Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE for AIRPORT OPERATORS
    AIRPORT OPERATORS in the EU are urgently advised to take in considerations of their AIRPORT

     USERS and the Financial efect of some of their ADMINISTRATIVE PROCEDURE who have

     NEGATIVE effect on the FBO at their AIRPORT.......?????

     The AIRPORT FLYING OPERATORS ARE YOUR FUTURE and schould be threated as

     CUSTOMERS  and  are YOUR  V.I.P 

    PLEAS DO NOT;

     EXCLUDE GENERAL AVAITION & AERIAL WORK OPERATIONS

    27-12-2009 om 14:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-ARENA
    Heden zijn bijna al de MEP's en de AMBTENAREN in de

    EU-ARENA te BRUSSEL uitgevlogen naar hun

    geboortestreek

     HET IS ER NU ZEER RUSTIG !!!

    Hopelijk maakt AL-QAIDA geen gebruik van de verminderde waakzaamhied  tijdens deze

    FEESTDAGEN  in EUROPA en de USA ???

    27-12-2009 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY

    THIS MORNING 27/12/2009  at 0900 ( 0800 UTC)A I will be present at the BELAIR cafetaria at ANTWERP AIRPORT until 1200 A (1100 UTC)


    From tomorow 28/12/2009 until SUNDAY 03/01/2010 I will be AWAY whithout LAPTOP, PHONE,or FAX

     ON SUNDAY 03/01/2010 at 0800 UTC ( 0900 A) I will be present at the BELAIR CAFETARIA

     Pleas note your ETA on my :  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

     I als wil obtain the ETA on YOUR ATC FLIGHT PLAN but dont expect a confirmation from my ( SDW)

    27-12-2009 om 08:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    TODAY  I will not be present at ANTWERP AIRPORT, but back avaible via PC at home !!


    VANDAAG ben ik niet aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN maar wel terug bereikbaar  via de PC thuis

    AUJOURDHUI  je suis PAS present a L'aerodrome D'ANVERS mais disponible via PC a la maison

    SORRY !!

    26-12-2009 om 05:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE VERZADIGING
    Een probleem dat een aantal piloten mij aankaarten is de 

     huidige stroom  van informatie die zij te verwerken krijgen 

    van allerlei OFFICIELE INSTELLINGEN

    aangaande SAFETY ( VEILIGHEID) en SECURITY( BEVEILIGING) 

     over het uitvoeren der vluchten in het EU LUCHTRUIM via AIP, AIC,
     
    NOTAMS, CIRCULAIRES !!


     Heden krijgen wij teksten van :
       -ICAO
       -ECAC
       -EU
       -EUROCONTROL
       -EASA
       -JAA
       -SECURITY SERVICES
       -NATIONAL CAA
       -MINISTRY
       -NATIONAL ATSP
       -REGIONAL AUTHORITY
       -LOCAL AUTHORITY
       -LOCAL AIRPORT AUTHORITY
       -AOB
       -FTO
       -RF

       Deze WETTEN, REGLEMENTEN, VOORSCHRIFTEN en ADVIEZEN  gebruiken niet steeds de ICAO afkortingen of defintions in hun tekst wat aanleiding geeft tot verkeerde beoordeelingen

     Is er dringend aan coordintie tussen de verschillene AUTORITEITEN   ...ASAP

    25-12-2009 om 18:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION
    ANY PERSON INTRESTED to keep HISTORICAL AIRCRAFT in FLYING CONDITION I advise to become a suporting member of:

        HTTP://WWW.EFHA.EU

      See also the very intresting    PPS at    "YOUR CHRISTMAS GIFT "



     Any sugestions, Advise are welkom ??" 

    25-12-2009 om 15:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IMC RATING
    Oficialy so far I know is the UK the only CAA who have introduced the  IMC RATING for the their UK-PPL

     I noticed in the UK-PILOT the difference of opinion between AOPA-UK and EUROPEAN AIR  SPORTS

     Many country have introduced a similat training to their PPL training by the FI's

     I myself was involved in 1970 of promoting aditional the  AOPA 360 RATING to the Belgian PPL at SOTRAMAT FLYING SCHOOL  for SAFETY purposes

    Many FI's member of ABI folowed this non mandatory aditional training to their PPL similar to the UK -IMC RATING

    This increased the SAFETY LVEL of such trained PPL

    I sugest whe sugest the UK-IMC rating to be accepted in the EASA RATINGS in the future

    ALSO SCHOULD whe AVOID some of this MISCONCEPTION between IAOPA, PPL/IR and EURPOPE AIR SPORT to be developed in the PUBLIC ARENA but via direct contacts between the organisations

     

    25-12-2009 om 15:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WRONG INFORMATION
    Acording my information from DG-TREN is the information on the TMA CHARGES mentionet in

      WWW.IAOPA.EU  newsletter  of DECEMBER  are not correct since the meeting of  26 November 2009 was
     
    CANCELLED and the information was not agreed

    This is the result of a number last minute changes in the meetings on CHARGES acording SES

    Also note thad NOT ONLY AIRLINES are paying EUROCONTROL ENROUTE CHARGES but ALL IFR FLIGHTS above 2000 kgr, and in some countries also a number of VFR FLIGHTS

     

    25-12-2009 om 14:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUGESTION to PILOTS
    Some PILOTS requested me in the past information about SPAIN !!!

     I advise them now to visit SABADEL and advise AOPA-SPAIN of YOUR VISIT ASAP

     WWW.IAOPA.ORG

    25-12-2009 om 14:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2009/2010
    Heden tracht ik nota te nemen van al de bekomen wensen en het zenden van WEDERWENSEN

    MAAR ........,!!! het kan zijn dat ik bepaalde berichten over het hoofd heb gezien.....


       SORRY !!!

    24-12-2009 om 16:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEFINITION used by SDW
    In many of my documents and massages do I regular make reference to the:

     NON CAT AIRSPACE USERS

     In this context do I refer to ALL the AIRSPACE USERS except:
      COMMERCIAL AIR TRANSPORT
         -Schedulled AIRLINES
         -CHARTER
         -AIRTAXI
         -STATE AIRCRAFT

      This means thad I look at- the NON CAT AIRSPACE USERS  such  OPERATIONS as:
        -GENERAL AVIATION 
        -AERIAL WORK
       -SPORTING  ( by ANY AIRCRAFT)

      I hope this clarify the used DEFINITION by SDW


    If NOT and aditional clarification needen contact me ASAP:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM  

    24-12-2009 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    23-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    TODAY 23/12/2009 I have verified ALL my ( 68) E-MAILS and reacted, from 0500 UTC I have today NO ACCES to my E-mails at my PC at home

    Avaible by PHONE & FAX ONLY

    TOMOROW 24/12/2009 have I planned to be in the EU-ARENA if weather permits !!!




    Heden heb ik al mijn E-mailtjes beandwoord

    Vanaf 0600 lokale tijd ben ik enkel bereikbaar met TELEFOON & FAX

    Morgen 24/12/2009 ben ik voorzien in de EU-ARENA te zijn indien het weder het toelaat

    23-12-2009 om 05:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    22-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    TODAY at O500 UTC have I reacted to ALL the received E-mails

    Vandaag om 0600 uur lokale tijd heb ik alle openstaande E-mailtjes beandwoord

    TODAY no more reaction to E-MAILS UFN ???

    22-12-2009 om 08:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERODROMES & COMMUNICATIONS
    De gegevens zijn beschikbaar in de officiele documenten zoals de  A.I.P

    of via de E.A.D by  WWW.EUROCONTROL.INT    bij de CFMU


     Er bestaat echter een in klein zakformaat handig boekje uitgegeven  door ESPADON onder de kundige medewerker van ABI  André DILLIEN

      Hierin zijn alle LUCHTHAVENS, REGIONALE , MILITAIRE en PRIVAAT VLIEGVELDEN opgenomen alsook de ULODROOMS en HELICOPTER landingsplaatsen  van                         BELGIUM + LUXEMBOURG   

    de Edition 01/01/2010 is nu beschikbaar voor : 7 € te betalen op 063-4558785-14

     André DILLIEN
     Rue des Cyclames 6
     B-1170 BRUSSELS
     tel/fax  02-673 36 32

     Te bestellen via info van   ABI

    Gaarne uw opmerkingen of bevindingen via;  
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-12-2009 om 16:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toelichting
    Ik tracht steeds een toelichting op mijn BLOG te geven naargelang het gestelde onderwerp en de

     gebruikte taal in mijn LUCHTVAARTMIDDEN is er natuurlijk veel ENGELS tegenwoordig

    21-12-2009 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    TODAY will not REACT TO ANY E-MAIL


     for URGENT mathers contact YOUR NATIONAL AOPA

     or

     WWW.IAOPA.ORG


     SORRY ??

    21-12-2009 om 06:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
    This morning at 0900 Local time ( 0800 UTC)  have I reacted to ALL my E-MAILS

    20-12-2009 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
    I have now reacted to ALL outstanding E-MAILS

    Alle E-mails zijn nu beandwoord

    TOUTES les E-MAIL ont ete repondue

     A LOT of INFORMATION is already AVAIBLE on this BLOG enter a KEY WORD in the case

     " ZOEKEN "

    19-12-2009 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHIRP FEED BACK Ne 42 WINTER 2009
        WWW.CHIRP.CO.UK

        WARNINGS:


        PPR  must be obtained before T/O

        D & R area always to be considered as ACTUF except of prior confirmation !!

       ASSUME ALWAYS  ALL RUNWAY's as beeing IN USE

       The uSE of a GSM in flicht is prohibited ( EXCEPT in EMERGENCY-

      IF it doesn' FEEL RIGHT or SOUDS RIGHT ......IT PRBALY ISN'T     CAUTION !!!

      If a WARNING on the LANDING GEAR after T/O appaers I sugest to land back and have it verified by a MECHANIC qualified on YOUR AIRCRAFT  TYPE

    19-12-2009 om 11:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEGAL & MEDICAL PROBLEMS
    I recieve regular request for assistance from PILOT'sand ATCO 's Concerning problems on their
     
    AVIATION MEDICAL

    In thepast was I abel to follow this up via IAOPA and the NATIONAL AOPA's

    HOWEVER beeng retired from IAOPA I have less possiblity to follow up this request and like to draw YOUR attention to:

    DR IAN PERRY


    INFO@IANPERRY.COM

    19-12-2009 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!