Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASAS
    Enkele studenten op gebied van toekomstige Aystemen in de luchtvaart stellen belang in de toekomstige ontwikkeling van ASAS

    AIRBORNE SEPARATION ASSISTANCE SYSTEM

    via het toepassen van ADS-B.
    Ik bekwam hier via EUROCAE het document  ED 126 V 1.0  over de SAFETY van ADS-B-NRA en kan hen hen per E-mail  de  214 blz bezorgen.  Stuur me uw e-mail even door

    NOTA: het gaat hier niet over het huidige ACAS welk reageert op de SSR MODE C of de nieuwere  SSR MODE S
     

    14-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KURSUSSEN
    Ik verneem zo juist van BELGOCONTROL dat zij in 2006 de KURSUS WEERKUNDE VOOR LUCHTVARENDE gaan herdoen gezien het succes in 2005.
     Meer gegevens kortelings op mijn BLOG hier.

    13-12-2005 om 04:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMPUTERPROBLEMEN
    Ik weet niet of het aan mij ligt maar regelmatig doet deze COMPUTER zo raar met allerlei vermeldingen van een FOUTENRAPPORT en dan moeilijkheden bij het inloggen naar mijn BLOG.???????????.
    Moest ik enkele dagen uit het INTERNET ETHER verdwijnen wees dan niet ongedultig want dan kan ik de zaterdag vanop het bureel enkele uurtjes werken.

    12-12-2005 om 20:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLECHTHORENDE deel 3
    Een der moeilijkheden ervaren tijdens mijn tussenkomsten om de SLECHTHORENDE toegeng te geven tot de LUCHTVAART als vrijtijdsbesteding was buiten de administratie de  NATIONALE organisaties van SLECHTHORENDE in de verschillende der toen EC 15 lidstaten.
    Deze waren er van overtuigd dat zulk een opleiding voor een slechthorende onmogelijk was.
    Ook nu kreeg ik enkele zeer NEGATIEVE reactie van SLECtHORENDE chattende of blog bezoekers welk mijn uitleg   leugenachtig en onmogelijk  noemden.
    Daarom verwijs ik hen naar WWW.DEAFPILOTS.ORG  in de USA  zn adviseer hen deze teksten en fotos eens grondig te bekijken en mogelijk contact met E-mail  te nemen  tevens zal ik  hen nog enkele bijgaande contactpunten trachten te bezorgen .

    De FAA in de USA heeft zelf een brochure uitgeven; "TO FLY"
    An initial guide for deaf pilots and their instructors

    12-12-2005 om 20:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISHE VERGUNNINGEN van PILOOT
    Een aantal houders van een BELGISCHE PRIVAAT PILOOT moeten aandachtig de VOORSCHRIFTEN bekijken welk vermeld staan op WWW.MOBILIT.FGOV.BE.  onder de titel LUCHT.
    Tevens moet men aandacht besteden aad het NIEUWE ADRES alsook de nieuwe telefoonnumer vanaf 16 dec 2005   02-2774311
    of via CIVILAIR@MOBILIT.FGOV.BE

    12-12-2005 om 15:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEHANDICAPTEN
    Na de informatie over onze betrokkenheid aangaande de SLECHTHORENDE moeten wij er ook op wijzen dat we ook betrokken werden bij de mogelijkheden om individuele personen met een bepaald gebrek of afwijking ook de mogelijkheid te geven om de LUCHTVAART als vrijtijdsbesteding te beoefenen maar dit zijn dan meestal zeer individuele en specifieke aanpassingen noodzakelijk aan het te gebruiken luchtvaartuig en met minder administratieve moelijkheden maar meestal technische spitsvondigheden  en aanpassingen om de persoon de besturing van het betrokken luchtvaartuig mogelijk te maken.

    12-12-2005 om 15:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLECHTHORENDE deel 2
    Ik werdt zeer sterk betrokken bij het dossier van HCDT welk als dove persoon had leren vliegen op SEL in FRANKRIJK en initieel de toelating bekwam na het slagen der theoretische en praktische proeven van PPL-SEL, maar later werdt bij een verandering in het personeel van de DGAC deze mogelijkheid ingetrokken.
    HCDT welk een zeer goed beroep heeft in de LUCHTVAARTMIDDENS bleef niet bij de pakken zitten en ging naar de USA en bekwam daar na de nodige opleiding,examens en vliegproeven de FAA-PPL SEL in luchtruim waar geen radiocontact noodzakelijk is.
    Via IAOPA werdt ik hier nu bij betrokken om te trachten in de EU de nodige regelgeving op te bouwen om HCDT in de EU ook deze mogelijkheid te geven met eerst dit  in FRANKRIJK terug te bekomen.
    Verschillende bezoeken aan PARIJS met HCDT zijn franse FI en juridische raadgever aan verschillende administraties leverde wel verbale toezeggingen op maar de vereiste papieren kregen we niet in de hand zelfs na een zeer goede uitzending via de FRANSE TV waaraan ik deelname met staving der ICAO documenten die het uitgeven van een PPL-SEL mogelijk maakte.
    Toen ik bemerkte dat de FRANSE administratie niet vorderde begon ik gespreken met de UK-CAA over het bekomen van een JAA-JAR/FCL PPL SEL, wat na het afleggen van theoretische examens en verschillende proeven in vlucht resulteerden om na 12 maanden wachten en nog veel gespreken een JAA-JAR/FCL PPL te bekomen......voor het vliegen in het UK AIRSPCE ONLY of met toelating van derde landen in hun luchtruim..
    Nu zijn we op grond van de ICAO,EU en JAA regels aan het trachten dit te bekomen in BELGIE waar ik weer verbaal steun vindt om dit mogelijk te maken maar het antwoord op papier is er nog niet.
    Intussen  vliegt  HCDT  regelmatig in de USA en UK op SEL en heeft hij in FRANKRIJK een ULM verguning piloot en INSTRUCTEUR bekomen en heeft nu een eigen VLIEGSCHOOL voor slechthorende.
    Op EU vlak praten we nog steeds over dit aspect.
    Tevens hebben we hier enkel het aspect motorvliegen besproken maar het gaat ook over
    ZWEEFVLIEGEN,ULM/DPM,DELTA,PARAPLANE,PARAMOTOR,HELICOPTER,BALLON en PARACHUTISME als vrijetijdsbesteding voor doven in de EU

    Ik wacht nu af welke vorderingen 2006 ons zal brengen onder het OOSTENRIJKSE en FINSE voorzitterschap van de EU

    12-12-2005 om 14:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFKORTINGEN
    In de LUCHTVAART hebben wij de gewoonte veel afkortingen te gebruiken waarvoor mijn veronderschuldiging en een korte toelichting hier :
    -ICAO    =INTERNATIONAL CIVIL AVIATION ORGANISATION bestaande uit 188 lidstaten en gevestigd te MONTREAL
    -IAOPA =INTERNATIONAL COUNCIL AIRCRAFT OWNER or PILOT ASSOCIATIONS besttande uit 61 NATIONALE AOPA met 470.000 leden aktief in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK.
    -FI         =  VLIEGINSTRUCTEUR
    -EU       = EUROPESE UNIE van 25 lidstaten
    -MEP    = EUROPESE PARLIAMENTARIAN
    -MP      =NATIONALE PARLEMENTARIAN
    -JAA     = JOINT AVIATION AUTHORITIES
    -DCAC =DIRECTION GENERAL AVIATION CIVIL
    -CAA    =CIVIL AVIATION AUTHORITY
    -UK       =UNITED KINGDOM
    -FAA    = FEDERAL AVIATION AUTHORITY( USA)
    -SEL     = SINGEL ENGINE LAND  eenmotorig landvliegtuig
    -PPL     =PRIVAT PILOT LICENCE
    -FCL     =FLICHT CREW LICENSES
    -AOPA  =AIRCRAFT OWNERS and PILOTS ASSOCIATION
    -ULM    = ULTRALICHT MOTORISE
    --DPM   =DELTA PLANE MOTORISE

    Indien niet duidelijk stuur dan maar een E-mailtje en denk eraan er bestaan geen STOMME vragen hoor

    12-12-2005 om 09:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLECHTHORENDE in de LUCHTVAART draft deel 1
    Elk eind  van het jaar overloop ik de vele dossiers welk ik op EU vlak begeleide en welk nog om aandacht vragen!!
    Daarbij stop ik ook op het dossier van wat wij"DE DOVE LUCHTRUIMGEBRUIKERS " noemen
    In de jaren 90 werdt ik via AOPA-USA( WWW.AOPA.ORG.) en IDPA(WWW.DEAFPILOTS.ORG..)  betrokken bij het dossier van de heer HD welk al jaren trachte om in EU zijn geschiktheid tot PPL te bekomen.
    Blijkbaar niets zo eigenaardig behalve dat onze  heer HCTD voor 100% doof was en FRANSE ingesetene in het bezit van een FAA PPL verguning.
    Dit bracht mijn echtgenote en mijzelf in een volledig onbekende midden namelijk dove mensen.
    Wij begaven ons naar het zo mooie FRANKRIJK en via EDPA kwamen wij in contact met een aantal EUROPESE nationaliteiten welk er doof zijnde er van droomde om bepaalde LUCHTVAART SPORTEN te beoefenen in het NIEUWE EUROPA.
    Dit was voor ons een zeer intresante ervaring waar we betrokken werden in vele langdurige discuties  met DOVEN.
    Via IAOPA was ik in de mogelijkheid dit onderwerp in het JAAR van de GEHANDICAPTEN in het EP naar voor te brengen met de steun van enkele MEP en ook Mevr,HELGA STEVEN  nu in het VLAAMSE PARLIAMENT als MP. voor de N-VA en zelfs een DOVE persoon en naar mijn weten de eerste dove parlementair.       WWW.HELGASTEVENS.BE.
    Ik leerde al zeer snel via de goede medewerking van AMERIKAANSE en FRANSE FI dat dit geen praktisch probleem geeft om deze mensen de techniek van he vliegtuigbesturen bij te brengen MAAR ons probleem als FI is dat wij deze taal niet machtig zijn want er is niet enkel verschil in de nationale talen maar ook de gebruikte doventalen zijn in de verschillende landen niet dezelfde.
    Ik ga nu stoppen over dit aspect maar zal in een verdere toelichting meer over het huidige dossier uitwerken

    SLECHTHORENDE(doven) kunnen hun plaats in de LUCHTSPORTEN zonder technische probemen  maar met veel administratieve weerstand bekomen

    12-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHTVLUCHT VFR OVERLAND draft 3
     ENKELE NOG BIJKOMENDE BEMERKINGEN
    1)Een mijner collega's wees mij er op dat in de NATIONALE AIP de coordinaten der VFR REPORTING POINTS niet vermeld zijn en dus niet zo eenvoudig te gebruiken zijn met de GPS.
    2)Een ander opmerking bestaat er in dat de huidige PPL welk NACHTVLUCHT VFR OVERLAND gaat vliegen  moet een zeer gevorderde ervaring hebben in het gebruik van VOR/DME
    3) we mogen niet uit het oog verliezen dat het noodzakelijk is om een VOORBEREIDING te maken zoals dit voor een IFR vlucht wordt gedaan met updated informatie en een grondig nazien van de NOTAMS,TAF,METAR

    11-12-2005 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over LUCHTVAART
    In de huidige ontwikkeling van het ELECTRONISCE INFORMATIE ontdek ink nog regelmatig zeer intresante LINKS, een recente ontdekking is de  WWW.BEGINTHIER.NL   en dan in het opzoekvak intypen LUCHTVAART  geeft toegang tot een oneindig aantal ONDERWERPEN en LINKS

    11-12-2005 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIC voor VFR
    In sommige landen is er de beschikbaarheid van een NATIONALE AIP voor VFR en andere geven elk jaar een AIC uit ten behoeve van het VFR vliegen.
    Heden werdt er in mijn oor geblazen dat ook BELGIE via BELGOCONTROL kortelings zo een iniatief gaat nemen.

    11-12-2005 om 16:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTERS
    Ik verneem vandaag dat de firma JEPPESEN nu een speciale kaart beschikbaar heeft voor de VFR LUCHTSPORTEN, zal hierover meer gegevens verzamelen!!

    11-12-2005 om 16:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KAPING
    Weer werdt een HELICOPTER PILOOT  te ALBERTVILLE gedwongen  om 1530 onder bedrijging van 2 man met wapens om in een gevang te  AITON(SAVOI/FR) op de koer te landen en 3 gevangene op te pikken en verder de 5 man af te zetten.
    Deze manier van ontsnappen werdt reeds enkele malen gebruikt ook in BELGIE.

    11-12-2005 om 07:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIGERIA
    krijg weer een aantal berichtjes over het ongeval in PORT HARCOURT maar eerste informatie is steeds erg onbetrouwbaar dus zeker geen reden van de oorzaak nu enkel trachten factual informatie te bekomen is al een moeilijkheid in deze landen.

    11-12-2005 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Een aantal berichten in de E-mails en ook op de CHAT gaan over de voordelen en nadelen van de ontwikeling in de EUROPESE UNIE.

    Mijn intrest ligt natuurlijk in de LUCHTVAART aspecten maar gezien mijn bijna dagelijkse aanwezigheid in de verschillende organen van de EU te BRUSSEL sedert 1980 krijg ik ook een bepaald inzicht in vele andere activiteiten van dit project.

    Eerst en vooral moeten we begrijpen hoe complrx de structuur is en de verhoudingen tussen de betrokken deelnemers;

     De EU bestaat uit:
    -COUNCIL
    -EUROPEES PARLIAMENT
    -De COMMISION -a)COMMISARISEN
                                    -b)DIRECTORATEN GENERAL ( DG-  )
    -ECONOMIC SOCIAL  COMMITIE
    -COMMITIE of the REGIONS

    De verhoudingen  en bevoegdheden van deze organen zijn zeer kompex om niet te vergeten de 22 gebruikte taalen en de spreiding der verschillende instellingen te BRUSSEL,STRASBOURG,LUXEMBURG met nog onderdelen in de 25 lidstaten zo gewild door de COUNCIL die beheert wordt door de NATIONALE MINISTERS die normaal de wil van de burger uitvoeren door de verkozene van het volk  in de politieke groepen der 25 lidstaten van de EU.

    Een der grote voordelen die ik persoonlijk zie is dat er sedert 1945 in dit deel van de wereld geen 3e wereldoorlog niet meer is uitgebroken door de vermengeling der NATIONALE BELANGEN in de EC  , EEC en nu EU.

    Een voordeel is het ontstaan van de LOW COST AIRLINES welk de mogelikheden geven om zeer goedkoop met het vliegtuig te reizen in EUROPA.

    De invoering van de € wordt door mij voor ons in de LUCHTVAART als zeer nuttig beschouwt alhoewel  dater velen het gevoel hebben  dat het in BELGIE een toename van de kostprijs voor gevolg heeft. in het dagelijks leven

    Het verdwijnen van de GRENSCONTROLE tussen de lidstaten is ook een voordeel  voor onze persoonlijke verplaatsingen alhoewel een aantal opmerken dat dit ook voor gevolg heeft dat de misdaad hiervan de meeste voordelen heeft

    Een der nadelen is dat een aantal punten welk de grotere lidstaten( FRANKRIJK,DUITSLAND en UK) als belangrijk beschouwen aan de kleindere worden opgedrongen en altijd niet aangepast zijn aan de toestand in de kleindere lidstaten.

    Een punt dat ook een gevolg schijnt te zijn is het verdwijnen van JOBS in de 12 initiele EC lidstaten naar het oosten wegens de lagere loonen en minder sociale bescherming in deze nieuwe lidstaten waar ook langere werkuren schijnen in gebruik te zijn.

    FOLOW UP LATER !!!!!! maar nog bijkomende  vragen of reactie zijn reeds welkom hoor

    10-12-2005 om 15:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERMISTE CESSNA 152
    Het Vliegtuig dat gisteren om 1530(???) uit LEOPOLDSBURG opsteeg met twee personen aan boord is heden in een weide in de streek van HULST in Nederland terug gevonden met de 72 jarige PILOOT en zijn 60 jarige pasagier beiden overleden.
    Het is heden geheel uit den boze om te trachten wat er verkeerd is gegaan om dit tragisch ongeval te verklaren.
    Via deze weg wens ik mijn deelname in dit verlies betonen en betreur het verlies van een zeer enthousiaste vlieger uit onze LUCHTVAART FALILIE.

    10-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRANDGEVAAR
    Via de BLOG van " SUSKE" over het BRANDGEVAAR tijdens de feestdagen is het een intresante BLOG om als checklist te gebruiken om uw eindjaarsfeesten zonder een verassende BRAND door te brengen, bekijk uw omgeving maar even aandachtig.

    09-12-2005 om 21:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY & SECURITY
    Deze twee woorden hebben steeds een belangrijke rol in mijn leven gespeeld seder ik op 1 October 1954 de BELGISCHE LUCHTMACHT vervoegde.
    Wat betreft het aspect SAFETY in AVIATION was ik reeds in 1973 betrokken met de ASI( THE AVIATION SAFETY INSTITUTE ) in de USA met de heer JOHN B? GALIPAULT in het ontwerpen van een manier om beter inzicht te krijgen in de VLIEGVEILIGHEID door het ontwerpen en verzamelen van ANONYMOUS REPORTING over veiligheidsgebreken in de luchtvaart.
    Later werdt in de USA dit iniatief overgenomen door de FAA en bestaat nu nog via NASA REPORTING.
    Ook in een aantal landen werdt deze manier van verzamelen van gegevens over de vliegveiligheid ingevoerd en met een zeer groot succes.
    Dit aspect "JUST CULTURE LEGISLATION" staat reeds jaren op de agenda van de EU via DG7 en het EP was ik in 1985  met de heer RON CAMPBELL van UK (overleden) betrokken bij een symposium waar verschillende experts onze werkwijze als zeer positief beoordeelden om de veiligheid in de luchtvaart te bevorderen en door onze manier van reporting ongevallen in de luchtvaart te voorkomen en zodoende mensenlevens te redden?

    Waarom kom in daar nu in 2005 op terug, wel in het NEDERLANDSE PARLIAMENT was dit onderwerp deze week het onderwerp van een voorstel over  JUST CULTURE REGULATION
    en werdt dit schijnbaar naar de prullenmand verwezen of in een sterk afgezwakte wetgeving aanvaard. !!!!!
    De juiste waarde van de bekomen wetgeving moeten we nog onderzoeken maar er is blijkbaar niet veel vooruitgang geboekt.

    Een  van mijn dromen " SAFETY DREAM " van 1973 leeft nog steeds voort na 33 jaar !!!!

    09-12-2005 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA lidmaatschap
    Enkele personen stelde mij de vraag hoe zij kunnen lid worden van IAOPA, dit is echter niet mogelijk IAOPA bestaat als COUNCEL uit de NATIONALE AOPA's waarvan u als PILOOT of EIGENAAR lid kan worden.
    PILOOT is elk persoon welk alleen aan boord een LUCHTVAARTUIG heeft bestuurd of welk EIGENAAR of MEDEEIGENAAR van een LUCHTVAARTUIG is of was.
    Zie hiervoor de lijst der NATIONALE AOPA's op WWW.IAOPA.ORG.

    09-12-2005 om 13:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!