Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REPLY to E-MAILS
    I will try to react ASAP to the E-MAILS ??

    For URGENT assistance contact the NATIONAL AOPA's 
    from IAOPA   see     WWW.IAOPA.ORG

    Or  THE NATIONAL AEROCLUB involved with EAS
     see      WWW.EAS-FAI.ORG

    26-05-2010 om 18:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN TOELICHTEN
    Heden ga ik op het FORUM politiek niet meer regeren gezien gebrek aan tijd ,

    maar  zal wel trachten jullie INPUT te volgen


     DE GROTE VRAAG waar ligt de OPLOSSING en voor wie of welke partij

     moet men dan zijn stem uitbtrngen op 13 JUNI 2010 ??

    Ik stel belang in degene welk BELGIE een vereenvoudigde  BESTUURSVORM GEEFT met

    -MINDER REGERINGEN

    -MINDER MINISTERS

    -MINDER PERSONNEN in KAMER en SENAAT

    -EEN VEREENVOUDIGDE en MINDER ZWARE ADMINISTRATIE

    -Zonder postjes voor POLITIEKE VRIENDJES

    UTOPIE .......!!!!

    26-05-2010 om 14:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERUG AKTIEF
    BEN terug AANWEZIG

     even gedult voor de 335 ,berichten te beandwoorden 

    26-05-2010 om 08:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAAROM....???
    Sedert geruime tijd betrokken zijnde bij het doen drukken van een SAFETY BULTIN voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK  in het ENGELS  kost  dit telkens...
    .1000 € per 500 exemplaren 

    In een voorstel om dit te doen uitvoeren op EU vlak maar dan initieel  maal  met meer ecemplaren maar nog steeds met dezelfde aantal bladzijden en in het ENGELS  kost het ons nu 
     7000€ per 500 exemplaren


     NIET te BEGRIJPEN ????

    18-05-2010 om 19:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STIPTHEID DER VLUCHTEN
    Heden zijn er weer verschillende E-MAILTJES met vragen over mogelijke problemen met gesloten

     LUCHTRUIM of LUCHTHAVENS in de volgende dagen.???

     Hierop kan ik onmogelijk enige logische voorspelling maken gezien dit niet wordt besloten op duidelijke

     afgesproken voorwaarden;.....MAAR afhankelijk van de INDRUK die de POLITIEKE

     MANDATARISSEN in de REGERINGEN hebben  en welk geheel onvoorspelbaar zijn!!

    Met een belangrijke faktor dat ze zo gaarne op de TV verschijnen 

    WAIT and SEE................wees gedultig en voorbereid om mogelijke onaangename ervaringen!!!

    18-05-2010 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW MEETING PLANNING 2010
    Het  volgende LUCHTVAART  EVENEMENT op mijn AGENDA  zijn ;:


     CHIPMEETING
     DONDERDAG 13 MEI
    VLIEGVELD OOSTMALLE/ZOERSEL  ( EBZR)
     WWW

    STAMPE FLY-IN
    ZATERDAG 15 & ZONDAG 16 MEI
    ANTWERP AIRPORT ( EBAW)
    WWW.STAMPE.BE 


    100 JARIG bzstaan van
     VLIEGVELD BRASCHAAT als MILITAIR VLIEGVELD 
     ZATERDAG  19 JUNI  
     EBBT 
      WWW.AEROCLUBBRASSCHAAT.BE


    ZATERDAG 31 JULI
     FLY-IN KEYHEUVEL
     WWW.AEROCLUB-KEIHEUVEL.BE

    TAILWHEELMEETING OVERBOELARE
    ZATERDAG  07 AUGUSTUS
    EBGG
    WWW.TAILWHEELMEET.COM

     OLD TIMER FLY IN   te SCHAFFEN/DIEST
      ZATERDAG 14 AUGUSTUS
      HTTP://FLYIN-DAC.BE

    17-05-2010 om 21:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRPORT CLOSURE ??
    Presently the CLOSURE of AIRSPACE or AIRPORT is a POLITICAL DECISION acording a

     number of EXPERTS in METEOROLOGIE and VULCANIC ACTIVITY completly NOT based on

     any concrete information or observations but on FORCASTS ??

    Also noticed thad  DANIEL HOELTGEN of EASA has prposed some PROCEDURE to be accepted

     by the NATIONAL AUTHORITY of the 27 EU MEMBERSTATES

     This is stil a NON HARMONISED EU AIRSPACE PROCEDURE

     BE AWARE thad EACH COUNTRY in the EU still has his own or more METEOROLOGICAL

     SERVICES actif ??and are not willing to intigrate in a EU METEO SERVICE ??

     

    17-05-2010 om 17:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELBA ( ICAO)
    Presently again a lot of contraditicting messages about the requirement for VFR flying LIGHT

     GENERAL AIRCRAFT of a ELT 406 Mhz

    A very contradicting and limiting NON REQUIRED aplication by the NATIONAL AUTHORITY thad

     is limiting the FREE TRAVEL by LIGHT AIRCRAFT in VFR 


    A SIMPLIFIED EXPLENATION ???

    - In BELGIUM ...NO.... ELT REQUIRED for VFR
     -In NETHERLAND ELT REQUIRED but a EXEMPTION for NATIONAL VFR FLIGHTS
    - In GERMANY only ELT REQUIRED for GERMAN REGISTERED AIRCRAFT in CAT
      But CROSSING LEGALY  a BORDER between this EU MEMBERSTATES is a VFR FLIGHT     PLAN    MANDATORY and ELT  EQUIPAGE MANDATORY...!!!

     STUPID BUT TRUE ......can you UNDERSTAND THIS ????

    17-05-2010 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Vandaag ZATERDAG 15 MEI en morgen ZONDAG 16 MEI ben ik de ganse dag aanwezig op de

    STAMPE FLY-IN  op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN

     GRATIS TOEGANG

    WWW.STAMPE.BE

    15-05-2010 om 07:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION
    Op de vermelde website kan men in het NEDERLADS de verkorte PERSMEDDELING lezen over het SCHIPHOL ONGEVAL

    bij de PUBLICATIES is het 232 blz verslag beschikbaar over het onderzoek

    At this bewsite there is also ENGLISCH documentation avaible about the February 2009 TK1951 accident avaible


    Any reactions or sugestions are welcom

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-05-2010 om 07:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL SCHIPHOL Februarie 2009

    www.onderzoeksraad.nl

    13-05-2010 om 06:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONZE STRAAT
    Onze straat doet mee aan de 5e ANTWERPSE BURENDAG   op DINSDAG 25 MEI 2010 vanaf

     1900 uur tot ........???een EU-INIATIEF

      WWW.BURENDAG.BE

     

    12-05-2010 om 18:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Pleas take note thad from MAY 21 until MAY 25  I will not be abel to reply to ANY message by 

     E-mail? FAX, or PHONE

    For ANY URGENT OPERATIONEL ASSISTANCE CONTACT THE

     NATIONAL AOPA , EBAA or EAS

      WWW.IAOPA-EUR.ORG
      WWW.EBAA.ORG
      WWW.EAS-FAI.ORG


      SORRY

    12-05-2010 om 16:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn ervaring met ORGANISATIES zoals VZW( NPO)
    Tijdens mijn ervaring met ORGANISATIES heb ik in het verleden de volgende fenomenen vastgesteld;

    Een VZW waar men het financieel moelijk heeft werken de vrijwilligers goed samen zonder financiele voordelen.

    Eens dat de VZW begint uit het financiele slop te komen en er budgeten beschikbaar zijn om bepaalde taken te vergoeden beginnen de moeilijkheden tussen de leden van het bestuur


     IIn bepaalde Organisaties die zeer goed werkten heb ik echte STAATSGREPEN zien gebeuren tussen DE FRANSE en DUITSE intrest belangen in de LUCHTVAART INDUSTRIE

     Ook stel ik vast dat het FINANCIEEL EIGENBELANG  alsook de titels in het BESTUUR aanleiding geven tot conflikten wegens  zoektochten naar PRESTIGE en naar MACHT

     Bepaalde verenigingen zijn aktief gelijk een DICTATUUR van enkele bestuursleden welk aan de MACHT blijven maar met een zeer goed werkende ORGANISATIE voor de leden, de DEMOCRATISCHE manier om een Organisatie te leiden is niet steeds de beste oplossing schijnbaar


    WAAR LIGT de BESTE MIDDENWEG ???

    11-05-2010 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIKOPTERVLUCHTEN
    Regelmatig krijg ik vragen om kunnen in een HELIKOPTER te vliegen en heb op mijn BLOG hier een aantal firma's vermeld.

     Heden meld men mij dat er tijdens DE BRADERIJ PUTTE op Zaterdag 12 juni & Zondag 13 juni luchtdopen zijn te PUTTE  nabij MECHELEN  voor     35€    Per persoon per vlucht

    Terrein in de EKSTERSTRAAT naast ALDI op 700 meter van DE BRADERIJ via shuttlebus van   HELIVENTURE


       info  GSM 0475 24 31 86
       E-mail  info@heliventure.be
       www.restaurant-bacchus.be

    11-05-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELOST
    Na een noodbericht ---MAYDAY--- te hebben verzonden aan okze ZOON heeft hij 

     via zijn PC het probleem met mijn PC opgelost

    Dus kan terug NORMAAL TOKKELEN ???

    10-05-2010 om 19:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEEM
    Heb heden via mijn PC thuis geen toegang tot mijn E-mail

    SORRY

    10-05-2010 om 17:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLCANIC ASH
     The NGC is again transmitting on thr TV the NON FATAL ACCIDENT of BA09  of 24 JUNE 1982

     YOU must be aware thad in this flicht of the BOEING 747 was the first time thad detailed information

     became avaible of this fenomene thad in the 80 was unknown to THE FLICHT CREWS

    SINCE aprox 1990 the OPERATION MANUELS  are containing information on the initial symtomes

     and the required procedure to leave the contaminated AIRSPACE

    Also ICAO has developed the VAAC who are now forcasting the possible travel of the VOLCANIC

     ASH

    This COMPUTER FORECAST has not be confirmed by aproved measurements to confirm the

     concentration of the ASH

    10-05-2010 om 15:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES voor HELICOPTER VLUCHT
    Herhaalde malen vraagt men om een LUCHTDOOP of RONDVLUCHT op HELICOPTER,

    Ik verwijs hier meestal naar een mijner ex- colega piloot van het LT/AVN die ik 100% mijn vertrouwen schenk gezien de degelijke achtergrond der Militaire opleiding.

     Mogelijkheden zijn:

     6 PAX   Bell 206 ...........  950 €/uur

     4 PAX   SE313..............  750€/uur

     3 PAX  ROBINSON44.. 550€/uur

     2 PAX  HUGHES300..... 359€/uur

     Contact via  0498/52 04 98
     INFO@ANTWERPENHELI.BE
     



    10-05-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE LUCHVAART TUIGE 1920 - 1940
    Krijg hier een aantal vragen over HISTORISHE LUCHTVAART

    daarom verwijs ik naar:

     WWW.BAHA.BE

     WWW.GOLDENYEARS.UKF.NET

    09-05-2010 om 20:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!