Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    21-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toelichting
    Ik tracht steeds een toelichting op mijn BLOG te geven naargelang het gestelde onderwerp en de

     gebruikte taal in mijn LUCHTVAARTMIDDEN is er natuurlijk veel ENGELS tegenwoordig

    21-12-2009 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    TODAY will not REACT TO ANY E-MAIL


     for URGENT mathers contact YOUR NATIONAL AOPA

     or

     WWW.IAOPA.ORG


     SORRY ??

    21-12-2009 om 06:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
    This morning at 0900 Local time ( 0800 UTC)  have I reacted to ALL my E-MAILS

    20-12-2009 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
    I have now reacted to ALL outstanding E-MAILS

    Alle E-mails zijn nu beandwoord

    TOUTES les E-MAIL ont ete repondue

     A LOT of INFORMATION is already AVAIBLE on this BLOG enter a KEY WORD in the case

     " ZOEKEN "

    19-12-2009 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHIRP FEED BACK Ne 42 WINTER 2009
        WWW.CHIRP.CO.UK

        WARNINGS:


        PPR  must be obtained before T/O

        D & R area always to be considered as ACTUF except of prior confirmation !!

       ASSUME ALWAYS  ALL RUNWAY's as beeing IN USE

       The uSE of a GSM in flicht is prohibited ( EXCEPT in EMERGENCY-

      IF it doesn' FEEL RIGHT or SOUDS RIGHT ......IT PRBALY ISN'T     CAUTION !!!

      If a WARNING on the LANDING GEAR after T/O appaers I sugest to land back and have it verified by a MECHANIC qualified on YOUR AIRCRAFT  TYPE

    19-12-2009 om 11:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEGAL & MEDICAL PROBLEMS
    I recieve regular request for assistance from PILOT'sand ATCO 's Concerning problems on their
     
    AVIATION MEDICAL

    In thepast was I abel to follow this up via IAOPA and the NATIONAL AOPA's

    HOWEVER beeng retired from IAOPA I have less possiblity to follow up this request and like to draw YOUR attention to:

    DR IAN PERRY


    INFO@IANPERRY.COM

    19-12-2009 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFIRMATION
    I azme already present at EBAW  now until 1000 hr UTC only

    19-12-2009 om 08:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW THIS WE
    Saterday 19/12
       0600 - 0900  OFFICE FLAG
       0900 - 1100    BELAIR cafetaria  EBAW

    Sunday  20/12
       0900 -1200  BELAIR cafetaria EBAW

     22/12/2009
         0700  EUROCONTROL
        1100   FLAG

      Pleas confirm your ETA for EBAW  ASAP ???

      I will read my E-mails on 19/12 at  0600 hr

    18-12-2009 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    Wat betrefd de polemiek rond de ANTWERPSE LUCHTHAVEN heb ik sedert jaren NIET

    verder dat dossier meer opgevolgt

    Vroeger had ik veel informatie hierover via de nu overleden JOS VERBINNEN

    Wat betrefd de huidige tostand verwijs ik u naar PAL waar de heer TONY LESAGE de
     
    woordvoerder is

    17-12-2009 om 14:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVERKEERSLEIDER ( ATCO)
    Er is steeds vraag naar kandidaten voor de opleiding tot

    VERKEERSLEIDERS in de LUVHTVAART 

    Voor u in te schrijven in de werfreserve voor 2010 kijk naar:

    WWW.EUROCONTROL.INT     voor EUROPESE opleiding

     WWW.BELGOCONTROL.BE    voor BELGISCHE opleiding

    17-12-2009 om 11:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATTENTION
    TODAY " NO "  ACCES to my E-MAIL

     REGARDS

     For very IMPORTANT and URGENT mathers use my PHONE

    17-12-2009 om 04:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTS TODAY
    AT  EC & EUROCONTROL some intresting contacts today:

     Folow up on the proces to develop a " Banding togheter to protect EU AIRPORTS on SECURITY( SURETE FR) in the EU by the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERAITIONS

    Folow up on SERA

    Folow up on AFIS

    Folow up on HEARING on TERMINAL CHARGES

    Folow up of FLARM toward the STOA

    PLANNING  ATC  GLOBAL 2010  in the RAI-AMSTERDAM  contacts
     WWW.ATCEVENTS.COM

    Revieuw on the ICAO-DOC 7910

    Colection on info of the PHANTOM  ULTRA LIGHT
     WWW://CORVUS.WEBELOPER.EU

    FOLOW UP on  LEGAL MEDICAL problems via Dr Ian PERRY for IAOPA
    see:   HTTP;//WWW.IANPERRY.COM
    E-mail:  ian@ianperry.com

    INFO:   on REGISTRATION of EU-LOBBYIST project

    REORGANISATION HQ EUROCONTROL:
     -CRCO
     -UAC-MAASTRICHT into FAB
     -CFMU
     -BUDGET
     -STAFFING
     -PRIORITY TARGETS
     -COORDINATION with:
          -New DG TRANSPORT
          -EASA
          -SESAR-JU
          -NSA
          -Revision of PC interventions by NATIONAL CAA
          -CANSO    for ATSP
          -CAT AIRSPACE USERS
          -NON CAT AIRSPACE USERS
          -MILITARY AIRSPACE USERS
          -UAS
          -ICAO
          -NATO
          -ECAC
          -AERODROME
          -NATIONAL WEATHER SERCICES
          -WMO
          -FAA
          -NON EU MEMBERSTATES
          -MILITARY SERVICES suplied to the CAT & NON CAT AIRSPACE USERS 
          



    COMMENT:
       Today a number of individual experts where complaining of the NON  presence of 
    - EAS
    -EBAA
    -IAOPA
    -PPL/IR
    at the consultations at EUROCONTROL and NATION leven concerning the development of COST RECOVERING for SERVICES and INFRASTUCTURE for the benefit of the NON CAT AIRSPACE USERS operating in the EU-AIRSPACE in VFR !!!
    Info toward    ian@ianperry.com

    CIRCULATED the follow documents:
          AOPA-PILOT ( USA)  JANUARY 2010
         POSITION REPORT N° 226  DECEMBER 2009
         PILOTS & PLANES N° 292  NOVEMBER 2009
         ZWEEFVLIEGEN in VLAANDEREN  -- info
         IAOPA NEWS JANUARY 2010
        AIR and SPACE LAW   WWW.MASTERSINLEIDEN.NL --info
        ANTWERP AIRPORT   brochure
        DE SNELSTE MENS TER WERELD  info
        GASIL issue N° 10 of 2009

    ADVISE:
         On 31/12/2009 a number of intresting persons and supporters of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATINS are retiring frm the POLITICAL, TECHNICAL and ADMINISTRATIF services in the BRUSSELS INSTITUTION !!!
     WAIT and SEE the efect of this ???

       More info avaible on request to  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    16-12-2009 om 17:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
     THIS MORNING   NO  E-MAIL CONNECTION


      NO REPLY to E-MAILS


         SORRY

    16-12-2009 om 05:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHISHES

    FOR ANY VISITOR OF MY BLOG


    MERRY CHRISTMAS


                                          HAPPY NEWYEAR

    14-12-2009 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN
    Heb de indruk dat HALMARCK berichten door mijn beveiliging  worden verworpen ??

    Mogelijk dat bepaalde wenskaarten dus niet beandwoord worden ???

    14-12-2009 om 11:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATE SDW
    PRESENTLY  I have reacted to ALL E-MAILS

    HEDEN heb ik ALLE E-MAILS beandwoord

    POUR le moment j'ai REPONDU a toutes mes E-MAIL

    Laatste maand geen DUITSTALIGE MAILTJES meer bekomen ??

    14-12-2009 om 05:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVENS & VLIEGVELDEN - UPDATED VERSION

     Luchthavens en Vliegevelden beschikken over een vierletter ICAO code voor het invullen van een FLIGTPLAN voor ATC

    WWW.ICAO.ORG

    Kijk naar ICAO       LOCATION INDICATORS  (DOC 7910)

     Tevens gebruiken DE AIRLINES de drieletter IATA CODE

     WWW.IATA.ORG

     Ik beschik deze gegevens in papiervorm maar heden zijn deze ook beschikbaar via de website van ICAO en IATA

     Ik heb echter daar geen ervaring mede

    Kan dat wel laten opzoeken via EUROCONTROL

    WWW.EUROCONTROL.INT

    13-12-2009 om 15:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVENEMENTEN in DE LUCHTVAART
    GGezien de vele vragen over LUCHTVAART EVENEMENTEN verwijs ik naar:

     WWW.SCRAMBLE.NL

    13-12-2009 om 08:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRIJWILLIGERS in VZW
     In het verleden waren er in de verschillende LUCHTVAART VZW vrijwilligers aktief welk

     kosteloos hun tijd en hun diensten beschikbaar stelden mits vergoeding van hun kosten.

     Heden werden er een aantal verplichtingen ingevoerd voor VRIJWILLIGERSWERK en ziet men nu

     een aantal VZW gebruik maken van personen welk via een BVBA hun diensten aanbieden voor de

     VZW tegen betaling.

     Heden stel ik vast dat in vele VZW waar ik kennis mee maak deze verleners van diensten voor 

     de VZW dat doen tegen zeer hoge vergoedingen met het gevolg dat in verschillende VZW de

     kostprijs voor de leden uit de pan reizen en de toegang tot de LUCHTVAART AKTIVITEITEN

     in de VZW voor jongeren wordt beperkt behalve voor de jongeren van zeer welstellende ouders

     Dit verschijnsel in EUROPA heeft voor gevolg dat er een gebrek ontstaat van gemotiveerde

     jongeren voor de 90 mooie maar  veeleisende beroepen in de EUROPESE LUCHTVAART.

     DENK hier maar eens overna ???

    12-12-2009 om 18:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY ( BEVEILIGING)
    Presently some of the PIC requested me why the have to cimplete a new document before each

     TAKE OFF thad the have made a EXTERNAL VERIFICATION thad they have inspected a

     number of  AREA on their AIRCRAFT thad there are no FOREIGN OBJECTS present and each

     time a document to be completed and signed before T/O

     Again ADITIONAL PAPERWORK instead of the VITAL aspect of  SAFETY in

     OPERATIONAL FLYING

     VERY soon a CREW wil need again a THIRTH PERSON in the CREW for ALL the LEGAL

     requirements to be verified and documents before and after flight to be completed

    QUESTION:  What is YOUR EXPERIENCE, COMMENT or ADVISE??

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    12-12-2009 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!