Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    I like to draw ATENTION to the ORGANISATIONS who are involved in representing

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS thad there is a URGENT need to

    have their delegate be aware of the various AIRCRAFT and different activity from the NON CAT
     
    AIRSPACE USERS and not only speaking for the requirements of the activity in

    witch they hemself are involved

    SEE MY DIAGRAM INTRODUCED at EU INSTITUTIONS bassed on the ICAO definitions!!!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-06-2010 om 08:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING EBBT
    Gisteren ZATERDAG van 1000 uur tot 1700 uur was ik aanwezig op DE FLY-IN ter viering van het

     100 jaar bestaan van het  MILITAIR VLIEGVELD van BRASSCHAAT-POLYGOON  ( EBBT)

     Alhoewel geen idiaal VLIEGWEER en een koude WIND was het een zeer aangename ervaring

     PROFICIAT voor DE INRICHTERS en de SPONSERS om ons deze aangename dag te verschaffen

    VELE MOOIE VLIEGTUIGEN en heerlijke ontmoetingen met ANCIENS in DE LUCHTVAART en

     ook de nieuwe jongere enthousiaste generatie die ons hISTORISCH LUCHTVAART PATRIMONIA

     VLIEGWAARDIG houden

    20-06-2010 om 06:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDS, FRANS, DUITS
    Onafgezien de huidige pogingen om van VLAANDEREN een ONAFHANKELIJK LAND

     te maken ben ik een sterke voorstander van een land " BELGIE"

     Mogelijk is dit het gevolg van mijn MILITAIRE achtergrond  sedert 1954  en waar ik als 

    BEROEPS ONDEROFFICIER de EED aflegde van trouw en respect voor

     DE BELGISCHE GRONDWET

     Tevens heb ik via mijn betrokkenheid op INTERNATIONAL vlak met nationaliteiten

     in de NATO since 1957  en mijn aktiviteiten sedert 1980 in

     IAOPA en in de EU INSTELLINGEN  ( vroeger  EEC) 

     leeren omgaan met mensen met een verschillende MOEDERTAAL


    Ik blijf voorstander van een KONINKRIJK van BELGIE bestaande uit een

    VLAAMS en WAALS GEWEST  met als HOOFDSTAD BRUSSEL,

     waar ik echter gee  noodzaak zie in een BRUSSELS GEWEST

     Dit is een korte samenvatting van mijn zienswijze en ga ik niet meer 
    reageren op e-mails over dit onderwerp gezien ik niet over de
     nodige ervaring of kennis beschik om dit verder uit te werken ??


     MEN HEEFT HET NOG NIET ZO SLECHT IN BELGIE !!!!


    18-06-2010 om 18:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOEKOMST van BELGIE
    Herhaalde malen steld men mij vragen over hoe ik de  TOEKOMST zie van VLAANDEREN in het EU landschap??

     Men moet rekening mee houden dat  in het EU verband en ook op INTERNATIONAAL verband men rekening houd en overeenkomsten heeft met BELGIE

    Volgens mij zal dat in de toekomst zo blijven er is BELGIE met zijn DRIE GEWESTEN zijnde VLAANDEREN, WALONIE en BRUSSEL met zijn drie officiele  taalstelsels zijnde NEDERLANDS( VLAAMS) FRANS en DUITS

     Het is wel zo dat gezien de EU context BELGIE op gebied van FEDERALE INSTELLINGEN en STRUCTUREN moet afslanken gezien de overdracht van een aantal bevoegdheden naar het EU vlak.
    tevens een aantal bevoegdheden overgemaakt worden aan de GEWESTELIJKE  INSTELLINGEN

    Het is volgens mij geheel onaanvaardbaar dat BELGIE wordt GEREGEERD door 64 MINISTERS alsook het huidige aantal POLITIEKE MANDATARISSEN ( ken het juiste cijfer niet), tevens een grondige herziening van het GEWEST BRUSSEL en DE STAD BRUSSEL is een noodzaak

    Er is dringende noodzaak het POLITIEKE WERELDJE in BELGIE te vereenvoudigen

    MAAR;

    Ik heb nog steeds de indruk dat wij het in BELGIE heden nog niet zo slecht hebben!!


    MAAR 

    Of het zo zal blijven is voor mij zeer twijfelachtig

    GELIEVE NOTA TE NEMEN
    dat mijn betrokkenheid en aktiviteiten in de EU-INSTELLINGEN niet op het POLITIEK VLAK lagen maar over DE LUCHTVAART en vooral naar GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    Ik hoop dat deze toelichting van nut is voor de zenders van E-MAILTJES over het onderwerp " DE TOEKOMST van BELGIE in de EU en INTERNATIONALE INSTELLINGEN

    18-06-2010 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZATERDAG 19/06/2010  ben ik aanwezig van 10;00 uur tot 17;00 uur bij de KACB op het vliegveld te braschaat/polygoon



     ZONDAG 20/06/2010  ben ik op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN in CAFETARIA-BELAIR van 0900 uur tot 12;00 uur

    Afspraken via;   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    18-06-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-TOP
    Today during the EU-TOP MEETING the tekst of the AVIATION ORGANISATIONS has been

     circulated to each of the NATIONAL DELEGATIONS

     Some have reacted with aditional questions why this is so important for the AVIATION SAFETY.

     I supose thy will also contact other organisations and persons on this subject

     THE NO BLAME APLICATION is vital to SAFE LIVES in the FUTURE

    17-06-2010 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 16 JUNE 2010
    PLANNING:

     0700  Visit to HQ EUROCONTROL

     10;00  EU-COUNCIL

     11;00  COREPER

     1300   COR

     1400  EESC

    1600 FLAG

    18.00  Back HOME

    15-06-2010 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PREFLIGHT CHECK
     DE PREFLICHT CHECK voor ELKE VLUCHT is VITAAL en laat u niet afleiden!!

    HAAST en SPOED is ZELDEN GOED


    U bent de PIC  ttz DE BAAS NA GOD, dat is een zware verandwoordelijkheid

     die van VITAAL belang is om te overleven in DE LUCHTVAART als PILOOT




    15-06-2010 om 16:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET VERMIJDEN van ONGEVALLEN in DE LUCHTVAART
    Herhaalde malen stel ik heden vast dat jONGE PILOTEN ( in vliegervaring) geen beslissingen meer durven nemen ??

    1)-  Heden gaan piloten bij een ongekend probleem in vlucht trachten dit optelossen via gegevens in het PC gedeelte

    2)- Zij gaan trachten per R/T van personen op de grond trachten ADVIES en zelfs OPLOSSINGEN te bekomen

    3)- Gelieve nota te nemen dat de INFORMATIE in de PC niet steeds de juiste volledige informatie bevat over het voorkomende probleem

    4)- De persoon op de grond beschikt niet steeds over de nodige kennis van het door u gevlogen toestel of de in gebruik zijnde uitrusting

    ZELF INIATIEF NEMEN IS VITAAL  "  FLY THE AIRPLANE"

    In mijn aktieve loopbaan als OPERATIONEEL heb ik steeds BESLISSINGEN GENOMEN !!

    Een mijner beslissingen heeft vermoedelijk het leven gekost aan twee personen in vlucht maar dat is een element waar men moet mee leeren leven

    15-06-2010 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REAKTIE over DE VERKIEZINGEN
    Ga heden niet reageren op de E-MAILTJES over de BELGISCHE VERKIEZINGEN

    Tot op heden heb ik op de TV geheel geen reacties over de verkiezingsslag bekeken en ga zelf vandaag

     het TV - NIEUWS niet bekijken

     Zal morgenvroeg in DE KRANT de volledige uitslag wel bekijken, want vandaag is het toch maar een

     grote MEDIACHOW  zonder een degelijke  of betrouwbare inhoud !!!

    Stel vanaf morgen wel belang in hoe men nu een degelijke en aktieve BELGISCHE REGERING kan

     vormen welk zowel DE BELGISCHE alsook de EUROPESE UNIE voorzitterschap degelijk kan

     beherern alhoewel ik daar grote twijfels over heb

    DE ZESMAANDELIJKSE VOORZITTERSCHAP heeft niet als doel dat een land op

     NATIONAAL VLAK er beter van wordt maar het ALGEMEEN BELANG voor de 27 EU

     LIDSTATEN te bevorderen in functie van een reeds aantal gevorderde projecten uit de vorige

     voorzitterschappen

    -- KAN BELGIE DAT ....???????

    13-06-2010 om 18:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING vandaag
    Ga trachten om 0800 uur aanwezig te zijn op het STEMLOKAAL om mijn STEM uit te brengen.

    En dan de wagen in naar ;

    ANTWERPSE LUCHTHAVEN en aanwezig te zijn in BELAIR-CAFETARIA tot 1230 B

    13-06-2010 om 06:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGONGEVAL
    Wat betrefd het ZWEEFVLIEGONGEVAL op het vliegveld van WEELDE ( EBWE) waarbij een lid

     van DE KEMPISCHE AEROCLUB uit ARENDONK   de 39 jarige JOHN FABRIE  het leven liet

     kan ik heden niets meer vermelden dan wat in de pers kenbaar wordt gemaakt

     Dodelijke ongevallen zijn zeldzaam in het ZWEEFVLIEGEN maar kunnen ook

     gebeuren zoals in  elke menselijke aktiviteit

     Onlangs vernam ik dat een der EU medewerkers een dodelijke val deed in zijn badkamer !!!

    12-06-2010 om 19:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 12 JUNI 2010
    Vandaag van;

    0500 uur tot 0900 uur BUREEL FLAG

    0900 tot 1100 uur CAFETARIA BELAIR te EBAW

    12-06-2010 om 04:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEST
    TESTING

    10-06-2010 om 21:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESPARINGEN
     Presently was I informed of a ATSP who cancelled his NATIONAL AIS INFORMATION SYSTEM and selected to proceed via the  EUROCONTROL/CFMU  EAD

    Reducing his ANNUAL COST for operations of his NATIONAL SYTEME seems to be ;

    310.000 €:Anualy ????

    10-06-2010 om 21:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY SDW ACTIVITY
    Presently I ame preparing MYSELF to go to BRUSSELS to have BREAKFEST with some EU-

    EXPERTS on AVIATION SUBJECTS

     A schort visit to the EU-COUNCIL and COREPER ??

     Visit to;

    -HQ EUROCONTROL

    -NATO

    -FLAG

    09-06-2010 om 04:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING
    The DEBRIEFING on the EU-SES IR of the SERA WORKSHOP will be made avaible at a later date

     I presume thad the various AIRSPACE USERS will make the information avaible via there WEBSITE

     -IAOPA

    -EBAA

    -EAS

    -BGA

    -PPL/IR

    04-06-2010 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABSENT
    Saterday 05 JUNE and SUNDAY 06 JUNE   Are whe absent


    Zijn wij niet aanwezig

     Terug aktief op MAANDAG 07 JUNI

    04-06-2010 om 19:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORICAL AIRCRAFT
    I sugest STRONGLY to SUPPORT the EU-ORGANISATION who is trying to SUPORT the

     KNOWLEDGE and ACTIVITY of the HISTORICAL AVIATION activity

      WWW.EFHA.EU

    KEEP ME also informed on YOUR COMMENTS or SUGESTIONS to be introduced via my EU-

    CONTACTS developed during my presence in the VARIOUS EU and OTHER ORGANISATION at

     GLOBAL level since my activity fot IAOPA( GLOBAL) since 1980 and my involvement in the

     AVIATION since 1954

    NOTE; 
    THERE ARE NO STUPIDS QUESTIONS ,COMMENTS or SUGESTIONS !!!!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
    I try to react ASAP but this is now a SINGEL PERSON OPERATION !!!

    02-06-2010 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION for REPRESENTATION at EU INSTITUTIONS
    A very imprtant point thad has been broucht to my attention at various levels in 

    the EU INSTITUTIONS is the problem thad a number of the

     PERSONS REPRESENTING the NON CAT AIRSPACE USERS  ORGANISATIONS

     are orientating their input mainly based at their

     NATIONALGENERAL AVIATION & AERIAL WORK 

    OPERATIONS SITUATION and not at a

     COMMON  for the EU  27 memberstates ORIENTATED  SITUATION

    01-06-2010 om 18:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!