Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    13-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATC CLEARANCES
    A very vital clarification concernig the ATC CLEARINCe is thad this does not a autorisation to not

     observe the LEGAL REQUIREMENTS

      The obseving of the LEGAL EAQUIREMENTS is the sole responsablity of the PILOT IN

     COMMAND ( PIC)


    Always avaible for aditional clarifications via:    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-09-2009 om 17:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CLARIFICATION
     Can anybody clarify me the STATUS of the " RULE MAKING HANDBOOK" in the EASA WEBSITE ??

    13-09-2009 om 17:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW LUCHTVAARTADVIEZEN
    Sedert ik de Militaire dienst heb verlaten in 1976 en op rust ben gesteld ben  ik sedert  1980  aktief geweest als onbezoldigde  vrijwilliger voor IAOPA( global) mits vergoeding van mijn verplaatsingskosten.

    Tevens ben ik steeds aktief geweest tot het geven van advies aan jongeren en ook oudere welk aktiviteiten in de luchtvaart wensten te ontwikelen.

     Heden kijk ik met veel voldoening naar de vele personen welk ik adviseerde en hun droomen in de luchtvaartberoepen en andere verwezenlijkten

    Deze voldoening is de beloning die mij verheugd !!! en ik hoop nog verder te kunnen zetten op vrijwillige en geheel gratise bassis

     

    11-09-2009 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROPOSED RESTRICTIONS on AIRTRANSPORT
    Presently there is a strong presure at the EP to prohibit ALL FLICHTS from less then 500 KM in the 27

     EU MEMBERSTATES   ???

     The presure is very strong and seems to be accepted in various POLTICAL PARTY's at the EP

     In the first draft it was propsed ALL FLICHTS but this has now been adapted in som papers to:  

    ALL GAT CAT OPERATIONS 

     Iurge ALL ORGANISATIONS to follow this very closely.

    ANY SUGESTIONS ARE WELCOM:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    11-09-2009 om 07:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    FRIDAY        11/09/2009     at HOME

    SATERDAY 12/09/2009  GROENPLAATS / ANTWERP   WWW.FLYINGJUNIORS.COM

    SUNDAY     13/09/2009   ANTWERP AIRPORT

    14 & 15 SEPTEMBER on HOLIDAY

    WENSDAY 16/09/2009  EU-ARENA

    10-09-2009 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARINGEN van EEN PRIVAAT PILOOT
    Zal trachten hier een verkorte versie weer te geven van de voordracht van een PRIVAAT PILOOT over

     zijn ervaring met het gebruik van NOTAMS ???


     Ik kan u nu de voordracht bezorgen gegeven door LUC VERMEULEN tijdens de DIGITAL NOTAM

     WORKSHOP on 9 and 10 September at EUROCONTROL HQ te Brussel

    Transmiit me YOUR E-MAIL ASAP:      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-09-2009 om 15:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INERTIAL NAVIGATION SYSTEMS
    I was informed via some experts thad they are evaluating the INERTIAL NAVIGATION SYSTEMS

     used in some Military aplications to be adapted to be at low cost avaible for LIGHT AIRPLANE

     The precision seems to be no problem however whe are now evaluating what the LOW COST means 

    for buying, instalation and certification ??

    10-09-2009 om 15:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIGITAL NOTAMS
      I understand from a number of individyal contacts with non profesional pilots thad they are veru mutch

     intrested in the possiblity of DIGITAL NOTAMS to be avaible for VFR operations


    SEE:    WWW.EUROCONTROL.INT

    10-09-2009 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LAATSTE VLUCHT ALII
    Zal dit later toelichten vandaag ??

    10-09-2009 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. INFO over DE PLANEET MARS
    Hier verwijs ik u naar  de 33 jarige NANCY VERMEULEN aktief bij het KMI

    Verwijs u tevens naar   WWW.SPACEWEEK.COM

    WWW.MARSSOCIETY.BE

    WWW.KMI.BE


     Donderdag 10 September om 22:00 uur is er een intervieuw over MARS op kanaal " EEN" op de TV

    08-09-2009 om 18:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET
    Heden stel ik vast dat er nu een aantal NIEUWE LUCHTVAART EXPERTEN en CONSULTEN op de markt komen  welk hun diensten tegen betaling aanbieden ??

     Personen en firma's met geheel geen praktische ervaring en enkel gesteund op het bestuderen en lezen van documenten!!

     Ik beschouw mijzelf   NIET   als een EXPERT maar een PILOOT met ervaring in de MILITAIRE en BURGERLIJKE elementaire opleiding van piloten

    en

    Tevens sedert 1980 via IAOPA ervaring opgedaan in de LUCHTVAARTPOLITIEK en vooral contacten ontwikkeld door het deelnemen aan vergaderingen , workshops en hearings in de INTERNATIONALE en EU middens

    Tevens veel contacten ontwikkeld met de verschillende ORGANISATIES aktief in ICAO en EU middens .

    Zodoende kan ik u verwijzen naar personen betrokken in een bepaalde aktiviteit in de 92 LUCHTVAART BEROEPEN

     Mijn beurten van ADVIES die ik organiseer in het cafetaria van BELAIR op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zijn geheel GRATIS en zonder enige verbintenis mits vooraf afspraak te maken en meestal de ZATERDAG ZONDAG of FEESTDAG  tussen 0900 en 12.00 uur volgens aangevraagde en bevestigde afspraak.

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    08-09-2009 om 13:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO SARPS
    ICAO ANNEXE 2 and 11 have 155 NATIONAL DIFERENCES published 

     More ASAP ??

    06-09-2009 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
    I have now reacted to ALL E-mails..... If YOU have not received received a reply pleas sed your

     mesage again because I may have lost it !!!


     SORRY

    06-09-2009 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY READING
     I sugest the regular reading of the    

     WWW.CHIRP.CO.UK  

     for ATCO, AIRCRAW, ENGINEER and ADMINISTRATIF involved in AVIATION related subjects 

    06-09-2009 om 16:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek aan DE ZOO
    Ik krijg een aantal individuele vragen om een bezoek met SENIOREN te organiseren zoals dit gebeurde met  OASEKE VAN RUST

     Zie foto's  op het FORUM onder de titel MEETINGS met de benaming BEZOEK OASE VAN RUST aan DE ZOO

     Ik kan me beschikbaar maken om een groep van een 20tal SENIOREN te begelieden in DE ZOO voor een DAGBEZOEK met smiddags een maaltijd in de FLAMINGO

     Iemand moet echter de inschrijving en verspreiden van de informatie doen omdat ik dat niet kan wegens gebrek aan tijd.

     Ben echter wel beschikbaar om deze persoon via E-MAIL al de nodige informatie te bezorgen in functie van een drietal reeds georganiseerde bezoeken met SENIOREn tijdens de laatste twee maanden

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-09-2009 om 14:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACLWS
    Zal tracten dit onderwerp  uit eeb EU-PROJECT vandaag uit te werken !!!

     In de jaren 80/90 ben ik aktief betrokken geweest in het EU 3th en 4th FRAME WORK program alsook in de vele vergaderingen over het invoeren van EGNOS en GALILEO in functie van het AmerikaanseMilitaire   GPS.

     Een der toepassingen welk werd uitgewerkt in de technische werkgroepen was het ACLWS ( AUTOMATIC COLISSION LOCATION WARNING SYSTEM )

     Dit bestaat er uit van een aparaat in de wagen te plaatsen welk automatisch een signaal via sateliet  naar de hulpdiensten zend bij een botsing met een wagen.

    Dit systeem bestaat reeds bij enkele automerken, maar ons project was omdit in te voeren in de toemaligge 15 EU-Lidstaten

    Technisch werd alles redelijk grondig uitgewerkt voor de 15 lidstaten. en veder via de EC naar het politieke wereldje verwezen.

     Toen dit in het EP-TRAN aan bod kwam was het technisch reeds goed uitgewerkte voorstel beschikbaar.

     In het EP sneuvelde het echter omdat een der politieke partijen onder de inpuls van een der top Duitse MEP zich verzette tgen dit systeem omdat het voorzag bij een ongeval atomatisch de HULPDIENSTEN en de POLTIE te verwittigen.
     Zijn bezwaar dat werdt opgevolgt door een aantal MEP van een der top politieke groepen in het EP had bezwaar dat de POLITIE zou worden ingelicht wegens bescherming van de PRIVAAT SFEER.

    Wegens dit is volgens mij dit ontwerp naar de ijskast verwezen.

    Tevens zijn de vele moeilijkhedenvan GALILEO nog niet opgelost en maken we nu nog steeds gebruik van het Amerikaanse ( MILITAIRE) GPS UFN.

    voor meer toelichtingen steeds welkom met uw vragen vai      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM        die ik hier dan verder zal toelichten indien mogelijk ???

    06-09-2009 om 05:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I.C.E
    Heden herhaal ik het advies om in uw GSM onder de afkorting  I.C.E  de GSM-NUMMER te

     plaatsen van de persoon of personen  hun nummer te vermelden voor in geval van ONGEVAL


     Voor toelichting zie de tekst   WWW.ICECONTACTUSA.COM

     De Nederlandstalige  versie of   I.C.E    =  IN CASE of EMERGENCY   is heden niet beschikbaar
    maar het principe is hetzelfde in de  

    EU  ???? 

    05-09-2009 om 19:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARLIAMENTARY DAY MOSCOW
    See:  29 SEPTEMBER 2009

     HTTP://COUNCIL.GOV.RU/INDEX_html

     Kontakt   KAREL.VERVOORT@FLAG.BE    voor bijkomende informatie of       
      
    MARK KEGELAARS bij WWW.BAFA.BE

    05-09-2009 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMERTIJD naar WINTERTIJD
    De NACHT van ZATERDAG 24 OKTOBER naar ZONDAG 25 OKTOBER 2009

    Gaan we naar UTC+1

    05-09-2009 om 18:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANGERADEN LECTUUR
    Een aantal e-mailtjes hebben betrekking met een aantal recente ongevallen waarvan we de oorzaken nog niet hebben bekomen uit het onderzoek.

     Intresante lektuur over mogelijke oorzaken in bijlage , welk tot nadenken stemt !!!!

     WWW.CAA.CO.UK/GASIL             Issue no 7 of 2009

    05-09-2009 om 18:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!