Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO CIRCULATED in THE EP
    In function of my various contacte in the EP dit I circulate the following DOCUMENTATION:

    SENIORENNET  tekst   POLITIEK: aangaande           DEMOCRATIE GERED DOOR DE IEREN ?? door RENAAT 13/06/2008

    SENIORENNET tekst  REIZEN   VEILIGHEID OP PASSAGIERSVLUCHTEN door REDGYTJE  18/03/2008

    EUROCONTROL:  BUSINESS AVIATION in EUROPE  in 2007  VOLUME 4

    IAOPA 

    -The GENERAL AVIATION and AERIAL WORK OPERATIONS POINT OF VIEUW BY MARTIN ROBINSON  spring 2004
    -INTIGRATING GENERAL AVIATION and AERIAL WORK in to THE GLOBAL CNS/ATM concept  03/10/2003

    Note; this are document used in the past now has IAOPA about 60 NATIONAL AOPA   see   WWW.IAOPA.ORG

    EASused the text refS5009 FEBRUARY 2005 as GENERAL INFORMATION
    see  WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG

    RAIL; FEB 2007  circuled about 100 copies to the MEP's

    ECAC/EU ENVIROMENTAL CHALLENGE MEETING on 28-29 October 2008 about 50 copies to MEP's
    see;   HTTP://WWW.ECAC-CEAC.ORG  

    AOPA-GERMANY       NEWSLETTERS

    Info ELT - AIC NETHERLAND to MEP-PILOTS

    info FLARM to MEP-PILOTS

    circulated the  AOPA's AIRPORT WATCH and IAOPA input to ICAO SECURITY MANUAL ( DOC 8973) in function of the  circulated text aboutt  TERRORISTS in PRIVATE JETS COULD LAUNCH 9/11 STYLE ATTACK in the UK PRESS

    Circulated 50 copies of EBAA BUSINESS AVIATION secure by nature by BRIAN HUMPHRIES  EBAA PRESIDENT
     see WWW.EBAA.ORG

    04-07-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SSR MODE "S" FOLLOW UP
    In function of a number of E-mails and Phone calls concerning some aperently saturation of the   

    MODE S capacity have I obtained a clarification from JOHN LAW  the MODE "S" & ACAS

    PROGRAMME MANAGER at EUROCONTROL

    This reply is for the moment only avaible in papper form if you transmit YOUR postal adress.

    02-07-2008 om 19:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    Today some follow up on:

     UAS

     8,33 KHZ, the present target seems to introduce in 2012 8,99 KHZ als below FL195 at EU levelhowever below FL100 the 25 KHZ kan continue outside ciontrolled AIRSPACE but all CTR,TMA and AWY would require the 8;33 KHZ
    However now are there alrady country who at National leven introduce the 8,33KHZ but the 25 KHZ are kept avaible.

     ELT, see the DUTCH AIC on this subject

    MODE "S" see the DUTCH AIC on this subject

    RNAV  EASA prposed draft NPA

    BRIEFING on the EPMA ;                                                                                                 EUROPEAN POSTGRADUATE MASTER in AERONAUTICAL Engineering
     WWW.EPMA.AERO

    Aditional information wil be written later.

    02-07-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY -BEVEILLIGING
    In functie van het artikel in DAYLI TELEGRAPH of 26 JUNE 2008  wijs ik alle
     
    VLIEGTUIGEIGENAARS en EXPLOTANTEN van VLIEGVELDEN er nogmaals op om

    DRINGEND en zeer INTENSIEF de regels toe te passen zoals ik deze reeds vroeger tot uwe

    beschikking heb gesteld via  WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH

    DIT om te vermijden dat men bij controle van de BEVEILKIGING van uw VLIEGVELD te
     
    vermijden de noodzaak ziet om bijkomende BEVEILIGINGS VOORSCHRIFTEN op te leggen

    01-07-2008 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Presently I have reacted to ALL the received messages.........HOWEVER since about 20 days ago my E-mail SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  is OUT of ORDER and have a no more received any messages.

     Pleas TRANSMIT again on SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM   and also notify the variuos departement in YOUR organisationof the CHANGE ASAP

     REGARDS
     SYLVAIN DE WEERDT
     EU-LOBBYIST
     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK
      IAOPA liaison officer at EU from 1980 till 2004 ....RETIRED but  INVOLVED  in AVIATION

    01-07-2008 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART-TIJDSCHRIFTEN
    Van een aantal SENIOREN krijg ik vragen over LUCHTVAARTTIJDSCHRIFTEN, ik heb op
     
    deze BLOG een onderwerp daatover dat u kunt bekijken door gewoon in de zoekfunctie van mijn

    BLOG  het woord TIJDSCHRIFTEN in te  TYPEN.

    01-07-2008 om 08:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE HUIDIGE GENERATIE
    Gisteren had ik een 18 jarige met zijn ouders welk uitleg wenste over het beoep als piloot ??

    Na de verschillende mogelijkheden te hebben toegelicht gaf ik hem de kans om nog vragen te stellen:

    1th vraag:  Wanneer mag ik een uniform dragen ?

    2th           Wanneer wordt ik commandant ?

    3th           Wanneer gaat men op pensoein als piloot ?

    4th           Hoeveel verdien ik ?

    5th           Kan ikeen job vinden als piloot in BElGIE ?

    6th            Kan ik de W.E thuis zijn ?

    Dat zijn de vragen van een 18 jarige kandidaat piloot waarvoorzijn ouders  een leening gaan doen om de 3,5 Miljoen BFR te kunnen betalen!!!

     Heden stel ik vast dat de generatie van de 20 a 30 jarige meestal bezig zijn met te kijken naar hun persoonlijke bevorderingen , vrij tijd , de nieuwe wagen , het huis bouwen en zelfs aan het evalueren en speculeeren over hun pensioen

    Vroeger stelden wij als Piloot enkel intresse in wat en waar dat wij zouden aktief zijn als piloot en veel vliegen;;;;; Mischien waren wij abnormaal en te verkeerd bezig !!!!!

    30-06-2008 om 09:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACCIDENT A109 AGUSTA 27/06/2008
    Je viens comme vous de voire les images al la TV.

    Personelement j'ai fait cette mission dans les ardennes avec les


    CHASEURS ARDENAIS en ALOUETTE II avec la version sanitaire.

    Il est necesaire d'etre tres prudent car les endroits d'atterisage ne sont

    pas reconue d'avance et certain endroit tres dificile.


    Je connais pas de detaille !!!

    28-06-2008 om 10:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAKE NOTE
    I ame no more the IAOPA LIAISSON OFFICER for  IAOPA in the EU INSTITUTIONS in

    BRUDSSELS and not abel to follow up the many request concernig FLYING in EUROPE, I

    sugest strongly to contact:  WWW.IAOPA.ORG   and contact the information of 


    WWW.IAOPA-EUR.ORG   or the NATIONAL AOPA since ther are no harmonised


    requirements at EU-LEVEL but each country has his own REGULATION and


    INFORMATION system.

    SORRY but as a INDIVIDUAL PERSON I ame not abel to follow up the many requsts.


    HOWEVER I ame stil daily involved with EUROCONTROL and the EU-INSTITUTIONS and
    wil always try to introduce some subjects, recommendations,sugestions toward this institutions if


    you suply them to my NEW-EMAIL         SYLVAIN.D.W@YAHOO.FR     if they are in my


    opinion for the benefit of the activity of the NON CAT AIRSPACE USERS their operations in

    EUROPE









    28-06-2008 om 09:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW
    in  the EU and EUROCONTROL the FOLOW up of the folowing subject:

    -CONVENTION of LISBON

    -SSR mode "S" for VFR BRIEFING via EUROCONTROL  drafted for comments ??

    -2008 Terminal ANS cost and rates  Briefing via DG-TREN & CRCO , for USERS !!

    --RWY INCURSION    TASK FORCE on TAXI WAY RUMBLE PROPOSAL ??

    -Briefing (COM)2008 389/2 SES II

    -LETTRE DE JUIN 2008  by   JEAN.BELOTTI@WANADOO.FR  circulated in EU

    -Short debriefing on " ENLARGED COMMITIE 84th  session

    -circulation of Business Aviation in EUROPE IN 2007 from EUROCONTROL
     WWW.EUROCONTROL.INT/STRATFOR

    -SES II  -  Q&A   25 JUNE 2008

     -EUROPEAN COMMISION  REGISTER of INTRESTED REPRESENTATIVES 

    -PASSENGERS SAFETY in AIRLINE OPERATIONS

    --RAIL versus AVIATION ??? FEBRUARY 2007 input reactivated in EP

    -Circulation FLYING ACTIVITIES  from AIESPACE USERS  20070418SDW

    -INTERCEPTION SIGNALS

    -PRM

    -8,33 KHZ below FL100

    -ELT

    -RVSM for VLJ

    -Folow up UAV

    -IATA   CRISIS NOTIFICATION

    -Contacts toward EASA folow up SDW

    27-06-2008 om 10:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDINGEN door FTO
    Heden zijn de AIRLINES aan het uitkijken naar de mogelijkheden van de MPL vergunning in de ICAO ANNEX 1.

     De FTO zijn nu zuiver commerciele scholen geworden welk bestaan en werken met financiele middelen van zakenmensen welk kapitaal investeren in de FTO en daaruit dividenten wensen te zien verschijnen.

     Dit geeft een probleem dat FTO managers eerst en vooral naar het financiel aspect moeten kijken  en minder naar de qualiteit van de afgeleverde leerlingen zodat die met een minima aan kostprijs hun vergunning behalen.

    Dit is een duidelijk verschil met de vroegere vliegscholen waar de qualiteit de hoogste voorrang hadden en minder de financiele aspecten.

    Volgens mij en ook een aantal experten moeten de FTO in de toekomst trachten om een verbinding te maken met een AIRLINE waarvoor zij via de MPL opleiding de toekomstige piloten gaan opleiden.

    DRINGEND NADENKEN is AANGERADEN ???

    25-06-2008 om 21:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRM
    Het behandelen van PRM of wielstoelgebruikers blijft een probleem op de Regionale luchthavens, vooral als men gebruik maakt vaan een mobiele instap trap zoals te ANTWERP AIRPORT met de F27.

     Telkens een wielstoelgebruiker aan boord moet gebracht worden komt er een ambuce dienst waarvoor VLM 1000 €  betaald  ttz 500  per en dit voor een ticket dat veel minder kost voor een HEEN/WEER VLUCHT.

     Vroeger werdt dit door eigen personeel gedaan maar wegens een klacht van een PRM welk vond dat hij niet goed werdt behandelt weigert het personeel dit nog te doen , tevens weigert de brandweer welk dit vroeger ook wel eens deed dit te doen omdat hun verzekering dit niet dekt in geval van een schade claim.

     Het gebruik van eigen middelen is het noodzakelijk een lift aan te schaffen van 58.000 € en tevens steeds voor de  2 schiften   7/7 dagen en 365/365 dagen  per jaar twee bevoegde personen beschikbaar te hebben.

     VLM kan met de huidige EU wetgeving een PRM niet weigeren maar zal de verkoop van een ticket aan een PRM niet promoveren voor de hoge kosten die dit met zich meebrengt.

     Bij de bestudering van de vervangende vliegtuigen voor  DE FOKKER in de toekomst word dit probleem in acht genomen worden

    25-06-2008 om 21:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GNSS
    A number of persons are trying to obtain detailed technical information on:
     
      GPS   GALILEO  GLONASS  COMPAS  EGNOS  RAIM EGNOS

     I sugest to consult  WWW.INSIDEGNSS.COM

    24-06-2008 om 21:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELD HOEVENEN
    Krijg hier een aantal vragen over het PARACHUTISME in de omgeving van ANTWERPEN STAD
    en daarom verwijs ik naar het VLIEGVELD van HOEVENEN

    Ga in GOOGLE en type : VLIEGVELD HOEVENEN en u vindt daar al de gegevens die ik hier niet
     
    ga overtypen hoor.

    ZIE;  WWW.EBHN.BE

    24-06-2008 om 21:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYING in CANADA
    Krijg hier weer een aantal vragen over het vliegen in CANADA, daarvoor adviseer ik van AOPA-

    CANADA te contacteren in het Engels of Frans om de nodige informpatie te bekomen!!

    WWW.COPANATIONAL.ORG

    24-06-2008 om 21:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TO WHO IT CONCERN
    ANY PERSON trying to reach me on my old E-mail SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  has been bloked and pleas contact me now  ASAP on :

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    And inform any other person in your organisation



    THANKS
     SDW ( SYLVAIN)

    24-06-2008 om 19:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Yestoday 23 JUNE dit i visit the EU-ARENA in BRUSSELS and participated in a number of intresting subject:

    -TREATY of LISBON

    -TERMINAL CHARGES proposal from DG-TREN

    -SAFETY for AIRLINEPASSENGERS !!

    -AIRSPACE and FLIGHT efficiency Improvements

    -Circulation AOPA-PILOT JULY 2008

    -Circulation PILOTS & PLANES  AOPA-NL  JUNE 2008

    -BRIEFING on use of  AIRSPACE USERS (SDW 20070418)

    -circulation POSITION REPORT AOPA-SWITSERLAND 

    -Follow up on EU-OPS/1

    -Briefing on PRM

    -AIRSPACE INFRINGEMENT

    -8,33 KHZ below FL100 ??

    - SSR mode "S" for VFR in EU( SES)

    -SESAR

    -ELT 406 MHZ

    -MPL introduction ??

    -IAOPA input to ICAO DOC8973  SECURITY

    -MAINTENANCE for NON CAT AIRSPACE USERS

    -Clarification on " HARTEKREET MR MARC SANDELOWSKY " from AOPA-NL
      to DUTCH MEP.

    -Folow up SENIORENNET  FORUM-DISCUTION


    -CIRCULATION of my NEW E-MAIL  ; SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    For any clarification contact me ASAP ???

    24-06-2008 om 09:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. URGENT NEW E-MAIL
    FROM TODAY 22 JUNE 29008 my E-MAIL has been changed to:

     
    Mon E-mail a ete change:

    Mijn E-MAIL is nu verandert naar:



    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


     

    22-06-2008 om 21:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIOS
    Concerning HELIOS I sugest you consult;      www.askhelios.com

    21-06-2008 om 09:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRCRAFT REGISTER
    As already mentioned in the past the CAA of the ISLE of MAN has started a AIRCRAFT REGISTRATION for PRIVAT and BUSINESS AIRCRAFT.

    The registration start with a "M"

    See for aditionalassistance to ;

      WWW.FLYMANN.COM

      WWW.EQUIOM.IM


     This seams to be a intresting possiblity having somme benefits ???

    21-06-2008 om 09:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!