Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRIKE at EBBR
    In function of a number of e-mails concerning the STRIKE of ATCO at EBBR on 20090925 at

    1600 UTC till 1800 UTC do I have no aditional information since it was a UNANOUNCED

    STRIKE

     I expect some aditional actions during this day's ???

    26-09-2009 om 04:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LT/AVN
    Heden een heerlije dag op de basis te LIEGE/BIERSET bij de HELICOPTER WING  voor de bijeenkomst van de OUDGEDIENDE van het LT/AVN of het originele gevormde AOP  van DE  BELGISCHE LUCHTMACHT 

     Bij de 300 aanwezigen een aantal van mijn ex-colega piloten alsook een aantal van mijn leerlingen die ik de vliegvaardigheid mocht bijbrengen in de jaren 60

    Natuurlijk werden onder het nutigen van een zeer goed verzorgd etentje heel wat souvenirs opgerateld en heel wat heldendaden naar boven gebracht

    Vermoedelijk is dit de laatste maal dat wij dit te LIEGE/BIERSTE organiseren want de LT/AVN is nu een onderdeel van de Component LUCHTVAART van de KRIJGSMACHT en na het sluiten van BRASCHAAT/POLYGOON gaat nu ook LIEGE/BIERSET als militire basis gesloten worden

    Ook na de PA18,de DORNIER 37, DE OPUMA , DE BRITTEN-NORMAN  zullen we de A109 zien verdwijnen voor de 8 NH90 voor de BELGISCHE HELICOPTER operaties in 2013 ??? van op BEAUVECHAIN en KOKSIJDE voor de SAR

    25-09-2009 om 20:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ICAO AIRSPACE CLASSIFICATION below FL195
    On 22 September was I present at the EUROCONTROL WORKSHOP for a tool to adapt

    EU-AIRSPACE toward the ICAO AIRSPACE CLASSES in a homogene way under inpuls of

    DG-TREN  and chaired by  LEX HENDRIX of EUROCONTROL

    A project in witch IAOPA was actively involved since 1982 in ICAO MONTREAL ???

    See info at  WWW.EUROCONTROL.INT    past events

    There was representation from:
    -IAOPA-EUR
    -EAS
    -EGU
    -EHPU
    -National CAA
    -National ATSP

    See list of participants

    23-09-2009 om 05:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    22-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REMINDER
    A number of E-MAILS are requesting clarification or information witch is already avaible in the

    IAOPA-EUROPE NEWSLETTER

    see      WWW.IAOPA.EU

    22-09-2009 om 05:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    MAANDAG 21/09     1400/1800 uur  ABI  vergadering

    DINSDAG 22/09         0700 HQ EUROCONTROL    on AIRSPACE CLASIFICATION

    VRIJDAG   25/09        LT/AVN te EBLG

    ZATERDAG 26/09      0900 uur EBAW tot 11;00 uur

    ZONDAG    27/09       0900 uut  EBAW 1200 uur

    voor meer info contact;    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
     welk ik normaal elke morgendtussen 0500 en 0700 nazie !!

    20-09-2009 om 05:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COUNTER TERRORISME
    A number of E-MAILERS are intrested in the SECURITY in the EU

    for this I advise them to contact:

     mia.wouters@lvplaw.be

    To participate in the TEAC lunch on September 24 th 2009 with

     Mr Gilles de Kerchhove d'Ousselghem the  EU COUNTER-TERRORISME COORDINATOR


     

    19-09-2009 om 08:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19/09/2009 at 0500 UTC
    Since I still have no Internet connection at home, I ame only abel to react to YOUR E-MAILS in the morning between  05;00 and 06,00 UTC  via the PC at the FLAG office

    I believe I have now reacted to all the outstanding e-mails,,,,,,, if not pleas sent it again I may have lost it  ...... and will reply to it tomorow morning???????

      Heden heb ik nog steeds geen Internet verbinding thuis en kan dus enkel smorgends tussen 07;00 en 08;00 local tijd u beandwoorden van op bureel FLAG

    Information avaible via ;
    Zie informatie via;

      WWW.FLAG.BE
       WWW.IAOPA.ORG
       HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    19-09-2009 om 06:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    SORRY,

        I was unabel to react to a number of URGENT   E-MAILS

        I have no E-mail connection avaible at home  UFN !!!

        And not always present on my PHONE NUMBER and NO  " GSM"

    18-09-2009 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JAQUES STOLLENWERK / ABI
     Verneem heden het plotse overlijden van JAQUES de steeds aanwezige HAVENMEESTER sedert vele jaren te EBUL

     info from:   INGE.STOLLENWERK@gmail.com

       Onze DEELNEMING

    17-09-2009 om 06:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABSENT
    Presently I ame not abel to reply to any URGENT E-MAILS since my INTERNET CONNECTION at home is U/S

     I will only be abel to consult my E-MAILS every morning between 0300 and 0500 UTC at the ANTWERP AIRPORT at the FLAG office ??

     Heb hedden THUIS geen E-mail verbinding , kan dus niet reageren op dringende berichten


    - ONLY CONTACT:  via  TEL/FAX/REC via 00-32-(0)3-236 29 54  UFN

    17-09-2009 om 05:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRIJWILLIGERS in VZW
    Ik heb hedden de INDRUK dat er steeds minder VRIJWILLIGERS zijn in DE VZW om leidende functies te vervullen.

     TOPFUNCTIES in ORGANISATIES ( VZW) worden tegenwoordig ingenomen door BEROEPSMENSEN welk studies hebben gedaan maar gebrek hebben aan LEVENSERVARING en over wat er praktisch in de VZAW gebeurt.

     Deze BEROEPSMENSEN zijjn natuurlijk bezoldigd en hebben tevens vergoedingen voor hun verplaatsingen waar voor de VRIJWILLIGER enkel zijn onkosten werden vergoed
    tevens ontwikkelen deze beroepsmensen het noodzakelijk SECRETARIAAT.

     Met het gevolg dat de bijdrage van DE LEDEN zeer sterk toeneemt en een afname van lidmaatschap in de VZW.

     IS DIT DE GOEDE WEG ???

    15-09-2009 om 17:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARING van een FI
    Uit een persoonlijk gesprek met een collega instructeur welk enkele jaren voor de rechtbank werd

     gedaagd voor de verandwoordelijkheid welk men hem trachte te laste te leggen voor een dodelijk

     ongeval bij een vlucht onder toezicht, werd hij volledig vrijgesproken.......Maar de onkosten van de

     Advocaten werden geheel door hem persoonlijk gedragen en dit was een zeer aanzielijk bedrag

     waarvoor de firma geheel niet tussen kwam!!

     Een goede verzekering voor DE BURGERLIJKE AANSPRAKELIJKHEID en

     GERECHTSBIJSTAND is geen overbodige luxe

    13-09-2009 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER PILOTS

     Be aware of the MINIMUM HEIGHTS to be observed over CITY'S ???

    13-09-2009 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATC CLEARANCES
    A very vital clarification concernig the ATC CLEARINCe is thad this does not a autorisation to not

     observe the LEGAL REQUIREMENTS

      The obseving of the LEGAL EAQUIREMENTS is the sole responsablity of the PILOT IN

     COMMAND ( PIC)


    Always avaible for aditional clarifications via:    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-09-2009 om 17:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CLARIFICATION
     Can anybody clarify me the STATUS of the " RULE MAKING HANDBOOK" in the EASA WEBSITE ??

    13-09-2009 om 17:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW LUCHTVAARTADVIEZEN
    Sedert ik de Militaire dienst heb verlaten in 1976 en op rust ben gesteld ben  ik sedert  1980  aktief geweest als onbezoldigde  vrijwilliger voor IAOPA( global) mits vergoeding van mijn verplaatsingskosten.

    Tevens ben ik steeds aktief geweest tot het geven van advies aan jongeren en ook oudere welk aktiviteiten in de luchtvaart wensten te ontwikelen.

     Heden kijk ik met veel voldoening naar de vele personen welk ik adviseerde en hun droomen in de luchtvaartberoepen en andere verwezenlijkten

    Deze voldoening is de beloning die mij verheugd !!! en ik hoop nog verder te kunnen zetten op vrijwillige en geheel gratise bassis

     

    11-09-2009 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROPOSED RESTRICTIONS on AIRTRANSPORT
    Presently there is a strong presure at the EP to prohibit ALL FLICHTS from less then 500 KM in the 27

     EU MEMBERSTATES   ???

     The presure is very strong and seems to be accepted in various POLTICAL PARTY's at the EP

     In the first draft it was propsed ALL FLICHTS but this has now been adapted in som papers to:  

    ALL GAT CAT OPERATIONS 

     Iurge ALL ORGANISATIONS to follow this very closely.

    ANY SUGESTIONS ARE WELCOM:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    11-09-2009 om 07:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    FRIDAY        11/09/2009     at HOME

    SATERDAY 12/09/2009  GROENPLAATS / ANTWERP   WWW.FLYINGJUNIORS.COM

    SUNDAY     13/09/2009   ANTWERP AIRPORT

    14 & 15 SEPTEMBER on HOLIDAY

    WENSDAY 16/09/2009  EU-ARENA

    10-09-2009 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARINGEN van EEN PRIVAAT PILOOT
    Zal trachten hier een verkorte versie weer te geven van de voordracht van een PRIVAAT PILOOT over

     zijn ervaring met het gebruik van NOTAMS ???


     Ik kan u nu de voordracht bezorgen gegeven door LUC VERMEULEN tijdens de DIGITAL NOTAM

     WORKSHOP on 9 and 10 September at EUROCONTROL HQ te Brussel

    Transmiit me YOUR E-MAIL ASAP:      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-09-2009 om 15:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INERTIAL NAVIGATION SYSTEMS
    I was informed via some experts thad they are evaluating the INERTIAL NAVIGATION SYSTEMS

     used in some Military aplications to be adapted to be at low cost avaible for LIGHT AIRPLANE

     The precision seems to be no problem however whe are now evaluating what the LOW COST means 

    for buying, instalation and certification ??

    10-09-2009 om 15:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!