Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    15-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVALLEN te SAMEDAN
    Het hiervoor vermelde ongeval   mij medegedeeld door een journalist  gebeurde schijnbaar reeds in 2007

    Maar uit de officiele informatie zijn er echter wel twee recente dodelijke ongevallen gebeurt te SAMEDAN op 28 JUNI en 04 JULI.
     Meerinformatie na het onderzoek te bekomen

    15-07-2008 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGONGEVAL
    Krijg heden enkele vragen over de veiligheid bij het ZWEEFVLIEGEN in functie van een Dodelijk( 2 personnen)  ongeval in ZWITSERLAND  op  ZATERDAG  05 JULI in de streek van SAMADAN

    Het betreft hier een MIDAIR COLLISION tussen twee zwevers  boven de ZWITSERSE  ALPEN

    Een onderzoek is ingesteld.

    Zulke vluchtengeschieden in VFR ttz op zicht en het zijn de piloten welk visueel hun veiligheid in vlucht verzekeren door naar buiten te kijken en aanvaring vermijden door de voorrangregels tussen luchtvaartuigen toe te passen.

    Zie kursus PPL:

    Heden zijn een aantal zwevers uitgerust met eenelektronisch hulpmiddel om verwitigd te worden van elkaars nabijheid  zijne FLARM.      WWW.FLARM.COM    

     Met moet zulk een ongeval wel plaatsen in de DUIZENDE ZWEVERS welk er op een goede zweefvliegdag in de lucht zijn en zulk een aanvaringen zijn zeer zeldzaam

    WWW.LVZC.BE

    13-07-2008 om 19:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SABOTAGE op ANTWERPSE LUCHTHAVEN (EBAW)
    DE VERNIELING van de NADERINGSVERLICHTING op DE ANTWERPSE

    LUCHTHAVEN is een ZEER gevaarlijk en ERNSTIG INCIDENT.

     In uitvoering van het LUCHTVAARTWETBOEK is deze vernieling welk de veiligheid van het

    lUCHTVAERKKER en MENSENLEVENS in GEVAAR BRENGT en  een POGING

    TOTDOODSLAG en indien met VOORBEDACHTEN RADE zelfs een MOORDPOGING en dus
    een misdaad te behandelen door een ASSISENHOF



    URGENT & STRONG  REACTION REQUIRED ???

    13-07-2008 om 09:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEIT
    Heden heb ik al mijn bekomen E-MAILS beandwoord.

    J'ai repondu a toutes mes E-mail

    I have now replyed to ALL my E-MAILS


    If NO REPLY RECEIVED SEND AGAIN ASAP ???

    12-07-2008 om 09:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Co2
    the FLYING GROUP has introduced a plan for the Co2 NEUTRAL operations.

     WWW.FLYINGGROUP.AERO

    11-07-2008 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. PROMOTION
    There is urgent need to make promotion for the 92 AERONAUTICAL PROFESSIONS ASAP

    since their is a lack of qualified personnel at variuos levels in AVIATIOn be it

    PILOTS,ATCO;ENGINEERS,LAYERS,and many other motivated jobs

    11-07-2008 om 19:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRACTIONAL OWNERSHIP
    I received a number of request on the aplication of FRACTIONAL OWNERSHIP in the EU
    .
    presently their are no EU REGULATION on this subject  similar to the FAR  part 91K in the USA

    I noticed a very intresting article in BART      WWW.BARTINTL.COM

    also    www.gatesandpartners.com  contact  AOLIFE  O'SULLIVAN

    11-07-2008 om 18:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2th AIRCRAFT FINANCE LEGAL SEMINAR
    The EUROPEAN AIR LAW ASSOCIATION  is having on Friday 26th september in

    COPENHAGEN their 2th seminar on this intresting subject.

    See:  WWW.EALA.AERO

    11-07-2008 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV

    Obtained a aditional BRIEFING on the UAS and the latest copy of the inventory 2008-2009 .

    The COPY is avaible for consultation at the office of FLAG contact GILBERT or ROGER ASAP

    WWW.FLAG.BE

    10-07-2008 om 05:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT PREPARATION
    In function of the many questions concerning FLIGHT PREPARATION was my attention today
     
    drawn on the servises from;  WWW.SKYGUIDE.CH     AIS for PILOTS


     I ame also intrested in your comments, recommendation on this service witch has been developed under the guidance of  ROLAND BAUMAN  a very close friend on the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK since many years and a very attentif listener on our requirements in function of his function of HEAD PLANNING & AIM development.

    09-07-2008 om 17:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SENSATION
    Today 09 JULY 2008 do I receive again some E-MAILS on the previous used  adres:


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    I have no idee of this is going to continue since this was blocked since 18 JUNE 2008 ???

     

    09-07-2008 om 16:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODE "S"
    Concerning the: EUROCONTROL MODE "S" WEBSITE:
     INFORMATION SPECIFIC TO GENERAL AVIATION/VFR OPERATIONS

    Must you note thad for BELGIUM the AIC 17/2003 has been replaced by  AIC 05/2008


    NOTE:  This also concern the AERIAL WORK OPERATIONS


    I ame HAPPY to see thad some AIRSPACE USERS are reacting to my request for comments toward  this EUROCONTROL Iniatif.

    08-07-2008 om 14:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WW II
    In functie van mijn verhalen die ik geplaatst heb hier op SENIORENNET  bij  ALGEMEEN  onder SENIOREN CAFE  bij het onderwerp DE TIJD VAN TOEN --70 PLUSSERS  krijg ik een aantal vragen over deze periode en ook of ik over foto's beschik van toen.

     Ik heb geen foto's die ik zelf gemaakt heb hoor een fotoaparaat was verboden hoor.

     Er bestaan echter enkele zeer intresante boekjes geschreven door JEAN DILLEN & ANDRE VANDEWYNCKEL over die periode :

    N°1    BRUSSEL 1940
    N°2   ANTWERPEN 1940
    N°3   ANTWERPEN 1941 -44  deel A
    N°4   ANTWEPEN   1941 -44   deel B
    N°5   ANTWERPEN  1944
    N°6   ANTWERPEN 1944 -1946


    Met vele foto's en verklarende teksten

    08-07-2008 om 08:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE van SDW
    I inform everbody again thad ALL messages who after 18 JUNE 2008 after 1800 hr UTC have been send to SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR    are not arrived to me.

    RETRANSMIT them again to:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


     SORRY for this !!!!!

    RELAY this MESSAGE to ALL SERVICES and PERSONS in YOUR ORGANISATION ASAP
     
    PLEAS

    07-07-2008 om 21:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN VOOR SENIOREN
    ZIE:


     HTTP://SURVEY21SLK.NET/F4FDAC4FD5786DFB/SURVEY.HTML


    Wij adviseren daar aan deel te nemen !!!

    INFO VIA:  HUYSMANSA@VERSATELADSL.BE

    07-07-2008 om 20:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OP DEZE BLOG
    Iedereen is geheel GRATIS en VRIJBLIJVEND welkom met vragen over LUCHTVAART op deze BLOG hoor.

    Zij het ALS PILOOT of als LEEK in DE LUCHTVAART


    ER ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN HOOR

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    07-07-2008 om 08:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO'S van VLIEGTUIGEN
    Herhaalde malen krijg ik de vraag aarom ik geen foto's van VLIEGTIGEN op mijn BLOG plaatst

    De reden dat ik dat niet doe zijn:

    -Ik heb een gebrek aan tijd en kennis om dit te doen !!

     Er zijn verschillene website meer zeer uitgebreide fotoalbums zoals:
         WWW.FSCB.BE
         WWW.ASA-BE.COM
         HTTP://FLYIN.DAC.BE

    07-07-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCHE 1/250.000 NAVIGATIEKAART
    Van verschillende PILOTEN krijg ik mondelinge opmerkingen over onjuistheden op de laatste uitgave van de kaart 1/250.000 van de BELGISCHE NAVIGATIEKAART.

     Gaarne bekwam ik per E-MAIL een duidelijke omschrijving om deze door tegeven aan de Belgische CAA en BELGOCONTROL  om deze te plaatsen in de LUCHTVAARTINFORMATIE om de VEILIGHEID der VLUCHTEN niet in gevaar te brengen door onjuiste informatie voor de VFR vliegende PPL.

    SAFETY is VITAL and a TASK for any PILOT.

    05-07-2008 om 16:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFERENCES in het EU midden
    Wat stel ik vast??

     Publieke vergaderingen worden vooral gevolgt door bezoekende personen van uit DUITSLAND en NEDERLAND , BELGISCHE bezoekers zie ik zelden!!!

     Bij vergaderingen over DE LUCHTVAART zie ik vooral oudere personen en weinig jongeren.

    Bij vergaderingen over HET MILIEU zie ik vooral JONGEREN en personen uit het ONDERWIJS

     Buiten de officiele vergaderingen is het ENGELS de gebruikstaal

    Veel van de werkdocumenten initieel bestaan enkel in het ENGELS met het resultaat dat de adviezen vooral uit de Engelstalige lidstaten komen.

    Veel BELGEN weerhouden zich van input te geven wegens hun onvoldoende kennis van de Engelse taal

     De PERS is zeer weinig aanwezig op deze soms zeer intresante CONFERENTIES en komen maar tegen het einde de PERSMEDEDELINGEN ophalen welk niet steeds de juiste weergave van de conferencie weergeven.

     Dit zijn enkele van mijn reacties ter informatie van de SENIOREN welk mij vragen, opmerkingen of voorstellen bezorgen over het gebeuren in de EU_ARENA

    05-07-2008 om 16:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEWIJZEN
    Men vraagt mij naar bewijzen van de resultaaten van mijn aktiviteiten in de LUCHTVAART als LOBBYIST ??

    Het probleem voor een LOBBYIST dat hij niet via de officiele administratieve wegen werkt maar door zeer veel persoonlijke gespreken met de POLITIEKE middens ,de MEP de EXPERTS, de CONSULTANTEN om zijn doel te bereiken zonder daarover veel ophef te maken in de pers of de publieke opinie

    Daarom hebben wij geen lijst in onze CV van de behaalde resultaten welk wij hebben bereikt .

    See  in mijn BLOG in de zoek kader     type in  LOBBYIST  

    05-07-2008 om 15:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!