Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GYROCOPTERS
    Een der weinig bekende LUCHTVAARTUIGEN in BELGIE en NEDERLAND zijn de GYROCOPTERS of AUTOGYRO maar er wordt met deze toestellen gevlogen hoor.
     Voor meer hierover verwijs ik u naar  WWW.AUTOGIRO.BE

    04-01-2006 om 16:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERGUNNING van PILOOT
    De voorwaarden van THEORETISCHE en PRACTISCHE KENNIS waaraan men moet voldoen om als PILOOT   van VLIEGTUIGEN (AIRPLANE) op INTERNATIONAAL vlak  en GLOBAAL te mogen vliegen moet men voldoen aan de ICAO ANNEXE1 voorschriften zoals deze overeengekomen zijn bij de 188(189) lidstaten welk de CONVENTIE van CHICAGO hebben aanvaard.
    Een aantal landen waaronder ook BELGIE hebben NATIONALE vergunningen waarbij men niet moet voldoen aan deze ICAO voorwaarden maar dan mag men enkel vliegen in het LUCHTRUIM boven dit betrokken land in dit geval BELGIE.
    Op ICAO vlak kent men dreie soorten PILOTEN VERGUNNINGEN:
     PPL   = privaat piloot
     CPL   = beroepspiloot
     ATPL =lijnvliegtuigbestuurder

    tevens heeft men op deze verguningen nog de BEVOEGDHEDEN:
     VFR   = zichtvliegen
     IFR     =instrumentvliegen
     IR        =instructeur
     MEL   = meermotoroge
     EX      =examinators

    In BELGIE hebben we nog:
     RPPL= nationale privaat piloot
     RCPL= beperkte beroepspiloot

    Tevens zijn er andere verguningen in ICAO voorzien voor:
     -HELOCOPTERS
     -LUCHTSCHEPEN
     -LUCHTBALLONS
     -ZWEEFVLIEGTUIGEN
     - GYROCOPTERS

    Nationale toelatingen voor:
     -ULM
     -DPM
     -DELTA
     -PARAPLANE
     -PARAMOTOR

    De bovenstaande tekst is geen legale maar een vereenvoudgde tekst voor de juiste wettelijke benamingen moet ik u verwijzen naan het       " LUCHTVAARTWETBOEK" met daarin de nodige WETTEN, KB en MB

    In functie van bijkomende VRAGEN en OPMERKINGEN zal ik deze tekst regelmatig bijwerken (20060101)

    04-01-2006 om 15:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORRANG
    Enkele vragen werden gesteld of er ook VOORRANG van RECHTS in de LUCHTVAART is??
       Het antwoord hierop is JA,,,,,,,,,,,maar de rest leg ik u later uit!!!!!!!

    04-01-2006 om 09:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTPUBLICITEIT
    De mogelijkheden om publiciteit in de LUCHT te voeren waren in de vroegere jaren een zeer drukke bezigheid van AERIAL WORK operators via verschillende toepassingen.

     SKYWRITTING was in het verleden een gebruik door letters, woorden en figuren te maken met rook via de uitlaat van een vliegtuig of meerdere in de lucht.

     SLEPEN PANELEN  met VLIEGTUIG of HELICOPTER
    was vroeger een zeer veel gebruikte vorm van reclame maar nu nog zelden gebruikt en met slechts nog enkele KMO die deze vorm van publiciteit aanbieden.

     AIRSHIPS of zeppelin met een verlichtings systeem dat door lichtjes op het omhulsel een boodschap verkondigen

     VLIEGTUIG met lichtjes welk een boodschap weergeven met lichtjes onder de vleugel.

     HOT AIR BALLOONS deze vorm van publiciteit is heden nog zeer veel in gebruik door reclame op de ballon;

     SPECIAL SHAPE zijn speciale warme luchtballons in de vorm van een bepaalde herkenbaar merk.

    voor meer informatie verwijs ik u naar de betrokken KMO, deze informatie is enkel ten titel van informatie voor belangstellende

    03-01-2006 om 20:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAD ANTWERPEN
    De STAD ANTWERPEN geeft een STAAT van DE STAD op 1 januarie 2006 met terugblik van de schepenen op hun afgelopen beleidsjaar en lopen ze ambitievol al vooruit op hun plannen voor het nieuwe jaar.
     Wat mij echter opvalt is dat zij met geen woord over de ANTWERPSE LUCHTHAVEN spreken welk echter in de toekomst via de huidige vernieuwingen en  via GENERAL AVIATION door de ZAKENVLUCHTEN en AERIAL WORK voor opleiding van Nederlandstalige piloten de toegang tot het nieuwe EUROPA moet geven in deze nieuwe eeuw waar de mobilitiet vitaal gaat zijn voor de ANTWERPSE REGIO en  voor het VLAANDEREN der toekoms

    zie in FORUM onder NIEUWS  "STAAT VAN DE STAD"  de discutie over dit onderwerpt

    03-01-2006 om 14:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFLIEGEN
    Bekam bevestiging dat de ZWEEFVLIEGSTRIP te AXEL in  NEDERLAND in de zomer nog steeds aktief is via een lokale chatster.

    03-01-2006 om 09:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL AUSTRALIA
    Vernam gisteren avond informatie van een ongeval van een CESSNA 206  te IPSWICK in QUEENSLAND met parachutisten welk schijnbaar een motorstoring juist na het opstijgen had en tegen een dam vloog met 7 personen aan boord waarvan  6 parachutisten aan boord 3 instructeurs en 3 studenten waaronder twee Engelsen en een Ier welk een cursus volgden in vrije val  alsook de piloot en waarvan 5 overleden en 2 gewond.
    verdere informatie ontbreekt nog

    03-01-2006 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION
    Ben terug aanwezig en heb deze morgend de meeste van de 90         e-mailtjes beantwoord en zal de andere nog verder uitwerken.

    03-01-2006 om 08:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2006
    TOT OP 3 JANUARIE 2006
         ROGER  en   OUT van  de PC voor 2005

    30-12-2005 om 07:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VESTJES
    Het verplicht dragen van de FLUORSERISENDE VESTJES wordt tegenwoordig opgelegt op de TARMAC van de LUCHTHAVENS.
    Ik ken de juiste achtergronden en de regelgeving dien aangaande niet .
    Ik weet dat bepaalde landen (UK) dit reeds vroeger verplicht maakten en dat er op EU,ECAC,ICAO over gepraat werdt maar weet niet welke regelgeving er werdt over uitgewerkt.
    Ik heb dat ook nimmer betwist gezien het mij een gevoel van veiligheis verschaft en dus geen bezwaar zie.
     Er moet wel opgelet worden dat bepaalde plaatsen er een nogal hoge prijs wordt gevraagt als men deze moet aanschafen, ik zie ook niet de verplichting voor de PAX dit te dragen gezien zij begeleid worden door de PIC op de TARMAC bij het IN en UIT stappen van een GA/AW operatie ??
     Hierover meer later.

    30-12-2005 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.@@@@@@@
    Voor de bezoekende CHATTERS wens ik hier mijn dank te betuigen voor de @@@@@@ die er het ganse jaar  als vrijwilliger aanwezig zijn om ons te helpen bij het CHATTEN en tevens om op de CHAT de overeengekomen en door ons aanvaarde voorschriften trachten naar hun beste vermogen te doen naleven, wat niet steeds een gemakelijk taak is en het iniatief van PASCAL VYNCKE te ondersteunen door hun inzet voor de NEDERLANDSTALIGE SENIOREN van over de ganse wereldbol;
     

    29-12-2005 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CYBERSENIOR 2005
    Heb juist mijn STEM uitgebracht voor de beste CYBERSENIOR, was een zeer moeilijke keuze gezien de zeer mooie BLOGS en onvoldoende tijd om ze eens grondig te bekijken, ook zijn er zeer mooie blogs die niet in de lijst van de 25 kanditaten zijn weerhouden;
    ER ZIJN ECHTE PARELTJES van BLOGS hier aanwezig niet enkel op uitzicht maar ook op inhoud te beoordelen.
    PROFICIAT voor al de BLOGGERS en SUCCES en VOLDOENING in 2006

    29-12-2005 om 18:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2006
    Hier zet ik de BESTE WENSEN en SUCCESVOL LUCHTVAARTJAAR in 2006 moge het nieuwe jaar u veel vreugde bezorgen.

    Ik plaats deze WENSEN hier voor degene die ik zou vergeten zijn via post of via dit nieuwe media van het INTERNET waar ik vele duizende wensen kreeg en trachte deze te beantwoorden via dit nieuwe media maar ik weet niet of dit steeds lukte.
       REGARDS
       SYLVAIN DE WEERDT
       GENERAL AVIATION & AERIAN WORK
       EU-LOBYIST
       (ex IAOPA liaison officer 1980/2004 retired)

    29-12-2005 om 10:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE's van SYLVAIN/SDW
    Normaal gezien heb ik op al de vragen bekomen via E-MAIL of op de CHAT een antwoord gegeven en heb geen openstaande vragen meer.
    Er zijn enkele vragen die ik zelf niet kon beantwoorden en doorgaf aan personen die daar konden op antwoorden.
    Indien u nog een openstaande VRAAG heb gelieve ze me dan nogmaals toe te zenden en zal ik na 2 januarie 2006 trachten u een antwoord te bezorgen.
    Er zijn schijnbaar personen die per E-MAIL een vraag of reactie hebben ingezonden welk schijnbaar niet bij mij terecht zijn gekomen ik heb daar geen verklaring voor!!!!
                     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  opgelet het zijn underscore _ en niet tussen in -
    opgelet niet BE gelijk er een aantal e-mailtjes werden verzonden in het verleden
    VRAGEN mag steeds hoor en er zijn geen STOMME vragen is mijn slogan

    29-12-2005 om 08:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOTOREN
    Enkele piloten stellen de vraag wat mijn opinie is over de nieuwe DIESEL MOTOREN in GENERAL AVIATION en AERIAL WORK operaties.
     Men mag niet uit het oog veliezen dat in GA/AW er wordt gebruik gemaakt van vele soorten luchtvaartuigen gaande van AIRBUSSEN en BOEINGS tot en met ULM's.
    Daarom is het noodzakelijk er op te wijzn welk luchtvaartuig type u aan denkt;
    Denken we hier aan de aanschaf van een toestel met origineel een DIESEL of aan een retrofit.
    Daarom ga ik hier maar enkele algemene bedenkingen doen, ikzelf heb geen ervaring met deze nieuwe motoren maar heb wel enkele van mijn vroegere leerlingen met de nodige ervaring welk nu ervaring aan het opdoen zijn met deze nieuwe motoren.
    Opgebied van prestaties stelen zij een verminderde operationele mogelijkheden en hebben nog twijfels aangaande bepaalde technische ingevoerde nieuwigheden op deze toestellen.
    Ook op gebied van  dageliks onderhoud en defekten zijn er nog onduidelijkheden maar dat is steeds het geval met een nieuw vliegtuig.
    Wat betreft het aspect kostprijs blijken er intresante aspecten te zijn zolang men op kerozine kan vliegen waarop geen acijns wordt toegepast of op de goedkopere diesel maar dat moeten we nog zien hoe dit in de verschillende landen wordt toegepast.
    Een aspect waar ik mij zorgen over maak is de grote en sterkte van deze nieuwe firma's in het LUCHTVAART MIDDEN, wat gebeurt er als een dezer bouwers in financiele moeilijkheden komt, in EUROPA hebben we nog niet de facileteiten als in de USA voor een firma in chapter11 verder te gaan of heb ik dat verkeerd voor!!!
    Ik volg de informatie van enkele gebruikers en hun ervaringen met de diesels in het dagelijks operationeel gebruik.
    Ik verwijs u ook naar WWW.THIELERT.COM
                                      WWW.TDC-LTD.CO.UK.
                                      WWW.DIESELAIR.COM
                                       WWW.SMA-CENTURION.FR
    en zal specifieke vragen met u persoonlijk per e-mail beantwoorden na overleg met enkele ervaren collegas die nu ervaring aan het opdoen zijn.
    Ik ben echter van het oude principe dat ik eerst een nieuw vliegtuig een 3 tal jaar in gebruik wens te zien alvorens er zelf enkele financiele ervaring mee op te doen en laat liever andere er mee vliegervaring op doen en zien welke AD en SB er uitkomen.

    De vermelde WAM-lichtweight motor is een project en nog niet in productie en niet EASA certified.

    SORRY om geen 100% positief antwoord te geven.

    29-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    28-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIOVE
    De eerste sateliet van 600kgr  van het EU  GALILEO project is heden nacht  door ESA in de ruimte gebracht door een SOYOUZ  raket van op de basis  BAIKONOUR in  KAZAKHSTAN.
     Er moeten er nu nog 30 in de ruimte gebracht om het volledige GALILEO  EUROPESE SATELIET NAVIGATIE SYSTEEM welk in 2010 moet operatoineel zijn als suplement van het GPS van de USA-ARMY en de russische GLONAS
     De voordelen die de TV in EUROPA vermeld zijn de 150.000 jobs waar CNN mededeelte dat de GALILEO meer nauwkjeurige en bijkomende  mogelijkheden zal bieden voor de gebruikers dan de GPS
    Stel veel belang in de vorderingen van dit project want was zeer veel betrokken bij administratieve ,financieele en operationele aspect van GALILEO ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK voor IAOPA;
     Vooral het probleem van wie voor wat en hoe  zal moeten betalen voor GALILEO informatie te gebruiken wetende dat GPS geheel GRATIS beshikbaar is op de ganse wereld met natuurlijk het aspect dat de USA-ARMY de nauwkeurigheid kan verminderen  en zelfs in geval van crisis geheel kan onbeschikbaar  kan maken in bepaalde streeken

    28-12-2005 om 12:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERBERICHTEN
    Enkele E-mails feliciteren me voor mijn goede weerberichten maar zoals ik reeds vroeger toelichte doe ik geen voorspellingen maar kijk naar de bestaande weerstoestand via www.weerstationaalst.be hier op sennet waar uzelf dat ook kunt zien hoor.
    Ik ga me ook niet gewagen zoals de METEO diensten om 24 uur of nog verder u te vertellen wat ik verwacht hoor..

    28-12-2005 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AOPA PILOT(USA)
    Ik krijg de vraag hoe men de AOPA-PILOT(USA) kan bekomen.
    Normaal is die enkel beschikbaar via een MEMBERSCHIP van een der 61 NATIONAL AOPA's.
    Wij hebben echter bekomen dat deze AOPA-PILOT beschikbaar is in enkele bookshopt .
    Voor ANTWERPEN :
    BOOKSHOP -op de EBAW LUCHTHAVEN
                           -INTERNATIONAL BOOKSHOP op de MEIR 
                           -

    Indien u andere verkooppunten kent ware het aangeraden  ons deze mede te delen voor andere belangstellende.                    

    27-12-2005 om 12:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOOMEN te EBAW
    Iedereen is er nu van overtuigd dat de boomen op het fort van BORSBEEK zullen verdwijnen maar,,,,,!!!!!!!
    voor mij zijn dit heden maar schone verklaringen op de TV van politieke mandatarissen en zolang de boomen (en loods) niet weg zijn is er geen oplossing.
    De betwisting of de loods is al 50 jaar bezig en al tienmaal heb ik vernomen dat hij zou verdwijnen het enigste ik heb zien veranderen is dat hij eens werdt geschildert in de ICAO voorziene kleuren voor hindernissen maar hij staat er nog steeds.
    Terwijl men zich daar mee bezig heeft gehouden is de serieuse ontwikkeling van ANTWERP AIRPORT niet aan het bod gekomen en blijft de activiteit verder suderen zoals ik dt noem.
    ANTWERPEN en hier gaat het niet enkel over de LUCHTHAVEN maar ook andere economische aspecten gaat achteruit ten opzichte van andere streken in het NIEUWE EUROPA der 25 lidstaten van de EU.

    27-12-2005 om 04:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELVLIEGEN deel 2
    In functie van vroeger gestelde vragen over enkele te koop aangeboden GADJETS als MODELVLIEGTUIGEN ( BLUEBIRD en FIREFOX) zijn dit zuivere speelgoedjes die geheel niet in het MODELVLIEGEN thuis horen gezien hun niet conventionele bestuurings organen .
    Tevens adviseert men daar niet buitenhuis met te experimenteren
    Voor een gedetaileerde reactie gelieve ons uw E-MAIL of FAX te bezorgen..
     

    26-12-2005 om 17:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!