Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    21-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORMATION FLYING for ABI members
    Many PILOTS are intresting in FORMATION FLYING, legaly this require a good briefing before

     the flight on the ground before the flight

     HOWEVER there is also an eed to have some training  IN FLIGHT to teach the technique of

     FORMATION FLYING and I sugest strongly to learn this with a PILOT-INSTRUCTER ( EX

     MILITARY or ACTIF MILITARY ) who have received a adequate training in this ART of

     FLYING

    NOTE: too many accidents have hapend due to non trained pilots trying unprepared te do formation flying resulting in deads !!!

    21-07-2009 om 18:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE below FL195
    On 22 SEPEMBER 2009 is there a WORKSHOP on the TOOLBOX how to adapt the

     AIRSPACE CLASIFICATION below FL195 at WWW.EUROCONTROL.INT

    I will be present to see what can be the influence on the GENERAL AVIATION & AERIAL

     WORK OPERATIONS in the future and mainly intrested in the efect on the VFR OPERATIONS

     for the NON CAT AIRSPACE USERS

    ANY ADVICE, SUGESTIONS ,COMMENTS or ASSITANCE is WELCOM ?????

    See:  EVENTS

    21-07-2009 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION at EU dicisions
    A DIRECTIVE has first to be introduced in the NATIONAL LAW before beeing actif!!

    HOWEVER 

    A REGULATION is MANDATORY in the 27 EU MEMBERSTATES as soon as published on the

     EU OFFICIAL JOURNAL

    21-07-2009 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LASER incidents
    I advise to take a close look at GASIL 61 from the UK on the problems of LASER damage to pilots

     in flight also eurocontrol is collecting on this dangerous situation who seems to apaer more and more

     and resulting in pilot visuan incapacity

      WWW.EUROCONTROL.INT

    Also IFALPA is isueing a WARNING

    21-07-2009 om 15:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    Receive information thad CAA-CANADA is not imposiong any more the MANDATORY equipage

     of the ELT 406 MHZ

    See also the UK-CAA aplication 

    21-07-2009 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIPSY MAJOR ENGINES
    The UK CAA has introduced a MANDATORY 20 YEAR inspection for al GIPSY MAJOR engine

     as mounted on the STAMPE ( SV4)  used for PUBLIC TRANSPORT or AERIAL WORK

     operations from 20110101

    See   WWW.CAA.CO.UK/DOCS/33/CAP747.pdf

    21-07-2009 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU INDIVIDUAL LOBYIST
    In the past I was actively lobbying for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations on

     behave of the IAOPA witch represent the NATIONAL AOPA's of 67 NATIONALITY's

    This is no more the case and I have been aproched end 2004 by some MEP and persond of the EU-

    EC to be avaible for my personnel advise on mathers of intrest to the NON CAT AIRSPACE

     USERS as a INDIVIDUAL LOBBYIST

    LOBBYING meeans influancing the POLTICAL, TECHNICAL en ADMINISTRATIF authority

     a certain direction

    From my side is this now and in the past been done without spending a budget for GIFTS ,DINER

     or oder  PRIVILIGES to the persons aproched but by  informing of the requirements of the NON

     CAT AIRSPACE USERS for the GEnERAL BENEFIT of the EUROPEAN AVIATION

     INDUSTRY and the EU CITIZENS

    21-07-2009 om 14:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION for ABI MEMBERS

     I now received a clear confirmation from the UK CAA thad a "PPR" means to obtain a

     AOTORISATION by phone BEFORE TAKE OFF and thad the use of the R/T IN FLIGHT is not

     the correct aplication of a PPR indication in the AIP

    21-07-2009 om 14:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING at EU
    Now I ame active as hobby on LOBBYING at the EU-INSTITUTIONS for the benefit of THE NON CAT AIRSPACE USERS their intrest at a individual level and not connected to any organisation as in the past 1980-2004 period as non remunerated IAOPA LIAISSON OFFICER at the EU in BRUSSELS

     One of the MAJOR PROBLEMS about the introduction and aceptance of the NON CAT AIRSPACE USERS in the EU-INSTITUTIONS is the probleme thad to many ORGANISATIONS are aproching the EU - POLITICAL ,TECHNICAL and ADMINISTRATIF services without coordination between themself

    In the past for IAOPA via AOPA GERMANY their was a student who made a evaluation of the number of ORGANISATIONS involved in what I call the EU-ARENA and located 125 of them of witch whe could clasify 60 of them in the NON CAT AIRSPACE USERS activity.

    Also at NATIONAL leven do I see many organisations involved in this area of AVIATION without coordination and without knowing from each other in what they are involved and in some occasions in conflict with each other.

    When I started in 1980 for IAOPA on rgquest of " DOC"  was the introduced mainly USA dominated but during my period their was slowly introduced a ZUROPEAN flavor in the aproche to the representation og GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations as defined by ICAO( definition witch changes at ICAO level)
    The introduction was initial dominated by the UK then by GERMANY and also FRANCE played a vital role folowed by SWITZERLAND and  ITALY and les by the other smaller EUROPEAN AOPA,s

    The MAJOR difficulty at EU level concern the problem thad each of this AOPA havz a different aproche to the GA & AWO requirements due to their NATIONAL ACTIVITY witch is not the same in each of their country and dificult to develop a EU-common requirement, procedure and aproche for a homgene requirement toward the EU-INSTITUTIONS such as EP, EC( DG-TREN),EASA,SESARJU;EUROCONTROL,COR,EESC,COREPER and toward the MEP intrested in GA&AWO

    In function of this I ame now on many occasions aproched as a INDIVIDUAL and ORGANIATIONAL independant NEUTRAL person on various very important subjects in preparation  of CONFIDENTIAL nature

    I try to develop my input on a neutral base for the benefit of al the AIRSPACE USERS at GLOBAL level, in vieuw of my used slogan !!!

    COMMENTS, SUGESTIONS contact:      

       SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 

    21-07-2009 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLM VLUCHTEN
    Verschillende personen waren teleurgesteld plots te vernemen dat VLM nog maar twee vluchten per

     dag ging uitvoeren op FRANKFURT, deze regeling is slechts toepasselijk in JULI en AUGUSTUS

     En ik verneem dat in SEPTEMBER er terug 6 vluchten per dag zullen zijn ???

     Hopelijk vernemen we kortelings de officiele tijden via de persmelding van VLM 

    20-07-2009 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AOPA MEMBERS
    May I draw YOUR attention to the latest edition of the IAOPA BULLETIN of july-sepember 2009


    WWW.IAOPA.ORG

    also

    WWW.DHS.GOV/XOIG/AS-SETS/MGMTRPS/OIG_09-69_MAY09.PDF

    19-07-2009 om 20:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMELIA EARHART
    Deze dame geboren in  1897 en verdwenen in 1937  welk bekend ward toen ze als eerst vrouw in 1932  en de tweede persoon na CHARLES LINDBERG in 1927 de Atlantische oceaan overstak.

    Via een chatter BATMAN kreeg ik informatie over een restaurant in GENT  welk deze dame vereert door de luchtvaartinrichting.

    zie:

          www.gentverwent.be
     
          http://www.amelias.be






     

    19-07-2009 om 19:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLACK LIST
    The 11th version of the EU-BLACKLIST in COMMERCIAL AIR TRANSPORT is avaible on the
     
    EU  DG-TREN website

    Any suggestions or comments are welcom :    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    16-07-2009 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEXICAANSE griep ----- ADVIES
    Om de verspreiding van DE MEXICAANSE GRIEP te vermijden is het volgens een NOTA van de
     
    WHO noodzakelijk het geven van een handdruk of ohelzingen te vermijden, gezien iemand drager kan

    zijn maar de griepsymptomen nog niet hebben alhoewel hij deze reeds een  zevental sdagen heeft

    opgedaan



     OPPASSEN is de boodschap beter te voorkomen dan te moeten genezen ??????

    15-07-2009 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Wat de begrafenis van PIET GIESBERS betrefd heeft deze geen familie en neemt de ANTWERPSE

    LUCHTHAVENGEMEENSCHAP de nodige akties.

    De dienst heeft plaats in SINT ANDRIES KERK te ANTWERPEN STAD nabij DE
     
    VOETGANGERSTUNNEL


    Men voorziet nog een herdenkingsplechtigheid in SEPTEMBER voor de vele personen welk niet kunnen aanwezig zijn wegens het VERLOF

    15-07-2009 om 05:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. PIET GIESBERS (1920-2009 )
    Heden verneem ik dat de begrafenis van " PIET" zal plaats vinden op  18 JULI 2009 om 10:00 uur in

    de ST ANDRIES KERK te ANTWERPEN in de Augustijnenstraat

     Ik zal niet aanwezig zijn maar steun de oproep van de RAAC om zoveel mogelijk ANTWERPSE

    PILOTEN deze begrafenis bij te woonen voor een eenvoudig man die seder ik vermoed  sedert 1935

    aanwezig was in het ANTWERPSE LUCHTVAART MIDDEN en vele onder ons gratis zijn hulp

    verleende voor een aantal taaken in onze luchtvaart aktiviteiten

    14-07-2009 om 05:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOODOPROEPEN
    Heden is in de 27 EU-LIDSTATEN de 112 voorzien voor NOODOPROEPEN en werkt in een aantal landen beter en sneller dan de vroegere 100 en 900 nummers zegt men.

     Heb er gelukkig heden geen ervaring meer mee .......MAAR je weet NOOIT ????

    13-07-2009 om 08:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    THERE WIL be NO UPDATING on this BLOG until  20 JULY 2009 due to HOLIDAY LEAVE

     Heden zal er geen AANPASSINGEN op deze BLOG gebeuren wegens VERLOF tot 20 JULI 2009


      HAVE A GOOD TIME ..... WHE TRY THE SAME ???

    12-07-2009 om 05:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIET (1920-2009)
    Heden verneem ik het overlijden van onze PIET op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

    Een man welk geboren in 1920 sedert 1935 aanwezig was in het LUCHTVAARTGEBEUREN op

     de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en welk steeds beschikbaar was om jonge en ook oudere

     piloten te helpen

    De  WWW.RAAC.BE   is haar oudste lid verloren en ik ben een goede vriend verloren welk ik

     sedert 1962 leerde kennen als een LUCHTVAARTETHOUSIAST van de eerste periode in het

     honderjarige luchtvaart in het ANTWSERPSE  

    11-07-2009 om 17:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING
    Morgen ZATERDAG 11 JULI 2009 ben ik vanaf:

    0600 B uur op BUREEL FLAG

    0900 B uur CAFETARIA BELAIR

    1300 B THUIS

    1700 b  ANTWERPEN STAD  bezoeken met ANNABEL

    ZONDAG 12 JULI tot ZONDAG 19 JULI ===========AFWEZIG

    Mogelijk wel contact via PC   of LAPTOP  ????

    10-07-2009 om 21:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!