Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS
    Reeds geruime tijd is men in het EP bij " THE GREENS" aan het kijken naar het probleem van de

     vele CONTRAILS in het EU LUCHTRUIM

      Zie nu dat de BELGISCHE politieke middens ook bepaalde aspekten wenst verder uit te diepen

      Schijnbaar is er meer aan de gang dan de natuurlijk veroorzaakte CONTRAILS ??

     ZIE:    WWW.SENIORENNET.BE

     FORUM

     POLITIEK

    Oud burgemeester  PETER VEREECKE  van EVERBERG

    27-08-2009 om 04:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION in EUROPE
    In the present reorganisation of the AVIATION in the EU do I have the feeling thad there is urgently

     a need for a strong coordination to the various organisations involved in this proced to maintain the

     PRESENT SAFETY LEVEL

     Comments to be adapted very soon ???

    26-08-2009 om 19:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVALLEN in GA & AWO
    Wat betrefd de ONGEVALLEN in BELGIE heb ik beperkte informatie.

     Over de ONGEVALLEN in het BUITENLAND met 9 Dodelijke slachtoffers vermeld in het TV NIEUWS heb ik heden geengegevens en wacht publicaties van factuele informatie af.

      Personen die initiele gegevens beschikken mogen met steeds een E-MAILTJE sturen:

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-08-2009 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. GA ACCIDENT in FRANCE
    Received somme elementary information of a licht aircraft departing from CANNES and colliding

     with a mountain and killing the 4 persons on board ( to be confirmed)

    26-08-2009 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPEED MARKINGS
    A IMPORTANT AIRSPEED for the FLGHT OPERATIONS is :

     THE MANOUVERING SPEED  ( BLUE LINE)

      This speed is very important for operations in turbulence ta avoid STRUCTURAL FAILURE ??


       CAUTION REQUIRED

    26-08-2009 om 19:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden WOENSDAG 26 AUGUSTUS 2009   ben ik de ganse dag aanwezig in de EU-ARENA

    en niet bereikbaar

    En kan onmogelijk aanwezig zijn te EBAW.

    Zal daar beschikbaar zijn op VRIJDAG 28/08/2009  om 1600 b

    ZATERDAG 29/09/2009  van 1900  tot  1100 uur

    ZONDAG 30/08/2009   vermoedelijk van 0900 tot 1100 uur

     Gelieve uwe ETA te bevestigen bij E-MAIL  ASAP ???

    26-08-2009 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI LEDEN
     Wat betrefd onze BEROEPSVERENIGING  ABI kreeg Meester EDWARD EHLINGER heden andwoord op zijn herhaaldelijke tussenkomstenby hey:

     FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie
     Algemene Directie K.M.O-beleid, Intellectuele Beroepen en Wetgeving
     Simon Bolivardlaan 30 bureau 12/34
     1000 BRUSSEL


     
    Met verwijzing naar KB van 17 Augustus 2007 en KB van 02 julli 2009 verschenen in het STAATSBLAD op 03 AUGUSTUS 2009 betreffende de BEROEPSVERENIGINGEN

     WWW.ECONOMIE.FGOV.BE

    in uitvoering WET 18 maart 1898  Art1

    Meester EHLINGER gaat dit nu verder opvolgen.

    25-08-2009 om 13:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANG van DE LUCHTVAART

     Uit gespreken met een aantal SENIOREN blijkt duidelijk dat zij geheel geen kennis hebben van de aktiviteiten die er door DE LUCHTVAART worden uitgevoerd.

     meestal hebben de meeste enkel ervaring in de luchtvaart met het gebruik van de CHARTERVLUCHTEN voor hun verlof of LIJNVLUCHTEN voor hun zakelijke of persoonlijke verplaatsingen

     Alle vluchten met kleindere vliegtuigen of met helicopters beschouwen zij als SPORTVLIEGEN of het vliegen door PLAYBOYS voor hun plezier!!

     Men heeft geheel geen kennis van de vele vluchten in LUCHTARBEID welk worden uitgevoerd door KMO voor allerlei opdrachten van openbaar nut.

     Ook de vele MEDISCHE vluchten voor het vervoer van patienten , van bloed of van organen zijn geheel onbekend

     In GENERAL AVIATION word het vliegtuig gebruikt om zich te verplaatsen op dezelfde wijze dat u gebruik maakt van uw wagen voor uw persoonlijke of zakelijke verplaatsingen en is dus geheel geen SPORT.

    De ompleiding van DE PILOTEN welk later gaan vliegen op DE LIJNVLUCHTEN, CHARTES of LUCHTTAXI gebeuren in deze kleine eenmotorige vliegtuigen welk u steeds maar rondjes ziet vliegen op de kleindere luchthavens of vliegveldjes

    Een groot aantal vluchten zijn LUCHTFOTOGRAFIE voor allerlei industriele redenen

    Ook de vluchten door POLITIE, DOUANE en BURGERLIJKE BESCHERMING in vele landen gebeuren met deze kleindere toestellen.

    Bestrijding van BOSBRANDEN zijn ook een typische taak van piloten aktief in LUCHTARBEID

    Een deel der aktiviteiten zijn landbouwvluchten voor het besproeien van akeers en gewassen

    Het vervoer van KRITISCH MATERIAAL of van GROTE WAARDEN

    Er zijn in de LUCHTVAART 92 GESPECIALISEERDE BEROEPEN aktief

     Dit is een eerste spontane en korte toelichting

    Meer hietover in funvtie van de gestelde vragen later

    24-08-2009 om 15:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOSBRANDEN
    Het is erg te zien de schade en menselijk leed welk er in bepaalde EU landen is door de BOSBRANDEN.

    In de jaren 80 waren we in de EU toenmalige EEG zeer aktief betrokken in het voorkomen van bosbranden door luchtwaarnemingen met GA en AW vliegtuigen en ook de bestrijding over de grenzen der toen 12 lidstaten heen zonder enige administratieve vertragende rompslomp !!!

     De vorstellen waren goed uitgewerkt in de EESC en voorstellen ingedient.......MAAr het kwam nooit tot een aanvaard besluit door de lidstaten wegens het probleem van de verdeling der kosten voor deze taken en uitrusting

     Nu ongeveer 25 JAAR later zien we nog steeds elk jaar het geklungel om deze branden tijdig waar te nemen en snel te bestrijden ...!!!

     Wat moet er gebeuren om tot een oplossing te komen op EU vlak .....?????

    24-08-2009 om 08:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ONGEVALLEN in BELGIE
    Heden krijg ik verschillende E-MAILTJES met vragen over de LUCHTVAARTONGEVALLEN de laatste dagen in:

    -SCHAFFEN/DIEST     RYAN

    -KIEWIT/HASSELT     JODEL

    -BRAKEL   Hot Air Balloon

    -DE PANNE    DIAMOND R40 ?? ( to be confirmed)

    -GOEDSENHOVEN/TIENE    GLIDER

    -AMOUGIES     FISCHKER STORGE 

    kan hierover geen correcte informatie bezorgen want ben niet betrokken bij het onderzoek en ik ga zeker geen gissingen maken.

    Heden wordt er met het mooie VFR weder zeer veel gevlogen !!!!

    24-08-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORIEK van de BELGISCHE LUCHTVAART
    Bekom heden veel vragen per E-mail over de LUCHTVAART GESCHIEDENIS in BELGIE

    hiervoor wens ik belangstellende te verwijzen naar BAHA en mogelijk via lidmaatschap dit onderwerp verder uit te diepen:


    WWW.BAHA.BE

    23-08-2009 om 04:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over DE LUCHTVAART
    In de LUCHTVAART zijn er veel verschillende aktiviteiten, ik gebruik hier wel de Engelse termen.

    CIVIL AVIATION  bzstaat uit:

    -CAT  = COMMERCIAL AIR TRANSPORT
                   ttz  de Regelmatige LIJNVLUCHTEN , CHARTERS en LUCHTTAXI

    -G/A  = GENERAL AVIATION

    -AWO = AERIAL WORK OPERATIONS
                   Zijne allerlei soorten luchtarbeid met LUCHTVAARTUIGEN

     De term " SPORTVLIEGTUIGEN" wordt verkeerdelijk geebruikt en er is in GA ongeveer 10% dat men kan betittelen als AIRSPORTS, door GA.

    STATE AIRCRAFT:
     -Dit zijn STAATSLUCHTVAARTUIGEN zijnde MILITAIREN, POLITIE, DOUANE,BURGERLIJKE BESCHERMING en tegenwoordig UAV,
    Bij DE MILITAIRE onderscheiden we:
    -FIGHTER
    -TRANSPORT
    -TRAINING
    -HELICOPTER


     In het vliegen maaky men een duidelijk onderscheid tussen IFR en VFR vliegen ttz
     -IFR = INSTRUMENT FLYING RULES
     -VFR VISUAL FLYING RULES

     Heb hierover een diagram beschikbaar op papier voor degene die hierover meer informatie wensen

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    23-08-2009 om 03:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERKEERSLEIDING ( ATC)
    Het begelieden van de LUCHTVAARTUIGEN in IFR gebeurt door ATC, ook in sommige gevallen wordt de VFR begeleid door ATC

    Er bestaan drie duidelijke onderdelen in ITC

     -ACC   = AEREA CONTROL CENTER
     
     -APP   = APROCHE

    -TWR  =TOWER

     De ATC is er om de PILOTEN te begeleiden en de VERKEERSLEIDERS ( ATCO) zijn er om het verkeer in goede banen te leiden volgens de regels voorzien in ICAO ANEXE 11

     De FINAL DECISION is steeds in handen van de PIC = PILOT IN COMMAND of de BOORDBEVELHEBBER in samenspraak met de R/T (RADIO) van de ATCO

    23-08-2009 om 03:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFIRMATION SDW PLANNING TODAY
    0800  Bureel FLAG

    0900  BELAIR CAFETARIA
     Met geen bevesstigde afspraken met SENIOREN wel met enkele collega PILOOT-INSTRUCTEURS

    1100 verlaat ik EBAW

    23-08-2009 om 03:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
     
     Om 0600 uur BUREEL FLAG

     Om 0900 uur op VLIEGVELD OOSTMALLE/ZOERSEL  voor hun MEETING tot 1100 uur

    Om 1400 uur BEZOEK ANTWERPSE LUCHTHAVEN met SENIORENNET

    Om 1700 uur ETENTJE BELAIR restaurant met SENIOREN


    22-08-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS
    Zie weer  verhalen verschijnen in de MEDIA over VLIEGTUIG CONTRAILS en ook hier op het FORUM onder  POLITIEK

     zie  onder CONTRAILS op WIKIPEDIA

     bijkomende vragen mogen vai:    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-08-2009 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Apaerently do I still have about 100 hundert E-MAILTJES witch I have not reacted to and not noticed yestoday.


     THIS WIL be for later!!!!


      SORRY

    21-08-2009 om 05:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    Today my PC at home is operating normaly again.


     I have reacted to ALL the E-MAILS, if you have not received a reply pleas transmit YOUR E-MAIL again !!!

    20-08-2009 om 20:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI LEDEN
    I would like to obtain a FEED BACK on YOUR or your students with their experience on the examination of the ICAO ENGLISCH LANGUAGE  ??


     -LOCATION
     -PRICE
     -COMMENTS
     -SUGESTIONS


       SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-08-2009 om 15:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Examination on the ENGLISCH LANGUAGE
    Many persons are asking questions about the examination in FRANCE, for this consult:   

     WWW.DGAC.FR
     
     AVIATION LEGERE

    COMPETENCZS LINGiSTIQUE

    20-08-2009 om 11:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!