Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    24-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELD HOEVENEN
    Krijg hier een aantal vragen over het PARACHUTISME in de omgeving van ANTWERPEN STAD
    en daarom verwijs ik naar het VLIEGVELD van HOEVENEN

    Ga in GOOGLE en type : VLIEGVELD HOEVENEN en u vindt daar al de gegevens die ik hier niet
     
    ga overtypen hoor.

    ZIE;  WWW.EBHN.BE

    24-06-2008 om 21:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYING in CANADA
    Krijg hier weer een aantal vragen over het vliegen in CANADA, daarvoor adviseer ik van AOPA-

    CANADA te contacteren in het Engels of Frans om de nodige informpatie te bekomen!!

    WWW.COPANATIONAL.ORG

    24-06-2008 om 21:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TO WHO IT CONCERN
    ANY PERSON trying to reach me on my old E-mail SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  has been bloked and pleas contact me now  ASAP on :

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    And inform any other person in your organisation



    THANKS
     SDW ( SYLVAIN)

    24-06-2008 om 19:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Yestoday 23 JUNE dit i visit the EU-ARENA in BRUSSELS and participated in a number of intresting subject:

    -TREATY of LISBON

    -TERMINAL CHARGES proposal from DG-TREN

    -SAFETY for AIRLINEPASSENGERS !!

    -AIRSPACE and FLIGHT efficiency Improvements

    -Circulation AOPA-PILOT JULY 2008

    -Circulation PILOTS & PLANES  AOPA-NL  JUNE 2008

    -BRIEFING on use of  AIRSPACE USERS (SDW 20070418)

    -circulation POSITION REPORT AOPA-SWITSERLAND 

    -Follow up on EU-OPS/1

    -Briefing on PRM

    -AIRSPACE INFRINGEMENT

    -8,33 KHZ below FL100 ??

    - SSR mode "S" for VFR in EU( SES)

    -SESAR

    -ELT 406 MHZ

    -MPL introduction ??

    -IAOPA input to ICAO DOC8973  SECURITY

    -MAINTENANCE for NON CAT AIRSPACE USERS

    -Clarification on " HARTEKREET MR MARC SANDELOWSKY " from AOPA-NL
      to DUTCH MEP.

    -Folow up SENIORENNET  FORUM-DISCUTION


    -CIRCULATION of my NEW E-MAIL  ; SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    For any clarification contact me ASAP ???

    24-06-2008 om 09:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. URGENT NEW E-MAIL
    FROM TODAY 22 JUNE 29008 my E-MAIL has been changed to:

     
    Mon E-mail a ete change:

    Mijn E-MAIL is nu verandert naar:



    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


     

    22-06-2008 om 21:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIOS
    Concerning HELIOS I sugest you consult;      www.askhelios.com

    21-06-2008 om 09:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRCRAFT REGISTER
    As already mentioned in the past the CAA of the ISLE of MAN has started a AIRCRAFT REGISTRATION for PRIVAT and BUSINESS AIRCRAFT.

    The registration start with a "M"

    See for aditionalassistance to ;

      WWW.FLYMANN.COM

      WWW.EQUIOM.IM


     This seams to be a intresting possiblity having somme benefits ???

    21-06-2008 om 09:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODERN SPECTRUM MANAGEMENT
    This is a complex subject for witch  HELIOS is organising a 5 DAY TRAINING COURSE from 29/09/ till 03/10/2008

    Contact:   WWW.POLICYTRACKER.COM     ASAP

    21-06-2008 om 09:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    Alhoewel mijn E-mail  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR    heden buiten gebruik is krijg ik heden vragen per telefoon van PILOTEN.

     FOR INFORMATION on FLIGHT SAFETY do I SUGEST to consult the various FREE COURSES  avaible via      WWW.ASF.ORG   or contact the NATIONAL AOPA via  :
    WWW.IAOPA.ORG   wher the E-MAILS adresses are avaible or the PHONE & FAX connections
     
    I have no means to give al the requested information for FLYING in EUROPE I also sugest to consult  WWW.EUROCONTROL.INT    THE AIRSPACE USERS INFORMATION

    21-06-2008 om 09:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SAFETY METHODOLOGY FOR PILOTS


    During my initial training as pilot was i lucky in a certain periode to be trained by a RAF  WW II fighter pilot who advised me the following safety procedure:

    Take a small note book

    After each solo flight you note the date and the mistakes you have done in this flight

    Each last day of the month when closing your flyinglogbook

    Take time to read ALL the mistakes you have noted in the note book

    AND THINK ABOUT

    DO NOT MENTIONE THIS ITEMS TO ANY OTHER PERSON BUT KEEP THEM IN YOUR MIND FOR THE NEXT FLIGHT ????


    I have used this procedure  durng my flying career as pilot and instructer on GLIDERS, AIRPLANE ( SEL) and HELICOPTER and it is very intresting reading and also to see thad the number of items have reduced during the YEARS of operational flying, but there was not one month where there was not a VITAL MISTAKE buth witch I HAVE SURVIVED  !!!!!

    NOT ALL FRIENDS where thad LUCKY !!!!!


    NOTE: reactions, sugestions or comments are welcom ................

    20-06-2008 om 15:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 JUNI 2008
    HEDEN  VRIJDAG  20 JUNI nog geen          E-MAILTJES   !!!

    NO E-MAIL CONNECTION  UFN.... WAIT & SEE !!!

    20-06-2008 om 10:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100LL instead of KEROZINE
    Heden morgend krijg ik een berichtje via telefoon van een incident van het TANKEN van 100LL op een THIELERT( DIESEL) MOTOR met gevolg een aborded T/O zonder schade  aan het TWEEMOTORIG VLIEGTUIG behalve natuurlijk aan de MOTORS

     CAUTION:  Schijnbaar zijn er de laatste maanden enkele zulke incidenten ??

     KEROZINE in plaats van 100LL

     100 LL in plaats van KEROZINE

    Ook heb ik enkele  berichten dat men in de DIESEL MOTOR gebruikt maakt van de RODE MAZOUT wegens de goedkopere aankoopprijs maar heb geen gegevens of dit tot problemen heeft geleverd !!

    Stel belang hierover ANNONIEM meer te vernemen en ik behandel deze informatie zonder enige mogelijkheid de BRON te kennen !!

    20-06-2008 om 10:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHAFFEN:DIEST 25th OLD TIMER FLY-IN
    Heden kreeg ik reeds telefonisch vragen over deze OLD TIMERS FLY-IN welk plaats vind op 15,16 en 17 AUGUSTUS 2008.

     voor info zie:    HTTP://FLYIN.DAC.BE

     

    Ik zal daar persoonlijk aanwezig zijn op ZATERDAG 16 AUGUSTUS van 0900 tot 1600 b en hoop de nodige SENIOREN en COLLEGA PILOTEN( ook OLD-TIMERS ) te ontmoeten die dag

    19-06-2008 om 11:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CONTACT SDW
    Heden is mijn E-MAIL sedert 18/062008 ào 2000 uur B buiten gebruik voorspeld voor 48 uur wens onderhoud ???

    U kunt mij berijken voor dringende gevallen via 03-236 29 54 UFN .........maar ben veel afwezig !!!

    19-06-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. IAOPA - 24 th WA in ATHENE/GREECE
    Received at EU leven and EUROCONTROL some positive information about the WORLD ASSEMBLY, THE EXPO and the various activity durng this W.A

    However the participation at the WORKSHOPS during the EXPO where poorly attended due to the nice weather and the intresting FLYING demonstrations.

    I ame intresting to see the results the voted RESOLUTIONS and aditional information to follow up in my personnel individual activity as registered EU-LOBBYIST in BRUSSELS and in function of my nick name MISTER GENERAL AVIATION  in the various EU-INSTITUTIONS and EUROCONTROL. supported by FLAG.

    WWW.FLAG.BE

    19-06-2008 om 09:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SRC-32
    SAFETY REGULATION COMMISION of EUROCONTROL under the chairmanschip of JOS WILBRINK of the Dutch IVW took place on 18 & 19 JUNE 2008.

    I was present temporary and noted the following items:

     POINTS  & ACTION ARISING:       SRC32-01

    -SRCCG    A-30/07 to investigat the feasablity of developing proposel of SARPS for the determination of ATS at an in the vicinity of AERODROMES used by CAT AIRCRAFT ,,,   also AIRPORTS TF.

     Caution this could become very costly and burdensom for the smaller REGIONAL AERODROME with GA & AW and a limited number of CAT operations if a permanent ATC-TWR would be proposed?

     There is a actif lobbying required by IAOPA, EAS and other NON CAT AIRSPACE ORGANISATIONS and some proposal on AFIS or limited ATC activity ???


    A-30/06  ATS LEVELS at AERODROMES

    AIRSPACE INFRINCEMENT   DAP/SHH SRC32-14 to be studiet and aditional input to be made to the CHAAIRMAN ASAP

    Also action toward SRC/SRU  and PRC/PRU  ( XAVIER FRON ASAP required )

    19-06-2008 om 08:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW PLANNING
    Op 16 AUGUSTUS 2008 voorzie ik de ZATERDAG vanaf 0900 b tot 1600 b aanwezig te zijn op de SCHAFFEN/DIEST OLD TIMER FLY-IN.


    Ik zou gaarne een E-MAILTJE bekomen van de personnenwelk mij wensen te ontmoeten.


    IK HOOP van heel wat OLD TIMERS te zien zij het LUCHTVAARTUIGEN , OUDE COLLEGA's PILOTEN  en SENIOREN

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-06-2008 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.406 MHZ
    Bekwam heden een exemplaar van het EINDCONCEPT AIC B JULI 2008 van de
     
    NEDERLANDSE IVW over uitrusting en gebruik van 406 MHZ ELT ??

    Tracht te begrijpen wat dit voor de VLIEGTUIGEN, HELICOPTERS, MLA en TMG betekend om in EUROPA te VLIEGEN voor GRENSOVERSCHRIJDENDE VLUCHTEN in VFR/IFR  NON CAT AIRSPACE OPERATORS ???


    WWW.IVW.NL

    19-06-2008 om 05:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT
    I noticed in function of the 7e edition of the EUROCONTROL AIRSPACE INFRINGEMENT STRATEGY thad a number of CAA have introduced the requirement to have some of their inspectors start a strong action on controlling the VFR AIRSPACE USERS on:

    -FLIGHT PREPARATION

    -WEIGHT & BALANCE ( MASS)

    -NOTAMS

    -UPDATED NAVIGATION CHARTS

    -FUEL CALCULATIONS

    -WEATHER BRIEFING

    -SSR requirements( MODE S) (to be clarified)

    -ELT 406 MHZ( to be clarified)

    -AIRCRAFT PERFORMANCES for T/O & LANDING

    -R/T QUALIFICATION ( ENGLISH)

    Any information on this verifications on the operational aviation world is welcom from the AIRSPACE USERS also because I have the impression thad the assigned persons have limited knowledge on the VFR operations

    I ADVISE to be cooperative and clarify them your taken actions on a courtoise manner!!

    19-06-2008 om 05:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOMINATIONS in the EASA
    I received confirmatin:

    PATRICK GOUDOU the DG of EASA his next term has been aproved.

    JULES KNEEPKENS ( present DG BELGIAN CAA) has been nominated at the EASA for the REGULATIONS replacing CLAUDE PROBST


    I like to CONGRATULATE both for this nomination and hopê to continue our intrestinc contacts toward the requirements for the NON CAT AIRSPACE USERS OPERATORS.

    19-06-2008 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!