Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    02-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSTRUMENTBEVOEGDHEID (IFR)
    Een aantal PRIVAAT PILOTEN wensen hun IFR te behalen maar zien dat in de huidige JAA-JAR/FCL regeling via de verplichte FTO niet als mogelijk gezien de manier dat deze kursussen georganiserd worden.
     Zij zien uit om dat in de USA te doen maar moet hen er op wijzen om zeer grondig te zien naar welke school zij zich wenden.
     Ook zijn er hier in BELGIE FAA qualified CFI welk u daarvoor kunnen begeleiden zodat u  een VERGUNNING en IR BEVOEGDHEID behaalt welk de zowel geldig is voor vluchten op     " N" registered AIRPLANE als op JAA-JAR/FCL VLIEGTUIGEN in de verschillende JAA lidstaten.

     voor informatie hierover contact:

    - FRANCIS CLAESEN  e-mail     katelijn.verbeke@alpha-card.com
    - VOLKER HUCK         e-mail       volker.huck@eurocontrol.int
     
    dit zijn twee personen die ik persoonlijk kan aanraden om u verder te adviseren en mogelijk gedeeltelijk voor te bereiden.
     Steeds welkom voor bijkomende vrijblijvend advies

    02-02-2006 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Een plaats war men veel informatie kan vinden is  WWW.FLYFORFUN.BE

    02-02-2006 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT
    Heden kreeg ik een E-MAILTJE met een vraag van een jonge piloot met de verontschuldiging dat hij maar een PRIVAATPILOOTJE was met 60 vlieguren in zijn VLIEGBOEK.
     Ook gisteren hoorde ik tijdens de ASM WORKSHOP een aantal personen zich voorstellende als " IK BEN MAAR EEN ZWEEFVLIEGER" , IK BEN MAAR EEN SPORTVLIEGER.
     
     Ik wens er op te wijzen dat elke persoon welk zelfstandig en alleen aan boord één vlucht heeft uitgevoerd de titel PILOOT mag gebruiken.

     Tevens heb ik en nog andere van mijn collegas meer respect voor de INDIVIDUELE PILOOT dan voor de LIJNPILOOT welk in zijn uitvoering van de vluchten een ganse ploeg heeft om hem te begeleiden alsook de nodige cursussen mag volgen.
     
     DAAROM zeg nooit ik ben MAAR EEN SPORTPILOOTJE!!!
    Je bent een volwaardig PIC en je bent zeker niet minderwaardige AIRSPACE USER hoor

    02-02-2006 om 14:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASM WORKSHOP
    Gisteren nam ik deel als waarnemer aan de ASM WORKSHOP van EUROCONTROL aangaande de FUTURE SIMPLIFICATION of AIRSPACE CLASSIFICATION in ECAC AIRSPACE 01 Feb 2006.
    Een volgens mij zeer goed georganiseerde WORKSHOP maar dat ben ik van LEX HENDRIKS(nl) BILL ARMIT(uk) en PHIL ATLAY(uk) EUROCONTROL team wel gewoon.
    DE gebruikte SLIDES zijn reeds beschikbaar op de WWW.EUROCONTROL.INT  en de verslagen worden hier ook geplaatst;
     Voor mij was de deelname van de betrokken AIRSPACE USERS( beneden FL195)  aan de lage kant gezien men schijnbaar de uitnoding aan 30.000 piloten had verzonden en een zaal voorzien van 200 waar er maar 50 aanwezig waren. wat heb ik als besluit van de tussenkomsen der deelnemers moeten onthouden.
    -BELGEN niet gehoord
    -DUITSERS dit is onnodig werk en wij zijn content met wat wij in duitsland hebben.
    -ENGELSE hebben geen problen en er moet niets veranderen
    -FRANSE  DGAC hield een sterk pleidooi om de mogelijkheden van de NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS niet te beperken in de toekomst
    -BELGIUM CAA wenste vooral eenvoudige en duidelijke regels  en verantwoordelijkheden voor ALL AIRSPACE USERS en de ATCO
     Een duidelijk probleem is de onduidelijkheid die er heerst tussen EUROCONTROL,EU,EASA,ECAC en de NATIONALE CAA en ATSP i!n het toekomstige EU-SES en SESARE EU projecten.
    Het grote probleem dat men een verdubeling van de IFR vluchten voorziet voor 2025 en daarom het AIRSPACE meer eficient moet gebruiken en duidelijk verschaffen hoe en wanneet de VFR vluchten toegang hebben tot het gecontroleerde luchtruim en met welke uitrusting.
    Deze WORKSHOP kijkt maar naar een onderdeel van het aspect van AIRSPACE maar er komen nog andere aspecten aan te pas zoals de bepaling van het CONTOLLED AIRSPACE en  waar er
    NON CONTROLLED AIRSPACE zal zijn.
    de target voor dit is 2010 en 2012.
    Komentaren en vragen zijn steeds welkom via mijn E-MAIL: 
    sylvain_d_w@yahoo.fr in Nederlands,Frans of Engels of ook direct naar EUROCONTROL DAS/AFN   phil.atlay@eurocontrol.int met een copie naar mijn E-MAIL zodat ik uw vraag kan opvolgen tijdens mijn wekelijks bezoek in EUROCONTROL HQ te BRUSSEL.
    Tevens is er op 31 MAART 2006 een GENERAL AVIATION & BUSINESS AVIATION DAY door EUROCONTROL in samenspraak van IAOPA en EBAA en welk GRATIS open is tot elke AIRSPACE USER die zich naar BRUSSEL wenst te verplaatsen, inschrijving noodzakelijk voor de SECURITY diensten en planning der zaal alsook de te voorziene maaltijden en naamplaatjes der deelnemers.
    Dit is de gelegenheid om uw invloed te doen gelden in het zeer complex AVIATION wereldje waar ik sedert 1954 heb ingewerkt als BEROEP en HOBBY;

    02-02-2006 om 13:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Consultatie van AIP's

    On Many ocasions I receive request to look up somme informations in the various AIP avaible at EUROCONTROL-AIS.
     However now you can at NO COST via registration in the EUROCONTROL  EAD consult the  UPDATED NATIONAL AIP and NOTAMS via INTERNET.
     Since the initial INSTALATION & RECORDING give sometimes difficulty  Mr HBORIS KUMMER at EUROCONTROL is avaible to give the AIRSPACE USER somme assistance.

     E-MAIL;    BORIS.KUMMER@EUROCONTROL.INT
     Tel:             INT+32-2-729 34 56           

    02-02-2006 om 09:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDEN
    Verneem zo juist het overlijden van een 78 jarige man welk ik ontmoete als hij 70 was en hem de mogelijkheden uitlegde om zijn jeugddroom waar te maken en op 71 jarige leeftijd zijn PRIVAAT PILOOT  VLIEGTUIG behaalde en ongeveer elk jaar hondertal uur voor zijn hobby  kon vliegen  en regelmatig mijn BLOG bezocht tot over 3 maand toen hij moest stoppen met vliegen  wegens ziekte.
     MIJN DEELNEMING aan de FAMILIE

    02-02-2006 om 05:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    Was gisteren gans de dag afwezig en aanwezig in EUROCONTROL te BRUSSEL met een WORKSHOP over de toekomstige keuze van de AIRSPACE CLASSIFICATION in het ECAC LUCHTRUIM na 2010 zal hierover trachten vandaag nog een korte samenvatting te geven , na het nazien van de 300 -emailtjes van gisteren alsook het bijwerken van het FORUM onderwerp POLITIEK  met als titel " WAT VERWACHTEN de  SENIOREN van de EU ???? welke ik de gegeven informatie op 21 en 22 Februarie met enkele NEDERLANDSTALIGE MEP  persoonlijk  ga overlopen  en bespreken

    02-02-2006 om 04:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURKISH MEMBERSHIP in E.U
    Ter voorbereiding van het gesprek vandaag bekwam ik reeds een verwijzing van de tegenstanders aan de toetreding van TURKIJE tot de E.U  zie:

     WWW.PETITIONONLINE.COM/EURO2/PETITION

    01-02-2006 om 04:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENELUX info

    The GA/AW FREQUENCY CARD BENELUX 2006 wil been compilated by AOPA-NETHERLAND and circulated to their AOPA-NL members.
    info by  AOPANLsecretary@csi.com
    see also  WWW.AOPA.NL.

    31-01-2006 om 18:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
    Het opmaken en beschikbaar maken van een ZWARTE LIJST in de LUCHTVAART is niet zo eenvoudig.!!!!!!!!!.

     Dit vraagt een grondige inspectie van de LUCHTWAARDIGHEID van het VLIEGTUIG;
     Nazien van de OPLEIDING DER PILOTEN
     Nazien van de uitvoering van de ONDERHOUDSBEURTEN
     Nazien van de gebruikte onderdelen.
     Uitpluizen van de gebruikte PROCEDURES tijdens de VLUCHT
     Nazien van de VLUCHTVOORBEREIDING
     Nazien van de LADING en MASS verdeling
    en als laatste het nazien van het papierwerk.
    en dit moet allemaal gebeuren tijdens een tussenlanding waar men het toestel niet langer op de grond mag houden dan de voorziene TURN-AROUND door de planning van de luchtvaartmaatschappij.

     Intresante opgave voor de EXPERTS van de SAFA(ECAC)

      WWW.JAA.NL.  zie SAFA

     NOTA:Voor alle vorige inputs over DE ZWARTE LIJST type in de linker vak deze titel

    31-01-2006 om 17:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PETITIONS
    Elke EU ingezetenne heeft de mogelijkheid om een PETITIE  ( verzoekschrift)in te dienen by het EUROPESE PARLIAMENT
    zie hiervoor  WWW.EUROPARL.EU.INT kies uw gewenste taal en ga in PARLEMENT naar het onderwerp VERZOEKSCHRIFT.
     Uit persoonllijke ervaring is dit een langdradige procedure maar heb reeds zeer positieve opvolging bekomen via deze weg.

     Niet hetzelfde als een klacht bij de OMBUDSMAN zie duidelijk verschil van inhoud van de ingediende klacht.

    31-01-2006 om 09:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV

    Een nieuwe LUCHTRUIMGEBRUIKER die zijn rechten in het LUCHTRUIM aan het bekomen is zijn de UAV.
     In her verleden waren deze MILITAIRE  UAV enkel actief in " R" gebieden.
     Nu zijn er BURGER UAV welk vliegen in het GECONTROLEERDE LUCHRUIM onder ACC separatie.
     Men voorziet nu de mogelijkheid in EU en op ICAO vlak om deze UAV voor doeleinden te gebruiken BUITEN GEKONTROLEERD LUCHTRUIM, deze laatste UAV zijn uitgrust met een ' FEEL and AVOID' en schijnen te kunnen uitwijken voor elk LUCHTVAARTUIG in hun omgeving, De wetgeving is ter studie om deze UAV voor BURGER DOELEINDEN te gebruiken.
    zie  WWW.UAV.COM
    WETGEVING moet nog verschijnen maar we zijn daar over het nadenken wat dit voor gevolgen kan hebben voor de VFR in luchtruim van de class " G" ICAO in de toekomst (2020-2020)

    31-01-2006 om 08:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT voor EEN DAG
    In 2005 werden er door de RAAC te ANTWERPEN en door KABC te BRASCHAAT enkele mensen de kans gegeven om de aan de  iniatie " PILOOT voor EEN DAG" deel te nemen.
     Gezien het succes van deze dagen kreeg  ik nu voor 2006  reeds informatie dat KABC te BRASCHAAT reeds in het voorjaar dit inatief herneemt voor informatie zie  http://users.pandora.be/acb

    30-01-2006 om 15:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TANKEN

    Het TANKEN van BRANDSTOF in LUCHTVAARTUIGEN moet men steeds de aarding bevestigen om zelfontbranding van de brandstof te voorkomen.
    Een aantal ONGEVALLEN hebben zich voorgedaan.

    30-01-2006 om 14:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE-ICING VLIEGTUIGEN
    Wat betreft de vroegere vermelding over de-icing gebruikt men KILFROST dat een basis heeft van GLYCOL en dat men vermengd met water en welk in functie van de samenstelling het vliegtuig ijsvrij houdt tot een bepaalde temperatuur en tijdsduur.
     Meer heb ik hier niets over vernomen!!!! Ik hoop dat dit voldoende deze procedure toelicht.

    30-01-2006 om 10:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    REGULATION van de EU is wet in de 25 landen moet niet in staatsbad verschijnen en is WET.
    DIRECTIVE  moet door publicatie in NATIONALE WETGEVING ingevoerd worden en gepubliseerd in het staatsblad.
     Dit is mijn uitleg maar de juristen zullen daar wel meer over te zeggen hebben

    30-01-2006 om 05:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU
    Men steld mij de vraag hoe men kan te weten komen wat er in BRUSSEL en STRAATSBURG allemaal in de EU gebeurt daarom verwijs ik tevens naar : WWW.EU.INT.

    29-01-2006 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESCHIKBAARHEID van mijn BLOG
    Enkele E-MAILS melden mij dat zij gisteren geen toegang tot mijn BLOG kregen , uit een bericht van PASCAL VYNCKE de webmater begrijp dat dit het gevolg was van een aanval van HACKERS.
    Voor degene die geen toegang kregen en hun vraag niet beantwoord kregen stel ik voor mij deze per E-mail te bezorgen.

    29-01-2006 om 04:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU VERGOEDING
    Zoals reeds vroeger toegelicht is de EU VERORDERING(REGULATION) nu voor 100% toepasselijk voor de LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJEN.
    INSTAPVERGOEDINGEN  (EG) n°262/2004

    29-01-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT (ELBA)on 121,5 Mhz en 243,0 Mhz conversion to 406 Mhz

    Een aantal vragen over de overgang van de 121,5Mhz(243Mhz)    naar de  406 Mhz  ELT ( ELBA)worden heden gesteld.
    Voor de juiste toe te passen REGELGEVING in EUROPA moet ik kortelings de juiste datums gaan opzoeken maar wees er van op de hoogte dat deze overgang in de toekomst zal gebeuren.
      Voor meer  technische informatie verwijs ik naar: WWW.AVIONIX.COM   kijken onder ELT
     zie tevens  ------>CIR/EQUIP-03   van Nov 1976
                    ------->CIR/EQUIP-O9  van Nov 2001              

    28-01-2006 om 14:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!