Sedert geruime tijd betrokken zijnde bij het doen drukken van een SAFETY BULTIN voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK in het ENGELS kost dit telkens...
.1000 per 500 exemplaren
In een voorstel om dit te doen uitvoeren op EU vlak maar dan initieel maal met meer ecemplaren maar nog steeds met dezelfde aantal bladzijden en in het ENGELS kost het ons nu
Tijdens mijn ervaring met ORGANISATIES heb ik in het verleden de volgende fenomenen vastgesteld;
Een VZW waar men het financieel moelijk heeft werken de vrijwilligers goed samen zonder financiele voordelen.
Eens dat de VZW begint uit het financiele slop te komen en er budgeten beschikbaar zijn om bepaalde taken te vergoeden beginnen de moeilijkheden tussen de leden van het bestuur
IIn bepaalde Organisaties die zeer goed werkten heb ik echte STAATSGREPEN zien gebeuren tussen DE FRANSE en DUITSE intrest belangen in de LUCHTVAART INDUSTRIE
Ook stel ik vast dat het FINANCIEEL EIGENBELANG alsook de titels in het BESTUUR aanleiding geven tot conflikten wegens zoektochten naar PRESTIGE en naar MACHT
Bepaalde verenigingen zijn aktief gelijk een DICTATUUR van enkele bestuursleden welk aan de MACHT blijven maar met een zeer goed werkende ORGANISATIE voor de leden, de DEMOCRATISCHE manier om een Organisatie te leiden is niet steeds de beste oplossing schijnbaar
Regelmatig krijg ik vragen om kunnen in een HELIKOPTER te vliegen en heb op mijn BLOG hier een aantal firma's vermeld.
Heden meld men mij dat er tijdens DE BRADERIJ PUTTE op Zaterdag 12 juni & Zondag 13 juni luchtdopen zijn te PUTTE nabij MECHELEN voor 35 Per persoon per vlucht
Terrein in de EKSTERSTRAAT naast ALDI op 700 meter van DE BRADERIJ via shuttlebus van HELIVENTURE
Herhaalde malen vraagt men om een LUCHTDOOP of RONDVLUCHT op HELICOPTER,
Ik verwijs hier meestal naar een mijner ex- colega piloot van het LT/AVN die ik 100% mijn vertrouwen schenk gezien de degelijke achtergrond der Militaire opleiding.
A number of unknown factors about the VOLCANIC ASH are;
1)- whe are not aware of the ASH concentration in the BA09 and KLM Incident in 1982
2)- The INFLUANCE of VOLCANIC ASH is very differente in functie of the TYPE of TURBINE in function of the temperature in the combustion area inside the turbine
3)- the location of the ASH CLOUD is possible apaerently via the information from SATELITE and combined with STANDARISED GROUND MEAUSUREMENTS??
4)- But the DENSITY of ASH is still a unknown information
5)- ther are a hich amounth of active vulcano at GLOBAL leven a so called expert mentioned 888 of them . but many of them are inactive presently
6) THERE is need to NEUTRAL SCIENTIFIC information outside of the present CRISIS situation dominated by the POLITICAL WORLD