Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING WEEK 8
    -M 15/02            ZOO     + ADMIN

    -D 16/02            ZOO

    -W 17/02         EU-ARENA     +  FLAG

    -D 18/02         ZOO

    -V 19/O2       MARKT   +   ZOO

    -Z 20/02       FLAG   +   EBAW   +  BISTRO

    Z 21/02        FLAG   +   EBAW  + ADMIN

    Plannig kan worden aangepast in functie van de toestand der wegen gezien ik bij kans op gladheid mij heden niet meer met de wagen verplaatst naar BRUSSEL  ( SORRY  -SAFETY FIRST)

    14-02-2010 om 15:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INVLOED van LOBBYING
    Wat betrefd de invloed van LOBBYING heb ik sedert vele jaren de ervaring dat dit zeer goed kan werken en invloed kan hebben.

     Ik heb heden enkele door mij naar voorgebrachte VOOPRSTELLEN en gevolgt door een periode van doorlopend LOBBYING bij ICAO alsook bij de EUROPEESE UNIE werden ingevoerd

    Het is echter een werk van lange duur en waarvoor men niet moet rekenen op ERKENNING van de buitenwereld

    DE PERSSONLIJKE VOLDOENING is de enigste dat u bekomt !!

    Meer uitleg hierover later 

    14-02-2010 om 15:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOTIVATIE
    Heden had ik het bezoek van een SENIORENNETCLUB echtbaar welk mijn advies wensten aangaande hun voornemen om via hun spaarcenten hun kleindochter van 15 jaar de opleiding tot PILOOT te bekostigen.

    Zij stelden vooral belang in de slaagkansen en de beroepsmogelijkheden nadien??

     Wat volgens mij vitaal is om in de opleiding tot het beroep van PILOOT te slagen is  :  

     MOTIVATIE

     Daarom ben ik voorstander van degene die dit mooie beroep wensen te beoefenen dat zij vanaf jeugdige leeftijd betrokken worden bij LUCHTVAART AKTIVITEITEN

    Hiervoor raad ik aan HET ZWEEFVLIEGEN te beoefenen  door DE LUCHTKADETTEN VAN BELGIE te vervoegen( beperkte plaatsen beschikbaar na een strenge selectie) og via een cursus via het CNVV te Saint HUBERT.

     In bovenstaande geval kan ik enkel besluiten uit de informatie dat de betrokken jonge dame geheel nergens de luchtvaartmiddens heeft benadert en enkel de mooie beelden via de TV haar aanleiding is tot deze keuze

    Een persoonlijk gesprek ware wenselijk met de kandidate

    Het gaat hier wel over een opleiding van 2 jaar voor een bedrag van 100.000 € ( 4 miljoen Belgische franken)

    Zie heden in een school waar deze opleiding plaats vind dat een aantal leerlingen geheel niet gemotiveerd zijn en van de 22 kandidaten er slechts in de erste fase maar 3 slaagden!!

    Dit stemt tot nadenken

    14-02-2010 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Een aantal vragen die ik de laatste dagen bekwam heb ik beperkt beandwoord maar indien u meer

     details wenst kan ik u verwijzen naar:

    14-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ADVIES voor SENIOREN
    Heden morgend moest ik weer een SENIOR teleurstellen want hij kwam mij advies vragen over de mogelijkheden om GOEDKOOP te vliegen.

     Tot mijn spijt moest ik hem teleurstellen want ik heb geen enkel ervaring in prijzen voor het vliegen met lijnvlegtuigen

     Mijn kennis en ervaring heeft enkel te maken met het OPERATIONEELE en TECHNISCHE ASPECTEN over het VLIEGEn en vooral wat betrefd de OPLEIDINGEN tot PILOOT, MECHANIEKER,,VERKEERSLEIDER


      SORRY

    13-02-2010 om 18:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHINA
    Recently dit I receive a question from a BUSINESS PILOT about information about FLYING in CHINA

     This morning had I a BELGIAN PILOT on the tabel who is regular flying with CARGO to destinations in CHINA

     He warned me to be very careful with flights to destinations in CHINA.

     Specialy the very difficult RADIOCONTACTS ith the CHINEES ATC due to their difficulty with the pronocation of the ICAO ENGLISCH RADIOTELEPHONY FRASELOGY

    Also the utulisation of the FLIGHT LEVELS in " METER" instead in feet and to converted in FEET via the TABEL published in their AIP witch does not correspondent with the normal conversion from MEETER to FEET

    He ADVISED CAITION and obtaining a  SPECIAL BRIEFING from PILOTS having operationele experience with operation in CHINA and also try to stay away from the REGIONAL AIRPORTS

    13-02-2010 om 17:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES over LUCHTVAART
    Krijg hier een aantal E-mailtjes van leden van SENIORENNET met allerlei vragen over

    LUCHTVAARt die ik steeds tracht zo spoedig mogelijk te beandwoorden

    De gevraagde informatie staat meestal reeds op mijn BLOG hier als ge daar een trefwoord intypt krijgt ge de informatie onmidelijk op mijn blog zichbaar

    Sommige gestelde vragen over ADVIES zijn te complex om gewoon te beandwoorden via een mailtje en daarom is er de mogelijkheid om geheel vrijblivend en gratis een gesprek te hebben na een afspraak per E-mail (   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM ) op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN te DEURNE  .
    Ik ben normaal elke ZATERDAG van 0900 uur tot 1100 uur en de ZONDAG van 0900 tot 1200 uur aanwezig in het BELAIR CAFETARIA  aan de grote ovale tafel bij twijfel vragen achter " SYLVAIN"
    tracht echter wel de voorzien tijdstip van afspraak aanwezig te zijn zodat ik geen dubbel afspraak heb en u moet wachten

    Dank voor uw medewerking

    13-02-2010 om 07:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FABEC
    I sugest the NON CAT AIRSPACE USERS organisations operating in VFR to folow the
     
    development in the FABEC project , concerning ;

    VFR operations

    8,33 KHZ below FL 195

    UAS development

    MODE S for VFR

    AFIS requirement

    MILITARY OPERATIONS

    COST RECOVERY for INFRASTRUCTURE & SERVICES for VFR

    ATSP reorganisation  between FRANCE and GERMANY

    13-02-2010 om 06:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    -13 Z     FLAG    EBAW   T   BISTRO

    -14 Z        EBAW                                T

    -15M      DE ZOO     T       ST

    12-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION ACTIVITY SDW
    Due to the present WEATHER and ROAD CONDITIONS do I ....NOT.... participate in the meeting

     today at HQ-EUROCONTROL.

    PLANNING if weather permit to be in HQ EUROCONTROL on MONDAY  15/02/2010

     SORRY............SAFETY FIRST !!!!

    11-02-2010 om 07:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKEN
    Wat betrefd BEZOEKEN aan DE ANTWERPSE ZOO ben ik steeds bereid om een groep bezoekers

     te begeleiden......MAAR het organiseren, maken van afspraken kan ik niet op mijn schouders nemen,

     zal wel beschikbaar zijn om het nodige advies te geven in functie van mijn ervaring verleden jaar

      SORRY

    09-02-2010 om 19:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO ZOO OPZOEKEN
      WWW.ZOOANTWERPEN.BE/CONTENT.ASP?PLD=94

      of neem contact met mij op:

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-02-2010 om 04:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FABEC
    Herhaalde malen krijg ik vragen over  DE INDELING van HET LUCHTRUIM in EUROPA alsook de

     struktuur van  DE VERKEERSLEIDING

      Hiervoor adviseerik :    WWW.BELGOCONTROL.BE

     In deze nieuwe struktuur heb ik begrepen dat er een geintigreerde struktuur ontstaat door 6 lidstaten

    via FABEC en dit in uitvoering van de EU-SES voorschriften

    09-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI advise for F.I
     Whe receive some questions about the problem to have the possiblity to de some TOUCH & GO

     TRAINING with students at many AERODROME and AIRFIELD due to LOCAL RESTRICTIONS

     Some FI advise me thad the AIRFIELD of EBST is a intresting solution although been PPR

     I like to obtain YOU experience or advise ASAP

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    07-02-2010 om 13:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OLD TIMERS MEETING
    Wij bekwamen via een onze vrienden  GASTON DE MOKL  informatie over een zeer intresant

      LUCHTSPEKTAKEL  in de streek van CALAIS

    op 18 & 19 SEPTEMBER 2010

      http://www.spectacle.aerien.wissant.audembert.sitew.com/#Page_D_accuel.M

    07-02-2010 om 13:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELBOUW
    Een aantal e-mailtjes stellen belang in MODELBOUW

     Hiervoor kan het intresant zijn om een bezoek te brengen aan:

     FLANDERS MODELLING FESTIVAL

     dat plaats heeft op Zaterdag 06 MAART 2010 van 0900 uur tot 1800 uur

    GRATIS toegang

    DON BOSCO  school te HOBOKEN

    WWW.IPMS-ANTWERPEN.BE

    07-02-2010 om 08:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERMIJDEN van LUCHTVAARTONGEVALLEN
    Een belangrijke factor in het vermijden van LUCHTVAART ONGEVALLEN  is ;

     HUMAN FACTORS

     ttz De PILOOT leeren inzien wat zijn MENSELIJKE BEPERKINGEN  zijn

    hiervoor heb ik een zeer intresant boekje bekomen  
     
    I AME SAFE

     door RIK MOONS

    FLIGHT SAFETY TOUR

     uitgeven door  de KNVVL


     meer info via;  MOTORVLIEGEN@KNVVL.NL
    WWW.MOONSMANAGEMENT.NL
    WWW.MOONSMANAGEMENT.BE

     

    Ik kan dit boekje aanraden voor de leden van ABI

    07-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFSPRAAK op ZWEEFVLIEGSYMPOSIUM
    Henb u mijn aanwezigheid bevestigd

     Ik draag mijn EU-BADGE   en ben man van 1,79 M, met grijs haar, snor en baard met bril en ga

    met een stok.

     Ik zit meestal op de eerste rij

     Gelieve me maar aan te spreken hoor, want ik ken jullie gezicht niet

     Ik ben daar aanwezig vanaf 1300 uur voor het Symposium om 1400 uur aanvangt !!

     SORRY heb geen GSM

    06-02-2010 om 08:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MARS PROJECT
    In functie van het intervieuw tijdens de LAATSTE SHOW op TV " EEN" van een mijner collega's  NANCY VERMEULEN  krijg ik een aantal vragen over MARS.

     Hiervoor raad ik u aan te kijken op :

     WWW.MARSSOCIETY.BE

     WWW.NANCYVERMEULEN.BE

     en desnoods uw vraag te stellen aan;


    INFO@NANCYVERMEULEN.BE

    06-02-2010 om 06:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING ZATERDAG 06/02/2010
    0600 uur op bureel FLAG

    0900 uur  BELAIR cafetaria op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    1100 uur  Vliegveld OOSTMALLE/ZOERSEL

    1300 uur  LVZC  SYMPOSIUM over ZWEEFVLIEGEN en ontmoeting met oude vrienden???

    1900 uur terug thuis

    05-02-2010 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!