Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIDAIR COLISSION
     Concerninh the MIDAIR COLISSION on 08 Agust around 1200 hour in NEWYORK in the USA

     do I have no more information than you have seen in the media!!

     A colega pilot from AOPA who fly in this region confirmed thad there is no ATC in this airpsace and

     it is a area used by many low altitude VFR operators

    This means the SAFETY and SEPARATION is maintained by the VISUAL LOOK OUT of the

     pilots

    In this type of airspace each pilot has to be vigilant and aply the priority rules and take the

     regulated aplications to avoud collision between other aircraft and maintain a safe distance from a

     other aircraft visualy

     LOOK OUT is VITAL

    Apaerently the pilot of the PIPER PA32  dit not maintain a safe distance from the helicopter but

     this has to be evaluated by the investigation by the NTSB

    LOOK OUT is one of the vital procedure each student pilot is been indoctrinated and by each

     BIENAL FLIGHT CHECK  reevaluated by the FI

    VFR= VISUAL FLIGHT RULES

    09-08-2009 om 18:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIS VAN GERVEN
    Ben opzoek van gegevens of  foto's van onze vroeger verongelukte collega piloot DIS VAN GERVEN  ,,

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-08-2009 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORECHTEN JAR/FCL PPL(A)
    Met een vergunning van PRIVAAT PILOOT  PPL(A) kan men in elk der lidstaten van de ECAC welk de JAR/FCL toepassen vliegen op een vliegtuig met een Nationale inschrijving zonder enige bijkomende administratieve verplichtingen en dit over al de 190 ICAO lidstaten

     Om te vliegen met uw JAR/FCL vergunning op een vliegtuig van een niet JAA lidstaat moet u een gelijkstelling bekomen op een Nationaal geresgistreerd vliegtuig te vliegen

    Bvb in de USA moet u met een PPL(A) JAR/FCL eerst een FAA gelijkstelling bekomen

    Met een JAA gerigistreerd vliegtuig mag u zonder administratieve formaliteiten vliegen meet een vliegtuig ingeschreven in een der JAA lidstaten

    Ik hoop dat deze toelichting u van nut is .

    09-08-2009 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PPL(A) toelichten
    Even toelichten dat de heden behaalde PRIVAAT PILOOT VLIEGTUIG ( PPL(A) een JAR/FCL vergunning is maar nog geen EU( EOROPESE) VERGUNNING is !!! maar wel aanvaard in de meeste EU LIDSTATEN ( niet allemaal) en ook enkele ECAC landen .

     De echte EU vergunning zal maar in voege komen als de EASA volledig de voorziene VERANTWOORDELIJKHEDEN in haar MACHT heeft  wat tot op heden niet het geval is wegens de weerstand van de NATIONALE ADMINISTRATIES welk hun MACHT wensen te behouden en ook hun STATUS ???

     Hierover later meer toelichtingen voorzien.

    09-08-2009 om 05:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT MATHERS
    A number of persons are requesting VERY URGENT handling on their requested information or assistance by E-MAIL .

     However since are nomore representing the IAOPA at the EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS do I not have the avaiblity of any supporting services of the NATIONAL AOPA and ame UNABLE to react very fast on your request.

     For this I advise you to contact YOUR NATIONAL AOPA or the AOPA og the memberstate wich concern your requested informpation or assistance.

     See WWW.IAOPA.ORG  for the E-mail or phone coordintes.

     SORRY

    06-08-2009 om 16:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAXUS en KANKERBESTRIJDING
    Heden bekwam ik informatie dat men in medische kringen geintreseerd is om  JONG, VERS, DROOG en ZUIVER TAXUSSNOEISEL te bekomen via een verzamelpunt in de deelnemende gemeente voor het maken van BACCATINE.

    WWW.VERGROOTDEHOOP.BE
     

    WWW.TAXUS.BE


    Vergroot de hoop campagne

    06-08-2009 om 15:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SSR MODE/S for VFR
    Today received a verbal reaction on my complaint about the situation vor the VFR operations near the EHAM TMA.

     The situation wil be solved by the end of 2009, the person offered me thad as o gift for my CHRISTMAS HOLIDAY

     He could not clarify the final requirements for the VFR GENERAL AVIATION operators ???

     I requested to have a NON-MANDATORY REQUIREMENT for the VFR operators of NON COMMERCIAL OPERATIONS .

     WAIT and SEE......????

    06-08-2009 om 13:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESCHIKBAARHEID SDW
    Normaal ben ik elke ZATERDAG , ZONDAG en FEESTDAG vanaf 0900 uur aanwezig op de

     ANTWERPSE LUCHTHAVEN in het cafetaria van BELAIR.

    Gelieve echter een afspraak te maken want soms ben ik even gaan vliegen of bezet met een gesprek met iemand die advis wenst en dan kan ik u niet te woord staan !!!

    Ook gebeurt het dat wij er eendagje tussen uit zijn
    ;
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

     SORRY voor de personen die er onlangs voor niets stonden???

    Maak een afspraak ASAP


    03-08-2009 om 09:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN -FRANKFURT
    Kreeg deze week de melding van VLM ( CITY JET) dat vanaf heden de vlucht naar en van FRANKFURT geheel afgeschreven wordt.

    Heeft geen efect op de werkverschaffing schrift men .......LEG me vdat maar eens uit ???

     Er volgen nieuwe INIATIEVEN .............??????

    03-08-2009 om 09:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEXICAANSE GRIEP/ FLEW
    Zoals AANGERADEN in de nota's van de WHO en ICAO zal ik uit voorzorg trachten vanaf heden het

     geven van een HANDDRUK en ZOENEN te vermijden

    DE GEZONDHEIDSVOORSCHRIFTEN gaan heden voor op de BELEEFDHEISVORMEN

    SORRY SAFETY FIRST !!!

     In function of the ADVISE of the WHO and ICAO will I from now on avoid schakings hands and

     avoidingen kissing

    HEALTH APLICATION will PRIME over the POLITE practisching




    01-08-2009 om 19:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO's 21 JULI LUCHTDEFELE

      Heden bekwam ik een reeks foto's van DE LUCHTDEFILE van 21 JULI 2009

    ZIE:

     -FORUM

    -LEGERDIENST

    - (POL) 21 JULI 2009 Wat u op TV niet te zien kreeg

    -KLIK HIER


    Zeer intresant !!!

    01-08-2009 om 05:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Gelieve nota te nemen;: / TAKE NOTE

     Zaterdag   01/08    0700-0900  FLAG
                                  0900-1100  EBAW BELAIR

     ZONDAG 02/08   0900-1200 EBAW BELAIR

    Maandag    03/08    Mision

    Dinsdag       04/08    Mision

    Woensdag   05/08    Home

    Donderdag 06/08      0700  DG-TREN & EUROCONTROL

    Vrijdag        07/08    Home

    Zaterdag      08/08    08:00 ANTWERP AIRPORT RAAC ( PILOOT voor een DAG)

    Zondag        09/08    0900- 1200 EBAW BELAIR

    Gelieve u strikt aan de timing der gemaakte afspraken te houden gezien mijn gebrek aan baschikbare tijd !!!

     Voor aanpassingen  stuur mij een mailtje;    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    31-07-2009 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    Presently I have the feeling thad in AVIATION the SAFETY is mainly orientated toward a very detailed

     inspection of the documentation and mutch less to the practical operational situation of the AIRCRAFT

    , EQUIPMENT in the AIR and on the GROUNDINFRASTRUCTURE due to the lack of personnel

     with Aeronautical experience before beeing assigned on the inspection job !!

    Also is there to mutch confidence on the present developed AUTOMATISATION for the PILOT and

     for the ATCO

    The human is losing his grip on the SITUATION ....??????

    30-07-2009 om 20:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA
    The present efect of the EASA has a lott of influance on the NATIONAL CAA and their budget.

     The target of the EASA to do a number of projects at EASA leven for the 27 EU memberstates in such a way thad the NATIONAL CAA could reduce their activity, personel and budget

     However the Political world is imposing too many tasks already to the EASA where there is a lack of personnel and of qualified personnel 

     Due to this the EASA is requesting the NATIONAL CAA to do a number af aditional tasks on behave for EASA

     On the other side the NATIONAL MINISTERS for the CAA are now reducing the personnel at the NATIONAL CAA's

     This results in the avaibkity mainly  in the EU-memberstates with a smaller CAA to follow al the required tasks assigned in the ICAO annexes due to lack of personnel

     This results in a stronger development of the influance of the larger country with a very well developed National CAA

     The present assigments of task and responsablity toward the EASA by the EU Politicians wil decreasse the SAFETY in the EU-AVIATION

    Also is destroying the acces from the EU-YOUTH toward the Aeronautical world

     EU must revise very fast his EU-AVIATION POLICY in vieuw to obtain his place in the GLOBAL AVIATION WORLD  where the USA, INDIA, CHINA and RUSSIA are going to play a important role in the FUTURE AERONAUTICAL INDUSTRIE


      Comments, questions, and sugestions are welcom at   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-07-2009 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de E.U
    Ik bekom een ganse reeks van E-mailtjes die mij uitleg vragen over de instellingen van de      

     EUROPESE UNIE

    Daarom ware het intresant te kijken naar:     WWW.EUROPARL.BE

    Tevens verwijs ik naar  het studiepaket  EUREKA EUROPA!

    beschikbaar op aanvraag bij:   EPBRUSSELS@EUROPARL.EUROPA.EU

    30-07-2009 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. voor ABI om OP DE HOOGTE BLIJVEN
    Verschillende collega's PILOOT-INSTRUCTEURS , PILOTEN en EIGENAAR klagen dat zij niet op

     de hoogte kunnen blijven van de voorstellen welk per NPA van de EASA in de pipe-line zitten ???

    Hiervoor raad ik hen aan om: zich inte schrijven voor de;

    IAOPA-EUROPE E-NEWS

    via :

    WWW.IAOPA.EU

    OOk een lidmaatschap bij een der NATIONALE AOPA's kan nuttig zijn en geeft IAOPA over de nodige inkomsten om op al de vergaderingen waarover men bezig is met onder'werpen welk het belang van  DE NON CAT AIRSPACE USERS door beinvloed worden in de ICAO, ECAC, EU en EUROCONTROL instellingen en de NATIONALE AOPA aktief te zijn bij de CAA



    26-07-2009 om 18:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY ( BEVEILIGING)
    Het incident van de gevangenis te Brugge met een gekaapte helicopter brengt het onderwerp

     BEVEILIGING van het gebruik van HELICOPTERS weer ter sprake in het dossier

     ANTI-TERORISME

     Een der experts stelde reeds zijn voorstel op over het gebruik van helicopters:
    -VLIEGPLAN VERPLICHT voor elke VLUCHT
    -SSR: mode "S" steeds verplicht en aktief
    -PPR voor elke vlucht minstens 60' voor ETD
    -Controle van de PAX hun BAGAGE
    -FOUILERING van de PAX

    Bij VITALE INSTALATIES het opstellen van L/UCHTAFWEER

    BACKGROUND SCREENING van alle STUDENT PILOTEN door de diensten van de STAATSVEILIGHEID voor de aanvang van de opleiding 

     

    26-07-2009 om 18:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. info voor ABI aangaande DGLV
    Naar wij vernamen heeft het DGLV nu een twaalftal personen aangenomen en opgeleid om toezicht en

     inspecties te doen op de PRIVAAT VLIEGVELDEN !!!



    OPROEP: gaarne vernam ik van de reeds bezochte vliegvelden wat de onderwerpen zijn van hun intresse en bekomen opmerkingen??

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-07-2009 om 18:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBINES
    Een aantal studenten stelden mij vragen over DE TURBINES in de LUCHTVAART

    Mogelijk kan het bijwonen van de voordracht in het:

    VON KARMAN INSTITUTE FOR FLUID DYNAMICS

    voor hen de oplossing zijn:

      www.VKI.AC.BE

    26-07-2009 om 18:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEMAAKTE AFSPRAKEN dit W.E
    Gaarne de personen er op wijzen de tijdstippen van de gemaakte afspraken diudelijk te respecteren

    Heden ZATERDAG 25 JULI 2009 om 11:00 uur verlaat ik de LUCHTHAVEN

    ZONDAG 26 JULI 2009 om 12:00 uur verlaat ik de LUCHTHAVEN

     Ik hou me  onheroepelijk aan de tijdstippen voor de gemaakte afspraken  !!!

    25-07-2009 om 05:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!