Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    12-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLECHTHORENDE in de LUCHTVAART draft deel 1
    Elk eind  van het jaar overloop ik de vele dossiers welk ik op EU vlak begeleide en welk nog om aandacht vragen!!
    Daarbij stop ik ook op het dossier van wat wij"DE DOVE LUCHTRUIMGEBRUIKERS " noemen
    In de jaren 90 werdt ik via AOPA-USA( WWW.AOPA.ORG.) en IDPA(WWW.DEAFPILOTS.ORG..)  betrokken bij het dossier van de heer HD welk al jaren trachte om in EU zijn geschiktheid tot PPL te bekomen.
    Blijkbaar niets zo eigenaardig behalve dat onze  heer HCTD voor 100% doof was en FRANSE ingesetene in het bezit van een FAA PPL verguning.
    Dit bracht mijn echtgenote en mijzelf in een volledig onbekende midden namelijk dove mensen.
    Wij begaven ons naar het zo mooie FRANKRIJK en via EDPA kwamen wij in contact met een aantal EUROPESE nationaliteiten welk er doof zijnde er van droomde om bepaalde LUCHTVAART SPORTEN te beoefenen in het NIEUWE EUROPA.
    Dit was voor ons een zeer intresante ervaring waar we betrokken werden in vele langdurige discuties  met DOVEN.
    Via IAOPA was ik in de mogelijkheid dit onderwerp in het JAAR van de GEHANDICAPTEN in het EP naar voor te brengen met de steun van enkele MEP en ook Mevr,HELGA STEVEN  nu in het VLAAMSE PARLIAMENT als MP. voor de N-VA en zelfs een DOVE persoon en naar mijn weten de eerste dove parlementair.       WWW.HELGASTEVENS.BE.
    Ik leerde al zeer snel via de goede medewerking van AMERIKAANSE en FRANSE FI dat dit geen praktisch probleem geeft om deze mensen de techniek van he vliegtuigbesturen bij te brengen MAAR ons probleem als FI is dat wij deze taal niet machtig zijn want er is niet enkel verschil in de nationale talen maar ook de gebruikte doventalen zijn in de verschillende landen niet dezelfde.
    Ik ga nu stoppen over dit aspect maar zal in een verdere toelichting meer over het huidige dossier uitwerken

    SLECHTHORENDE(doven) kunnen hun plaats in de LUCHTSPORTEN zonder technische probemen  maar met veel administratieve weerstand bekomen

    12-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHTVLUCHT VFR OVERLAND draft 3
     ENKELE NOG BIJKOMENDE BEMERKINGEN
    1)Een mijner collega's wees mij er op dat in de NATIONALE AIP de coordinaten der VFR REPORTING POINTS niet vermeld zijn en dus niet zo eenvoudig te gebruiken zijn met de GPS.
    2)Een ander opmerking bestaat er in dat de huidige PPL welk NACHTVLUCHT VFR OVERLAND gaat vliegen  moet een zeer gevorderde ervaring hebben in het gebruik van VOR/DME
    3) we mogen niet uit het oog verliezen dat het noodzakelijk is om een VOORBEREIDING te maken zoals dit voor een IFR vlucht wordt gedaan met updated informatie en een grondig nazien van de NOTAMS,TAF,METAR

    11-12-2005 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over LUCHTVAART
    In de huidige ontwikkeling van het ELECTRONISCE INFORMATIE ontdek ink nog regelmatig zeer intresante LINKS, een recente ontdekking is de  WWW.BEGINTHIER.NL   en dan in het opzoekvak intypen LUCHTVAART  geeft toegang tot een oneindig aantal ONDERWERPEN en LINKS

    11-12-2005 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIC voor VFR
    In sommige landen is er de beschikbaarheid van een NATIONALE AIP voor VFR en andere geven elk jaar een AIC uit ten behoeve van het VFR vliegen.
    Heden werdt er in mijn oor geblazen dat ook BELGIE via BELGOCONTROL kortelings zo een iniatief gaat nemen.

    11-12-2005 om 16:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTERS
    Ik verneem vandaag dat de firma JEPPESEN nu een speciale kaart beschikbaar heeft voor de VFR LUCHTSPORTEN, zal hierover meer gegevens verzamelen!!

    11-12-2005 om 16:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KAPING
    Weer werdt een HELICOPTER PILOOT  te ALBERTVILLE gedwongen  om 1530 onder bedrijging van 2 man met wapens om in een gevang te  AITON(SAVOI/FR) op de koer te landen en 3 gevangene op te pikken en verder de 5 man af te zetten.
    Deze manier van ontsnappen werdt reeds enkele malen gebruikt ook in BELGIE.

    11-12-2005 om 07:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIGERIA
    krijg weer een aantal berichtjes over het ongeval in PORT HARCOURT maar eerste informatie is steeds erg onbetrouwbaar dus zeker geen reden van de oorzaak nu enkel trachten factual informatie te bekomen is al een moeilijkheid in deze landen.

    11-12-2005 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Een aantal berichten in de E-mails en ook op de CHAT gaan over de voordelen en nadelen van de ontwikeling in de EUROPESE UNIE.

    Mijn intrest ligt natuurlijk in de LUCHTVAART aspecten maar gezien mijn bijna dagelijkse aanwezigheid in de verschillende organen van de EU te BRUSSEL sedert 1980 krijg ik ook een bepaald inzicht in vele andere activiteiten van dit project.

    Eerst en vooral moeten we begrijpen hoe complrx de structuur is en de verhoudingen tussen de betrokken deelnemers;

     De EU bestaat uit:
    -COUNCIL
    -EUROPEES PARLIAMENT
    -De COMMISION -a)COMMISARISEN
                                    -b)DIRECTORATEN GENERAL ( DG-  )
    -ECONOMIC SOCIAL  COMMITIE
    -COMMITIE of the REGIONS

    De verhoudingen  en bevoegdheden van deze organen zijn zeer kompex om niet te vergeten de 22 gebruikte taalen en de spreiding der verschillende instellingen te BRUSSEL,STRASBOURG,LUXEMBURG met nog onderdelen in de 25 lidstaten zo gewild door de COUNCIL die beheert wordt door de NATIONALE MINISTERS die normaal de wil van de burger uitvoeren door de verkozene van het volk  in de politieke groepen der 25 lidstaten van de EU.

    Een der grote voordelen die ik persoonlijk zie is dat er sedert 1945 in dit deel van de wereld geen 3e wereldoorlog niet meer is uitgebroken door de vermengeling der NATIONALE BELANGEN in de EC  , EEC en nu EU.

    Een voordeel is het ontstaan van de LOW COST AIRLINES welk de mogelikheden geven om zeer goedkoop met het vliegtuig te reizen in EUROPA.

    De invoering van de € wordt door mij voor ons in de LUCHTVAART als zeer nuttig beschouwt alhoewel  dater velen het gevoel hebben  dat het in BELGIE een toename van de kostprijs voor gevolg heeft. in het dagelijks leven

    Het verdwijnen van de GRENSCONTROLE tussen de lidstaten is ook een voordeel  voor onze persoonlijke verplaatsingen alhoewel een aantal opmerken dat dit ook voor gevolg heeft dat de misdaad hiervan de meeste voordelen heeft

    Een der nadelen is dat een aantal punten welk de grotere lidstaten( FRANKRIJK,DUITSLAND en UK) als belangrijk beschouwen aan de kleindere worden opgedrongen en altijd niet aangepast zijn aan de toestand in de kleindere lidstaten.

    Een punt dat ook een gevolg schijnt te zijn is het verdwijnen van JOBS in de 12 initiele EC lidstaten naar het oosten wegens de lagere loonen en minder sociale bescherming in deze nieuwe lidstaten waar ook langere werkuren schijnen in gebruik te zijn.

    FOLOW UP LATER !!!!!! maar nog bijkomende  vragen of reactie zijn reeds welkom hoor

    10-12-2005 om 15:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERMISTE CESSNA 152
    Het Vliegtuig dat gisteren om 1530(???) uit LEOPOLDSBURG opsteeg met twee personen aan boord is heden in een weide in de streek van HULST in Nederland terug gevonden met de 72 jarige PILOOT en zijn 60 jarige pasagier beiden overleden.
    Het is heden geheel uit den boze om te trachten wat er verkeerd is gegaan om dit tragisch ongeval te verklaren.
    Via deze weg wens ik mijn deelname in dit verlies betonen en betreur het verlies van een zeer enthousiaste vlieger uit onze LUCHTVAART FALILIE.

    10-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRANDGEVAAR
    Via de BLOG van " SUSKE" over het BRANDGEVAAR tijdens de feestdagen is het een intresante BLOG om als checklist te gebruiken om uw eindjaarsfeesten zonder een verassende BRAND door te brengen, bekijk uw omgeving maar even aandachtig.

    09-12-2005 om 21:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY & SECURITY
    Deze twee woorden hebben steeds een belangrijke rol in mijn leven gespeeld seder ik op 1 October 1954 de BELGISCHE LUCHTMACHT vervoegde.
    Wat betreft het aspect SAFETY in AVIATION was ik reeds in 1973 betrokken met de ASI( THE AVIATION SAFETY INSTITUTE ) in de USA met de heer JOHN B? GALIPAULT in het ontwerpen van een manier om beter inzicht te krijgen in de VLIEGVEILIGHEID door het ontwerpen en verzamelen van ANONYMOUS REPORTING over veiligheidsgebreken in de luchtvaart.
    Later werdt in de USA dit iniatief overgenomen door de FAA en bestaat nu nog via NASA REPORTING.
    Ook in een aantal landen werdt deze manier van verzamelen van gegevens over de vliegveiligheid ingevoerd en met een zeer groot succes.
    Dit aspect "JUST CULTURE LEGISLATION" staat reeds jaren op de agenda van de EU via DG7 en het EP was ik in 1985  met de heer RON CAMPBELL van UK (overleden) betrokken bij een symposium waar verschillende experts onze werkwijze als zeer positief beoordeelden om de veiligheid in de luchtvaart te bevorderen en door onze manier van reporting ongevallen in de luchtvaart te voorkomen en zodoende mensenlevens te redden?

    Waarom kom in daar nu in 2005 op terug, wel in het NEDERLANDSE PARLIAMENT was dit onderwerp deze week het onderwerp van een voorstel over  JUST CULTURE REGULATION
    en werdt dit schijnbaar naar de prullenmand verwezen of in een sterk afgezwakte wetgeving aanvaard. !!!!!
    De juiste waarde van de bekomen wetgeving moeten we nog onderzoeken maar er is blijkbaar niet veel vooruitgang geboekt.

    Een  van mijn dromen " SAFETY DREAM " van 1973 leeft nog steeds voort na 33 jaar !!!!

    09-12-2005 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA lidmaatschap
    Enkele personen stelde mij de vraag hoe zij kunnen lid worden van IAOPA, dit is echter niet mogelijk IAOPA bestaat als COUNCEL uit de NATIONALE AOPA's waarvan u als PILOOT of EIGENAAR lid kan worden.
    PILOOT is elk persoon welk alleen aan boord een LUCHTVAARTUIG heeft bestuurd of welk EIGENAAR of MEDEEIGENAAR van een LUCHTVAARTUIG is of was.
    Zie hiervoor de lijst der NATIONALE AOPA's op WWW.IAOPA.ORG.

    09-12-2005 om 13:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DRUKKE DAG op 8dec te BRUSSEL
    Gisteren was het een druke dag te BRUSSEL met een aantal intresante ontmoetingen .
    Een bezoek aan DG-tren gaf me de mogelijkheid enkele punten naar voor te brengen in functie van de nieuwe ICAO aanpassing aan ANNEX 1 via amendement 164  en welk in voege gaat op 1 maart 2008 aangaande de verplichte taalkennis van het ENGELS voor PILOTEN aktief in INTERNATIONALE VLUCHTEN en VERKEERSLEIDERS(ATCO) door een af te leggen  voorPROFICIENCY LEVEL 4 voor IFR & VFR operaties.
    IAOPA heeft een aantal aanpassingen voor de PPL naar voor gebracht zie WWW.IAOPA.ORG.
    Tevens een intresant overleg over de toekomst van GENERAL AVIATION met betrekking tot de GROTE LUCHTHAVENS, de invoering van de VLJ ,ULM en UAV in de toekomst.
    Via de HANS SEIDEL STIFTUNG en EUROPATAGE werdt ik in de mogelijkheid gesteld om het bijwonen van een discution panel met als onderwerp "THE PRIORITIES of the AUSTRIAN PRESIDENCY" van 1 jan 2006 tot 30 juni 2006 door DR HANS WINKLER staatsecretaris van buitenlandse zaken van de republiek van AUSTRIA.
    Tevens was het mogelijk enkele personen van de FINSE delegatie te ontmoeten die het voorzitterschap op 1julie 2006 over nemen.
    Nadien gevolgt met een kort werkbezoek bij de EUROCONTROL en de NATO.
    Dit geeft u een beetje een inzicht in het werk van een EU-LOBYIST als vrijwiliger bij de INSELLINGEN in BRUSSEL ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations

    09-12-2005 om 10:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU voordelen of nadelen

    Ik verwacht uw vragen of opmerkingen ASAP

    09-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. RTBF
    Op woensdag 7 december om 20:25 heeft de RTBF twee intrsante reportages uitgezonden:
    20:25 Questions a la une
    -EST CE  DANGEREUX DE PRENDRE L'AVION???
    -ACCIDENTS  D'AVION A QUI LA FAUTE ???
    Presentation Jean-Claude Defosse
    Zeer intresante uitzending over een zeer gevoelig onderwerp welk een der grote punten zal zijn in Montreal van 20-22 Maart bij ICAO tijdens de GLOBAL  vergadering  der                            "DIRECTORS GENERAL FOR CIVIL AVIATION" voor een
    "GLOBAL STRATEGY FOR AVIATION SAFETY"

    Wij stellen vast dat AVIATION in de 25 EU lidstaten zeer goed is maar in functie van de voorspelde toename van het luchtverkeer in de toekomst met een verdubeling van het aantal vluchten voor 2025 moet men de nodige maatregen ontwikkelen om het  zelfde niveau van veiligheid te bekomen

    Als piloten zeggen wij dikwijls dat het gevaarlijkste deel van de vlucht is de weg met de wagen van en naar de luchthaven, en daar kan ik uit persoonlijke ervaring van mede spreken.

    REACTIE en KOMMENTAAR WELKOM

    08-12-2005 om 17:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERKUNDE/2
    Veel vragen gaan over het weder en over de informatie op de chat die ik elke morgend over het weer voor deze dag geef.
     Men moet een duidelijk verschil maken tussen het bericht van de KMI dat men in de krant en op TV geeft dat zijn weersvoorspellingen opgemaakt voor een verder gelegen periode.
     Mijn bericht of gedacht dat ik voor de dag zelf geef is vande dag zelf na het bekijken van  het heersende weder in mijn tuin en dan de WEERSATELIET via  WWW.WEERSTATIONAALST.BE en het bekijken van TAF en METARS welk we gebruiken in de luchtvaart via WWW.BELGOCONTROL.BE.
    Ik maak geen VOORSPELLING maar bekijk practisch het HEERSENDE WEDER via deze middelen.
    Een aantal chatters stellen dat mijn informatie zeer juist is maar daar ben ik niet zo van overtuigd want het gebeurt dat ik buiten ga zonder regenjas en toch krijg ik regen, DUS geen 100% waarborg van wat ik vertel!!!!!!

    08-12-2005 om 04:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERONEFS ORPHELINS
    In de toekomst ontstaat er een nieuwe groep vliegtuigen welk onze franse vrienden AERONEFS ORPHELINS noemen omdat zij niet meer gebouwt worden en de bouwer verdwenen is.
    Men is dus op zoek naar de juiste gegevens van deze vliegtuigen.
    Schinbaar heeft het MUSEUM VAN ANGERS een aantal dossiers beschikbaar.
    daarom contact te nemen in het frans naar 
    WWW.musee-aviation-angers.com.
    een op te volgen onderwerp in functie van de EASA
    WWW.EASA.EU.INT.

    07-12-2005 om 17:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARTEREN van VLIEGTUIGEN
    Men stelde belang in het bovenstaande toestel en daarvoor kan ik u verwijzen naar/
       WWW.AIR-BS.COM

        WWW.FLYVLM.BE.

    07-12-2005 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SABENA AIR NOSTALGIE
    Via " UIT-MAGAZINE" van December vernemen wij dat op
     9DECEMBER om 20u   er in het FOTOMUSEUM op de           waalse kaai 47  2000  ANTWERPEN  een special in de filmzaal  uit het SABENA -ARCHIEF. is na een deskundige inleiding
     De tentoonstelling blijft tot 9 januarie 2006
     WWW.FOTOMUSEUM.BE

    07-12-2005 om 14:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TITEL
    Onder de titel " ALLES OVER VLIEGTUIGEN" krijgen wij een SPAMS bij nader toezicht zijn er welke intressante TITELS van deze ENGELSTALIGE DVD. over enkele intresante vliegtuigen
     Voor degene die iets zoeken vermeld ik  WWW.ALLESOVERVLIEGTUIGEN.BE  of neem contact met      info@milestonesoflight.be                                                                     en gevestigd in houten schoen  Nr 24   9100 SINT-NIKLAAS

    Gaarne reactie van de geintreseerde of dit intresante DVDs zijn????
     

    07-12-2005 om 12:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!