Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP by SDW
    This days in the EU ARENA was I involved in the folowing subjects:


    A)-Development of proposal for 8,33 Khz below FL195 for VFR operations.

    B)-UAS  projects:
      For GA & AW this must be folowed very closely since;
      The intention to operate in the NON MANAGED AIRSPACE ( UNCONTROLLED) in VFR 
      The development by the AVIONICS INDUSTRY of a systeme # SENSE AND AVOID# without any AIRCRAFT either if it is NON SSR/MODE-S equiped for the UAV and maybe a very intresting device in any VFR operating AIRCRAFT
       Activity forcasted and devolped in AERIAL WORK OPERATIONS instead of AIRCRAFT such as HELICOPTERS or AIRPLANE important for the SME


    C)-Aplication of the principe # GRANDFATHER RIGHTS# as requested by IAOPA-EUR toward DG-7 in the 80ths ( 1982/1983 )

    D)- Introduction on the SME's involved in AVIATION  via   about 100 copies of AEROMARKT
     brochure  in German:English    see.... WWW.AEROMARKT.COM

    E)- Introduced to the EP MEPs information about
      -IAOPA       WWW.IAOPA.ORG
      -EAS            WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG
      -EFHA         WWW.EFHA.EU
      -EMP           WWW.EMP.INT
      -FAI             WWW.FAI.ORG
      -EMP           WWW.AFPM.ORG

     F)-Follow up on SAFETY in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK
      -  ASF         WWW.ASF.ORG


    G)-Participation at the FAB/ATM  proposals by   TEN-TE A


     H) - Briefing on the FABEC
            Resulting in the imediate STRIKE reactio,n of the FRENCH ATCO's for 5 days

     I)-  Introdction information about the AVIATION professions to the 
          EUROPEA N YOUTH FORUM

     J)- Aplication of the EASA part 'M' for persons with oNLY a AUTORISATION to be working on NON CAT AIRCRAFT   by their NATIONAL CAA many years ago and operating in this area for many years without any ACCIDENTS on their maintained AIRCRAFT .......WHAT ABOUT the NEW EAS aplications ???

    25-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    GRAND FATHER RICHTS  ( Droit Aquiis)

     For the moment whe have problems for the Aplication of GRAND FATHER RICHTS for persons who

     have been operational for many YEARS in AVIATION MAINTENANCE for GENERAL

     AVIATION & AERIAL WORK AIRCRAFT without having a LICENSE or QUALIFICATION

     with a AUTORISATION delivered by the NATIONAL CAA

    HOW DO WHE SOLF this in vieuw of the EASA ??

    24-02-2010 om 20:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE 6 & 7 MAART 2010
    OPGELET;

     ZATERDAG  06/03/2010  zal ik NIET aanwezig zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN gezien ik te gast ben op de IPMS in DON BOSCO school te HOBOKEN

     ZONDAG 07/03/2010  ben ik van 0900 uur tot 1200 uur AANWEZIG in BELAIR CAFETARIA op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Gaarne een E-mailtje ter bevestiging van uw bezoek !!!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-02-2010 om 20:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    M 01/03/2010     DG-MOVE ( ??)     +  EP-TRAN

    D 02/03/2010      ZOO

    W 03/03/2010    EUROCONTROL   +  FLAG

    D 04/03/2010     ZOO

    V 05/03/2010     MARKT  + ZOO

    ZA 06/03/2010   FLAG    +  MODELBOUW

    ZO 07/03/2010  FLAF  + EBAW  +  DINER ??

    24-02-2010 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAKING
    STAKING ATCO's ( VERKEERSLIEDERS)

     Heden bemerk ik in mijn E-MAILTJES ( 55) veel vragen over de gevolgen van DE STAKING DER

     FRANSE VERKEERSLEIDERS  en ook over DE STAKING der LUFTHANSA PILOTEN

     Wat de redenen zijn en vooral de gevolgen voor de VAKANTIEREIZEN heb ik daarover geen inzicht

    EEN der gevolgen zijn minder vluchten en ook mogelijke vertragingen want wegens de STAKING der

     ATCO gaat men minder VLIEGTUIGEN in het LUCHTRUIM toelaten zodat de  VEILIGHEID        

     ( SAFETY)  100% verzekerd blijft

    SORRY meer kan ik er niet over vermelden !!!

    24-02-2010 om 05:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISSION in the EU-ARENA
    I was two days present in the EU-ARENA and made intresting FOLW up toward the following;

    -EUROPEAN YOUTH FORUM

    -MDA

    -DG-TREN  ( DG-MOVE E2)

    -EP-TRAN

    -TEN-T   on the FAB RPOJECT for 2013 ..........CAUTION

    -EUROCONTROL

    -STOA

    - NATO ( SECURITY)

    -DG-TREN ACCIDENT en INCIDENT INVESTIGATION PROPOSAL ???

    -UAS     preparation  Symposium   at DG-TREN???

    CIRCULATED INFO about the NON CAT AIRSPACE USERS to MEP en some NEW persons in the EU-COMMISION

    -BRIEFING on the NEW  ......EU-COMMISION

    Wil make some folow up later !!

    24-02-2010 om 05:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION
    A number of e-mails are requesting information on GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS;

     I sugest to consuli

    and consult alsu the monthly NEWSLETTER 

    and 

    and get involved with the FREE interactive courses for PILOTS

    24-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het BEROEP van PILOOT
    Via E-mail steld men herhaalde malen vragen over de WEDDE van piloten

    De bijgaande website kan u van nut zijn:

    WWW.WILLFLYFORFOOD.COM

    21-02-2010 om 08:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    The ONLY corect E-mail to contact me is;

    L'adrese E-MAIL a utuliser;

    Het enige voor mij in gebruik zijnde E-mail is het onderstaande;

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-02-2010 om 06:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO over het beroep van PILOOT
     Herhaalde malen krijg ik vragen over de mogelijkheden van pILOTEN in verschillene firma's alsook vragen over de in voege zijnde weddes .

     Hiervoor kan onderstaande website u van nut zijn.

     Heb geen gegevens over de oorsprong van deze gegeven.

    20-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2010


    BELGIAN AVIATION FREQUENCIES

    The NEW adapted cards are avaible for FREE  at EBAW-  


    20-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLAG
    Gegevens over  FLAG  zijn beschikbaar op

    WWW.FLAG.BE

    20-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    In functie van enkele E-mailtjes over dit onderwerp  vind ik noodzakelijk de volgente afkortingen te verduidelijken;

     MEP  = Member European Parliament

     EP =  EUROPEES PARLIAMENT

    TRAN  = Commisie VERVOER en TOERISME

    WWW.EUROPARL.EUROPA.EU

    18-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFIRMATION SDW PLANNING
    I CONFIRM my PLANNING for the W.E;

    Saterday  20/02
     0600  till 0900 OFFICE FLAG
     0900 till 1100  CAFETARIA BELAIR at ANTWERP AIRPORT

    Sunday 21/02
      0800 till 0900  OFFICE FLAG
      0900 till 1200  CAFETARIA BELAIR
      1200 till 1230  RAAC at the first floor
      1300                HOME

     VISITORS pleas confirm YOUR ETA  ASAP       SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    18-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    M   22/02    EU-ARENA

    D    23/02   TEN-T       EUROCONTROL  +  FLAG

    W   24/02    ZOO

    D    25/02    ZOO

    V   26/02    MARKT +   ZOO

    ZA 27/02  FLAG   +   EBAW      +   BISTRO    + Vergadering ABI/DGLV

    ZO 28/02  FLAG   +  EBAW


    17-02-2010 om 18:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION SDW PLANNING
    Due to the FORCASTED WEATHER  will I CANCEL my visit to the EU-ARENA tomorow

     WENSDAY  17/02/2010


     SORRY !!!

    16-02-2010 om 19:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEAC LUNCH in BRUSSELS
    THE EUROPEAN AVIATION CLUB

    is organising in BRUSSELS on 25 FEBRUARY 2010  with a speach of

     Dr TEMEL KOTIL   the CEO of TURKISCH AIRLINES

    A  SUCCES STORY DESPITE THE RECESSION ??

     Conditions for  invitation and participation contact  MIA WAUTERS

    MIA.WAUTERS@LVPLAW.BE

    14-02-2010 om 18:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING WEEK 8
    -M 15/02            ZOO     + ADMIN

    -D 16/02            ZOO

    -W 17/02         EU-ARENA     +  FLAG

    -D 18/02         ZOO

    -V 19/O2       MARKT   +   ZOO

    -Z 20/02       FLAG   +   EBAW   +  BISTRO

    Z 21/02        FLAG   +   EBAW  + ADMIN

    Plannig kan worden aangepast in functie van de toestand der wegen gezien ik bij kans op gladheid mij heden niet meer met de wagen verplaatst naar BRUSSEL  ( SORRY  -SAFETY FIRST)

    14-02-2010 om 15:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INVLOED van LOBBYING
    Wat betrefd de invloed van LOBBYING heb ik sedert vele jaren de ervaring dat dit zeer goed kan werken en invloed kan hebben.

     Ik heb heden enkele door mij naar voorgebrachte VOOPRSTELLEN en gevolgt door een periode van doorlopend LOBBYING bij ICAO alsook bij de EUROPEESE UNIE werden ingevoerd

    Het is echter een werk van lange duur en waarvoor men niet moet rekenen op ERKENNING van de buitenwereld

    DE PERSSONLIJKE VOLDOENING is de enigste dat u bekomt !!

    Meer uitleg hierover later 

    14-02-2010 om 15:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOTIVATIE
    Heden had ik het bezoek van een SENIORENNETCLUB echtbaar welk mijn advies wensten aangaande hun voornemen om via hun spaarcenten hun kleindochter van 15 jaar de opleiding tot PILOOT te bekostigen.

    Zij stelden vooral belang in de slaagkansen en de beroepsmogelijkheden nadien??

     Wat volgens mij vitaal is om in de opleiding tot het beroep van PILOOT te slagen is  :  

     MOTIVATIE

     Daarom ben ik voorstander van degene die dit mooie beroep wensen te beoefenen dat zij vanaf jeugdige leeftijd betrokken worden bij LUCHTVAART AKTIVITEITEN

    Hiervoor raad ik aan HET ZWEEFVLIEGEN te beoefenen  door DE LUCHTKADETTEN VAN BELGIE te vervoegen( beperkte plaatsen beschikbaar na een strenge selectie) og via een cursus via het CNVV te Saint HUBERT.

     In bovenstaande geval kan ik enkel besluiten uit de informatie dat de betrokken jonge dame geheel nergens de luchtvaartmiddens heeft benadert en enkel de mooie beelden via de TV haar aanleiding is tot deze keuze

    Een persoonlijk gesprek ware wenselijk met de kandidate

    Het gaat hier wel over een opleiding van 2 jaar voor een bedrag van 100.000 € ( 4 miljoen Belgische franken)

    Zie heden in een school waar deze opleiding plaats vind dat een aantal leerlingen geheel niet gemotiveerd zijn en van de 22 kandidaten er slechts in de erste fase maar 3 slaagden!!

    Dit stemt tot nadenken

    14-02-2010 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!