Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    29-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UUR GEBRUIK
    Wat betrefd het e-mailen met het buitenland gebruiken wij steeds UTC als uurregeling in de luchtvaart.


    Ook wel nog soms genoemd GMT  of zelfs "Z" ( ZOULOE) time

    Administratief zijn er verschillen tussen UTC, GMT en Z time maar operationeel geeft dat geen probleem

     hoor

    Zal trachten de verschillen later eens op mijn blog te plaatsen


    http://blog.seniorennet.be/sylvain70

    29-03-2010 om 07:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOCAL TIME


        UTC  +   2   UFN

    28-03-2010 om 05:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANT DOCUMENTATION
    During the DIAGONAL reading of the avaible ANT DOCUMENTATION do I URGENTLY and

     STRONGLY ADVISE the ORGANISATIONS of the NON CAT AIRSPCE USERS operating in

     the 27 EU +3 EFTA memberstates to read very closely the intentions and folow up from;

     -SERA

    -AFIS

    -SSR mode "S"

    And suply a coordinated input and comments ASAP

    For the SERA to be present at the WORKSHOP at HQ EUROCONTROL on 5 JUNE 2010 in the

     EUROPA meeting room

    27-03-2010 om 11:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK van SENIOREN
    Morgen om 0900 B  ( UTC +2) ben ik beschikbaar op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN tot 1200

     uur B  ttz 1000 uur UTC +2

     Even uw aankomstuur melden zodat ik de beschikbaarheid kan bevestigen

    27-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEEK 13 & 14

    -M 29       ZOO

    -D 30        ZOO

    -W 31      EUROCONTROL   FLAG                            STAD

    -D 01/04  ZOO

    -V 02      TRAVEL              DHF

    -Z 03                                  DHF

    -Z 04                                  DHF

    -M 05                                     TRAVEL

    -D 06      ZOO

    -W 07       EU-ARENA        FLAG

    -D 08       ZOO

    -V 09     MARKT  +  ZOO

     -Z 10    FLAG      EBAW/BELAIR        BISTRO

    -Z 11   FLAG                      BELAIR          T

    26-03-2010 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Is VLIEGEN GEVAARLIJK
    Kreeg hier al enkele E-mailtjes met reactie op mijn vorige toelichtin!!

    VLIEGEN is NIET GEVAARLIJK !!

    Er is natuurlijk groot verschil tussen het vliegen van MILITAIRE OPDRACHTEN en het

     BURGERLIJK VLIEGEN als PILOOT

    BURGERLIJK VLIEGEN is de PRIORITEIT DE VEILIGHEID van de VLUCHT

    MILITAIR VLIEGEN is de PRIORITEIT de OPDRACHT

     Bij de opleiding van MILITAIRE PILOTEN is de limiet tot het benaderen 

    van de VEILIGHEID slecht 1%

    Bij de opleiding van BURGERLIJKE PILOTEN waar ik tevens bij betrokken was via SOTRAMAT

     FLYING SCHOOL is delimiet tot het benaderen voor de VEILGHEID +30%

    Dat is de reden dat er in de MILITAIRE ONGEVALLEN gebeuren

    Voor meer toelichtingen steeds welkom  


    24-03-2010 om 08:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HERRINERINGEN
     Dinsdag avond op  FRANCE 2  een zeer intresante film van MICHEL BRUCKER 

    van de viering van 75  ( opgenomen tijdens 2009)

     ;

    EN VOL AVEC L'ARMEE DE L'AIR

     Zeer mooie beelden , welk bij mij ook bepaalde heriinering naar voor btachten van  

    mijn periode bij   DE BELGISCHE LUCHTMACHT en LANDMACHT

     Tevens in functie van enkele gespreken dezer dagen met enkele EX-PILOTEN  

    van de LUCHT , LAND en ZEEMACHT 

        gaan miijn gedachten naar de vele goede wapenmakkers die we

     maakten..........MAAR  ook aan degene die we tijdens onze 

    LUCHTVAART AKTIVITEITEN  ons verlieten !!!

     

    24-03-2010 om 07:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACT met SDW
    Verneem dat er SENIOREN zijn welk problemen hebben mij te bereiken??

     Hiervoor bezorg ik u nogmaals mijn E-mail


     Gelieve nota te nemen dat ik meestal tracht elke morgend mijn e-mails te bekijken en normaal steeds een eerste reactie te geven
    Indien u binnen de 24 uur geen reactie hebt bekomen betekend dat ik uw e-mail niet heb bekomen 

     Behalve tijdens periode van AFWEZIGHEID welk ik steeds op mijn BLOG mededeel

    24-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAS

      The planned meeting from DG-MOVE ( ex DG-TREN)  on 21 th APRIL 2010 has now been

     rescheduled toward  the 01 JULY 2010

    More information to be made avaible via:


     www.dg.move.eu

     www.dg.tren.eu  

    under TRANSPORT : EVENTS

    24-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SECURITY
     Wegens de huidige bedrijging van TERORISTE AANSLAGEN  wint het belang van de "

     SECURITY"   in DE LUCHTVAART en ook in vele andere omgevingen ontwikkeld deze NIEUWE

     tak in de industrie  zich heel sterk in EUROPA!!

    24-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VISITS to SDW
    During EASTER will i be absent from:

     FRIDAY 02/04/2010   till MONDAY  05/04/2010


      SORRY

     For urgent assistance contact the NATIONAL AOPA via      

    www.iaopa.org

    22-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OUDGEDIENDEN SCHOOL LICHT VLIEGWEZEN
    Op ZATERDAG 24/04/2010 om  1230

     is er te ANTWERPEN een bijeenkomst DER OUDGEDIENDE van HET LICHT VLIEGWEZEN 

    Contact     :lily_vandenbosch@hotmail.com

      ASAP 

    21-03-2010 om 18:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Een vraag die men mij gisteren tijdens een intervieuw stelde, betrefd de redenen waarom BELGIE

    vroeger aan de BAKKERMAT der LUCHTVAART stond en nu geheel naar de achtergrond is

    verdrongen??

    DE grote reden is dat men zich in BELGIE heeft toegespitst op het ADMINISTRATIEVE en

    COMMERCIELE nut van DE LUCHTVAART,  men heeft het iniatief van de geintresserde in de

    luchtvaart geheel naar de achtergrond verdrongen door enkel maar  daar aandacht te besteden !!

    De JEUGD en de POPULAIRE LUCHTVAART ENTHOUSIASTEN hun belangen en intresse is

    geheel beperkt geworden als zijnde geheel onbelangrijk en niet nuttig

    ZWEEFVLIEGCLUBS en VLIEGCLUBS in het MOTERVLIEGEN worden sterk beperkt door

    alle onnodige ADMINISTRATIEVE REGELS geheel niet aangepast aan deze vorm van

    LUCHTVAART.

    Tevens worden er veel onnodige financiele verplichtingen ingevoerd op dze tak der

    LUCHTVAART

    Zoalik reeds vroeger melde aan de toenmalige EERSTE MINISTER WILFRIED MARTENS
     
    wordt BELGIE en vooral VLAANDZEREN het BOKRIJK der LUCHTVAART

    21-03-2010 om 08:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING PLANNING SDW
    ZATERDAG 20 MAART 1020:

     0500 tot 0900 A bureel FLAG
     0900 tot 1000 A  Cafetaria BELAIR op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN
     enkel beschikbaar voor degene welk een afspraak hebben gemaakt en ik bevestigd heb. SORRY

    ZONDAG 21 MAART 2010
     0800 tot 0900 bureel FLAG
     0900 tot 1230 Cafetaria BELAIR te EBAW

    20-03-2010 om 06:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING 28 MARSCH 2010
    Be AWARE thad from SUNDAY 28 MARCH 2010 whe are using   

     UTC ( GMT)  +2 = LOCAL TIME in EUROPE

    20-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOO BEZOEK
    Ik ben steeds beschikbaar om een GROEPS BEZOEK van leden van SENIORENNET-CLUB te

     ADVISEREN en ook GRATIS te begeleiden voor DE ANTWERPSE ZOO  

     Een aangeraden PLANNING is;

     AANKOMST om 1000 uur 

     EERSTE WANDELING tot 1200 uur

     1200 uur GEMEENSCHAPELIJKE MAALTIJD in DE SELF SERVICE" FLAMINGO" en mits voorafgaande afspraak in een grote afzonderlijke ruimte met bediening

    1300 uur  TWEEDE WANDELING

    1600 uur  KOFFIE UURTJE

    Ik ben beschikbaar maar EEN PERSOON in de groep moet de nodige coordinatie doen voor de ganse groep

    19-03-2010 om 14:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY 20100319
     
       ETA at EBAW   1530 UTC

       Pleas CONFIRM ASAP ???

    19-03-2010 om 05:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW today
    Spent a intresting day in BRUSSELS today with a visit to;

     HQ EUROCONTROL

     DG-MOVE

    EU-COUNCIL

    COREPER

     EP

     EMIF

    FLAG

    Wil try to suply more information at a later date !!!

    17-03-2010 om 16:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WW 1
    In 2014 is het   100 JAAR geleden dat WW1 begon en ben geintreseerd in personen die over verhalen,

     informatie of prenten beschikken van deze periode??

    16-03-2010 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY (VEILIGHEID) in DE LUCHTVAART
    Voor elke aanpassing van INFRASTRUKTUUR  op de grond van de LUCHTVAART  of

    UITRUSTING aan boord van DE VLIEGTUIGEN betrokken in de CAT moet er een SAFETY

     ANNELYSE gedaan worden.

    Tevens voor nieuwe PROCEDURES door DE VERKEERSLEIDERS ( ATCO) of door DE


     PILOTEN wordt er zo een onderzoek gedaan

    15-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!