Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Examination on the ENGLISCH LANGUAGE
    Many persons are asking questions about the examination in FRANCE, for this consult:   

     WWW.DGAC.FR
     
     AVIATION LEGERE

    COMPETENCZS LINGiSTIQUE

    20-08-2009 om 11:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION
    At GLOBAL LEVEL whe have in INTERNATIONAL AVIATION  ......ICAO

    At EUROPEAN LEVEL  whe have:

     ICAO/EUR-NAT

     ECAC/CEAC  = THE EUROPZAN CIVIL AVIATION CONFERENCE
     WWW.ECAC-CEAC.ORG

     CANSO  = CIVIL AIR NAVIGATION SERVICES ORGANISATION
     WWW.CANSO.ORG

     ACI EUROPE
     WWW.ACI.ORG

    EUROMED = 
     WWW.EUROMEDTRANSPORT.ORG/AVIATION

    20-08-2009 om 11:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTS TODAY
    SUBJECTS under scrutiny TODAY:


     - Follow up on the progres of DATA LINK for ATC ??

     - SESAR

     -EUROCONTROL  STAKEHOLDERS contact in the future

    -Circulation  ICAO PRESS RELEASE about the importance of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK  operations for the DEVELOPMENT of the motivated AVIATION PERSONNEL

    -SESAR/JU   information  info about 12 renowned scientist

    -8,33 KhZ below FL 195

    -EASA  folow up on AIRCRAFT  RE-CERTIFICATION problems with NATIONAL CAA

    -Aproval for TRAINING COURSES on clibration education

    -ASF MIDAIR COLLISION AVOIDANCE brochure

    -ICAO  AUDIT PROGRAM beynd 2010   USOAP-CMA

    -IAPA qustion gor GA -PAX

    -PRECAUTIONS for SWINE FLU inside the EUROCONTROL AGENCY

    -GLOBAL STRATEGY SUMMIT 2009   Beijging , China   

     WWW.ICAO.INT/GSS2009
     WWWROUTESONLINE.COM
     WWW.WORLDBANK.ORG/AIRTRANSPORT

    -Follow up RAeS




    19-08-2009 om 16:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    PRESENTLY my  P.C at HOME seems to be U/S UFN


     

     SORRY

    19-08-2009 om 04:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. BOZE E-MAILTJES
    Kreeg deze week enkele boze e-mailtjes van personen die een vraag stelde waarop ik niet geandwoord heb.

     Een dezer personen bekloeg zich dat ij dezelfde dag niet geandwoord had !!!!

     Gelieve nota te nemen dat ik niet elke dag beschikbaar ben om de gestelde vragen te beandwoorden

     Normaal beandwoord ik elke vraag binnen de 3 a 4 dagen; indien u binnen deze periode geen reactie van mij hebt bekomen dan is het mogelijk dat uw E-mailtje verloren gegaan is en raad ik u aan om de vraag nogmaals te stellen.

     Sommige vragen moet er opzoekwerk gedaan worden en kan het wel even duren om het juiste andwoord te geven, maar dan heb ik u dit gemeld.

    Moest u vragen hebben die ik binnen de 30 dagen niet beandwoord heb dan is er de kans dat ik het vergeten ben en stel ze dan terug A.U.B

     

    18-08-2009 om 12:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE INFORMATIE
    Veel E-mailtjes hebben betrekking op HISTORISCHE INFORMATIE, daarvoor kan ik u verwijzen naan:

      voor  BELGIE                WWW.BAHA.BE

     voor NEDERLAND         WWW.HDEKKER.INFO

    18-08-2009 om 08:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKWERK
    Ben op zoek naar gegevens van een LUCHTVAARTONGEVAL dat plaats vond in 1957  ?? te LIEGE/BIERSET en waarbij een vliegtuig op bureelen viel met 4 slachtoffers zijnde DE PILOOT en DRIE PERSONNEN in het gebouw ??

     Informatie of foto's gezocht !!!


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    18-08-2009 om 07:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTOS
    Ontdekte zeer mooie 3D foto's bij:

    WWW.PHOTOFACTORY.BE

    16-08-2009 om 20:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVALLEN in DE LUCHTVAART
    Heden zien wij tijdens het W.E een aantal ongevallen verschijnen in de media.

     RUSLAND/MOSKOU   MIDAIR tussen twee jachtvliegtuigen tijdens voorbereiding van een AIRSCHOW

     SCHAFFEN/DIEST    ongeval met een HISTORISCH VLIEGTUIG bij de landing

    KIEWIT/HASSELT    ongeval met een JODEL/AMBASADEUR bij de landing 


     Gelieve nota te nemen dat heden in AUGUSTUS met het mooie weder er vele duizende vluchten worden uitgevoerd met lichte vliegtuigen ???

    16-08-2009 om 18:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE VLIEGTUIGEN
    Een der problemen of moet ik zeggen eigenaardigheden welk gisteren tijdens mijn bezoek aan de OLD-TIMER FLY-IN te SCHAFFEN/DIEST aan mijn aandacht werd gebracht betrefd het feit dat de HISTORISCHE VLIEGTUIGEN welk worden ingeschreven in het BELGISCHE LUCHTVAARTREGISTER bekomen enkel een LUCHTVAARTPAS/LAISSER PASSER welk hen enkel toelaat in BELGIE te vliegen.

     Houders van HISTORISCHE VLIEGTUIGEN ingeschreven in de andere EU LIDSTATEN krijgen schijnbaar een LUCHTWAARDIGHEIDSBEWIJS dat hen toelaat in de 27 EU LIDSTATEN te vliegen mits het indienen van een ATC FLICHTPLAN !!!

     Dit heeft voor gevolg dat BELGISCHE EIGENAAR niet meer kunnen deelnemen aan FLY-IN in de andere EU LIDSTATEN


     Wie kan mij deze eigenaardige toestand uitleggen ..........???????

    16-08-2009 om 17:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEEMTJE
    Een aantal SENIOREN beklagen zich via hun E-MAILTJES dat er op mijn BLOG veel Engels staat.

    Indien zij iets wensen op te zoeken dan moeten ze gewoon in het nederlands een trefwoord in typen in het zoekvenster aan de rechterzijde en dan komen de betreffende artikels beschikbaar

     SORRY

    13-08-2009 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE TO PILOTS
    On many ocasions some PILOTS or AIRCRAFT OWNERS are trying to obtain information via HQ EUROCONTROL in BRUSSELS

    Ther is a lot of information avaible via:     WWW.EUROCONTROL.INT

    But sothime there is a need for clarifications and for this I advise them to contact a ex ciolega pilot who is active in  THE USERS CEL

     PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT

    and witch I meet almost weekly to follow up some projects for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    Contact hem with my compliments

     SYLVAIN ( SDW)

    13-08-2009 om 15:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI UPDATING METEO INFORMATION
    Many FI have requested information on the adapted information of Ammendement 74 of ICAO ANNEXE 3  on the METEO INFORMATION.

     In vieuw of this dit I circulate about 50 copies of 


    GUIDE AVIATION

      By

    METEO FRANCE  edition 2009/2010

    Any FI stil intrested to obtain a free copy pleas transmit your mailing adres ASAP to

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-08-2009 om 14:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SEE and AVOID tijdens VFR operations
    This morning a numer of intresting conversations on the  "SEE AND AVOID" procedure during VFR OPERATIONS.

     In function of the development of the FAB frum GROUND up in ' KLASS "G" AIRSPACE

     There is strong intention to have very strong protection for the CAT and also for the COMMERCIAL AERIAL WORK in the development of the EU-SES AIRSPACE

    I have circulated a large amount of the AOPA-USA ASF brochure COLLISION AVOIDANCE STRATEGIES and TACTICS

    Some expert have advised to EUROCONTROL AGENCY to circulate the content of this brochure via the SAFETY MAILINGS of SKYBRARY highlights

    Be aware this brochure is recommended reading for ALL PILOTS and  avaible for free via:  WWW.ASF.ORG

     Also some information was suplied about the use of the FLARM in the GENERAL AVIATION OPERATIONS

    WWW.FLARM.COM
     WWW.LXAVIONICS.CO.UK/FLARM.HTM

    12-08-2009 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    Presently some experts are offering their services to increase the SAFETY for VFR FLIGHTS in UNMANAGERD AIRSPACE. in function of the MIDAIRCOLLISION in NEWYORK (USA)

     Also the are trying to make a list of a number of MIDAIR COLISIONS in EUROPE but they are also taking in consideration ACCIDENTS in MANAGED AIRSPACE under ATC CONTROL

    Also do they have the support of the UAS operators who are trying to evaluate the utulisation of the UAV in UNMANAGED AIRSPACE for AERIAL WORK OPERATIONS in VFR.

    I sugest any information be transmitted to IAOPA-EUR.

    Keep me also in the picture pleas ???

    11-08-2009 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIES over de MIDAIRCOLISSION RISK
    In function of the FATAL ACCIDENT in NEWYORK at the HUDSON river  in VFR have I received about 200 E-mails on witch I have reacted to many of them directly however it is not possible to go in to details.

    A number of are worying thad such a accident could also happen in our ICAO-EUR region due to the many AIRCRAFT in certain AREA'S

     For this do I refer to the very good brochure of AOPA-USA/ASF on this subject

    WWW.ASF.ORG


    11-08-2009 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERELEDEN VLRI
    DE ERELEDEN  van VLRI zijn:

    -ASTRONAUT Dr Ir DIRK FRIMOUT

    -Ir ANDRE VAN HOVE

    -Lic ARMAND PIEN  (overleden)

    -Prof Ir RENE JACQUES

    -YVONNE CUNHA   Piloot

    -Ir PETER DESWERT

    -SYLVAIN DE WEERDT   EU-LOBBYIST

    09-08-2009 om 19:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIDAIR COLISSION
     Concerninh the MIDAIR COLISSION on 08 Agust around 1200 hour in NEWYORK in the USA

     do I have no more information than you have seen in the media!!

     A colega pilot from AOPA who fly in this region confirmed thad there is no ATC in this airpsace and

     it is a area used by many low altitude VFR operators

    This means the SAFETY and SEPARATION is maintained by the VISUAL LOOK OUT of the

     pilots

    In this type of airspace each pilot has to be vigilant and aply the priority rules and take the

     regulated aplications to avoud collision between other aircraft and maintain a safe distance from a

     other aircraft visualy

     LOOK OUT is VITAL

    Apaerently the pilot of the PIPER PA32  dit not maintain a safe distance from the helicopter but

     this has to be evaluated by the investigation by the NTSB

    LOOK OUT is one of the vital procedure each student pilot is been indoctrinated and by each

     BIENAL FLIGHT CHECK  reevaluated by the FI

    VFR= VISUAL FLIGHT RULES

    09-08-2009 om 18:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIS VAN GERVEN
    Ben opzoek van gegevens of  foto's van onze vroeger verongelukte collega piloot DIS VAN GERVEN  ,,

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-08-2009 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORECHTEN JAR/FCL PPL(A)
    Met een vergunning van PRIVAAT PILOOT  PPL(A) kan men in elk der lidstaten van de ECAC welk de JAR/FCL toepassen vliegen op een vliegtuig met een Nationale inschrijving zonder enige bijkomende administratieve verplichtingen en dit over al de 190 ICAO lidstaten

     Om te vliegen met uw JAR/FCL vergunning op een vliegtuig van een niet JAA lidstaat moet u een gelijkstelling bekomen op een Nationaal geresgistreerd vliegtuig te vliegen

    Bvb in de USA moet u met een PPL(A) JAR/FCL eerst een FAA gelijkstelling bekomen

    Met een JAA gerigistreerd vliegtuig mag u zonder administratieve formaliteiten vliegen meet een vliegtuig ingeschreven in een der JAA lidstaten

    Ik hoop dat deze toelichting u van nut is .

    09-08-2009 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!