Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ONGEVALLEN in NEDERLAND
     In NEDERLAND is de informatie over LUCHTVAARTONGEVALLEN  en ook andere voor het publiek beschikbaar via :

      WWW.ONDERZOEKSRAAD.NL

    Welk geschied onder het voorzitterschap van Mr PIETER VAN VOLLENHOVEN


     In het verleden werdt een gelijkaardige dienst voorgesteld in BELGIE maar zonder gevolgen!!

     

    04-01-2010 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTONGEVAL te URSEL
    Hier nog enkele toelichtingen:

     Volgens mijn bekomen informatie was de CESSNA 182 zer goed uitgerust met Instrumenten voor blindvlucht, radionavigatie in begrepen een ILS voor de naderingen alsook GPS en SSR:mode C,

     Maria had geen IFR bevoegdheid maar wel de nodige opleiding in Blindvliegen gedaan alsook radionavigatie met een FI ( Instructeur)

     Het vliegveld van EBUL ( URSEL) heeft geen VERKEERSLEIDING en geen RADAR enkel een radio voor informatie via de dienstdoende havenmeester voor ZICHTVLUCHTEN ( VFR)

     Mogelijk was MARIA in radiocontact met de verkkersleiding te Oostende ( EBOS) of met BRUSSELS INFORMATION

     Schijnbaar was de SSR mode C in werking er was geen ELBA (ELT) aan boord

     Dit zijn mondeling bekomen informaties welk werden bekomen uit gespreken met enkele lokale kennisen en mijn herinnerig aan een bezoek in het verleden van het vliegtuig bij een bezoek te EBAW( Antwerp-Airport)

     Wat de voorbereiding betrefd weet ik uit bezoeken in het verleden aan EBUL dat de weerkundige en Luchtvaart ( AIP) informatie steeds beschikbaar waren en het clubhuis en in het lokaal van de havenmeester.

     Dit  zijn dus geen officiele gegevens welk bij het onderzoek moeten worden bekomen door de ACCIDENT INVESTIGATOR van het DGLV

     WWW.MOBILIT.FGOV.BE       LUCHT

    04-01-2010 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTONGEVAL ( folow up)
    Heden verwees een der E-mailtjes erop dat het verongelukte toestel te URSEL een CESSNA 182  bestuurd door de 75 jarige MARIA CORNELIS  is .

     Ik herinner mij dat ik vele jaren geleden haar en haar partner een CESSNA 172 had aangeraden ??

     Wat de leeftijd betrefd kan ik duidelijk stellen dat dit geheel geen faktor is die een rol speelt , tevens was haar medische keuring  recent hernieuwd zover ik weet.

     Een medisch probleem kan zich steeds voordoen zelfs bij jonge mensen hoor en we wachten het volledig onderzoek nu verder af !!!

    04-01-2010 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW

     M 03/01     Planning Medisch onderzoek te SYSELE 

     D  04/01    ZOO

     W 05/01    EU-ARENA    +   FLAG

     D 06/01     HOSPITAL ???

     V 07/01    MARKT   +  ZOO

     Z  08/01   FLAG   +   EBAW

     Z  09/01    FLAG  + EBAW

    04-01-2010 om 14:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIG ONGEVAL KNESSELARE
    Wat bertefd het vliegtuigongeval op 02/01/2010 gebeude in de omgeving van het Vliegveld van URSEL

     met een CESSNA 182  en waarbij de pilote en haar passagier omkwamen is het voorlopig veel te vroeg om over de mogelijke oorzaak iets te weten, het weder kan een bijkomende  rol gespeeld hebben  maar is nog niet direct een rden om een ongeval te hebben voor de ervaring en de uitrusting van het netrokken vliegtuig.

     Persoonlijk heb ik deze dame ontmoet en beschikte zij volgens de in mijn bezit zijne informatie over de nodige ervaring.

     De leeftijd welk in een aantal e-mailtjes in vraag werdt gesteld is geen noodzakelijke oorzaak, als PRIVAAT PILOOT is er geen leeftijdsgrens en ondergaat de betrokken piloot regelmatig de medische onderzoeken en tevens regelmatig het bewijs te leveren van het behoud van zijn/haar vaardigheid

     VOORLOPIG geen KOMENTAAR !!!

    03-01-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
     
     PRESENTLY  268 E-MAILS  to READ , so it wil take time to get my reaction

     MAINTENANT  268  E-MAILS   a LIRE  sa prendra du temps avant de reagir

     HEDEN 268  E-MA1LS te LEZEN zal even tijd vragen om te REAGEREN

      SORRY ???
















    presently

    02-01-2010 om 19:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BACK OPERATIONAL
     TEST 

     SATERDAY 20100102 at  1600 hr UTC  

       BACK OPERATIONAL

    02-01-2010 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CRM INFO
    Some PILOTS requested in the past info about the CRM CERTIFICATE

     WIM VAN GENCK  informited the planning for 2010 at ANTWERP AIRPORT via ASL

     CRM/EASA  or FAA/CRM  course certificate

        INFO@AVIATRAINING.NET

        WWW.ATC.ORG




     

    27-12-2009 om 20:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLOSING DOWN
     From 28/12/2009 until 03/01/2010  I will NOT be avaible via E-MAIL, PHONE or FAX

     FOR URGENT ASISTANSE CONTACT THE NATIONAL AOPA

      WWW.IAOPA.ORG

    MERRY CHRISTMAS 

    &

    HAPPY NEW YEAR

    27-12-2009 om 20:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE for AIRPORT OPERATORS
    AIRPORT OPERATORS in the EU are urgently advised to take in considerations of their AIRPORT

     USERS and the Financial efect of some of their ADMINISTRATIVE PROCEDURE who have

     NEGATIVE effect on the FBO at their AIRPORT.......?????

     The AIRPORT FLYING OPERATORS ARE YOUR FUTURE and schould be threated as

     CUSTOMERS  and  are YOUR  V.I.P 

    PLEAS DO NOT;

     EXCLUDE GENERAL AVAITION & AERIAL WORK OPERATIONS

    27-12-2009 om 14:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-ARENA
    Heden zijn bijna al de MEP's en de AMBTENAREN in de

    EU-ARENA te BRUSSEL uitgevlogen naar hun

    geboortestreek

     HET IS ER NU ZEER RUSTIG !!!

    Hopelijk maakt AL-QAIDA geen gebruik van de verminderde waakzaamhied  tijdens deze

    FEESTDAGEN  in EUROPA en de USA ???

    27-12-2009 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY

    THIS MORNING 27/12/2009  at 0900 ( 0800 UTC)A I will be present at the BELAIR cafetaria at ANTWERP AIRPORT until 1200 A (1100 UTC)


    From tomorow 28/12/2009 until SUNDAY 03/01/2010 I will be AWAY whithout LAPTOP, PHONE,or FAX

     ON SUNDAY 03/01/2010 at 0800 UTC ( 0900 A) I will be present at the BELAIR CAFETARIA

     Pleas note your ETA on my :  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

     I als wil obtain the ETA on YOUR ATC FLIGHT PLAN but dont expect a confirmation from my ( SDW)

    27-12-2009 om 08:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    TODAY  I will not be present at ANTWERP AIRPORT, but back avaible via PC at home !!


    VANDAAG ben ik niet aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN maar wel terug bereikbaar  via de PC thuis

    AUJOURDHUI  je suis PAS present a L'aerodrome D'ANVERS mais disponible via PC a la maison

    SORRY !!

    26-12-2009 om 05:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE VERZADIGING
    Een probleem dat een aantal piloten mij aankaarten is de 

     huidige stroom  van informatie die zij te verwerken krijgen 

    van allerlei OFFICIELE INSTELLINGEN

    aangaande SAFETY ( VEILIGHEID) en SECURITY( BEVEILIGING) 

     over het uitvoeren der vluchten in het EU LUCHTRUIM via AIP, AIC,
     
    NOTAMS, CIRCULAIRES !!


     Heden krijgen wij teksten van :
       -ICAO
       -ECAC
       -EU
       -EUROCONTROL
       -EASA
       -JAA
       -SECURITY SERVICES
       -NATIONAL CAA
       -MINISTRY
       -NATIONAL ATSP
       -REGIONAL AUTHORITY
       -LOCAL AUTHORITY
       -LOCAL AIRPORT AUTHORITY
       -AOB
       -FTO
       -RF

       Deze WETTEN, REGLEMENTEN, VOORSCHRIFTEN en ADVIEZEN  gebruiken niet steeds de ICAO afkortingen of defintions in hun tekst wat aanleiding geeft tot verkeerde beoordeelingen

     Is er dringend aan coordintie tussen de verschillene AUTORITEITEN   ...ASAP

    25-12-2009 om 18:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION
    ANY PERSON INTRESTED to keep HISTORICAL AIRCRAFT in FLYING CONDITION I advise to become a suporting member of:

        HTTP://WWW.EFHA.EU

      See also the very intresting    PPS at    "YOUR CHRISTMAS GIFT "



     Any sugestions, Advise are welkom ??" 

    25-12-2009 om 15:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IMC RATING
    Oficialy so far I know is the UK the only CAA who have introduced the  IMC RATING for the their UK-PPL

     I noticed in the UK-PILOT the difference of opinion between AOPA-UK and EUROPEAN AIR  SPORTS

     Many country have introduced a similat training to their PPL training by the FI's

     I myself was involved in 1970 of promoting aditional the  AOPA 360 RATING to the Belgian PPL at SOTRAMAT FLYING SCHOOL  for SAFETY purposes

    Many FI's member of ABI folowed this non mandatory aditional training to their PPL similar to the UK -IMC RATING

    This increased the SAFETY LVEL of such trained PPL

    I sugest whe sugest the UK-IMC rating to be accepted in the EASA RATINGS in the future

    ALSO SCHOULD whe AVOID some of this MISCONCEPTION between IAOPA, PPL/IR and EURPOPE AIR SPORT to be developed in the PUBLIC ARENA but via direct contacts between the organisations

     

    25-12-2009 om 15:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WRONG INFORMATION
    Acording my information from DG-TREN is the information on the TMA CHARGES mentionet in

      WWW.IAOPA.EU  newsletter  of DECEMBER  are not correct since the meeting of  26 November 2009 was
     
    CANCELLED and the information was not agreed

    This is the result of a number last minute changes in the meetings on CHARGES acording SES

    Also note thad NOT ONLY AIRLINES are paying EUROCONTROL ENROUTE CHARGES but ALL IFR FLIGHTS above 2000 kgr, and in some countries also a number of VFR FLIGHTS

     

    25-12-2009 om 14:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUGESTION to PILOTS
    Some PILOTS requested me in the past information about SPAIN !!!

     I advise them now to visit SABADEL and advise AOPA-SPAIN of YOUR VISIT ASAP

     WWW.IAOPA.ORG

    25-12-2009 om 14:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2009/2010
    Heden tracht ik nota te nemen van al de bekomen wensen en het zenden van WEDERWENSEN

    MAAR ........,!!! het kan zijn dat ik bepaalde berichten over het hoofd heb gezien.....


       SORRY !!!

    24-12-2009 om 16:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEFINITION used by SDW
    In many of my documents and massages do I regular make reference to the:

     NON CAT AIRSPACE USERS

     In this context do I refer to ALL the AIRSPACE USERS except:
      COMMERCIAL AIR TRANSPORT
         -Schedulled AIRLINES
         -CHARTER
         -AIRTAXI
         -STATE AIRCRAFT

      This means thad I look at- the NON CAT AIRSPACE USERS  such  OPERATIONS as:
        -GENERAL AVIATION 
        -AERIAL WORK
       -SPORTING  ( by ANY AIRCRAFT)

      I hope this clarify the used DEFINITION by SDW


    If NOT and aditional clarification needen contact me ASAP:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM  

    24-12-2009 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!