dense areas!!

    Apaerently this has now been negotiated with the delegates of the EUROPEAN AIRSPORTS and also with a team of 50 PILOTS-VFR AIRSPACE USERS consultation.

    The FREQUENCY COMMITIE is claiming very strong and with very well doculented information thad some AIRSPACE can not been used by the IFR-CAT operators until some aditional FREQUENCY's in the 8,33 KHZ are made avaible.
     I presume they have introduced this to the new Italian Commisinar of TRANSPORT in DG-TREN during his Hearing in the EP at STRASBOURG via some MEP who requested how he would avoid the DELAY for the CAT to be kept low in function of the forcasted increase in CAT in EUROPE based on the EUROCONTROL FORCAST.

    Any clarification is welcom ASAP ???

    19-06-2008 om 05:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E_MAIL SDW

     For SECURITY verification and  CLEANING  purposes my E-MAIL   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR   is not avaible UFN since Wensday 18 JUNE 2008 1700 UTC till futher notice (48 hours)


    For URGENT MATHERS you may contact me by  INT-32-(0)3 236 29 54 for PHONE, FAX or RECORDING if not at home.

    Maybe also via  ANNITTA.BRITS@SCARLET.BE   although I have stil to verify this E-MAIL avaiblity via de LAPTOP  ??

    Today from 1300 b till 1600 b hour I wil be present at EBAW ( ANTWERP AIRPORT) the FLAG OFFICE   03-294 68 47

    Also the SATERDAY 21 JUNE 2008  and SUNDAY 22 JUNE 2008 from 0800 b till 10,30 b  will I be avaible at the FLAG OFFICE and from 1030 b till 12.00 b in the RAAC bar at the T-TERMINAL at te ANTWERP AIRPORT

    SORRY for this problem !!

    19-06-2008 om 04:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    In gespreken met experts van  WWW.IVW.NL   blijkt dat het invoeren van de ELT in NEDERLAND voorzien is voor MAART 2009  , en niet verplicht voor de NON CAT  operators, alhoewel dat men het uit veiligheidsoverwegingen sterk aanraad voor uw eigen veiligheid !!!

     Tracht hierover nu schriftelijke informatie in de officiele documenten te localiseren., ook EUROCONTROL is men de toestand over de ELT 406MHZ aan het nazien in de verschillende lidstaten in functie van ICAO ANNEXE 6 PART II voor IGA.

    18-06-2008 om 20:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    Acording ICAO ANNEXE 6 part II is the ELT 406 MHZ MANDATORY for ALL INTTERNATIONAL FLICHT from 20080701 including HELICOPTERS,TMG,MLA but not for BALLOONS, GLIDERS and PARAPLANE.

     However I advice to CHECK each NATIONAL REGULATIONS

     WWW.AOPA.NL   claims this is NOW from the 01 JULY 2008 MANDATORY and refer to :
    WWW.IVW.NL    where I could not locate confirmation on this information.

     For BELGIUM CHECK    WWW.MOBILIT.FGOV.BE

     Daar vermeld men in CIRC/EQUIP 09 van 11/2001 enkel de verplichting voor de ELT 406 MHZ in het HANDELSLUCHTVERKEER ( CAT)  en dus niet in de andere LUCHTVAARTUIGEN

    Zal trachten bij HQ EUROCONTROL een overzicht te bekomen in de lidstaten in de ECAC

    WWW.EUROCONTROL.INT

    17-06-2008 om 16:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART FOTO'S en MEETINGS
    Herhaalde E-mails stellen vragen over VLIEGMEETINGS in BELGIE en BUITENLAND te
     
    vermelden in mijn BLOG, ik ga dat echter niet doen maar verwijs u gaarne naar de volgende

    website;

    WWW.FLYFORFUN.BE

    WWW.ROELSKE.BE  
     ga naar FAVORIETEN
     klik onder MILITAIR op gewenste onderwerp

    14-06-2008 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HERHALING
    Wees zeer voorzichtig met het advies van uw LUCHTVAARTUIG uit te rusten met nieuwe uitrustingen  indien de oude nog steeds goed werkt.

     ik bemerk dat verkopers en firma die uitrustingen instaleren bepaald advies geven welk niet in lijn zijn met de wetelijk voorziene uitrustingen wat betreft:

     ELT 406 MHZ

     VHF/COM 8,33 KHZ

     SSR mode "S"

    Raadpleeg de NATIONALE WETGEVING en AIP van de betrokken landen en neem NOTA dat ICAO  vermeldingen in de SARP enkel  STANDART AND RECOMMENDET PROCEDURES zijn welk moeten bevestigd worden door NATIONALE VOORSCHRIFTEN.
     
    RAADPLEEG ook  WWW.EUROCONTROL.INT   

    AIRCAFT OPERATORS

    AVINIC REQUEREMENTS

    Or contact:  PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT   for advise



    14-06-2008 om 18:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEK
    I9k moet enkele E-mailers er op wijzen dat ik geen politieke mandataris ben en ook geen poltieke strekking naar voor breng in het EP te Brussel.

     Ik ben in mijn functie van mijn aktiviteiten als LIAISSON OFFICER bij de EU voor IAOPA ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK van 1980 tot 2004 regelmatig aanwezig geweest en heb zodoende een netwerk ontwikkeld in de verschillende EU INSTITUTIONS , POLITIEKE FAMILIES en ADMINISTRATIES in de EU en EUROCONTROL

    Nu nog actief zijnde als INDIVIDUEEL LOBBYIST ben ik nog ocasioneel aanwezig in deze instellingen.

    Automatisch wordt men ook betrokken bij andere onderwerpen die worden behandelt en gaat men toch enige kennis opdoen van andere onderwerpen die er behandelt worden.

    De ingenomen zienswijzen zijn dan mijn opersoonlijke standpunten in functie van de bekomen documenten en gespreken met een aantal personen in deze middens

    Ik hoop dat deze toelichting u een beeld geeft van mijn betrokkenheid in het EU gebeuren.

    14-06-2008 om 16:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERDRAG van LISSABON
    Wat betrefd het verdrag van LISSABON verwijs ik naar mijn tussenkomsten in het FORUM bij het

      DISCUTIFORUM ondewerp POLTIEK met de titel  : DE IEREN MOGEN HET ZEGGEN

     onderwerp   PUBLIEK DEBAT met de tiitel     VERDRAG van LISSABON

     en vraag om uw  opmerkingen , vragen en voorstellen daar in te dienen.

      en Mogelijk ook deel te nemen aan de POL ??

    Ik hoop dat deze regeling u wensen kan voldoen welk jullie formuleerden in jullie E-MAILTJES naar

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR


    THANKS voor uw begrip !!!

    14-06-2008 om 16:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA MEDICAL
    The new AME-FAA located in BELGIUM are updated on 14 JUNE 2008



    HTTP://ame.cami.jccbi.gov

    14-06-2008 om 09:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 14 & 15 JUNI 2008
    Morgen ZATERDAG  ben ik niet aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

     Van 0730 tot 1045 wel aanwezig in bureel FLAG
     VOSSTRAAT 343
     2100 DEURNE

     via PARKING ALDI  Bevestig uw bezoek via E-MAIL:  SYLVAIN_D_W@YAFOO.FR 

    ZONDAG  

    van 0900 tot 1100 op bureel FLAG

    1100  tot 1200 in lokaal RAAC  in de nieuwe T-TERMINAL via zijdeur
     ASAP

    13-06-2008 om 17:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. MPL
    Concerning the new ICAO PILOT LICENSE of MPL do I receive a number of comments witch are very contradicting.

    A major difference is the hich number of SIMULATOR TRAINING

    NO SINGEL PILOT operation

    No SOLE FLYING

    the utulisation of the CBT

    Always FLYING in CREW COORDINATION situation

    NO SINGEL ENGINE experience

    There is STRONG INTREST and SUPPORT from the AIRLINE OPERATORS

    IFALPA seems to expresed a very POSITIVE recommendation but I do not have located the written confirmation of this vieuw .


    I ame intrested in any futher input ????

    12-06-2008 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW 200806121000UTC
    Heden zijn al de in mijn bezit zijnde E-MAILS beantwoord. indien niet stuur me uw E-mail terug !!

    Presenttly I have reacted to ALL the received E-MAILS, if NOT pleas transmit your E-mail again !!

    Actuelement j'ai repondu atoutes mes E-mail, Si non envoyez le de nouvaux !!


    SORRY ????

    12-06-2008 om 12:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT
    I sugest thad the NON CAT AIRSPACE USERS operating VFR take a close look to the EUROCONTROL document on the :

    EUROPEAN ACTION PLAN for AIRSPACE INFRINGEMENT RISK REDUCTION.
    edition 0.6

    This document is on the tabel for discution in many meetings at various level and subjects ??

    There is urgend need to introduce some information to the CHAIRPERSONS of this meeting since it is not possible to be present at ALL this meetings at the HQ EUROCONTROL , since MANY MISCONCEPTIONS are very strongly circulating in this population on the so called MANY INFRINGEMENTS  witch are not documented  and  not looking at the so MANY AIRSPACE USERS operating in VFR.

    12-06-2008 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NextGEN- and SESAR
    ICAO is inviting at the ICAO HQ MONTREAL CANADA from 8 to 10 September 2008 to be


    PART of THE GLOBAL AIRTRAFFIC MANAGEMENT SYSTEM !!

    INTIGRATION and HARMONISATION   via a FORUM and a EXPO as
     
    SPONSOR/EXHIBITOR/ATTENDEE

      WWW.ICAO.INT/INEXSES

    12-06-2008 om 11:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT
    Caution on the requirements introduced at ICAO level from  406 MHZ from 1 JULY 2008 , there is
     
    no mandatory requirement to retrofit ALL non CAT operated AIRCRAFT with this new version as

    promoted bij some persons who are involved in the SALE or INSTALATIONS of this new ELT


    NOTE:  Verify what does aply to your situation.  !!

    12-06-2008 om 11:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!