Heden morgend moest ik weer een SENIOR teleurstellen want hij kwam mij advies vragen over de mogelijkheden om GOEDKOOP te vliegen.
Tot mijn spijt moest ik hem teleurstellen want ik heb geen enkel ervaring in prijzen voor het vliegen met lijnvlegtuigen
Mijn kennis en ervaring heeft enkel te maken met het OPERATIONEELE en TECHNISCHE ASPECTEN over het VLIEGEn en vooral wat betrefd de OPLEIDINGEN tot PILOOT, MECHANIEKER,,VERKEERSLEIDER
Recently dit I receive a question from a BUSINESS PILOT about information about FLYING in CHINA
This morning had I a BELGIAN PILOT on the tabel who is regular flying with CARGO to destinations in CHINA
He warned me to be very careful with flights to destinations in CHINA.
Specialy the very difficult RADIOCONTACTS ith the CHINEES ATC due to their difficulty with the pronocation of the ICAO ENGLISCH RADIOTELEPHONY FRASELOGY
Also the utulisation of the FLIGHT LEVELS in " METER" instead in feet and to converted in FEET via the TABEL published in their AIP witch does not correspondent with the normal conversion from MEETER to FEET
He ADVISED CAITION and obtaining a SPECIAL BRIEFING from PILOTS having operationele experience with operation in CHINA and also try to stay away from the REGIONAL AIRPORTS
Krijg hier een aantal E-mailtjes van leden van SENIORENNET met allerlei vragen over
LUCHTVAARt die ik steeds tracht zo spoedig mogelijk te beandwoorden
De gevraagde informatie staat meestal reeds op mijn BLOG hier als ge daar een trefwoord intypt krijgt ge de informatie onmidelijk op mijn blog zichbaar
Sommige gestelde vragen over ADVIES zijn te complex om gewoon te beandwoorden via een mailtje en daarom is er de mogelijkheid om geheel vrijblivend en gratis een gesprek te hebben na een afspraak per E-mail ( SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM ) op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN te DEURNE . Ik ben normaal elke ZATERDAG van 0900 uur tot 1100 uur en de ZONDAG van 0900 tot 1200 uur aanwezig in het BELAIR CAFETARIA aan de grote ovale tafel bij twijfel vragen achter " SYLVAIN" tracht echter wel de voorzien tijdstip van afspraak aanwezig te zijn zodat ik geen dubbel afspraak heb en u moet wachten