Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. FTDT
    CAUTION:

     There is a need to keep a close scrutiny on the draft text to be developed in the EASA working group on

     the FTDT for any NON CAT FLIGHT TRAINING activities in the future.

    Although FTDT only aply to the IARCREW involved in CAT n is their a donger for the activity of FI who

     are operating in a NON PROFIT ORGANISATION

     For more details pleas contact me ASAP:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

     INFO for:
    -IAOPA-EU
    -EAS-FAI
    -FAI

    26-10-2009 om 14:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROTTERDAM AIRPORT
    In het verleden bezorgde ik aan enkele adressen een gedrukt exemplaar van de TIME TABEL

    Deze is vanaf heden niet meer beschikbaar en men verwijst naar

     WWW.ROTTERDAM-AIRPORT.NL


      SORRY dit is de modernisering van de communications

        SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-10-2009 om 11:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKERS van ANTWERPEN STAD
    Personen welk naar ANTWERPEN STAD komen gelieve rekening te houden met de werken in

     uitvoering in DE CARNOTSTRAAT welk voor gevolg hebben dat deze straar enkel nog bruikbaar is in

     de richting stad met een rijstrook

    Het verlaten van de stad gebeurt via andere wegen

     OPGELET deze toqtand zal duren tot EINDE 2010 ???

       

    26-10-2009 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.QUESTION
    Are ther any AIRCRAFT OPERATORS or PILOTS who can infoem me if their is any requerement to

     have the FREQUENCY'S of the BROADCASTING STATIONS to be made avaible in the A.I.P ??

    And if so for what purpose ??

    25-10-2009 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. WINTERUUR
    Ga hier de E-mailtjes over de WAAROM van de veranderingen van ZOMERUUR naar WINTERUUR niet herhalen!!

     Dez staan reeds toegelicht hier op mijn BLOG in het verleden

    25-10-2009 om 08:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION

     The Meeting today wil start at 0800 UTC or 0900 (A) Local time  at the Cafetaria of BELAIR until

     1100 UTC

     I noticed a eror in your submitted ATC-PLN with the ETA for EBAW  ???

    I ame already actif on the PC now

    25-10-2009 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR-MARCHALS
    Herhaalde malen krijg ik vragen over de mogelijke aanwezigheid van AIR-MARCHALS aan boord van

     LIJNVLUCHTEN ??

    Zover ik het weet is het gebruik van AIMARCHALS ttz gewapende anonieme bewakers aan boord van

     vluchten in EUROPA niet gebruikelijk

    We vernemen echter wel dat bij vluchten met AMERIKAANSE, EL-AL,en LUFTHANSA soms aan

     boord zouden zijn, we bekomen echter geen officiele bevestiging over deze aktiviteiten.

    Volgens bepaalde reizigers zouden deze gewapende personen regelmatig aan boord zijn van

     AMERKAANSE vluchten en zijn deze soms nogal duidelijk waar te nemen, we vermoeden dat EL-

    AL gebtuik maakt van AIR-MARCHALS gezien hun zeer sterke beveiliging, ook blijkt dit tre

     gebeuren bij LUFTHANSA maar deze personen zijn geheel niet waar te nemen

    Een BELGISCHE PILOOT beweerde dat hij eens zonder enige verwitiging een bewapende persoon

     aan boord had die zich niet identificeerde maar door het cabinepersoneel werdt waargenomen en deze

     persoon werdt door de veiligheidsdienste op de lucyhthaven voor de vlucht op bevel van de PIC

     verwijdert

    Zover ik weet zijn er bij de EUROPESE AIRLINES geen incidenten of ongevallen bekend geworden

    SORRY meer kan ik hier niet over mededelen, tevens omdat alles wat BEVEILIGING ( SECURITY)

     geheel onder de GEHEIMHOUDINGS regels wordt behandelt volgens de ECAC voorschriften !!!

    24-10-2009 om 18:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. URGENT NOTIFICATION
    Zal heden  ZATERDAG 24/10 slechts tussen 0900 b en 1100 b aanwezig zijn in het BELAIR cafetaria op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

     Morgen ZONDAG 25/10 van 0900 A tot 1230 A  aanwezig


     SUNDAY 20091025  from 0800 UTC till 1100 UTC PRESENT at EBAW
     Pleas confirm YOUR ETA for EBAW ASAP

    24-10-2009 om 07:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Differences between the USA and EU
    During a high level meeting in WASHINGTON  concerning SEGREGATING VFR and IFR
     
    operationsn made the USA Delegation the statement thad in the USA this could not be aplied as this
     
    is the situation in the EU memberstates

    The GENERAL AVIATION organisations would have a very heavy reaction at the highest political

    levels in the USA

    What is the lesson to take out of this:???

    21-10-2009 om 12:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20/10/2009
    Was the DAY of the ATCO acording EGATS & IFATCA

    21-10-2009 om 12:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASSITANCE for PILOTS
    I receive regular a number of E-MAILS from PILOTS  or AICRAFT OWNERS   concerning

    INDIVIDUAL PROBLEMS, ????

    have no time to reply to this request and advise them to contact their NATIONAL, EUROPEAN or

    INTERNATIONAL ORGANISATIONS !!!!

    SORRY

    Presently I ame still involved in the NON CAT AIRSPACE USERS project from a general causes

    at the EU-INSTITUIONS in BRUSSELS

    21-10-2009 om 12:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UTC +1 In EUROPE
      CAUTION The night from Saterday 24/10/2009 to Sunday 25/10/2009  do whe canche from  

    UTC +2 to  UTC+1

    De overgang van ZOMERUUR naar WINTERUUR heeft plaats de NACHT ( om 0300 uur) van

    ZATERDAG 24/10/2009 op 25/10/2009

    Om 0300 uur ZOMERTIJD zetten we de klok op 0200 uur WINTERTIJD

    OPMERKING; Ga hier niet ingaanh op de WAAROM over deze toepassing ??staat reeds in deze

    BLOG vermeld

    21-10-2009 om 12:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 18/10/2009
    Morgen Zondag gaan we trachten tussen 1000  en 1100 uur op de SENIORENBEURS te zijn te GENK

    Ik hoop van een aantal bekenden en onbekende  te ontmoeten van SENIORENCLUB

     

    17-10-2009 om 20:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    17/10  Zaterdag       FLAG,  EBAW, BISTRO

    18/10 Zondag          ELECTIONS  ,   SENIORENNET MEETING GENK

    19/10 Maandag        AFWEZIG

    21/10 Woensdag     EU-ARENA

    24/10 Zaterdag       FLAG  , EBAW , BISTRO

    25/10 Zondag         EBAW                   CAUTION   ADAPT   UTC+2    toward  UTC+1

    28/10 Woensdag     EU-ARENA

    31/10 Zaterdag       FLAG; EBAW, BISTRO

    01/11 Zondag        EBAW

    02/11 Maandag     EBAW

    Mogelijk nog andere zendingen uit te voeren !!!

    Voor bijkomende afspraken gelieve dit via E-mail te coordineren    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    17-10-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW SITUATION
    Ich haben alle E-mails beantwort

    Ik heb heden alle E-mails beandwoord

    J'ai repondu a toutes mes E-mail


    CONTACT:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    16-10-2009 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ATCO STRIKE
    Acording smoe inside information are the problems between the ATCO at EEB and

     BELGOCONTROL not solved and could there be again a STRIKE

    However for the VFR OPERATIONS seems it thad the ATCO from EBAW,EBOS,EBLG and

     EBCI are not going to participate and wil be abel to acept VFR OPERATORS

    KEEP a close look at the NOTAMS via  WWW.EUROCONTROL.INT  via EAD 

    16-10-2009 om 14:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN TAALGEBRUIK
    Wat betrefd mijn taalgebruik bekom ik een aantal reacties per E-MAIL en zal daarom even enkele aspekten toelichten.

    Ik maak gebruik van;

    NEDERLANDS
    FRANS
    ENGELS( AMERIKAANS)
    DUITS( beperkt)
    en ken nog wat het gebruik van gebarentaal voor DOVEN alhoewel ik daar nu veel ben vergeten wegens gebrek aan gespreken

    mijn NEDERLANDS is niet 100% want ik ben tijdens de periode 40/45 zeer onregelmatig naar school geweest wegens de oorlog

    FRANS heb ik geleers door tweemaal een korte periode naar school geweest te zijn tijdens de periode 40/45

    Duits heb ik overgenomen van de diutsers tijden de 40/45 periode maar later steeds vermeden en sprak met duitsers steeds Engels

    Wat het ENGELS betrefd heb ik dat nooit geleers maar in 1957 als Belgische militair bij de Luchtmacht lukte het mij om afgedeelt te worden bij de NATO beveiliging, toen ik daar aankwam werd ik als geheel onkundige in de engelse taal afgedeelt bij een dienst met enkel AMERILANEN; ENGELSE en CANADEZEN( waarvan slechts enkele franstalige)

     Heb nooit geen poging gedaan om tijdens mijn luchtvaart cariere als PILOOT-INSTRUCTEUR op LICHTE VLIEGTUIGEN ( SEL) HELICOPTERS  (SEL) en ZWEEFVLIEGTUIGEN een der talen grondig te beheersen en ben dat nu op 74 jarige leeftijd ook niet van plan

    Ik ga er van uit als het niet klinkt dan botst het en heb daar nooit hinder ondervonden dan van wat ik taalpuriteinen noem , maar dat is hun volste recht hoor.

    Ik ben een LUCHTVAARTFRIEK en ga daar niets meer aan veranderen

    Moest dat eens toelichten

    ONDERWERP GESLOTEN

    16-10-2009 om 06:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART INFORMATIE
    In het verleden en ook nog recent krijg ik zeer veel vragen per E-MAIL over de LUCHTVAART die ik steeds tracht te beandwoorden.

    Wegens gebrek aan tijd heb ik dit de laatste tijd verwaarloosd en ga u daarom verwijzen naan:

      WWW.ASA-BE.COM

      Welk ook beschikt uit 3 zeer handige boekjes:

    - FASTEN SEATBELTS         tweemaandelijks magazine voor de luchtvaartenthousiast

    - AERONEWS of BELGIUM

    -

    CONTACT ASAP:

    15-10-2009 om 20:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN BIJWERKEN
    We kijken nu met ARGUSOGEN naar de vorderingen in de EU met de laatste handteken van DE CHEQUEN???

     Hiervan hangt veel af want:

     Zolang dit handteken er niet is kan MAROSSO zijn NIEUWE COMMISIE niet samenstellen

    Kunnen we niet verder aan de reoganisatie van DG-TREN in twee DG's namelijk een voor ENERGIE en een voor TRANSPORT

    Ook de invoering van de aangepaste LISBON CONVENTIE  en dat wil zeggen de EU-INSTELLINGEN uit het slop halen om een aantal belangrijke stappen te zetten in het EU EXPERIMENT

    Hopelijk geraken we er toch ook weer uit ??

    Voor mij betekend dat echter ook wel een afname van mijn betrokkenheid bij de INTERNATIONALE LUCHTVAART ontwikkelingen, maar ga toch nog een vinger in de pap houden maar op een lager profiel en mij nu weiden aan mijn hobby in DE ANTWERPSE ZOO en bij SENIORENNET aktiviteiten.

     Mischien dan ook wat tijd om wat meer te leeren over het gebruik van de PC ,FOTOGRAFIE ..enz ...!!!!!!!


    15-10-2009 om 17:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING
    Made today a visit to HQ EUROCONTROL

    -folow up on information of 
    -CONTRAILS
    -WAKE TURBULENCE
    -SCG/12   meeting is folowed by EAS LOUIS BERGER ( MARCEL FELTEN)


    EU COUNCIL
    -EU SES II  proposal
    -DG-TREN reorgansation

    EP
    -Info about EFLEVA  activity at EASA via EAS representation on VINTAGE AVIATION

    FLAG
    -Follow up on contact MEP
    -VVV
    -EASA

    14-10-2009 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!