Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN van PILOTEN
    Enkele PRIVAAT PILOTEN stellen vragen over DE-ICING van hun VLIEGTUIG, ik weet dat wij gebruik maken van een mengsel in functie van de temperatuur uit tabellen van DOW en gebruiken UCAR(tm)  zie   WWW.DOW.COM/AIRCRAFT voor meer informatie moet ik dat vragen aan de HANDLING AGENT die daar voor zorgt

    27-01-2006 om 10:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over DE-ICING
    Enkele chatters stellen mij vragen waarom men de vliegtuigen afspuit voor de VLUCHT ??

     Hetgene ge ziet is wat wij DE-ICING noemen in de winter vormt er zich ijs op het vliegtuig en dat doen wij verwijderen met een vloeistof bestaande uit water en een soort ANTIGEL.

     Het ijs op de VLEUGELS heeft nadelige gevolgen voor de DRAAGKRACHT welk de VLEUGEL moeten geven bij het opstijgen en in vlucht en daarom eerst DE-ICING toe passen

    27-01-2006 om 10:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WK VOETBAL in DUITSLAND
    Ik zie er reeds enkele hun wenkbrouwen fronsen want ik sta bekend als geen VOETBAL liefhebber.te zijn dus ,,,,,,,,!!!!!!
    Het probleem is dat deze WK zeer ernstige beperkingen zijn voor de LUCHTVAART tijdens deze periode van 9 juni t/m 9juli omdat de DUITSE SECURITY voorsteld om alle LUCHTVERKEER te verbieden in een straal van 30 NM rondom de 12 STADIUMS  van 3 uur voor de aanvang tot 3 uur na de wedstrijd.
    Deze beperkingen hebben een zeer nadelig effect op alle VFR vluchten in deze periode van het jaar.
     Een PETITIE is opgemaakt om een meer logische oplossing te vindeindien u wenst te helpen stuur me dan een E-mailtje ASAP.

    26-01-2006 om 20:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOODOPROEP 112 in EU
    Een zeer intresant debat over E-CALL door MEP TILEY aangaande een verplichte of vrijwillige invoering in het WEGVERVOER van een uitrusting aan boord van de voertuigen welk in geval van ongeval automatisch een NOODOPROEP uitzendt en de hulpdiensten onmiddelijk de plaats van het ONGEVAL kenbaar maakt om zodoende te zorgen dat de hulpdiensten zo snel mogelijk met de nodige hulp beschikbaar zijn ter plaatse en dit voor wat wij noemen " THE GOLDEN HOUR" in de medische hulpverlening dit is een der programma om de 43000 doden op de weg in 2004 te laten afnemen met 2500 elk jaar en de  jarlijkse economische schade van 4 MILLIARD EURO te doen afnemen.
     De bedoeling is om in 2009 dit systeem operationeel te hebben in de 25 EU lidstaten.
    Een zzer intresant debat tussen de personen welk de bescherming van de privaatsfeer in gevaar zien komen en de heet ARY VATANEN welk dit project sterk verdedigde om MENSENLEVENS te redden.
    Werdt hirbij betrokken gezien wij in de LUCHTVAART reeds jaren gebruik maken van een ELT systeem welk nu wordt herzien voor de toekomende LUCHTVAARTUIGEN er mede uit te rusten..
     En tevens in functie van mijn betrokkenheid bij de ontwikkeling van normen voor medische vluchten via EURAMI

    26-01-2006 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E.U POLITIEK
    Was de ganse dag aanwezig in het E.P voor het opvolgen van een aantal LUCHTVAART aspecten.
     Aanwezig bij de toelichting van de OOSTENRIJKSE Minister van VERKEER  MR GORBACH welk een uitleg gaf over het program voor de 6 maanden van hun voorzitterschap der EU.
    verwees tevens dat bepaalde van deze peojecten konden doorlopen in het FINSE voorzitterschap en zelfs naar het PORTUGESE.
     Veel intresante en goede bedoelingen maar we zijn met 25 lidstaten en veel verschillende belangen.
     Een steeds terugkerende vraag hoe kunnen we zorgen dat de EU burger de EU begrijpt en vertrouwd.
    Nadien een toelichting van COMMISARIS JACQUES BARROT over de practische uitvoering van een aantal projecten met de revisie of mid-term bestudering van het TRANSPORT STRATEGY witboek .

    26-01-2006 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROCONTROL
    De DINSDAG was ik aanwezig in de TERA/1 welk als onderwerp de vorderingen voor P-RNAV als thema.
     Een zeer intresante vergadering welk er wijst dat er heden bij een aantal partners geen ernstige wens is om in dit project te vorderen.
    Ook de vorderingen in de USA werden toegelicht en de ernstige opmerking dat dit een ICAO GLOBAL toepassing moet zijn. welk de mogelijkheden voor al de LUCHTRUIMGEBRUIKERS moet mogelijk maken in de toekomstige EU-SES.
     Ik ga er hier niet verder over uitwijden gezien dit een zeer gespecialiseerd onderwerp is waarvoor ik me beschikbaar hou om geintreseerde verder hierover toe te lichten.

    26-01-2006 om 17:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AKTIVITEITEN SDW
    Deze week reeds een drukke week geweest met 3 dagen de baan op de MAANDAG ----->EBAW ,FLAG,PAL en ABACI
         DINSDAG   ------>EUROCONTROL
         WOENSDAG  ---->E.P
         DONDERDAG-----> 200 E-mailtjes behandelen

     en zeggen dat ik nu voor mijn derde maal op RUST ben gesteld maar ik kan de LUCHTVAART en EUROPESE POLITIEK gebeuren waar ik jaren bij betrokken was niet uit mijn programma schrappen.
     Heb er nog steeds veel plezier in.

    26-01-2006 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REPLY
    WEGENS mijn aanwezigheid in  BRUSSEL op  23,24 en 25 januarie in  EUROCONTROL en EP zal ik de gevraagde informatie  per e-mail niet onmiddelijk kunnen beantwoorden deze dagen

    25-01-2006 om 04:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK LUCHTHAVEN ANTWERPEN-DEURNE
    Voor bezoeken op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN raad ik steeds aan dit te organiseren via  INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.COM
    Herhaalde malen stel ik vast dat er andere personen zulke bezoeken trachten te organiseren maar gezien zij de juiste procedure niet kennen of toepassen loopt het bezoek in t'hondert.
    Informatie is GRATIS beschikbaar via deze lieve dame.
    WWW.ANTWERPAIRPORT.BE

    23-01-2006 om 17:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU POLITIEK
    Op het FORUM onder het onderwerp POLITIEK  met  de titel" "WAT VERWACHTEN DE SENIOREN VAN DE EUROPESE UNIE( EU)"
     plaatse ik op 11 januarie deze vraag en tot op heden 23 januarie had ik hiervoor slechts 303 bezoekers en 24 commentaren van de SENIOREN.
     Hieruit mag ik en vermoedelijk zullen de NEDERLANDSTALIGE BELGISCHE MEP moeten besluiten dat de SENIOREN niet veel belangstelling zien van welk nut de EU voor hen,hun kinderen of kleinkinderen kan brengen.
     Ik laat deze teksten nog tot 11 januarie staan waarna ik een afschrift van dere teksten persoonlijk aan de MEP zal overhandigen.

    23-01-2006 om 15:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
    Een zeer intresante website welk regelmatig wordt aangepast door mijn vriend DANIEL BRACKX is WWW.BAHA.BE een bezoekje waard als u belang steld in wat er in de BELGISCHE LUCHTVAART rijlt en zeilt !!!

    23-01-2006 om 04:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over ANTWERPEN LUCHTHAVEN
    Voor informatie zie:

      WWW.ANTWERPAIRPORT.BE

    TAVERNE BELAIR:  WWW.BELAIR.BE.

    ANTWERPEN@BELAIR.BE

    22-01-2006 om 18:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLEURNBLINDHEID
    Een aspect dat heden weer ter sprake komt betrefd de mogelijkheid om een  medische goedkeuring voor de toegang tot de vergunningen in de LUCHTVAART te bekomen.
    Dit kan heden en is afhankelijk van de graad van KLEURENBLINDHEID.
    Wij steellen vast dat vele jongeren en ook ouderen initieel een negatief advies krijgen bij de minste vorm van KLEURENBLINDHEID maar dat is een beoordeling welk nog gebaseerd is op verouderde voorschriften welk heden werden aangepast in functie van de nieuwe ICAO regelgeving.
    Indien problemen neem contact op met mij zodat ik u verwijs naar personen die deze veel voorkomende afwijking kennen en u verder kunnen adviseren en begeleiden voor uwe medische keuring.

    Ook andere schijnbare afwijkingen der OGEN zijn ook niet altijd een definitieve uitsluiting tot de LUCHTVAART als beoep of vrijetijdsbesteding of sporten.

    22-01-2006 om 04:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOOD SPOED of VOORZORG
    Een verkeerd begrip dat wij regelmatig zien is dat als er tijdens een VLUCHT een probleem zich voordoet en de PILOOT beslist uit voorzorg een landing op een niet voorziene plaats een landing uit te voeren om problemen te vermijden dan spreekt men in de PERS over een NOODLANDING waar er echter hier geen NOOD nog SPOED bericht wordt uitgezonden door de PIC gezien er hier geen bedreiging of levensgevaar is voor personen aan boord of op de grond maar gewoon een afwijking van het ingediende vliegplan voor de vlucht.
    Men zou hier kunnen spreken van een VOORZORGSLANDING alhoewel dat dit een manier van landen is met een speciale procedure waar hier de piloot een NORMALE  landingsprocedure gebruikt

    21-01-2006 om 10:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CFIT GPWS
    De verklaring ovedeze twee LUCHTVAART AFKORTINGEN vindt u in detail terug op  WWW.AVIATIONTODAY.COM
    onder de TITEL " AVIONICS"

    21-01-2006 om 07:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL SLOVAAKSE VLIEGTUIG
    Wat betreft het vermelde ongevan wijzen de eerste beelden op een CFIT (CONTOLLED FLICHT IN TERAIN) dooe een te vroeg inzetten der daling voor de landing;
    Op burger lijnvliegtuigen beschikt de bemaning over een GWPS dat hen tijdig verwitigd als zij te laag vliegen en dicht bij de grond komen zodat zij onmidelijk terug hoogte nemen maar op dit type van tozestel in militaire versie is dat vermoedelijk niet aanwezig
    voor meer uitleg over ongeval zie naar: 
    http://DEKUSTBENDE.SKYNETBLOGS.BE.                            

    21-01-2006 om 07:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLMAR deel 4
    Personen welk de LUCHTVAART willen steunen worden gevraagd een E-MAIL of BRIEF te sturen naan de BURGEMEESTER van COLMAR om hem te doen inzien dat zijn AERODROME ook voor de BELGEN een toegangspoort is naar zijn mooie streek voor zaken en toerisme.
     In elke taal kan men heeft de mogelijkheid die bij het gemeentebestuur deze toe te lichten.

    21-01-2006 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE
    Personen welk belang stellen in SPACE kunnen zich inschrijven voor de GRATIS newsletters via     WWW.SPACE.COM

    21-01-2006 om 04:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLMAR AERODROME deel 3
    Enkele personen  vragen waar zij een ernstig bezwaar kunnen indienen tegen  de geplande sluiting van het VLIEGVELD van COLMAR.
     Volgens ons is de groote boosdoener de BURGERMEESTER:
    GILBERT MEYER
      GILBERT.MEYER@ville-colmar.fr

    20-01-2006 om 19:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLMAR 2e deel
    DRINGEND:
    Geachte vrienden welk de groep welk COLMAR  AIRPORT verdedigt willen  steunen  doe iets en  indien mogelijk tracht via uw vriendenkring mensen te vinden welk het bestaan van COLMAR AIRPORT willen steunen door een E-mailtje  te sturen naar:    JOELLE.GERARD2@WANADOO.FR.
     Enkele woordjes of een ganse brief alles is welkom om te tonen dat men in BELGIE onze FRANSE vrienden steunt
     IK REKEN OP U 

    20-01-2006 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!