Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    03-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW op het FORUM
    Heden heb ik volgens mijn inziens al de NEDERLANDSTALIGE E-MAILTJES beandwoord

    Indien u geen andwoord hebt gekregen betekend dat uw e-mailije verloren is gegaan!!


     SORRY

     Stur het nogmaals door op        SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    03-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACT toward SDW
    Due to some reorganisation at the ANTWERP FLAG OFFICE  and also PC problems at home it may be thad I do NOT receive your E-mails

     For IMPORTANT and URGENT mathers you may contact me via:

     00-32-3-236 29 54

     PHONE/FAX and RECORDING DEVICE

    03-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    I will try to complette my  DEBRIEFING of my visit to the EU-ARENA  at DG-MOVE , EP-TRAN , 

     COREPER and the COUNCIL " AVIATION COMMITIE  yestoday this afternoon on my

     BLOG

    02-03-2010 om 06:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over de EU !!
    In funktie van een aantal berichten via mijn E-MAIL, op het FORUM  zal ik even toelichten waarom ik

     de EU een ARENA noem en de COUNCIL  een SLANGENKUIL

     Zoals u uit mijn PROFIEL op dit BLOG hebt vernomen ben ik sedert 1980 aktief voor IAOPA

     geweest als vrijwilliger medewerker ten behoeve van DE LUCHTVAART in de EU-INSTELLINGEN

     (vroeger E.C) ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK.

     Alhoewel mijn bedoeling enkel het promoveren van GA & AW betrof wordt je automatisch verder

     betrokken in dit PROJECT  dat heel veel invloed heeft op ons dagelijks bestaan.

    Ik ben geen geleerde bol afgestudeert van een Universiteit gezien ik slecht tot op mijn 14 jaar op

     school ben geweest en tevens op nogal onrelmatig verlopen schoolgang in de periode 1940 -45

    Voor mij is de toenmalige EC met 12 lidstaten nu de EU zijnde met 27 lidstaten via de verschillende

     onderdeelen van de EU -INSTELLINGEN een echte ARENA waarin men doorlopend in het

     strijdperk treed niet met  DODELIJKE WAPENS maar met WOORDEN !!!

    De EU-COUNCIL waarin de VERTEGENWOORDIGERS van de 27 EU LIDSTATEN nu

     aanwezig zijn onder het VOORZITTERSCHAP van HERMAN VAN ROMPUY  is een echte

     SLANGENKUIL wwar het vriemeld van de pogingen van elke LIDSTAAT om het meeste voordeel

     te halen en ook van de MANDATARISSEN om voor zichzelf de nodige voordeelen te behalen

     DE PRESIDENT  HERMAN VAN ROMPUY mogelijk een DWEIL en oudmodige

     BANKBEDIENDE zijnde is in mijn persoonlijke ervarig een zeer begaafde VOORZITTER welk

     zonder GROTE DADEN en AKTIES  dit zeer belangrijk PROJECT van de EUROPEESE

     EENMAKING in goede banen kan leiden.

     Ik herinner me de zeer lange en intresante gespreken met een Prof COPPE en og vele anderen welk

     aan de wieg stonden van dit INIATIEF en welk ik kon benaderen door mijn betrokkenheid bij de

     EUROPEESE ERESENAAT van het BVSE onder de inpuls van WALTER KUNNEN en..............

     Gelukkig is er de EU welk ons heeft beschermt tegen een DERDE WERELDOORLOG in het

     OUDE zeer komplexe EUROPA en tevens ons veel voordeelen heeft bezorgt want zonder EU was

     het hier zeer dramatisch geweest???

    De EU is nog niet aan zijn voltooing maar kan EUROPA zijn plaats geven naast de USA, CHINA,

     INDIA en de andere GROOTMACHTEN  in de toekomst maar waarvan ik het resultaat als 70

     jarige  niet meer zal zien

    Dit is de TOEKOMST voor onze KINDEREN, KLEINKINDEREN en ACHTER

     KLEINKINDEREN op deze AARDBOL

    Dit is een spontane reactie zonder een grondige studie of wat ik ging toelichten

    02-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE BRIEFING 2010/03/01
    Durng my visit had a intresting conversation on the following subjects;

    1) -8,33 Khz below FL 195 EUROCONTROL PLANNING to be CONFIRMED !!!
      with  imprtant dates !!
      15/03/2007 above FL195
      2012  ALL NEW AIRCRAFT
      2014  ALL IFR OPERATIONS
     -2018 ALL AICRAFT
      + EXEMPTION possible for ALL AIRCRAFT thad  CANNOT be reasonably asked to comply with the new rule

     2)-  SECURITY for NON  CAT AIRSPACE USERS ??

     3)- VOTING in the EP-TRAN on AVIATION SECURITY CHARGES  draft report by JORG LEICHTFRIED  ( S&D)

     4)- INVESTIGATION and PREVENTION of ACCIDENTS and INCIDENTS in CIVIL AVIATION 
    TRAN/7/01484
    exhange of vieuws to Rapporteur  CHRISTINE DE VEYRAC ( PPE)

    5)- Excange of vieuws
         INTERNATIONAL AIR AGREEMENTS;  Procedure after the LISBON TREATY???

    NOTE thad in the NEW DG-TREN( MOVE) the subject  AIR SAFETY  (E3) and AVIATION SECURITY ( E5)   are having Eckhard SEEBOHM  as Head 

    CIRCULATED on a number of MEP's,EU-COUNCIL and DG-MOVE ( ex TREN)
     -AOPA(USA) PILOT March 2010
     -IAOPA NEWS March 2010
     -PLANE & PILOT ( DUTCH)
     -AEROMARKT    01/2010 N°252 for SME  ( GERMAN/ENGLISCH)
     -8,33 Khz below FL195  article v2.DOC  of HQ EUROCONTROL
     -Diagram AIRSPACE USERS 
     - info  EMP
     -info   EFHA
     -info  TEAC
     - Leaflet  " LE CIEL EST A TOUT LE MONDE"
     -leaflet     " WE HAVE TO BE CREATIVE ABOUT ATTRACTING YOUNG PEAPLE TO AVIATION#
     - MANPADS  from IFALPA
     -Info about CONTRAILS
     -List of ORGANISATIONSIN BRUSSELS LOBBYING fot THE AVIATION SECTOR (  AOPA-GERMANY ( Extract IAOPA-WA)
     -PPL/IR EUROPE
     -NEW ELT rules from ICAO




      -

    02-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    I will TRY to reply to the URGENT e-mails  today but since there are 140 new one yestoday it may take me some time

    For URGENT OPERATIONAL QUESTIONS I suggest YOU CONTACT the NATIONAL AOPA offices or IAOPA-EUR

    Ther E-MAILS and FONE & FAX are avaible at:

    02-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI LEDEN
    Geachte collega's ik heb heden wegens een klein probleemtje aan de wagen de ABI vergadering om 1500 uur  bij het DGLV niet kunnen bijwoonen.

    Heb gevraagd mij een verslag over de vergadering te bezorgen via AMEDEE VERMEIREN en EDWARD EHLINGER , en zal deze hier plaatsen ASAP ???


     SORRY

     

    27-02-2010 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT ADVISE to the NAN CAT AIRSPACE USERS ORGANISATIONS
     In function of a number of personel contacts in the EU coridors do I have the folowing ADVISE for the VFR operating NON CAT AIRSPACE ORGANISATIONS;

     VFR operations in a number of FAB development are going to be EXCLUDED from the MANAGED( CONTROLED AIRSPACE ICAO CLASS C,D and E in the opinion of the leading ATCO's involved in the development of AIRSPACE,INFRASTRUCTURE,SERVICES and ATC  reorganisation.

     Also during contact with the ATCO involved in the ETF a  similar aproche was promoted toward the VFR operators

     SECURITY EXPERTS ( Spaniche Security SME) are now involved in revieuwing the rules to be aplied toward the LIGHT PRIVATE AIRCRAFT in function of the TERORISME posiblity's demonstrared  by the AUSTIN PLANE CRASH in the IRS building  on 18/02/2010 !!!   

    There is URGENT NEED to INTRODUCE the information on the VFR OPERATIONS by the NON CAT AIRSPACE USERS in this circles .......ACTION ASAP ...???????                              

    26-02-2010 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FABEC
    FAB-EC is een onderdeel van het EU-SES project

    Dit bestaat er uit om tussen een aantal der 27 EU-LIDSTATEN een geharmoniseerd LUCHTRUIM

     INDELING en VERKEERSLEIDING te vormen tegen EINDE 2013

    Meer informatie later in functie van de gestelde vragen DER LEDEN van SENIORENNET CLUB

    26-02-2010 om 04:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTEN boven EUROPA
    Heden beschikken we voor het grote publiek over informatie over de vluchten boven EUROPA. 


     Gaarne uw reacties;

    26-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP by SDW
    This days in the EU ARENA was I involved in the folowing subjects:


    A)-Development of proposal for 8,33 Khz below FL195 for VFR operations.

    B)-UAS  projects:
      For GA & AW this must be folowed very closely since;
      The intention to operate in the NON MANAGED AIRSPACE ( UNCONTROLLED) in VFR 
      The development by the AVIONICS INDUSTRY of a systeme # SENSE AND AVOID# without any AIRCRAFT either if it is NON SSR/MODE-S equiped for the UAV and maybe a very intresting device in any VFR operating AIRCRAFT
       Activity forcasted and devolped in AERIAL WORK OPERATIONS instead of AIRCRAFT such as HELICOPTERS or AIRPLANE important for the SME


    C)-Aplication of the principe # GRANDFATHER RIGHTS# as requested by IAOPA-EUR toward DG-7 in the 80ths ( 1982/1983 )

    D)- Introduction on the SME's involved in AVIATION  via   about 100 copies of AEROMARKT
     brochure  in German:English    see.... WWW.AEROMARKT.COM

    E)- Introduced to the EP MEPs information about
      -IAOPA       WWW.IAOPA.ORG
      -EAS            WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG
      -EFHA         WWW.EFHA.EU
      -EMP           WWW.EMP.INT
      -FAI             WWW.FAI.ORG
      -EMP           WWW.AFPM.ORG

     F)-Follow up on SAFETY in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK
      -  ASF         WWW.ASF.ORG


    G)-Participation at the FAB/ATM  proposals by   TEN-TE A


     H) - Briefing on the FABEC
            Resulting in the imediate STRIKE reactio,n of the FRENCH ATCO's for 5 days

     I)-  Introdction information about the AVIATION professions to the 
          EUROPEA N YOUTH FORUM

     J)- Aplication of the EASA part 'M' for persons with oNLY a AUTORISATION to be working on NON CAT AIRCRAFT   by their NATIONAL CAA many years ago and operating in this area for many years without any ACCIDENTS on their maintained AIRCRAFT .......WHAT ABOUT the NEW EAS aplications ???

    25-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    GRAND FATHER RICHTS  ( Droit Aquiis)

     For the moment whe have problems for the Aplication of GRAND FATHER RICHTS for persons who

     have been operational for many YEARS in AVIATION MAINTENANCE for GENERAL

     AVIATION & AERIAL WORK AIRCRAFT without having a LICENSE or QUALIFICATION

     with a AUTORISATION delivered by the NATIONAL CAA

    HOW DO WHE SOLF this in vieuw of the EASA ??

    24-02-2010 om 20:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE 6 & 7 MAART 2010
    OPGELET;

     ZATERDAG  06/03/2010  zal ik NIET aanwezig zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN gezien ik te gast ben op de IPMS in DON BOSCO school te HOBOKEN

     ZONDAG 07/03/2010  ben ik van 0900 uur tot 1200 uur AANWEZIG in BELAIR CAFETARIA op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Gaarne een E-mailtje ter bevestiging van uw bezoek !!!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-02-2010 om 20:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    M 01/03/2010     DG-MOVE ( ??)     +  EP-TRAN

    D 02/03/2010      ZOO

    W 03/03/2010    EUROCONTROL   +  FLAG

    D 04/03/2010     ZOO

    V 05/03/2010     MARKT  + ZOO

    ZA 06/03/2010   FLAG    +  MODELBOUW

    ZO 07/03/2010  FLAF  + EBAW  +  DINER ??

    24-02-2010 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAKING
    STAKING ATCO's ( VERKEERSLIEDERS)

     Heden bemerk ik in mijn E-MAILTJES ( 55) veel vragen over de gevolgen van DE STAKING DER

     FRANSE VERKEERSLEIDERS  en ook over DE STAKING der LUFTHANSA PILOTEN

     Wat de redenen zijn en vooral de gevolgen voor de VAKANTIEREIZEN heb ik daarover geen inzicht

    EEN der gevolgen zijn minder vluchten en ook mogelijke vertragingen want wegens de STAKING der

     ATCO gaat men minder VLIEGTUIGEN in het LUCHTRUIM toelaten zodat de  VEILIGHEID        

     ( SAFETY)  100% verzekerd blijft

    SORRY meer kan ik er niet over vermelden !!!

    24-02-2010 om 05:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISSION in the EU-ARENA
    I was two days present in the EU-ARENA and made intresting FOLW up toward the following;

    -EUROPEAN YOUTH FORUM

    -MDA

    -DG-TREN  ( DG-MOVE E2)

    -EP-TRAN

    -TEN-T   on the FAB RPOJECT for 2013 ..........CAUTION

    -EUROCONTROL

    -STOA

    - NATO ( SECURITY)

    -DG-TREN ACCIDENT en INCIDENT INVESTIGATION PROPOSAL ???

    -UAS     preparation  Symposium   at DG-TREN???

    CIRCULATED INFO about the NON CAT AIRSPACE USERS to MEP en some NEW persons in the EU-COMMISION

    -BRIEFING on the NEW  ......EU-COMMISION

    Wil make some folow up later !!

    24-02-2010 om 05:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION
    A number of e-mails are requesting information on GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS;

     I sugest to consuli

    and consult alsu the monthly NEWSLETTER 

    and 

    and get involved with the FREE interactive courses for PILOTS

    24-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het BEROEP van PILOOT
    Via E-mail steld men herhaalde malen vragen over de WEDDE van piloten

    De bijgaande website kan u van nut zijn:

    WWW.WILLFLYFORFOOD.COM

    21-02-2010 om 08:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    The ONLY corect E-mail to contact me is;

    L'adrese E-MAIL a utuliser;

    Het enige voor mij in gebruik zijnde E-mail is het onderstaande;

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-02-2010 om 06:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO over het beroep van PILOOT
     Herhaalde malen krijg ik vragen over de mogelijkheden van pILOTEN in verschillene firma's alsook vragen over de in voege zijnde weddes .

     Hiervoor kan onderstaande website u van nut zijn.

     Heb geen gegevens over de oorsprong van deze gegeven.

    20-02-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!