Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    29-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    -Za 30/01     FLAG      EBAW      BISTRO

    -Zo 31/01                EBAW

    -Ma 01/02              ZOO

    -Di 02/02          EU-ARENA

    W- 03/02       EUROCONTROL  FLAG

    Do 04/02            ZOO

    Vr 05/02       MARKT     ZOO

    Za 06/02     FLAG   EBAW    EBZR     LVZC( symposium)

    More details avaible via     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Zo 07/02    FLAG      EBAW

    29-01-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOKALE TIJD
    Heden gebruiken we   UTC + 1 voor onze LOKALE TIJD

    Vanaf 28 MAART  tot  31 OKTOBER   gebruiken we  UTC + 2  als lokale tijd


      Voor vragen over het waarom gelieve te kijken naar vorige informatie in mijn  BLOG

    28-01-2010 om 19:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION
    CLARIFICATION on SDW ACTIVITY

    Due to some medical problems have I been on a very low activity level during the month JANUARY

    and also due to the WINTER WEATHER  whitch is limiting my travel possiblity's

    SORRY

     For some supprt I ame daily avaible via;      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    27-01-2010 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION PLANNING SDW 27/01/2010
    I have decided to NOT proceed tomorow in the EU-ARENA

    26-01-2010 om 14:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 25/01/2010
    ADAPTION:

      Due to the WEATHER and my personel uneasy feeling today, have I decided to NOT proceed to the

      EU-ARENA tpmorow MONDAY 25/01/2010


    SORRY ???

    24-01-2010 om 14:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
     ZA 23/01     FLAG         EBAW      BISTRO

     ZO24/01      FLAG         EBAW

     MA 25/01    DG-TREN       EP

      DI 26/.01    ZOO

      WO27/01   EUROCONTROL    FLAG

      DO 28/01   ZOO

     VR  29/01   ZOO

     ZA  30/01   FLAG     EBAW    BISTRO

     ZO 31/01   FLAG      EBAW

     MA 01/02  DG-TREN     EHAC    EP

     DI  02/02  EUROCONTROL

     WO 03/02 EUROCONTROL

     DO  04/02  ZOO

     Vr  05/02    ZOO

     ZA 06/02   FLAG    EBAW   EBZR     LVZC

     ZO 07/02   FLAG         EBAW

    23-01-2010 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA
    A vital aspect whe schould try to obtain from the EASA is the need for AIR SAFETY raisons to try to

     obtain thad EASA could introduce the I.M.C RATING to be included in the EASA PILOT RATINGS

     for the 27 EU-memberstates

     I recal myself thad in the " SIXTIES" when I was actif as pilot on behave for SOTRAMAT to collect

     the newly built CESSNA's 172 at the REIMS-PRUNAI airfield  !!

     One day not been abel to depart due to weather conditions I spent the nicht at REIMS CITY in a hotel

     an the railway station and made for the first time with RON CAMBELL

     Out of this very intresting conversation and the folow up was I convinced of the validity of the  UK-

    IMC rating project  and via AOPA-USA was involved in the introduction of aditional training for the

     young PPL of the AOPA 360

      In function of MY EXPERIENCE the  UK-IMC RATING is a vital project for the SAFETY of the

     VFR opêrating PPL

    21-01-2010 om 15:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERIK SERMIJN
    I was informed thad ERIK SERMIJN has deceased on 16/01/2010

     Aditional information avaible on request via    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-01-2010 om 14:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EFHA
    Herhaalde malen heb ik contacten met personen welk belang stellen in de 

     EUROPEAN HISTORICAL AVIATION COMMUNITY

      met vragen en komentaar kunt u nu terecht op

     WWW.EFHA.EU

    Tevens kunt u zich registreren op het  FORUM BUTTON

    21-01-2010 om 14:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedges of ATCO
    Received somme message and question about the WAGES of ATCO.

     The messages claim thad in SPAIN the folow information has been released:

     The 2400 ATCO have a average wage of 334.000 € Anual wage 

     A ATCO had in 2008 a Anual wage of 900.000€

    of the 2400 some 750 ATCO have  360.000 €

    100 of them have 600.000 €

    I have no origin of this information to confirm the correctnes ??


    20-01-2010 om 18:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN TAALGEBRUIK
    Herhaalde malen krijg ik opmerkingen aangaande mijn taalgebruik in mijn BLOG;

     Ik denk dat het een hoopeloze poging om mijn taalgebruik in het NEDERLANDS, FRANS, ENGELS of DUITS te verbeteren.

     Ik ben een product van de cahotische schoolgang van WWII en heb nimmer getracht om een der talen korrekt aan te leeren

     Sedert 1954 heb ik steeds de moegelijkheid gehad dat mijn teksten voor mij werden geschreven.

     Nu sedert 2004 heb ik zelf moeten leeren typen en mijn eigen teksten schrijven

     Hopelijk zijn ze begrijpbaar alhoewel slecht van zinsbouw en spelling , maat dat heeft mij nooit gehindert ? 

    SORRY

    20-01-2010 om 14:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR RALLY
    From 26 th till 30 th JUNE 2010  there is the

      INTERNATIONAL AIR RALLY of MALTA

    Organised by  Mr Kissaung since many years


     WWW.GEOCITIES.COM/MALTARALLY

    19-01-2010 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HQ EUROCONTROL
    Presently the mood of the personnel in HQ EUROCONTROL is only focused on the reorganisation of

     the NEW EUROCONTROL 

    18-01-2010 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART
    SENIOREN,  welk belang stellen in PPS over DE LUCHTVAART kunnen deze  GRATIS 


     bekomen door mij hun E-mail te bezorgen op:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    17-01-2010 om 08:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    I expect thad on MONDAY 18/01/2010  the weder will be raisenable so thad I can drive by car to the EU-ARENA

     0700 EUROCONTROL

    1100  EP

    1400 DG-TREN

    1500 FLAG

    1800 at HOME

    Pleas confirm YOUR TIMING PLEAS      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    15-01-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    The next APDSG/53  has  WP   53-07 on their agenda concerning the intigration of the VLJ in tha ATM

    I ame intrested in any comments or sugestions who could be introduced by some of the participants

     witch I wil meet the day before to have a schort briefing about my vieuw on the VLJ OPERATIONS in

     the future ATM

    ASAP:    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-01-2010 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO SDW
     Heden zijn al mijn E-MAILTJES BEANDWOORD

    Presently I have REPLIED  to AL MY E-MAILS

    Je viens de REPONDRE a toutes mes E-MAIL


      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM



    13-01-2010 om 06:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. MARS

     Heden bekwam ik zeer intresante informatie van een colega PILOTE welk nu tevens zeer aktief

     betrokken is bij de projecten over MARS

      .NANCY VERMEULEN.

        WWW.NANCYVERMEULEN.BE 

    13-01-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEARINGS
    Een aantal senioren stellen belang in de HEARING van de kandidaat EU-COMISARISEN

    Deze zijn openbaar in het EP te BRUSSEL deze week

    ook te volgen op Internet    by  HOORZITTING RECHTSTREEKS

     WWW.EUROPARL.EUROPA.EU

      Ik ga enkel  TRANSPORT volgen !!

    12-01-2010 om 08:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING

     I will NOT travel to BRUSSELS today

     CANCELLING AL my ACTIVITY at the EU-ARENA TODAY


     SORRY

    12-01-2010 om 05:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!