Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    18-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZATERDAG 19/06/2010  ben ik aanwezig van 10;00 uur tot 17;00 uur bij de KACB op het vliegveld te braschaat/polygoon



     ZONDAG 20/06/2010  ben ik op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN in CAFETARIA-BELAIR van 0900 uur tot 12;00 uur

    Afspraken via;   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    18-06-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-TOP
    Today during the EU-TOP MEETING the tekst of the AVIATION ORGANISATIONS has been

     circulated to each of the NATIONAL DELEGATIONS

     Some have reacted with aditional questions why this is so important for the AVIATION SAFETY.

     I supose thy will also contact other organisations and persons on this subject

     THE NO BLAME APLICATION is vital to SAFE LIVES in the FUTURE

    17-06-2010 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 16 JUNE 2010
    PLANNING:

     0700  Visit to HQ EUROCONTROL

     10;00  EU-COUNCIL

     11;00  COREPER

     1300   COR

     1400  EESC

    1600 FLAG

    18.00  Back HOME

    15-06-2010 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PREFLIGHT CHECK
     DE PREFLICHT CHECK voor ELKE VLUCHT is VITAAL en laat u niet afleiden!!

    HAAST en SPOED is ZELDEN GOED


    U bent de PIC  ttz DE BAAS NA GOD, dat is een zware verandwoordelijkheid

     die van VITAAL belang is om te overleven in DE LUCHTVAART als PILOOT




    15-06-2010 om 16:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET VERMIJDEN van ONGEVALLEN in DE LUCHTVAART
    Herhaalde malen stel ik heden vast dat jONGE PILOTEN ( in vliegervaring) geen beslissingen meer durven nemen ??

    1)-  Heden gaan piloten bij een ongekend probleem in vlucht trachten dit optelossen via gegevens in het PC gedeelte

    2)- Zij gaan trachten per R/T van personen op de grond trachten ADVIES en zelfs OPLOSSINGEN te bekomen

    3)- Gelieve nota te nemen dat de INFORMATIE in de PC niet steeds de juiste volledige informatie bevat over het voorkomende probleem

    4)- De persoon op de grond beschikt niet steeds over de nodige kennis van het door u gevlogen toestel of de in gebruik zijnde uitrusting

    ZELF INIATIEF NEMEN IS VITAAL  "  FLY THE AIRPLANE"

    In mijn aktieve loopbaan als OPERATIONEEL heb ik steeds BESLISSINGEN GENOMEN !!

    Een mijner beslissingen heeft vermoedelijk het leven gekost aan twee personen in vlucht maar dat is een element waar men moet mee leeren leven

    15-06-2010 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REAKTIE over DE VERKIEZINGEN
    Ga heden niet reageren op de E-MAILTJES over de BELGISCHE VERKIEZINGEN

    Tot op heden heb ik op de TV geheel geen reacties over de verkiezingsslag bekeken en ga zelf vandaag

     het TV - NIEUWS niet bekijken

     Zal morgenvroeg in DE KRANT de volledige uitslag wel bekijken, want vandaag is het toch maar een

     grote MEDIACHOW  zonder een degelijke  of betrouwbare inhoud !!!

    Stel vanaf morgen wel belang in hoe men nu een degelijke en aktieve BELGISCHE REGERING kan

     vormen welk zowel DE BELGISCHE alsook de EUROPESE UNIE voorzitterschap degelijk kan

     beherern alhoewel ik daar grote twijfels over heb

    DE ZESMAANDELIJKSE VOORZITTERSCHAP heeft niet als doel dat een land op

     NATIONAAL VLAK er beter van wordt maar het ALGEMEEN BELANG voor de 27 EU

     LIDSTATEN te bevorderen in functie van een reeds aantal gevorderde projecten uit de vorige

     voorzitterschappen

    -- KAN BELGIE DAT ....???????

    13-06-2010 om 18:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING vandaag
    Ga trachten om 0800 uur aanwezig te zijn op het STEMLOKAAL om mijn STEM uit te brengen.

    En dan de wagen in naar ;

    ANTWERPSE LUCHTHAVEN en aanwezig te zijn in BELAIR-CAFETARIA tot 1230 B

    13-06-2010 om 06:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGONGEVAL
    Wat betrefd het ZWEEFVLIEGONGEVAL op het vliegveld van WEELDE ( EBWE) waarbij een lid

     van DE KEMPISCHE AEROCLUB uit ARENDONK   de 39 jarige JOHN FABRIE  het leven liet

     kan ik heden niets meer vermelden dan wat in de pers kenbaar wordt gemaakt

     Dodelijke ongevallen zijn zeldzaam in het ZWEEFVLIEGEN maar kunnen ook

     gebeuren zoals in  elke menselijke aktiviteit

     Onlangs vernam ik dat een der EU medewerkers een dodelijke val deed in zijn badkamer !!!

    12-06-2010 om 19:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 12 JUNI 2010
    Vandaag van;

    0500 uur tot 0900 uur BUREEL FLAG

    0900 tot 1100 uur CAFETARIA BELAIR te EBAW

    12-06-2010 om 04:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEST
    TESTING

    10-06-2010 om 21:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESPARINGEN
     Presently was I informed of a ATSP who cancelled his NATIONAL AIS INFORMATION SYSTEM and selected to proceed via the  EUROCONTROL/CFMU  EAD

    Reducing his ANNUAL COST for operations of his NATIONAL SYTEME seems to be ;

    310.000 €:Anualy ????

    10-06-2010 om 21:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY SDW ACTIVITY
    Presently I ame preparing MYSELF to go to BRUSSELS to have BREAKFEST with some EU-

    EXPERTS on AVIATION SUBJECTS

     A schort visit to the EU-COUNCIL and COREPER ??

     Visit to;

    -HQ EUROCONTROL

    -NATO

    -FLAG

    09-06-2010 om 04:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING
    The DEBRIEFING on the EU-SES IR of the SERA WORKSHOP will be made avaible at a later date

     I presume thad the various AIRSPACE USERS will make the information avaible via there WEBSITE

     -IAOPA

    -EBAA

    -EAS

    -BGA

    -PPL/IR

    04-06-2010 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABSENT
    Saterday 05 JUNE and SUNDAY 06 JUNE   Are whe absent


    Zijn wij niet aanwezig

     Terug aktief op MAANDAG 07 JUNI

    04-06-2010 om 19:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORICAL AIRCRAFT
    I sugest STRONGLY to SUPPORT the EU-ORGANISATION who is trying to SUPORT the

     KNOWLEDGE and ACTIVITY of the HISTORICAL AVIATION activity

      WWW.EFHA.EU

    KEEP ME also informed on YOUR COMMENTS or SUGESTIONS to be introduced via my EU-

    CONTACTS developed during my presence in the VARIOUS EU and OTHER ORGANISATION at

     GLOBAL level since my activity fot IAOPA( GLOBAL) since 1980 and my involvement in the

     AVIATION since 1954

    NOTE; 
    THERE ARE NO STUPIDS QUESTIONS ,COMMENTS or SUGESTIONS !!!!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
    I try to react ASAP but this is now a SINGEL PERSON OPERATION !!!

    02-06-2010 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION for REPRESENTATION at EU INSTITUTIONS
    A very imprtant point thad has been broucht to my attention at various levels in 

    the EU INSTITUTIONS is the problem thad a number of the

     PERSONS REPRESENTING the NON CAT AIRSPACE USERS  ORGANISATIONS

     are orientating their input mainly based at their

     NATIONALGENERAL AVIATION & AERIAL WORK 

    OPERATIONS SITUATION and not at a

     COMMON  for the EU  27 memberstates ORIENTATED  SITUATION

    01-06-2010 om 18:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU FOLOW UP
    Yestoday  a intresting mission in a number of the EU-INSTITUTIONS;

    EUROPEAN PARLIAMEN

    EU-COUNCIL

    DG-MOVE

    COREPER

    Circulation of;

    -IAOPA NEWS JUNE 2010
    -AOPA- PILOT/USA JUNE
    -PILOT & PLANES  AOPA-NL
    -AIRSPACE USERS DIAGRAM
    -RAILWAY and the ENVIROMENT POLUTION via the POWER STATIONS

    -Contact  toward some MEP;
    -IDPA
    -EFHA
    -HISTORICAL AIRCRAFT  in FLYING CONDITION
    -NO BLAME procedure
    -NOISE REGULATION at EU level based on ICAO SARPS
    -ACCIDENT & INCIDENT INVESTIGATION( amendemets ) to be voted and introduced to PLENAIRE in JULY or SEPEMBER
    -FOLOW UP on SERA ??


    01-06-2010 om 15:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE PRESENT JAR/FCL
    Conversations with some FLIGHT INSTRUCTERS and EXAMINATORS does it appaer thad in the

     present JAR/FCL TRAINIG PROGRAM there are a lot of  SAFETY ASPECTS of the PILOT-

    TRAINING are lacking

    Also some FTO are too mutch orientated on the FINANCIAL REVENUE instead of PILOT-

    QUALITY in their final target 

    A very for me aceptable procedure are;
    - A STUDENT PILOT in his first 15 FLYING HOURS has flown with 17 diferent FLICHT-INSTRUCERS ..???
    -A STUDENT has FAILED 13 of the 15 EVALUATION FLICHTS but is kept in the TRAINING PROGRAM
    -Interim THEORICAL EXAMINATION 18 from the 20 FAILED to obtain a POSITIVE RESULT
    -FULL STALS are not more part of the TRAINING SYLABUS ??
    -FLICHT-INSTRUCTERS have done thiet FI-SYLABUS on AIRPLANE who are NON INTENTIONAL SPIN aproved
    -EXAMINATOR with a too high failure rate has been replaced on request of the FTO-MANAGEMENT without any clarification ??

    THERE SEEMS to be a large difference in the QUALITY of the CPL/IR/MEL TRAINING

     Reaction from the MANAGEMENT they are trained to be SECOND PILOT in CAT and will not be flying alone 


    30-05-2010 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Moet me verontschuldigen aan de SENIOR die gisteren een afspraak had met mij om 1000 uur in

    de cafetaria BELAIR van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

     Was even  dringend gaan vliegen met een collega op een HELICOPTER
     
    voor een TEST VLUCHT !!

    Gelieve me te contacteren voor een nieuwe afspraak op 12 of 13 JUNI ??

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-05-2010 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Activity SDW

      PRESENTLY I have reacted to ALL E-MAILS received !!

     HEDEN  heb ik al de mij toegezonden E-MAILS beandwoord !!

      A PRESENT j'ai repondu a toutes mes E_MAILS !!

    28-05-2010 om 20:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!