Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    21-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING at EU
    Now I ame active as hobby on LOBBYING at the EU-INSTITUTIONS for the benefit of THE NON CAT AIRSPACE USERS their intrest at a individual level and not connected to any organisation as in the past 1980-2004 period as non remunerated IAOPA LIAISSON OFFICER at the EU in BRUSSELS

     One of the MAJOR PROBLEMS about the introduction and aceptance of the NON CAT AIRSPACE USERS in the EU-INSTITUTIONS is the probleme thad to many ORGANISATIONS are aproching the EU - POLITICAL ,TECHNICAL and ADMINISTRATIF services without coordination between themself

    In the past for IAOPA via AOPA GERMANY their was a student who made a evaluation of the number of ORGANISATIONS involved in what I call the EU-ARENA and located 125 of them of witch whe could clasify 60 of them in the NON CAT AIRSPACE USERS activity.

    Also at NATIONAL leven do I see many organisations involved in this area of AVIATION without coordination and without knowing from each other in what they are involved and in some occasions in conflict with each other.

    When I started in 1980 for IAOPA on rgquest of " DOC"  was the introduced mainly USA dominated but during my period their was slowly introduced a ZUROPEAN flavor in the aproche to the representation og GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations as defined by ICAO( definition witch changes at ICAO level)
    The introduction was initial dominated by the UK then by GERMANY and also FRANCE played a vital role folowed by SWITZERLAND and  ITALY and les by the other smaller EUROPEAN AOPA,s

    The MAJOR difficulty at EU level concern the problem thad each of this AOPA havz a different aproche to the GA & AWO requirements due to their NATIONAL ACTIVITY witch is not the same in each of their country and dificult to develop a EU-common requirement, procedure and aproche for a homgene requirement toward the EU-INSTITUTIONS such as EP, EC( DG-TREN),EASA,SESARJU;EUROCONTROL,COR,EESC,COREPER and toward the MEP intrested in GA&AWO

    In function of this I ame now on many occasions aproched as a INDIVIDUAL and ORGANIATIONAL independant NEUTRAL person on various very important subjects in preparation  of CONFIDENTIAL nature

    I try to develop my input on a neutral base for the benefit of al the AIRSPACE USERS at GLOBAL level, in vieuw of my used slogan !!!

    COMMENTS, SUGESTIONS contact:      

       SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 

    21-07-2009 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLM VLUCHTEN
    Verschillende personen waren teleurgesteld plots te vernemen dat VLM nog maar twee vluchten per

     dag ging uitvoeren op FRANKFURT, deze regeling is slechts toepasselijk in JULI en AUGUSTUS

     En ik verneem dat in SEPTEMBER er terug 6 vluchten per dag zullen zijn ???

     Hopelijk vernemen we kortelings de officiele tijden via de persmelding van VLM 

    20-07-2009 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AOPA MEMBERS
    May I draw YOUR attention to the latest edition of the IAOPA BULLETIN of july-sepember 2009


    WWW.IAOPA.ORG

    also

    WWW.DHS.GOV/XOIG/AS-SETS/MGMTRPS/OIG_09-69_MAY09.PDF

    19-07-2009 om 20:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMELIA EARHART
    Deze dame geboren in  1897 en verdwenen in 1937  welk bekend ward toen ze als eerst vrouw in 1932  en de tweede persoon na CHARLES LINDBERG in 1927 de Atlantische oceaan overstak.

    Via een chatter BATMAN kreeg ik informatie over een restaurant in GENT  welk deze dame vereert door de luchtvaartinrichting.

    zie:

          www.gentverwent.be
     
          http://www.amelias.be






     

    19-07-2009 om 19:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLACK LIST
    The 11th version of the EU-BLACKLIST in COMMERCIAL AIR TRANSPORT is avaible on the
     
    EU  DG-TREN website

    Any suggestions or comments are welcom :    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    16-07-2009 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEXICAANSE griep ----- ADVIES
    Om de verspreiding van DE MEXICAANSE GRIEP te vermijden is het volgens een NOTA van de
     
    WHO noodzakelijk het geven van een handdruk of ohelzingen te vermijden, gezien iemand drager kan

    zijn maar de griepsymptomen nog niet hebben alhoewel hij deze reeds een  zevental sdagen heeft

    opgedaan



     OPPASSEN is de boodschap beter te voorkomen dan te moeten genezen ??????

    15-07-2009 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Wat de begrafenis van PIET GIESBERS betrefd heeft deze geen familie en neemt de ANTWERPSE

    LUCHTHAVENGEMEENSCHAP de nodige akties.

    De dienst heeft plaats in SINT ANDRIES KERK te ANTWERPEN STAD nabij DE
     
    VOETGANGERSTUNNEL


    Men voorziet nog een herdenkingsplechtigheid in SEPTEMBER voor de vele personen welk niet kunnen aanwezig zijn wegens het VERLOF

    15-07-2009 om 05:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. PIET GIESBERS (1920-2009 )
    Heden verneem ik dat de begrafenis van " PIET" zal plaats vinden op  18 JULI 2009 om 10:00 uur in

    de ST ANDRIES KERK te ANTWERPEN in de Augustijnenstraat

     Ik zal niet aanwezig zijn maar steun de oproep van de RAAC om zoveel mogelijk ANTWERPSE

    PILOTEN deze begrafenis bij te woonen voor een eenvoudig man die seder ik vermoed  sedert 1935

    aanwezig was in het ANTWERPSE LUCHTVAART MIDDEN en vele onder ons gratis zijn hulp

    verleende voor een aantal taaken in onze luchtvaart aktiviteiten

    14-07-2009 om 05:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOODOPROEPEN
    Heden is in de 27 EU-LIDSTATEN de 112 voorzien voor NOODOPROEPEN en werkt in een aantal landen beter en sneller dan de vroegere 100 en 900 nummers zegt men.

     Heb er gelukkig heden geen ervaring meer mee .......MAAR je weet NOOIT ????

    13-07-2009 om 08:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    THERE WIL be NO UPDATING on this BLOG until  20 JULY 2009 due to HOLIDAY LEAVE

     Heden zal er geen AANPASSINGEN op deze BLOG gebeuren wegens VERLOF tot 20 JULI 2009


      HAVE A GOOD TIME ..... WHE TRY THE SAME ???

    12-07-2009 om 05:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIET (1920-2009)
    Heden verneem ik het overlijden van onze PIET op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

    Een man welk geboren in 1920 sedert 1935 aanwezig was in het LUCHTVAARTGEBEUREN op

     de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en welk steeds beschikbaar was om jonge en ook oudere

     piloten te helpen

    De  WWW.RAAC.BE   is haar oudste lid verloren en ik ben een goede vriend verloren welk ik

     sedert 1962 leerde kennen als een LUCHTVAARTETHOUSIAST van de eerste periode in het

     honderjarige luchtvaart in het ANTWSERPSE  

    11-07-2009 om 17:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING
    Morgen ZATERDAG 11 JULI 2009 ben ik vanaf:

    0600 B uur op BUREEL FLAG

    0900 B uur CAFETARIA BELAIR

    1300 B THUIS

    1700 b  ANTWERPEN STAD  bezoeken met ANNABEL

    ZONDAG 12 JULI tot ZONDAG 19 JULI ===========AFWEZIG

    Mogelijk wel contact via PC   of LAPTOP  ????

    10-07-2009 om 21:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACHTERGRONDEN
    Wat betrefd mijn achtergrond wat betrefd de LUCHTVAARTWETGEVING is dit gebaseerd op het in het verleden veelvuldig gebruik van:

    -BELGISCH LUCHTVAARTWETBOEK sedert 1954
    -ICAO ANNEXEN sedert 1960
    -Cursussen voor PPL/CPL/IFR voor BELGISCHE, FRANSE,NEDERLANDSE en AMERIKAANSE vergunningen
    -Opleidingen van MILITAIRE LUCHVAART REGELS
    -Mede werking met JURISTEN aan enkele dossiers
    -deelname in de EU aan seminars aangaande EU LUCHTVAARTWETGEVING
    -Meetings in JAA
    -Meetings in EUROCONTROL
    -Meetings in EASA
    -Meetings in EU Instellingen

    Een zeer intresant document in hhet NEDERLANDS is:

    De Handhaving van de veiligheid van de luchtvaart in de Nederlandse rechtsorde ,mede in relatie tot de Internationale en Europese regelgeving

    Proefschrift van Ronald Manfred SCHNITKER

    Met als promoter:
    -Prof DR E.M.H Hirsch Ballin
    -Dr P.M.J  Mendes Leon

    Een zeer intresant document zijn de DRAFT NOTA's van Meester.....................ter voorbereiding van zijn specialisatie voor het bekomen van de graad van dokter in de BELGISCHE WETGEVING en later publiek beschikbaar te maken na de aanvaarding.

    SCHOORDIJK INSTITUUT
    CENTER FOR TRANSBOUDARY LEGAL DEVELOPMENT

    10-07-2009 om 19:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE op E-MAILTJES
    Heden vraagt men mij om lid te worden van een NIEUWE ORGANISATIE 

    Ik zal dat heden in beraad houden gezien ik toch het gevoel heb dat ik toch wat aktiviteiten ga afbouwen

    Ben reeds LID van:
    -ACEC
    -KABC
    -VLRI
    -ABI
    -JEUGD en LUCHTVAART
    -WINGS FOR CHILDREN
    -VTB
    -SENIORENCLUB
    -OUD GEDIENDE LT/AVN
    -ASA
    -AOPA-USA
    -LUCHTVAART MUSEUM
    -MAISON DES AILES


    Heb reeds enkele lidmaatschappen niet hernieuwd wegens gebrek aan tijd om er aktief aan deel te nemen

    Ga mijn prioriteit nu houden bij de EU-INSTELLINGEN als INDIVIDUEEL GEREGISTREERD EU-LOBBYIST

    Hou me steeds beschikbaar om persoonlijk ADVIES te geven.

    10-07-2009 om 18:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THANKS
    THANKS for the received E-MAILS reacting on my request for testing the working of my BLOG,

      Pleas there is no need no more for this requested support!!!

    10-07-2009 om 10:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TESTING
    TESTING of this is working again NORMAL due to some PC problems during the last day's

    Pleas confirm via E-mail:        SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM  

    10-07-2009 om 06:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.V.V.V
    Verneem heden dat er een poging is om de VLAAMSCHE VERENIGING  VLIEGCLUBS op te richten

     en men vraagt achter ADVIES met een vergadering bij FLAG op Vrijdag 16 juni.

     Zal dit iniatief met aandacht volgen via FLAG  maar kan echter niet deelnemen wegens onze afwezigheid !!!

    Ik hoop dat alle VZW aktief in de LUCHTVAART hier zullen aanwezig zijn ???

    09-07-2009 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 Khz
    Today durng a coffee brake was I aprochrd by a National delegate to try to convince me to adapt my

     vieuw on the introduction of 8,33 Khz in the GA & AWO fleet for VFR operation below FL195

     Apaerently is the lobbying work at EU-LEVEL from the NON CAT AIRSPACE USERS  havig is

     effect against the advise of some Experts to introduce the mandatory aplication below FL 195 for VFR

     operations !!!

     

    08-07-2009 om 19:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIGVRAKKEN
    Heden steld men de vraag hoe het komt dat er nu nog VLIEGTUIGVRAKKEN van de tweede wereldoorlog  ( WWII) worden opgegraven zoveel jaar  later ??

     Somige van die vrakken wist men de juiste ligging niet of beschikte men niet over de financiele middelen en administratieve toelatingen om deze optegraven.

     Soms geeft de eigenaar van de grond de toelating niet

     Dit moet gebeuren door gespecialiseerde diensten omdat er soms nog munutie kunnen aanwezig zijn die met de nodige kennis en voorzorgen moeten worden behandelt

     In BELGIE is er een ploeg vrijwilligers welk steeds ijveren voor deze opgravingen na het opzoeken van de historische informatie

     Ik ken hiervan niet de ganse toedracht maar men kan deze bekomen via BAHA

    ZIE:
          
            WWW.BAHA.BE 

    Ik hoop dat deze korte toelichting van nut is.


    08-07-2009 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV operations in the FIR EBBU
    A number of GA & AWO are requzting details on the activity of the UAV as the HUNTER "B" in the

     BELGIAN AIRSPACE

     - Whar are aplicable VFR aplied ??

    -What about the SEE and AVOID ??

    -What are the PRIORITIES aplied ??

    -What are the NOTAMS  in force on this FLIGHTS ??

    -Is this SEGREGATED AIRSPACE prohibited for VFR operations by GA & AWO ??

    -Is BRUSSELS INFO avaible to suply information on the AREA of OPERATIONS

    -What is the status of the "R" sectors used by the military ??

    -Who is in control of this UAV ??

    -What are the EU requirements ??

    URGENT FOLOW UP REQUESTED 

    08-07-2009 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!