Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    13-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 JANUARIE 2006
    Wij zijn ook voorzien om op de SENIOREN MEETING van 21 januarie te KESSEL-LO aanwezig te zijn.
     Zie informatie op FORUM onder het onderwerp MEETINGS

    13-01-2006 om 09:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GALILEO
    Vondt een zeer intresante input over GALILEO op het FORUM onder het onderwerp PERS van de heer TALLEYRAND met zeer intresante informatie over dit EU project in de ruimte te brengen door de ESA en welk van GLOBAL nut gaat zijn voor de man en vrouw in de straat na 2010.

    ook vlaamse bedrijven zijn hierbij betrokken zie WWW.FLAG.BE.

    zie   WWW.EU.INT.. COMM/DGS/ENERGY_TRANSPORT/GALILEO/INDEX_EN.HTM
          WWW.ESA.INT

    12-01-2006 om 16:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Een aantal personen stellen belang in de permanente  LANDINGSPLAATSEN voor HELICOPTERS,VLIEGTUIGEN,ZWEVERS,ULM/DPM in BELGIE.
    daarvoor verwees ik hen naar de AIP via   WWW.BELGOCONTROL.BE    en                                               .   WWW.EUROCONTROL.INT.  naar EAD bij de CFMU of  naar WWW.NAV2000.COM

    Er bestaat ook een handige in zakformaat gids AERODROMES, COMMUNICATIONS  BELGIUM + LUXEMBOURG die regelmatig wordt aangepastdoor een college ANDRE,MICHEL & MIREILLE DILLIEN. om te bestellen  voor 6,50€ contact SERGEKNAFF@HOTMAIL.COM.

    12-01-2006 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AZIATISCHE MARKTEN en CHINESE MARKT
    Zoals enkele chatters vroegen kunnen wij mede delen dat de BELGISCHE LUCHTVAART FIRMAS deelnemen aan de  internationale luchtvaartbeurs" ASIAN AEROSPACE 2006" te  SINGAPORE van 21 tot 26 februarie met twee waalse en          10 vlaamse luchtvaartbedrijven onder het logo" BELGIAN AEROSPACE" via FLAG.
    Na LE BOURGET en FARNBOROUGH  is dit de derde grootste internationale luchtvaartbeurs in de wereld.
    voor meer informatie zie  WWW.FLAG.BE
    of contact KAREL.VERVOORT@FLAG.BE.

    12-01-2006 om 15:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVEN INIATIE
    Vele E-mails vragen om informatie voor de JEUGD over LUCHTHAVENS daarvaar wens ik u te verwijzen naar een aantal iniatieven op dit vlak:

     Te ANTWERPEN  Bezoek van de LUCHTHAVEN via:
       -  INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.AERO
       - tel    03-2856769
       -FAX 03-2398709


     TE ANTWERPEN  contacteer  JEUGD en LUCHTVAART
       - tel 03-2396573
      TE SCHIPHOL  bezoek de   WWW.SCHIPHOL.COM
                                ga naar HOME
                                dan naar NOMAS on LINE
                                dan naar READ FURTHER
                                en zie nu SCHIPHOL JUNIOR
    welk een aantal intresante spelletjes en werkstukken  over de LUCHTHAVEN hebben voor de jeugd

     Veel informatie te vinden ook op WWW.ASA-BE.COM

    bijkomende vragen mogen ook op                                     SYLVAIN_D-W@YAHOO.FR.

    11-01-2006 om 17:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPESE POLITIEK en de EU burger

    Ik was gisteren weer een dag in de EU instellingen aanwezig en woonde een vergadering bij van de ALDE met als onderwerp:
     CONNECTING WITH THE CITIZENS OF EUROPE-HOW TO CLOSE THE COMMUNICATION GAP ???

    Uit de vele tussenkomsten welk werden vertaald in de 20 talen en met een 300 deelnemers( geschat) in de twee zalen.

    En de besluiten van DIRK STERCKX (B) van de ALDE stel ik de volgende vragen die ik uit zijn conclusies en het ganse debat heb begrepen!!!

    1- Hoe kunnen wij de VROUW en de MAN in de straat laten inzien wat het 49 jarig bestaan van de EU voor hem heeft opgebracht.??
    2- Op welke wijze moeten wij de BURGERS der 25 lidstaten inlichten over wie wat doet in de EU INSTITUTIONS.
    3- hoe kunnen wij als EP een beter contact opbouwen met de EU BURGERS in de 25 landen?
     4- WAT verwacht de EU BURGER van de EU in de toekomst??

     Ik ga deze vraag ook eens op het FORUM  bij het onderwerp POLITIEK plaatsen om te zien wat de SENIORREN hier over te zeggen hebben en zal dat aan DIRK STERCKX zijn groep mogelijk over maken !!!!!

    Mijn intresse is voor 100% LUCHTVAART maar door mijn aanwezigheid in de EU INSTITUTIONS sedert 1980 wordt men automatisch betrokken in vele andere aspecten die de EU POLITIEK voor invloed heeft op ons dagelijks leven als NEDERLANDSTALIGE SENIOR !!!!

    indien belangstelling bij de SENIORREN zal ik een klein verslag en toelichting op latere datum op mijn BLOG plaatsen wel te verstaan in mijn eigen beoordeling van deze 5 uren  durende SEMINAR.

    11-01-2006 om 15:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FREEKE

    Voor de vrienden CHATTERS van de VROEGE VOGELS welk op mijn BLOG komen kijken ik heb juist een berichtje van de zoon          " BOB" van onze overleden VRIENDIN " FREEKE" bekomen die ons bedankte en zijn vreugde uitsprak dat zijn moeder via de CHAT en de MEETINGS zulke goede vrienden had.
     Zij ruste in vrede.

    10-01-2006 om 04:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ACAS
    Wat betreft het systeem aan boord van VLIEGTUIHEN in vlucht welk hen informatie geeft om elkaar te vermijden zonder tussenkomst van de verkeersleider en in IMC vliegende is dit de ACAS(TCAS) uitrusting en de transzponder SSR mode A/C  of mode S.

     Hierover later meer en zie   www.EUROCONTROL.INT.     search  naar       ACAS

    10-01-2006 om 04:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loggers 2
    Tot mijn spijt moet ik u er op wijzen dat ik in het ZWEEFVLIEGEN geen ervaring heb met de verschillende in gebruik zijnde GPS, LOGGERS of COMPUTERS.
     Ik ben van de oude generatie welk met kaart,compas en uurwerk onze navigatie deden en met een barograaf aan boord welk te tijd en de hoogte registreerde voor de  FAI proeven.( B,C,D,E) te bekomen.
    Ik heb echter een aantal demonstraties bijgewoond over de anelyse der vluchten op PC via de huidige LOGGERs in zweefvliegtuigen en ook van de uitrusting aanwezig in bepaalde lichte vliegtuigen waarbij men de ganse vlucht kan weergeven.
    In uw club of in de LIGA zijn er personen welk u hierover zeer goed kunnen voorlichten en ter voorbereiding is het lezen der informatie op de vermelde website zeer nuttig.
    VERGEET NIET dat in VMC tijdens een VFR vlucht de" LOOK OUT" vitaal is alhoewel er nu aparaten beschikbaar komen om andere LUCHTVAARTUIGEN electronisch te localiseren indien het andere toestel hier ook mee uitgerust is.
    Voorlopig is deze uitrusting schijnbaar enkel in gebruik van ZWEVER tot ZWEVER en niet in andere LUCHTVAARTUIGEN en reageert niet op een SSR(TRANSPONDER mode A/C)

    09-01-2006 om 16:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRPROX 2
    Mogen wij er op wijzen dat in de LUCHTVAART elk incident kenbaar wordt gemaakt.
    Stel u even voor dat wij voor gans de wereld elk AUTOONGEVAL of elke bijna aanrijding zouden vermelden in de KRANTEN welk een dikke krant u elke dag zou hebben.
    Wij hebben ook interne reporten waarin de PILOOT,VERKEERSLEIDER en MCHANIEKER zijn eigen gedane fouten rapporteerd zodat we daar kunnen uit leren om door gekende incidenten,gedane fouten of denkbare fouten kunnen gebruiken om accidenten te voorkomen.
    wil hier via persoonlijke contacten wel verder over uit weiden indien u dit wenst;
    Zie ook informatie op deze blog over de BLACK BOX.

    09-01-2006 om 08:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MONT SAINT MICHEL
    Een der bezoekers van mijn BLOG heeft enkele zeer mooie foto's van de MONT SAINT-MICHEL in FRANKRIJK op zijn BLOG  ( MON001)gezet en dit brengt mij aangename herineringen  naar boven van een aantal mooie vluchten met pasagiers naar deze rots en tevens een kleine vliegmeeting met landing aan de voet van deze merkwaardigheid met een helicopter bezoek met een VIP vele jaren geleden.

    09-01-2006 om 06:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRPROX
    Verneem zo juist wat gegevens over een AIRPROX in het hogere luchtruim in ZUID-NOORWEGEN of wat de kranten een RAMKOERS noemen.
     De kranten vermelden al waar de fout zou liggen maar dat is geheel ten onrecht hoor.
    SAFETY onderzoek van de BLACK BOXES en de gerigistreerde informatie vanb de gespreken tussen de piloten en ATCO alsook in de cockpit gespreken en de video beelden van de RADARBEELDEN moeten nu eerst vergelekken worden om trachten te zien hoe we zulk een toestand in de toekomst kunnen vermijden, wie of wat er FOUTIEF was heeft voor ons PILOTEN en ATCO's enkel belang om zulke situatie in de toekomst te vermijden zoals dit volgens ANNEX 13 van ICAO overeengekomen is tussen de 188(189) lidstaten.

    09-01-2006 om 05:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL-TORHOUT 3
    Gezien de vele vragen over dit ongeval verwijs ik u naar de website van de betrokken SCHOOL:   www.time2fly.be.

    zie ook;   www.luchtvaartnieuws.nl.     en ga naar NEWS

    08-01-2006 om 19:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOGGERS in de LUCHTVAARTSPORTEN
    Verder uit te werken  maar verwijs u reeds naar
    www.zweefjeugd.nl en kijk oner GPS
    welk zeer goede informatie over GPS en LOGGER geeft
    indien bijkomende vragen is een e-mailtje welkom hoor
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    08-01-2006 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL-TORHOUT 2
    Deze morgend een aantal E-mailtjes over de veiligheid van het VLIEGEN met de PARAMOTOR van personen schijnbaar met ervaring in deze aktiviteit en ook van personen die hiermede een LUCHTDOOP ondergingen of op het punt staan deze te ondergaan.

    Ik kan heden geen referentie gevens van welk de FIRMA's,CLUBS of SCHOLEN welk een degelijke opleiding geven gezien het heden volledig een niet gereglementeerde SPORT is.
    Ik zou verwijzen de ULM FEDERATIE te raadplegen welk een vorm van SELFREGULATION schijnt toe te passen maar ken daar de werkwijze niet van.
    Het schijnbaar aanwezig zijn van een aparaat dat de VLUCHTGEGEVENS registreerde is zeker geen  BLACKBOX maar hoogstens een vereenvoudigde " LOGGER" zoals die bij het zweefvliegen wordt gebruikt en ook op bepaalde LICHTE VLIEGTUIGEN en een aantal gegevens van de VLUCHT opnemen om deze via de PC te kunnen bekijken na de vlucht.
    hierover meer later onder de titel " LOGGER"

    08-01-2006 om 04:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OLD-TIMER FLY-IN
    De legendarische OLD TIMER FLY-IN te SCHAFFEN-DIEST zijn voorzien op 12 en 13 augustus 2006.
     GRATIS inkom.
    Zoals alle jaren voorzie ik op Zaterdag 12 augustus mijn ganse dag daar aanwezig te zijn om te genieten van derze zeer goed georganiseerde FLY-IN met gewoonlijk de aanwezigheid van een zeer groot aantal zeer intresante vliegtuigen van uit verschillende EUROPESE landen .
    meer hierover later en zie tevens de informatie van vroeger FLY-INs
    WWW.ASA-BE.COM
    WWW.DAC.BE.

    07-01-2006 om 19:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL-TORHOUT
    Een ongeval heeft zich heden voorgedaan met een PARAMOTOR tge TORHOUT met dodelijk gevolg voor de beide personen.
    Volgens de ULM federatie zijn er 460 PARAMOTOR PILOTEN in BELGIE actief en is dit het eerste dodelijk ongeval sedert de meer dan 10 jaar activiteit van deze vorm van vliegen die tot op heden niet onderworpen is aan INSCHRIJVING van het toestel of het behalen van een VERGUNNING.
    Volgens ons inziens zijn er veel meer PARAMOTORS in gebruik in BELGIE en heeft het al niet invoeren van een verplichte vergunning iets te maken met het huidige ongeval gezien de ervaring en het bezit zijn  van een vergunning van de betrokken PILOOT;

     Verdere informatie ontbreekt !!!

    07-01-2006 om 19:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIS
    Het opzoeken van LUCHTVAART INFORMATIE ter voorbereiding van VFR vluchten zijn er buiten de NATIONALE AIS zoals vermeld op enkele intresante website zijn ook mogelijk via de
      - EAD   van  WWW.EUROCONTROL.INT.
      -                   WWW.NAV2000.COM.

      Uw ervaring en opmerking zijn welkom om deze kanalen te verbeteren voor de VFR  luchtruimgebruikers.

      -als IFR zijn wij meestal gebruiker van de JEPPESEN  WWW.JEPPESEN.COM. en de EAD

    07-01-2006 om 17:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTINGEN
    - ECAC     = EUROPEAN CIVIL AVIATION CONFERENCE
    bestaat uit 42 lidstaten gesticht in 1955.
    WWW.ECAC-CEAC.ORG.

    -EASA      = EUROPEAN AVIATION SAFETY AGENCY
    bestaat uit de 25 EU lidstaten
    WWW.EASA.EU.INT.

    -EUROCONTROL =  35 lidstaten
    WWW.EUROCONTROL.INT.

    -JAA
    bestaat uit 37 lidstaten
    WWW.JAA.NL.

    -ICAO
    188 lidstaten
    WWW.ICAO.INT

    -ICAO(EUR/NAT)
    53 lidstaten
    WWW.PARIS.ICAO.INT.

    -NATO
    bestaat uit 26 lidstaten
    WWW.NATO.INT.

    07-01-2006 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM
    Geziene er  vragen zijn over wat de mogelijkheden zijn om van het LICHTE VLIEGTUIG(SEL) naar de ULM over te gaan raad ik aan de website WWW.FED.ULM.BE. te bezoeken en onder de titel AUTOSALON 2005 een ganse reeks van foto's te vinden van de nieuwe generatie ULM die sterk neigen naar de USA S-SLA door u vernoemd, maar die in de huidige BELGISCHE wetgeving nog als ULM worden beschouwd waar we vermoeden in de TOEKOMST deze als VLA te zien onder de voorziene EU regelgeving via de EASA.

    07-01-2006 om 05:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!