Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    FRIDAY        11/09/2009     at HOME

    SATERDAY 12/09/2009  GROENPLAATS / ANTWERP   WWW.FLYINGJUNIORS.COM

    SUNDAY     13/09/2009   ANTWERP AIRPORT

    14 & 15 SEPTEMBER on HOLIDAY

    WENSDAY 16/09/2009  EU-ARENA

    10-09-2009 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARINGEN van EEN PRIVAAT PILOOT
    Zal trachten hier een verkorte versie weer te geven van de voordracht van een PRIVAAT PILOOT over

     zijn ervaring met het gebruik van NOTAMS ???


     Ik kan u nu de voordracht bezorgen gegeven door LUC VERMEULEN tijdens de DIGITAL NOTAM

     WORKSHOP on 9 and 10 September at EUROCONTROL HQ te Brussel

    Transmiit me YOUR E-MAIL ASAP:      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-09-2009 om 15:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INERTIAL NAVIGATION SYSTEMS
    I was informed via some experts thad they are evaluating the INERTIAL NAVIGATION SYSTEMS

     used in some Military aplications to be adapted to be at low cost avaible for LIGHT AIRPLANE

     The precision seems to be no problem however whe are now evaluating what the LOW COST means 

    for buying, instalation and certification ??

    10-09-2009 om 15:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIGITAL NOTAMS
      I understand from a number of individyal contacts with non profesional pilots thad they are veru mutch

     intrested in the possiblity of DIGITAL NOTAMS to be avaible for VFR operations


    SEE:    WWW.EUROCONTROL.INT

    10-09-2009 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LAATSTE VLUCHT ALII
    Zal dit later toelichten vandaag ??

    10-09-2009 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. INFO over DE PLANEET MARS
    Hier verwijs ik u naar  de 33 jarige NANCY VERMEULEN aktief bij het KMI

    Verwijs u tevens naar   WWW.SPACEWEEK.COM

    WWW.MARSSOCIETY.BE

    WWW.KMI.BE


     Donderdag 10 September om 22:00 uur is er een intervieuw over MARS op kanaal " EEN" op de TV

    08-09-2009 om 18:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET
    Heden stel ik vast dat er nu een aantal NIEUWE LUCHTVAART EXPERTEN en CONSULTEN op de markt komen  welk hun diensten tegen betaling aanbieden ??

     Personen en firma's met geheel geen praktische ervaring en enkel gesteund op het bestuderen en lezen van documenten!!

     Ik beschouw mijzelf   NIET   als een EXPERT maar een PILOOT met ervaring in de MILITAIRE en BURGERLIJKE elementaire opleiding van piloten

    en

    Tevens sedert 1980 via IAOPA ervaring opgedaan in de LUCHTVAARTPOLITIEK en vooral contacten ontwikkeld door het deelnemen aan vergaderingen , workshops en hearings in de INTERNATIONALE en EU middens

    Tevens veel contacten ontwikkeld met de verschillende ORGANISATIES aktief in ICAO en EU middens .

    Zodoende kan ik u verwijzen naar personen betrokken in een bepaalde aktiviteit in de 92 LUCHTVAART BEROEPEN

     Mijn beurten van ADVIES die ik organiseer in het cafetaria van BELAIR op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zijn geheel GRATIS en zonder enige verbintenis mits vooraf afspraak te maken en meestal de ZATERDAG ZONDAG of FEESTDAG  tussen 0900 en 12.00 uur volgens aangevraagde en bevestigde afspraak.

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    08-09-2009 om 13:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO SARPS
    ICAO ANNEXE 2 and 11 have 155 NATIONAL DIFERENCES published 

     More ASAP ??

    06-09-2009 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
    I have now reacted to ALL E-mails..... If YOU have not received received a reply pleas sed your

     mesage again because I may have lost it !!!


     SORRY

    06-09-2009 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY READING
     I sugest the regular reading of the    

     WWW.CHIRP.CO.UK  

     for ATCO, AIRCRAW, ENGINEER and ADMINISTRATIF involved in AVIATION related subjects 

    06-09-2009 om 16:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek aan DE ZOO
    Ik krijg een aantal individuele vragen om een bezoek met SENIOREN te organiseren zoals dit gebeurde met  OASEKE VAN RUST

     Zie foto's  op het FORUM onder de titel MEETINGS met de benaming BEZOEK OASE VAN RUST aan DE ZOO

     Ik kan me beschikbaar maken om een groep van een 20tal SENIOREN te begelieden in DE ZOO voor een DAGBEZOEK met smiddags een maaltijd in de FLAMINGO

     Iemand moet echter de inschrijving en verspreiden van de informatie doen omdat ik dat niet kan wegens gebrek aan tijd.

     Ben echter wel beschikbaar om deze persoon via E-MAIL al de nodige informatie te bezorgen in functie van een drietal reeds georganiseerde bezoeken met SENIOREn tijdens de laatste twee maanden

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-09-2009 om 14:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACLWS
    Zal tracten dit onderwerp  uit eeb EU-PROJECT vandaag uit te werken !!!

     In de jaren 80/90 ben ik aktief betrokken geweest in het EU 3th en 4th FRAME WORK program alsook in de vele vergaderingen over het invoeren van EGNOS en GALILEO in functie van het AmerikaanseMilitaire   GPS.

     Een der toepassingen welk werd uitgewerkt in de technische werkgroepen was het ACLWS ( AUTOMATIC COLISSION LOCATION WARNING SYSTEM )

     Dit bestaat er uit van een aparaat in de wagen te plaatsen welk automatisch een signaal via sateliet  naar de hulpdiensten zend bij een botsing met een wagen.

    Dit systeem bestaat reeds bij enkele automerken, maar ons project was omdit in te voeren in de toemaligge 15 EU-Lidstaten

    Technisch werd alles redelijk grondig uitgewerkt voor de 15 lidstaten. en veder via de EC naar het politieke wereldje verwezen.

     Toen dit in het EP-TRAN aan bod kwam was het technisch reeds goed uitgewerkte voorstel beschikbaar.

     In het EP sneuvelde het echter omdat een der politieke partijen onder de inpuls van een der top Duitse MEP zich verzette tgen dit systeem omdat het voorzag bij een ongeval atomatisch de HULPDIENSTEN en de POLTIE te verwittigen.
     Zijn bezwaar dat werdt opgevolgt door een aantal MEP van een der top politieke groepen in het EP had bezwaar dat de POLITIE zou worden ingelicht wegens bescherming van de PRIVAAT SFEER.

    Wegens dit is volgens mij dit ontwerp naar de ijskast verwezen.

    Tevens zijn de vele moeilijkhedenvan GALILEO nog niet opgelost en maken we nu nog steeds gebruik van het Amerikaanse ( MILITAIRE) GPS UFN.

    voor meer toelichtingen steeds welkom met uw vragen vai      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM        die ik hier dan verder zal toelichten indien mogelijk ???

    06-09-2009 om 05:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I.C.E
    Heden herhaal ik het advies om in uw GSM onder de afkorting  I.C.E  de GSM-NUMMER te

     plaatsen van de persoon of personen  hun nummer te vermelden voor in geval van ONGEVAL


     Voor toelichting zie de tekst   WWW.ICECONTACTUSA.COM

     De Nederlandstalige  versie of   I.C.E    =  IN CASE of EMERGENCY   is heden niet beschikbaar
    maar het principe is hetzelfde in de  

    EU  ???? 

    05-09-2009 om 19:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARLIAMENTARY DAY MOSCOW
    See:  29 SEPTEMBER 2009

     HTTP://COUNCIL.GOV.RU/INDEX_html

     Kontakt   KAREL.VERVOORT@FLAG.BE    voor bijkomende informatie of       
      
    MARK KEGELAARS bij WWW.BAFA.BE

    05-09-2009 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMERTIJD naar WINTERTIJD
    De NACHT van ZATERDAG 24 OKTOBER naar ZONDAG 25 OKTOBER 2009

    Gaan we naar UTC+1

    05-09-2009 om 18:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANGERADEN LECTUUR
    Een aantal e-mailtjes hebben betrekking met een aantal recente ongevallen waarvan we de oorzaken nog niet hebben bekomen uit het onderzoek.

     Intresante lektuur over mogelijke oorzaken in bijlage , welk tot nadenken stemt !!!!

     WWW.CAA.CO.UK/GASIL             Issue no 7 of 2009

    05-09-2009 om 18:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAS ( UAV)
    I will try next week to obtain more information about the intentions at EU level concerning the introduction of the UAS in the NON-SEGREGATED AIRSPACE .

    Presently there is no ICAO defintion of what the term SEGREGATED AIRSPEACE legaly means
    each country is using his own defintioen.

     Concerning the UAV at civilian level are there now in a number of ICAO  and EU memberstates activity of civlian operations outside controlled airspace via the publication of a NOTAM
     Due to the economique value of the AERIAL WORK OPERATIONS witch can be done by UAV instead of AIRPLANE or HELICOPTERS wil there be a tendency to restrict large volume for VFR OPERATIONS to allow the UAV to operate

     I sugest the VFR OPERATORS ORGANISATION to be involved in this new AIRSPACE USERS development and development of the REGULATION  and PROCEDURES at EU-LEVEL

     I understand thad at EU-LEVEL there is the intention to involve ALL AIRSPACE USERS ORGANISATION in this development and advise to prepare persons with adequate knowledge of al the FLYING ACTIVITY as mentioned in my updated AIRSPACE USERS diagram of 02/09/2009

     ACTION !!!

    04-09-2009 om 18:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN
    Heden krijg ik enkele  vragen van jonge piloten of van leerling piloten over problemen met de opleiding waar ik geheel niet kan op antwoorden.

    Als men problemen heeft met het aanleren van het landen dan kan ik niet bepalen waaraan dat dit kan liggen hoor.

     Het is de FI die met u vliegt welk zal samen met u zoeken aan de juiste manier om te leren de landingen uit te voeren.

    Tevens zijn er verschillende soorten landingen die men onder de knie moet krijgen en deze zijn verschillend naargelang het vliegtuigtype

     Ik adviseer een ernstig gesprek met uw instructeur u hierbij zal kunnen helpen

     Ik herinner mij dat het juiste afronden voor de landing mij ook heel wat moeilijkheden heeft gegeven totdat ik een zekere dag schijnbaar de pak vast had

     WENS JULLIE SUCCES 

    04-09-2009 om 16:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION on AISPACE USERS diagram circulated by SDW
    This document was initialy made in 1980 By  IAOPA in function of the discutions beside the  meetings at the WA of the IAOPA memberstates       WWW.IAOPA.ORG

    This was later adapted via HQ EUROCONTROL 20070418-SDW  by myself

    20090902  again adapted in functions of information  obtained from from ICAO, DG-TREN,EP-TRAN, SES/ICB, SESAR, and EASA

    The diagram is used in various SERVICES of the EU-INSTITUTION but is not APROVED by the 27 EU memberstates since it schould be made avaible in the 24 used languages

    I worked on this diagram since IAOPA was received at the EP-TRAN en 1980 and some MEP reqiested clarifications

    The last adaption  20090902 about the UAS is in function of the proposals made toward the SES/ICB and progres in DG-TREN
    Also since there are now UAV operating  as GAT in NON-CONTROLLED AIRSPACE only covered by a NOTAM but restricting large volume of AIRSPACE for the VFR OPERATIONS


    *                    =    COMMERCIAL & NON COMMERCIAL OPERATIONS
    NO BULLET =   COMMERCIAL OPERATION but NOT CAT
    CAT               =   COMMERCIAL AIR TRANSPORT
    GAT               =   GENERAL AIR TRAFFIC
    GA                 =    GENERAL AVIATION
    AWO             =    AERIAL WORK OPERATION

    THIS is not a OFFICIAL APROVED DIAGRAM  .... UFN

    for aditional information contact  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    03-09-2009 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET
    Ik krijg hier felicitaties voor het VIJFJARIG (5) bestaan van mijn blog, volgens mij is dat een vergissing

     mijn blog is aktief seder 28/04/2005 en dat is nu volgens mijn snelle berekening 4 JAAR en 4

     MAANDEN ??


    OF HEB ik HET MIS ...........????

    03-09-2009 om 08:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!