Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT voor één DAG !!!
    In 2005 heeft de RAAC te ANTWERPEN een iniatief genomen         " PILOOT VOOR EEN  DAG" welk een grote belangstelling kende.
    Later heb ik bij een aantal gespreken met de deelnemers zeer positieve reactie gekregen en zeer blijde gezichten over deze ervaring.
    Ik hoop dat de RAAC dit iniatief in 2006 zal herhalen en degene die niet kunnen wachten neem eens contact met de voorzitter DIRK SPITAELS bij de RAAC   WWW.RAAC.BE.
    Heb geen kennis van andere clubs of firma's die zulk een iniatief hebben.

    17-01-2006 om 09:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL AIRSCHOW OOSTENDE
    Wat betreft het bovenvermelde ongeval van  26 JUNI 1997 is er nu een derde besluit over dit ongeval.
    Er was een LUCHTVAARTONDERZOEK om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen vermijden door bepaalde  regels aan te passen veiligheidszones in te bouwen.
    Er was een onderzoek naar de verantwoordelijkheid van de VEILIGHEIDSDIRECTEUR en de DIRECTEUR van de AIRSCHOW welk beide werden vrijgesproken.
    Nu heeft de RECHTER in BRUGGE de BURGERLIJKE verantwoordelijkheid uitgesproken en de te betalen vergoeding door de drie(3) betrokken verzekeringen voot B.A.

    17-01-2006 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURKIJE & INDONESIA
    Een aantal SENIOREN vragen mijn advies over hun geplande VLUCHT naar TURKIJE  en INDONESIA wegens de VOGELGRIEP???

     Als PILOOT via de OPS  hebben wij het advies gekregen om uit te buurt van gevogelde (en andere dieren) te blijven  in deze landen. en indien in aanraking met dieren onze handen goed te wassen voor het eten.
    Collegas melden ook dat zij maaltijden met kip vermijden in deze landen.

     Meer weet ik er ook niet over en wij kijken ook naar de meldingen op internet van ministerie van BUITEN LANDSE ZAKEN

    17-01-2006 om 09:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDINGEN in de LUCHTVAART
    Zoals reeds vroeger gemeld zijn er in de LUCHTVAART 92 beroepen waarvoor men een opleiding kan en moet volgen.
    Ik ben vooral betrokken bij de opleiding voor:
       -PILOOT
       -ATCO
       -MECHANIEKER
       -CABINEPERSONEEL
       - voor andere moet ik beroep doen op verschillende andere personen in firma's en scholen. maar kan u daar wel naar verwijzen.zoals bvb:  WWW.BAFI.BE te MECHELEN en ,,,,,,,,,,,,,,,,te OOSTENDE

    17-01-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIS informatie
    De AIP BELGIUM-LUXEMBOURG is gratis toegankelijk via de EAD via  WWW.EUROCONTROL.INT.  waar men na inboeking een aantal AIP van de EUROCONTROL  34 lidstaten kan raadplegen via internet.

    16-01-2006 om 15:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANONIEME REPORTEN
    Een der vitale aspecten om de veiligheid in de LUCHTVAART te bevorderen is het gebruik van de NAAMLOZE REPORTEN van PILOTEN,VERKEERSLEIDERS,MECHANIEKERS of elk andere persoon die een onregelmatigheid of foutief gedrag vast steld.
    Via de NASA-CALLBACK worden deze punten ter kennis gebracht zie: http://asrs.arc.nasa.gov/

    16-01-2006 om 13:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOTOREN
    Een aantal VLIEGTUIGEIGENAARS en VLIEGCLUBS vragen mijn advies aangaande de nieuwe DIESELMOTOREN
    Reeds in vroegere briefings onder de benaming MOTOREN vindt u in deze BLOG reeds enkele punten..
    Ik kijk voor den ogenblik de kat uit den boom welk de ervaring is van de huidige eigenaars en de ervaren problemen en incidenten met deze nieuwe motoren in het dagelijks gebruik.

    Ook in  uw bevindingen met deze nieuwe motoren zijn welkom welk ik geheel anoniem verder zal gebruiken om daarmede de nodige ervaring en aanpassingen te doen geschieden voor de toekomst.

    16-01-2006 om 13:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REGIONALE LUCHTHAVENS
    Op EU vlak wil de EUROPESE COMMISARIS  JACQUES BARROT in de toekomst de steun aan de REGIONALE LUCHTHAVENS geven om de toename van het EUROPESE VLIEGVERKEER op de grote luchthavens( londen,parijs,frankfurt,schiphol) af te lijden naar de REGIONALE LUCHTHAVENS en zodoende deREGIONALE (COR) te bevorderen in het EU der 25.
    Hopelijk dat men in BELGIE daar  positieve aandacht gaat aan besteden  in plaats van de huidige negatieve benaderingen.

    16-01-2006 om 10:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZAVENTEM
    Het probleem ZAVENTEM is heden niet in de PERS maar is geheel niet opgelost en de 60.000 werknemers voelen zich geheel niet op hun gemak wegens de vele onzekerheden. voor de TOEKOMST,gezien
    enkele belangrijke gebruikers hun alternatieve oplossingen verder aan het uitwerken zijn om indien noodzakelijk van op een andere AIRPORT te gaan vliegen.
    ZIE WWW.60000lovetheirairportjob.skynetblogs.be
    en kijk onder POLITIEK

    16-01-2006 om 04:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN GROTE MARKT
    Deze voormiddag waren wij aanwezig op de receptie der sztad ANTWERPEN met zeer veel volk.
     Volgens ATV 8000 sinjoren voor 5000 mutsen.

    15-01-2006 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANTE INFORMATIE

    Bekam de verwijzing naar een WEBSITE welk een aantal intresante toelichtingen geeft van een jonge 2e PILOOT  " DANIEL"

    http://dekustbende.skynetblogs.be

    door te klikken op het VLIEGTUIG beneden de benaming ANTWERP-DEURNE krijgt u toegang tot een zeer mooie reeks foto's

    15-01-2006 om 18:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Een aantal SENIOREN hebben gebruik gemaakt van mijn aanbod om advies over de opleiding tot piloot als beroep voor hun kleinkind.
     Heden biedt men een opleiding tot ATPL(lijnpiloot) aan voor een bedrag van 75.000 €. en de mogelijkheid om hiervoor een lening aan te gaan bij een bank.
    Ouders en ook grootouders wensen zich borg te stellen voor deze lening.
    De vraag die zich steld is hoeveel kans men heeft om deze opleiding te slagen en wat de mogelijkheden zijn voor een job nadien.
    Tijdens mijn ervaring sedert 1954  gewoon als piloot ,als instructeur en nadien als EU LOBYIST heb ik een grote verandering gezien in de opleiding.
     In de jaren 60 boden wij een opleiding aan voor een 600.000BF via wat wij de privaatweg of een GRATIS opleiding via de SABENASCHOOL( BLS genoemd te Grimbergen)  of door de opleiding in een VLIEGCLUB via verschillende fasen ,deze formules zijn nu  nu geheel verdwenen.
    Een weg die wij ook volgden was een opleiding als MILITAIRE PILOOT en na 7jaar( nadien 12 jaar) het leger te verlaten en dan verder te gaan in de BURGERLUCHTVAART mits het afleggen van de theoretische en practische examens in het burger.
    De vraag hoeveel slagen er??
    In 1960 was er een studie die gaf dat er van de 100 initiele kandidaten in het totaal er  6 slaagden om het beroep van BEROEPSPILOOT uit te oefenen.
    De mogelijkheden voor een JOB zijn altijd zeer veranderlijk geweest bepaalde periode kregen mijn studenten reeds een job aangeboden alvorens zij de volledige CPL/IFR hadden behaalt.
    Nadien moesten zij nog een MULTIENGINE(piston) hebben en later werdt er zelf  MULTIENGINE( turboengine) gevraagt.
    Ik kan de huidige toestand niet 100% bepalen met een EUROPA  met JAA(JAR/FCL) vergunningen zonder beperking van werkverschafing tussen de 25 EU-LIDSTATEN.
    Een der aspecten die ik nog steeds zie is dat jongeren en ook ouderen welk gemotiveerd zijn en hard willen inspanen een toekomst in de LUCHTVAART als BEROEPSPILOOT en LIJNPILOOT kunnen behalen in GENERAL AVIATION (GA) (zakenvluchten) AERIAL WORK (AW) ( instructie,luchtfotografie,observatievluchten) of COMMERCIAL AIR TRANSPORT CAT) (airtaxi,cargo,passagiers)
    in CHARTER of SCHEDULLED operations.
    Men begint dan als 2e piloot en kan later doorgaan naar PIC.
    Een nadeel tegenwoordig is dat er op de BELGISCHE MARKT niet veel aanbod is maar met een JAR/FCL vergunning die tevens ICAO aanvaard is kan men in het buitenland een loopbaan op bouwen.
    De vraag die zich dan steld is welke studies raad u aan daarop zeg ik nog steeds om verder te studeren tot de UNIVERSITEIT en tijdens deze periode aan zweefvliegen te doen.
    Ook de MILITAIRE weg bestaat nog steeds maar ik weet niet hoe dat zal verlopen in de nieuwe organisatie van de KRIJGSMACHT via de LUCHTCOMPONENT die zover ik het begrepen heb alle kandidaten via de MILITAIRE SCHOOL gaan en tegelijkertijd hun BURGERLIJKE VERGUNNINGEN(JAR/FCL) behalen.
    Het is mij nu niet duidelijk na hoeveel jaren dat zij de overgang naar een BURGERLOOPBAAN kunnen doen.
    Enkele personen stellen belang om via een AEROCLUB van MOTORVLIEGEN of via ULM/DPM hun eerste stappen te zetten.
    Via AEROCLUB en MOTORVLIEGEN was vroeger de oplossing maar heden dus niet meer om tot de gewenste vergunningen te komen omdat deze verplicht in een FTO moeten geschieden.maar het kan een goede voorbereiding zijn.
    Via ULM/DPM is het niet mogelijk geweest en weet ook niet wat de waarde van deze opleiding is als voorbereiding voor de toegang tot een FTO.

    IK KAN ENKEL ZEGGEN HET BEROEP VAN PILOOT IS VOOR MIJ HET MOOEISTE BEROEP DAT IK KAN AANRADEN,MAAR HET IS  VEELEISEND TIJDENS GANS UW LOOPBAAN.

    Er zijn nog 91 andere beroepen in de LUCHTVAART welk wachten op zeer gemotiveerde jongeren hoor.

    Bijkomende vragen ,opmerkingen en toelichting steeds mogelijk door E-MAIL of persoonlijk afspraak op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN of via FLAG

    15-01-2006 om 10:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.benamingen PF en PNF
    Een aantal jaren tijdens de besprekingen van de JAR/FCL heb ik bezwaar ingedient tegen de term PNF( PILOT NON FLYING) voor de taak van de 2e piloot en volgens mijn geheugen werdt dit aanvaard, bij een vlucht in een tweemanscockpit zijn beide piloten betrokken bij de uitvoering van de vlucht en is de term PNF geheel onjiust, beide piloten vliegen met het enige verschil dat een der beide de stuurorganen bedient en de andere andere taken vervult.
    Ik kan echter de juiste terminologie nergens  vinden,                    HULP  gevraagd!!!!!!!!!

    15-01-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BINNENBEKLEDING CESSNA's
    Onlangs stelde men de vraag waar men een JAA-APROVED firma kon vinden om een toestel de binnenbekleding te hernieuwen, na enig zoekwerk vondt in in BELGIE de firma GETRABEL- aircraft interiors
    WWW.FLYANDSAIL.BE.
     Contact:  SUPRIMAX@SKYNET.BE.
     gevestigd ANTWERPSE STEENWEG 328
                     B2500                               LIER

    14-01-2006 om 17:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REIS ADVIES
    Een aantal SENIOREN vragen mij om REISADVIES naar bepaalde streken op de wereldbol om moeilijkheden of gevaren te vermijden.

    Hier kan ik enkel verwijzen naar de webside van de MINISTERIE VAN BUITENLANDSE ZAKEN ( BZ) van BELGIE en andere landen welk zulk een REISADVIES geven.
    En dit is afhankelijk van het inzicht van elk LAND:

    BELGIE
    USA
    UK
    FRANCE
    GERMANY

    BV,--> ik krijg NEGATIEF ADVIES voor TURKIJE door USA en UK maar andere geven geen commentaar

    WAT BETREFT de te vermijden AIRLINES zijn er ZWARTE lijsten bij sommige landen beschikbaar DE E.U. zwarte lijst is voor kortelings voorzien  ( zie DG-TREN)

    14-01-2006 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING werking E.U
    Wat betreft mijn toelichting over de werking van de EU zal ik deze moeten trachten te herdoen gezien er over de huidige geplaatste TOELICHTING van de werking EU onder de TITEL:
     GELEZEN,OPGEVOLGT en RESULTAAT
    er veel SENIOREN zich beklagen dat mijn uitleg te complex en onduidelijk is.

      SORRY

    14-01-2006 om 04:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GELEZEN,OPGEVOLGT en RESULTAAT
    In functie van een aantal vragen  via de CHAT, BLOG, FORUM en E-MAIL stellen verschillende de vraag of het nut heeft om opmerkingen of voorstellen in te dienen naar de EUROPESE INSTELLINGEN.
     Ik zeg daarop volmondig "JA" en verklaar dit in het FORUM bij het ONDERWERP POLITIEK onder de titel: WAT VERWACHTEN DE SENIOREN VAN DE E.U.???

    13-01-2006 om 19:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIOVE-A
    Krijg juist de bevestiging dat de GIOVA-A sateliet van het GALILO EU-SATELIETSYSTEEM op 10 januarie met succes zijn eerste test uitzengen heeft gedaan.
     Weer een STAPJE in het vooruitzicht van het 2010 operationeel gebruik van dit EU project met GLOBAL INPACT.

    13-01-2006 om 16:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RT
    Men dringt er op aan dat de PILOTEN en de ATCO de juiste en correcte RT procedure en discipline toepassen. deze zijn vermeld in de ICAO SARPS en vindt men terug in.:
    ICAO ANNEX 10 volume 10
    ICAO DOC 4444
    ICAO doc 9432
    CAP 413 CAA
    CAP 493 CAA
    CAP32 UK AIP
    FAA REPORT
    NLR REPORT
    EUROCONTROL AIR-GROUND
    FSF volume 47 no 6
    FSF ALAR briefing
    CALLSIGN CONFUSION
    PILOT CONTROLLER COMMUNICATION

     Zou men niet denken dat een goede CBT te gebruiken op GLOBAL level een nutige oplossing zou zijn om de AIRSAFETY echt te bevorderen
     

    13-01-2006 om 14:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE op WAT VERWACHTEN SENIOREN van de EU
    In functie van de gegevens op deze BLOG en mijn vraag gesteld op het FORUM onder het onderwerp POLITIEK :
    WAT VERWACHTEN DE SENIOREN van de EUROPESE UNIE bekom ik een aantal intresante reacties.
     Ook een verwijzing naar een nieuwe website door een iniatief van ATTAC-VLAANDEREN,MASEREELFONDS,IMAVO en VREDE via het secretariaat van B.V.S.E.

    WWW.EUGRONDWETTERDISCUSSIE.BE

    kan uw belangstelling hebben maak er dan gebruik van en ik stel ook belang in uwe zienswijze hoor.

    13-01-2006 om 12:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!