Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE LUCHTHAVEN

     Van op ZONDAG 25 APRIL 2010 heeft BELAIR CAFETARIA en RESTAURANT nu

     beschikbaarheid van een TERRAS op het 1e verdiep met uitzich achter beveiligings glas uitzicht op de

     bewegingsvloer van de LUCHTHAVEN

     WWW.BELAIRANTWERPEN.BE

    25-04-2010 om 18:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THIS WEEK on my PLANNING

     -FLIGHT PLAN for  VFR AOTSIDE CONTROLLES AIRSPACE

    - MODE 'S'

    - ELT

    - Effect of VOLCANIC ASH on VFR GAT LOW-ALTITUDE ( below 4500 ft MSL
     or 3000 ft AGL

    -AFIS aplication

    -ATZ

    -VOLMET

    -Tender for EBSH ??

    -NOISE CERTIFICATION

    -APP CHARGES 

    -8,33 KHZ

    -Circulation AOPA-PILOT ( USA)  MAY 2010

    -Circulation PILOTS & PLANES  APRIL 2010

    -IAOPA  WA

    -Contact with BMW ??  for FURSTI

      





     

    25-04-2010 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP VOLCANIC ASH
     Evaluate information via



      WWW.METEO.FR       go to VAAC

    24-04-2010 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EFECT of VOLCANIC ASH
    Presently I receive aditional information about the efect of the UNNEEDED AIRSPACE

    CLOSURE in the EU??

    In the MEDICAL WORLD there are cancelations of URGENT MEDICAL

    INTERVENTIONS due to the non avaiblity of top MEDICAL EXPERTS or

    EQUIPEMENTS not to be avaible since they arive by AIRPLANE from faraway locations

    Also some TRANSPLANT ORGANS where not avaible in time

    It will be very intresting also to receive information on the factory's who had to close down

    since some items dit not arrive by the JUST ON TIME procedure


    Pleas transmit ma any DIFICULTY this FLYING RESTRICTIONS has been noticed??


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-04-2010 om 05:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION SDW OPERATIONS
    CAUTION;

      From  20100501   I will be adapting my procedure and transmit  NO MORE INFORMATION out of

     my BLOG  to E-MAIL REQUESTS

    I will be spending mutch less time on the PC

     SORRY ???

    23-04-2010 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAV2000
    I regret to NOTIFY thad   WWW.NAV2000.COM  is CLOSING his activity

    I regret to see thad XAVIER WERQUIN  after 10 Year of very profesionel suplying

     AERONAUTICAL  INFORMATION has not been abel to obtain FINANCIAL and  support for his

     bennevol iniatif !!!


      THANKS;     XAVIER

    23-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BHV
     Heden heeft DE EERSTE MINISTER zijn ONTSLAG aangeboden aan DE KONING en deze houdt

     zijn beslissing in BERAAD ??

      Het spijt mij dat ik niet kan andwoorden aan een aantal E-MAILTJES  hierover!!


      IK weet enkel dat dit op het EUvlak een dramatische toestand is voor het 6 maanden opkomende

     VOORZITTERSCHAP van de EU

     ARM BELGIE of wat er nog van bestaat!!

    Maar DE BELGISCHE POLITIEK is voor mij ONDOORGRONDBAAR en kan het niet volgen;

    Mijn  beperkte ervaring is DE LUCHTVAART namelijk GENERAL AVIATION & AERIAL

     WORK OPERATIONS op het EU vlak sedert 1980

    22-04-2010 om 14:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEWIJS van ONKUNDE
    SCHIJNBAAR is DE STAATSECRETARIS voor MOBILITEIT overtuigd sat de vluchten met

     BUSINESS JETS van FLYING PARTNERS op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN meestal

      gebeuren op ZICHT  ttz in VFR !!

    22-04-2010 om 08:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE op VOLT ??
    Ga heden niet reageren op de TV uitzending van VOLT waar er door DE STAATSECRETARIS heel

     wat ONJUISTHEDEN werden verkondigt over DE LUCHTVAART !!!!!

    22-04-2010 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLCANIC ASH
    Presently I ame notified thad on FRIDAY 21 APRIL 2010 at 1400 UTC there is a INTERNET

     CONFERENCE via  WWW.ATCGLOBAL.COM

    on the probleme of VOLCANIC ASH and AVIATION ??

    21-04-2010 om 17:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVERBOD


       Ga heden niet meer reageren op de vele vragen via E-mail over de toestand in het EUROPESE

     LUCHTRUIM want het is heden een chaotische situatie van INFORMATION en

     DESINFORMATION tussen de NATIONALE ADMINISTRATIES,  EUROCONTROL en de EU-

    INSTITUTIONS !!

    Heden verneem ik in de kranten berichten over incidenten met F16 van een NATO land maar bij de

     NATO in EVERE/BRUSSEL werden die ontkent .

    Tevens verwees men in een bepaald bericht over een ongeval met twee doden in de UK wegens

     VULCANIC ASH, zulke verklaring is volgens mij nogal voorbarig


     OOK de MEDIA tracht zijn verkoopcijfers en kijkcijfers op te drijven door sensationele titels te

     gebruiken over zeer gewone toestanden

    Ook DE POLITIEKE MANDATARISSEN trachten stemmers te behalen via dit onderwerp nu 

    21-04-2010 om 08:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    Today dit I receive somme rumor thad SESAR is going to propse in 

    WP11 a subject VOLCANIC ASH

    To be confirmed ???

    20-04-2010 om 19:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERVOLG over DE VULKAAN UITBARSTING !!
    Heden steelen wij vast dat er nu twee belangrijke elementen een rol gaan spelen in de VULKAAN UITBARSTING namelijk;

     DE MEDIA
     die weer een onderwerp heeft om allerlei veronderstellingen en programma daar aan te weiden met  GOEDE KIJKCIJFERS !!

     FINANCIELOE COMPENSATIE
      Tevens is er nu val alle betrokene intresse om FINANCIELE COMPENSATIE trachten te bekomen van de schijnbaar onuitputbare EU EUROPOT ??

    Ook de verschillende EU-LIDSTATEN en allerlei organisaties trachten nu een  EU-budget te bekomen voor bijkomende STUDIES en UITRUSTINGEN te ontwikkelen 

    20-04-2010 om 19:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-ARENA
    Tijdens mijn bezoek bij de EU_INSTELLINGEN vandaag in BRUSSEL doet het onderwerp

     VOLCANIC  ASH heel wat stof opdwarelen in de wandelgangen over de door de lidstaten drastisch

     genomen beperkingen op het gebruik van hun LUCHTRUIM  zonder dat er hier schijnbaar concrete

     meetingen werden uitgevoerd over de werkelijke aanwezigheid van VOLCANIC  ASH maar enkel

     gebaseerd op theoretische computer voorspellingen welk tot op heden nooit werden nagezien op hun

     overereenkomst met de werkelijke aanwezigheid van STOF  in de ATMOSFEER ??


    VEEL STOF in DE POLITIEKE en FINANCIELE KRINGEN tijdens de volgende maanden te voorzien ??

    20-04-2010 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IN HET LUCHTRUIM : NU
    Er zijn heden  OAT   ( Militaire ) VLUCHTEN   en GAT>VFR  vluchten van GENERAL
     
    AVIAITION & AERIAL WORK   mogelijk

    De vluchten van GAT - CAT-IFR blijven verboden door NOTAMS  van de NATIONALE

    AUTHORITEITEN


    TEST VLUCHTEN in NEDERLAND (KLM) , DUITSLAND ( LUFTHANSA) en
     
    ZWITSERLAND 
      
     melden geen visuele problemen in vlucht en ook niet na de landing bij nazicht van hun

    vliegtuigen

    WAIT & SEE???

    18-04-2010 om 08:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLCANIC ASH

      Whe are awaiting the WRITTEN STATEMENT of the KLM who made yestoday a FLIGHT TEST

     to evaluate the situation in the  DUTCH AIRSPACE

    The visual obtained information where very good!!


    Whe are now waiting a WRITTEN STATEMENT after the in septh TECHNICAL INSPECTION of

     the AIRPLANE

    18-04-2010 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE CLOSURE
    UFN the BELGIAN AIRSPACE is CLOSED for ALL GAT OPERATIONS.!!

    Acording my experience and also a number of PILOT-INSTRUCTERS there is no valid reason to

    prohibit VFR operations !!

    There is URGENT need to have a common EU guidance infoermation to be developed to avoid

    such a procedure on the utulisation of the EU-AIRSPACE instead of the NATIONAL unjustified
     
    decisions

    SAFETY must be based on FACTS not on gueswork in a office !!

    17-04-2010 om 08:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOESTAND LUCHTVAART in BELGIE
    Zover we begrepen hebben blijft in BELGIE alle LUCHTVAART AKTIVITEITEN verboden van

    uit een POLITIEKE BESLISSING ??

     Dit is GEEN E.U BESLISSING UFN !!

    17-04-2010 om 07:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE CLOSURE
    Heden worden er heel wat berichten uitgewisseld over de huidige beslissing van een aantal NATIONALE ADMINISTRATIES van hun LUCHTRUIM te sluiten.

    Het probleem van VULCANIC ASH werdt beter bekend sedert een INCIDENT sedert ongeveer 10 jaar geleden en werden er de nodige wetenschapelijke studies uitgevoerd op het ICAO vlak

    Richtlijnen werden toen opgemaakt voor de bemanningen over dit onderwerp , tevens werdt het inbegrepen in de opleiding van de PILOTEN

    Wat ik echter de indruk heb dat een aantal piloten en ook firma's dit natuurverschijnsel niet verder hebben bestudeert, alsook de mogelijke gevolgen voor hun OPERATIONS

     Ben ook geintreseerd te vernemen wat IFALPA en IFATCA als toe te passen heeft naar voorgebracht ??

     Schijnbaar besteed men veel aandacht aan de mogelijke gevolgen op de het vliegtuig in vlucht
    maar de mogelijkheden om deze VULCANIC ASH te vermijden door over te gaan naar VFR operaties.

    Hoop hier nu meer te vernemen.

    Volgens mijn informatie is het advies uitgaande van HQ EUROCONTROL  in BRUSSEL niet gesteund op OPERATIONELE ervaringen met dit fenomeen.

    Ook is er een gebrek aan ECHTE LUCHTVAART EXPERTS aanwezig in de POLITIEKE middens waaruit de beslissingen werden genomen in een CRISIS mentaliteit


    16-04-2010 om 14:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VULCANIC ASH
    Presently due to the VULCANIC ASH  a number of EUROPEAN NATIONAL AERONAUTICAL

     ATHORITY on ADVISE from EUROCONTROL have CLOSED apaerently their AIRSPACE for

     ALL AERONAUTICAL OPERATIONS !!!

     I have not seen the official NOTAM's

    HOWEVER   I have the impression thad this is a ...OVER REACTION...since acording my first

     impression VFR OPERATIONS are still a possiblity ??

    16-04-2010 om 04:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!