Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVERBOD

    Wat betreft het opleggen van vliegverbod door NEDERLAND verwijzen wij u naar: WWW.IVW.NL/AKTUEEL

     ook FRANKRIJK,DUITSLAND en ZWITSERLAND zijn solidair met NEDERLAND maar heden neemt elk land nog souverein zijn eigen beslissing  om een verbod toe te passen, dit is heden nog geen EU(EASA) bevoegdheid.

    17-05-2005 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.APPLICATION voor EUROCONTROL
    Een aantal vragen over de aanwerving bij EUROCONTROL komen terecht op mijn E-mail via FORUM en BLOG bezoekers daarom verwijs ik hier naar : WWW.EUROCONTROL.INT              HUMAN RESOURCES  en bijkomende informatie via RECRUITEMENT@EUROCONTROL.INT


    17-05-2005 om 14:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE BENAMINGEN
    Schijbaar zijn er studenten welke mijn BLOG hebben bekeken en stellen vragen over UAV( UNMANNED AERONAUTICAL VEHICLE )

    Dit is een nieuwe LUCHTRUIMGEBRUIKER die we in de toekomst meer en meer zien verschijnen.

     -Reeds in 1970 hebben wij in militaire middens en in beperkte luchtruim met UVS geexperimenteerd dit waren de zogenaamde DRONES zaoals de BELGISCHE EPERVIER.

     Nu heeft dat zich reeds veel verder ontwikkelde in de militaire toepassingen zoals men op het TV nieuws kan vernemen.

     De laatste jaren is men ook in de BURGER LUCHTVAART toepassingen van UAV met deze ontwikeling aan het experimenteren voor specifieke opdrachten.

     Maar stel U grust deze toepassingen zijn nog niet doorgedrongen in het NORMALE BURGERLUCHTVERKEER alhoewel sommige vooruitzichten dit schijnen te voorspellen voor 2050.

     Meer informatie mogelijk indien u dit wenst en raden u aan de FLAG te benaderen zie WWW.FLAG.BE
       REGARDS
        SDW1

    17-05-2005 om 09:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VEILIGHEID van CHARTER VLUCHTEN
    Gelieve nota te nemen dat ik op deze vragen geen antwoord kan geven gezien dit een zeer ingewikkeld onderwerp is waar  men er  op EU vlak al jaren aandacht aan besteed .
     En zoals u uit het TV NIEUWS kunt zien nog aanleiding geeft tot grote verschillen van opinie der EU  lidstaten.

    17-05-2005 om 09:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE
    Ik heb getracht op de vele  vragen  onmiddelijk te antwoorden , voor  moeilijke vragen moest ik opzoekingen doen en vraagt dit wat tijd.
     moest ik u nietgeantwoord hebben of niet voldoende gelieve dan terug een e-mailtje te sturren of te reageren via de reactie op de BLOG.
      

    17-05-2005 om 07:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONUR AIR deel 2

    Schijnbaar heeft BELGIE nu ook bepalde toestellen van ONUR AIR de toegang verboden, namelijk de AIRBUS300.
     Het kan ook zijn dat dit enkel het benodigde papierwerk betreft waarmede de ailines soms problemen hebben.
     Onlangs hadden wij met een toestel problemen omdat de betrokken ambtenaar onze engelstalige documenten niet begreep wegens zijn beperkte kennis van het engels en ons toch twee uur tijd koste om dit probleem op te lossen alhoewel wij volgens de INTERNATIONELE regels voledig in orde waren.
     In somige landen is het taalgebruik door de administratie een bijkomend probleem dat voor moeilijkheden zorgt;

    16-05-2005 om 22:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONUR AIR
    Een aantal der e-mails hebben betrekking op de VEILIGHEID der vluchten van ONUR AIR , daar kan ik mij niet over uitspreken en is dit in uivoering van het SAFA programma van de JAA in functie van de overeenkomsten door de ECAC nog steeds  een beslissing van elke NATIONALE LUCHTVAARTAUTORITEIT ( CAA ).
     Voorlopig tot mijn beste kennis van dit onderwerp is dit nog steeds niet onder de bevoegdheid vab de EASA (EROPEAN AIR SAFETY AGENCY) gevestigd te KEULEN en behorende tot de EU( EUROPEESE UNIE) bevoegdheden zodat elk land dit zelf kan beslissen en toepassen.
    BELGIE heeft zoals elk ander der 189 ICAO lidstaten het souverein recht zelf te bepalen of zij een luchtvaartuig in haar luchtruim en luchthavens toelaat.
     Het is voorzien dat in de toekomst de beslissingen en bevindingen van SAFA worden topegeopast in de 25 EU lidstaten maar dat is nu nog niet het geval zover ik de huidige RICHTLIJNEN kan beoordelen.
     Ik vermoed dat deze situatie aanleiding zal zijn tot verdere stappen in de EU op dit gebied.
     Dit zal een ernstig onderwerp van overleg zijn tussen de lidstaten in de komende dagen.
     Beste vrienden beter kan ik voorlopig niet doen

    16-05-2005 om 05:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM ongval
    Ook het ULM ongeval in KILDER in NEDERLAND met twee dodelijke slachtoffers gaf onmidelijk enkele e-mailtjes.
     Het enige dat ik hierop kan zeggen er zijn met deze feestdagen zeer veel vluchten en een ongeval is niet uitgesloten maar hoeveel doden zijn er bij het wegverkeer gebeurt die het nieuws niet halen, LUCHTVAART spreekt tot de verbeelding van de MEDIA en ongevallen zijn zo zeldzaam dat zij steeds het nieuws halen.
     Voor mij is het gevaarlijkste deel van de vlucht naar en van het vliegveld terugkeren met de wagen en daarvan  heb ik persoonlijk de ervaring opgedaan.
       REGARDS
        SYLVAIN

    15-05-2005 om 20:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIKOPTERONGEVAL

    een aantal der e-mails verwijzen naar het ongeval te " LANDEN"  vrijdagmiddag  13 mei omstreeks 1330.
    Hierop kan ik voorlopig niets aanmerken zolang het onderzoek niet is afgewerkt, tevens moet ik er op wijzen dat wij in uitvoering van de vooeschriften van ICAO annexe 13 enkel belang stellen in de redenen en oorzaak van het ongeval om zulks in de toekomst te vermijden.
      De piloot WIM DANIELS is mij bekend van op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en wens mijn deelneming aan zijn familie en deze van de fotogaaf STEFAN LEEMAN  betonen.
     Ikzelf als piloot heb in het verleden zulke opdrachten in het militaire en burgermidden uuitgevoerd en kan daarom de moelijkheden van zulke opdrachten van luchtarbeid inschatten welk niet te onderschatten zijn.

    15-05-2005 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART en de SENIOREN
    Ik stel met vreugde vast dat mijn BLOG vandaag de 500ste bezoek haalde en op FORUM er de 1285ste  bezoek , waar er origineel werdt gezegt dat er in deze middens geen intresse voor de luchtvaart is
     Wat voor mij als HOBBY begon en een BEROEP werdt waaraan ik zeer veel vreugde beleefde wens ik deze informatie door te geven aan de SENIOREN  hun kinderen en kleinkinderen omdat er in deze wereld der LUCHTVAART plaats is voor vele gemotiveerde jongeren om de 92 gespecialiseerde beroepen te bezetten ten behoeve van de EUROPEESE LUCHTVAART INDUSTRIE in de 21e EEUW haar plaats te geven in deze fantastische aktiviteit die in 100 jaar tot een wereld omvatend netwerk werdt om de vriendschap tussen de volkeren over de ganse ardbol te bevorderen.
     Vergget niet dat BELGIE via onze pioniers zoals de ANTWERPSE DUIVEL  JAN OLIESLAGERS aan de wieg stonden van deze ontwikkelingen en in het ANTWERPSE de vader is van de RAAC te DEURNE alsook de leegendarische STAMPE - SV4 zie het museum te ANTWERPEN-DEURNE

    WWW.STAMPE.ORG
    WWW.RAAC.BE 
    WWW.FLAG.BE

    WWW.VLRI.BE

    13-05-2005 om 20:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM & DPM vliegen
    Ik bekom ook een aantal e-mails met vragen over ULM & DPM vliegen en tracht daar antwoord op te geven alhoewel ik deze aktiviteit niet zelf beoefen en daarom verwijs ik naar: WWW.FED-ULM.BE
    in de toekomst zal ik ook informatie over PARAPLANE en PARACHUTISME hier vermelden die rreds op het FORUM onder SPORTEN onder de titel LUCHTVAART beschikbaar zijn.

     Bijkomende vragen mogen steeds hoor er ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN maar sommuige zeer moeilijk juist en volledig  te beantwoorden.

    13-05-2005 om 11:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZAVENTEM

    Wanneer gaat deze VAUDEVIL eens stoppen moet er eerst een ongeval gebeuren voordat men te BRUSSELS INTERNATIONAL  terug de normale veilige en stabiele proceduren gaat kunnen toepassen voor de INTERNATIONALE LUCHTVAART.
     Er is dringend noodzaak voor de PILOTEN en VERKEERSLEIDERS dat de rust en stabiliteit terug keert.
     Vergeet niet dat wij als piloot op de eerste plaats zitten bij een ongeval en ik heb e-mails van piloten die zich niet veilig voelen tijdens de naderingen en vertrek te ZAVENTEM wegens de vele veranderingen die er steeds worden opgelegt.
     SAFETY FIRST

    13-05-2005 om 09:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIPLOME " PAUL TISSANDIER "
    Gisteren kwam het commitee samen in MAISON DES AILES te BRUSSEL voor de voordracht van twee BELGEN voor de F.A.I diploma te doen toewijzen via de BELGISCHE KONINKLIJKE AERO CLUB wegens hun verdienste en aktiviteiten ten behoeve van het SPORTVLIEGEN in BELGIE

    12-05-2005 om 08:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIKOPTERPILOOT
    Een aantal e-mails wensen informatie over de burgerlijke opleiding voor helikopter te vliegen daarom verwijs ik naar een ex-colega van mij DANNY CROON
    zie WWW.CROWNHELI.BE
    e-mail:   CROWNHELI@SKYNET.BE

    zal later nog andere mogelijkheden vermelden

    12-05-2005 om 08:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOEGANG tot de LUCHTVAART
    Het is zeer intresant de invloed te zien van de media zoals de TV op het gedrag der SENIOREN.
     In functie van de uitzending in het nieuws van ATV en VTM van dinsdag avond van 10 mei aangaande de laatste vlucht als lijnpiloot van PUSSY en haar uitspraak over het nut van het zweefvliegen heb ik deze morgend 22 vragen van de 130 berichten zijn over het zweefvliegen op mijn E-mails staan , daarom bezorg ik hier de gegevens waar men daarover meer kan vernemen:
      
       WWW.ZWEEFVLIEGEN.BE
       WWW.BELGIANAIRCADETS.ORG
       WWW.AEROCLUB.STUDENT.KULEUVEN.AC.BE

    voor bijkomende vragen mag u steeds contact nemen via deze BLOG

    11-05-2005 om 05:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LAATSTE VLUCHT ALS LIJNPILOOT VLM

    PUSSY (Mevr CUNHA) deed haar laatste vlucht als lijnpiloot vandaag aan boord van de FOKKER50 en welke verwelkomt te ANTWERPEN door een grote schare colegas en vrienden zoals dit te zien was op het nieuws van VTM.
     De toen jonge dame staat in mijn vliegboek vermeld op 19 sept 1962 op het zweefvliegtuig KA7 OO-ZES van de RAAC. met een vlucht van 19 minuten te DEURNE vliegveld (ANTWERPEN)

    10-05-2005 om 20:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allerlei informatie van de BELGISCHE SPOTTERS
    De BELGISCHE SPOTTERS van ASA zijn zeer aktief en hebben veel nuttige informatie op hun website staan welk beantwoorden aan vragen die men mij steld :
       WWW.A-S-A.BE

    voor de ligging van de LUCHTHAVENS,VLIEGVELDEN en HELICOPTERLANDINGS PLAATSEN verwijs ik op deze website naar de groene blokjes op de linkerzijde onder det titel:

     SITUATING HELIPORTS
     SITUATING AIRPORTS-AIRFIELDS

     Ik ga op mijn BLOG deze zeer goed uitgewerkte inforematie niet overnemen tevens op het FORUM onder de rubriek SPORTEN/LUCHTVAART staat tevens veel vermeld

    bijkomende vragen mogen steeds gesteld worden en er bestaan geen STOMME vragen

     

    10-05-2005 om 10:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFSCHEIDS VLUCHT
    Een der PIC van VLM voert haar laatste vlucht uit als LIJNPILOOT vandaag op de FOKKER50, ik ga daar anwezig zijn gezien ik in 1962 betrokken was bij de opleiding van de betrokken jonge dame(1962) en nu in 2005 deze aktiviteit stopt maar dat wil niet zeggen dart zij volledig stopt met vliegen hoor, gezien haar ervaring zullen we ze nog aktief zien in de opleidingsvluchten te ANTWERPEN/DEURNE

    10-05-2005 om 08:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERGADERING
    De vergadering gisteren op EUROCONTROL was zeer intresant over de toekomstige ontwikelingen in de LUCHTVAART COMMUNICATIE voor de volgende jaren voor de periode 2010 tot 2025.
     Gezien zulke aanpassingen op wereldvlak moeten ontwikkeld worden is het voorbereidende werk op gebied van afspraken wel een 20 jaar vooraf in voorbereiding, het gaat hier over de afspraken en overeenkomsten met 189 landen van ICAO.

    10-05-2005 om 08:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE 7 & 8 mei
    Onafgezien het twijfelachtige weder werdt er op de ZONDAG om 1100 uur te ANTWERPEN op de STAMPE FLY-INN toch een vlucht uithevoerd met 12 SV4 en een korte demonstratie met de 2 aanwezige SPITFIRE"s voor het zeer ruim opgekomen publiek.
     onder de aanwezige ook een aantal van de vroeger vliegers welk op deze toestellen ons land in het EUROPEESE en zelfs ver daar buiten in de lucht brachten.
     om een te vermelden was er ALEX JANSSENS die BELGIE via zijn prestaties in KUNSTVLUCHT roem verwerfde en welk ik tot mijn vriend en vroegere instructeurs mag noemen in de EPE te GOETSENHOVEN(TIENEN)

    09-05-2005 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!