Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    28-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW UPDATE
    PRESENTLY I have reacted to ALL outstanding E-mails, if you have not receiver a reaction it means thad I have lost your message......PLEAS SENT AGAIN ASAP

    HEDEN heb ik al mijn openstaande mailtjes beandwoord, indien u geen antwoord bekwam dan heb ik uw bericht verloren..........STUUR het nogmaals.....ASAP

    28-06-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPESE POLITIEK
    Heden ga ik nogmaals herhalen dat ik niet ga reageren op de verschillende zeer 

    onredelijke E-mailtjes die een bepaald publiek uit de groep politiek mij bereiken

    Tevens is het onwezelijk de begripen die men heeft over de werking van de

     EUROPESE UNIE  (EU)

     en over wat er gebeurt in het EUROPESE PARLIAMENT ( EP) 

    en door de MEP ( MEMBERS EUROPEAN PARLIAMENT)

     WAAR ZOU BELGIE zowel WALONIE, VLAANDEREN ,BRUSSEL 

    en DUITSTALIG BELGIE  staan zonder de EU  ..??

    27-06-2010 om 19:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONRUST te ANTWERP AIRPORT
    Sommige omwoonende van DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN zijn ongerust wegens het gebruik van DE SIRENE skorgends vroeg op de luchthaven.

    De verklaring is de volgende;

     Voor het vertrek van de eerst vluchten omsrteeks 0700 uur diet de dienstdoende luchthaven mrrster een inspectie van de LANDINGSBAAN en TAXIWEGEN

     Bij aanwezigheid van VOGELS zal hij door het schieten met losse vloders deze opjagen.

     heden heeft men een nieuw probleem namelijk DE JOHANES KEVER welk zich in grote hoeveelheden op de BAAN verzamelen, vroeger werden die verdreven en vernietigd met het sproeien maar dat is met de nieuwe milieu wetgeving niet meer toegelatern
     Deze verzamelde zwerm JOHANES  KEVERS is een gevaar voor een opstijgend vliegtuig
    deze kevers storen zich niet aan het geluid van het schieten maar wel aan het geluid van de sirene van de wagens der hulpdiensten

    Men tracht dit gebruik te beperken maar is noodzakelijk voor DE VLIEGVEILIGHEID te verzekeren 

    Gaarne uw reacties;   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    27-06-2010 om 11:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEK
    Zal mogelijk morgen trachten hier een toelichting te geven over mijn persoonlijke ervaringen in het EP

     waar ik regelmatig aanwezig ben sedert 1980 en heden weer als INDIVIDUELE en ONGEBONDEN

     LOBBYIST tracht aktief te blijven tot JUNI 2012  voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

      OPERATIONS  ttz de aktiviteiten van de " NON CAT AIRSPACE USERS " in de 27

     EU-LIDSTATEN

    NOTA:  Ik ga niet reageren in de mailgroep" POLITIEK " if op het FORUM over POLITIEK ???

    27-06-2010 om 04:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT- OPENIG TERRAS BELAIR
    Heden verneem ik dat het TERRAS van BELAIR CAFETA RIA geel OPERA

    operationeel is en men kan genieten van een DRANKJE maar ook 

    van een MAALTIJD op het TERRAS met zicht op de TARMAC

    26-06-2010 om 11:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTION to some E-MAILS toward SDW
    A number of mailers are requesting information on    FLIGHT SIMULATIONS ???

    Aparearently a very intresting channel is;     www.ivao.aero

    What is YOUR experience ??

    REGARDS

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-06-2010 om 08:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKING
    Onlangs heb ik een KLEURFOTO ergens op een website gezien van de CHIPMUNK

     te EBBT welk gebruikt werdt bij het LT/AVN  !!!

    Gaarne bekam ik daar een exemplaar van;   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    DANK BIJ VOORBAAT ??

    25-06-2010 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIETER PADE
    RECEIVE a MESSAGE thad DIETER PADE (  EX AOPA GERMANY and IAOPA )

     has been admitted to HOSPITAL, looking for more

     information  ....ASAP

    25-06-2010 om 05:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW voor het komende WEEK

      Dit WEEK-END ben ik beschikbaar:

      ZATERDAG 26 JUNI van 0600 tot 0900 BUREEL FLAG
                                                0900 tot  1130 Cafetaria BELAIR ANTWERP AIRPORT

     ZONDAG      27 JUNI  van  0900 tot 1130 Cafetaria BELAIR ANTWERP AIRPORT

     WOENSDAG 30 JUNI  van 0700 tot 1200 HQ EUROCONTROL
                                                   1300 tot 1400 Bureel FLAG
                                                   1900 tot 2100 Bureel JEUGD en LUCHTVAART

     DONDERDAG 01 JULI   van 0800 tot 1800 EU meeting UAS by DG-FROM

    Pleas E-mail ASAP for apointement         SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-06-2010 om 18:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    HEDEN MORGEND was  WWW.SENIORENNET.BE  niet beschikbaar ??


     

    24-06-2010 om 06:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEST
    TESTING ???

    24-06-2010 om 06:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFGHANISTAN
    Voordrachten bij de RAeS  te BRUSSEL HQ EUROCONTROL ?


      Gisteren  was ik aabwezig bij een voordracht aangaande AFGHANISTAN

      Twee PILOTEN kwamen ons toelichten over hun oorlogservarin in AFGHANISTAN

      Een BELGISCHE PILOOT v:d DE COMPONENT LUCHT van BELGIE  vliegend op F16

      Een NEDERLANDSE PILOOT van KONNINKLIJKE LUCHTMACHT van NEDERLAND op CHINOOK en APATCHI

      Zeer intresante voordracht over de eLEKTRONISCHE gebruikte middelen, maar ook de aspecten van het dagelijks leven van de bevolking en de problemen om geen slachtoffers te maken bij de burgerbevolking in een OORLOG waar het moeilijk is onderscheid te maken tussen STRIJENDE en NIET STRIJDENDE personen en voertuigen op de grond

     Ook zeer intresant de persoonlijke OFF THE RECORD  gespreken met beide piloten op een kleine receptie

     22 NOVEMBER organiseerd de RAeS in de vergaderzaal van HQ EUROCONTROL te EVERE een voordracht door FRANK DE WINNE om 1800 uur

    Mogelijk voor leden RAeS zoals ik en mijn genodigde welk zich echter tijdig moeten kenbaar maken en moeten inschrijven voor de BEVEILIGINGS regels 

    PARKING beschikbaar

    Laat me tijdig uw belangstelling weten;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    23-06-2010 om 07:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 MEI 2011 TARGET
    ZOALS  reeds vermeld gaat WINGS FOR CHILDREN /JEUGD en LUCHTVAART vzw

     Trachten een DUIZENTTAL MINDER VALIDE KINDEREN op 24 MEI 2011 een ZEER

     AANGENAME DAG te bezorgen op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  met daarin begrepen een

     RONDVLUCHT

     WIE KOMT HIER VOOR in AANMERKING:

     EEN INSTELLING of ORGANISATIE

    MAXIMUM OUDERDOM +/-  33 jarige

    AANVRAAG  ASAP  te doen naar ANDREE SANDERS  bij

      WWW.WINGDFORCHILDREN.EU


    NOTA;

    IKZELF ga mij nog enkel achter de schermen bezig houden maar gezien mijn voornemen om op 75 jarige leeftijd ( 02/10/1935)  ga ik mij in de toekomst moeten onthouden van een aktieve deelname aan DAG 29  op 24 MEI 2011 en DAG 30 in 2013

    SORRY zulke intensieve dagen kan ik niet meer aan wegens te vermoeiend.....???

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    SORRY !!!

    22-06-2010 om 05:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG
    Vandaag ben ik deze avond aanwezig om 1900 uur op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN bij

     JEUGD en LUCHTVAART voor de vergadering van WINGS FOR CHILDREN vzw

    Ter voorbereiding van DE DAG DER GEHANDICAPTEN op 24 MEI 2011

     Een ploeg van VIER gaat zich nu weer verder inzetten voor he bekomen van SPONSERS en GIFTEN

     om te trachten een DUIZENTTAL GEHANDICAPTE KINDEREN een heerlijke dag te bezorgen

     waarin er tevens voor hen een RONDVLUCHT wordt gedaan

    ALLE STEUN of VOORSTELLEN zijn WELKOM ??

    WWW.WINGSFORCHILDREN.EU

    21-06-2010 om 06:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEK
    Wat betrefd de BELGISCHE POLITIEK  is het onvoorstelbaar hoe een der TOP POLITIEKE figuren

     in een partij die ik heden niet gaat noemen wordt misbruikt en  werdt gemanipuleerd om te trachten de

     STEM van DE KIEZER te krijgen!!!

      Ik hoop dat in de toekomst deze manier van doen aan het licht wordt gebracht en de nodige bewijzen

     publiek worden gemaakt alhoewel ik daar aan twijfel

    Men zal de vuile was wel intern houden zoals dit in vorige gelijkaardige het geval was

    ZAL HIEROVER VOORLOPIG GEEN VRAGEN BEANDWOORDEN of TOELICHTING

     GEVEN gezien dit niet van nut zou zijn om BELGIE terug op het GOEDE SPOOR te krijgen

    20-06-2010 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    I like to draw ATENTION to the ORGANISATIONS who are involved in representing

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS thad there is a URGENT need to

    have their delegate be aware of the various AIRCRAFT and different activity from the NON CAT
     
    AIRSPACE USERS and not only speaking for the requirements of the activity in

    witch they hemself are involved

    SEE MY DIAGRAM INTRODUCED at EU INSTITUTIONS bassed on the ICAO definitions!!!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-06-2010 om 08:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING EBBT
    Gisteren ZATERDAG van 1000 uur tot 1700 uur was ik aanwezig op DE FLY-IN ter viering van het

     100 jaar bestaan van het  MILITAIR VLIEGVELD van BRASSCHAAT-POLYGOON  ( EBBT)

     Alhoewel geen idiaal VLIEGWEER en een koude WIND was het een zeer aangename ervaring

     PROFICIAT voor DE INRICHTERS en de SPONSERS om ons deze aangename dag te verschaffen

    VELE MOOIE VLIEGTUIGEN en heerlijke ontmoetingen met ANCIENS in DE LUCHTVAART en

     ook de nieuwe jongere enthousiaste generatie die ons hISTORISCH LUCHTVAART PATRIMONIA

     VLIEGWAARDIG houden

    20-06-2010 om 06:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDS, FRANS, DUITS
    Onafgezien de huidige pogingen om van VLAANDEREN een ONAFHANKELIJK LAND

     te maken ben ik een sterke voorstander van een land " BELGIE"

     Mogelijk is dit het gevolg van mijn MILITAIRE achtergrond  sedert 1954  en waar ik als 

    BEROEPS ONDEROFFICIER de EED aflegde van trouw en respect voor

     DE BELGISCHE GRONDWET

     Tevens heb ik via mijn betrokkenheid op INTERNATIONAL vlak met nationaliteiten

     in de NATO since 1957  en mijn aktiviteiten sedert 1980 in

     IAOPA en in de EU INSTELLINGEN  ( vroeger  EEC) 

     leeren omgaan met mensen met een verschillende MOEDERTAAL


    Ik blijf voorstander van een KONINKRIJK van BELGIE bestaande uit een

    VLAAMS en WAALS GEWEST  met als HOOFDSTAD BRUSSEL,

     waar ik echter gee  noodzaak zie in een BRUSSELS GEWEST

     Dit is een korte samenvatting van mijn zienswijze en ga ik niet meer 
    reageren op e-mails over dit onderwerp gezien ik niet over de
     nodige ervaring of kennis beschik om dit verder uit te werken ??


     MEN HEEFT HET NOG NIET ZO SLECHT IN BELGIE !!!!


    18-06-2010 om 18:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOEKOMST van BELGIE
    Herhaalde malen steld men mij vragen over hoe ik de  TOEKOMST zie van VLAANDEREN in het EU landschap??

     Men moet rekening mee houden dat  in het EU verband en ook op INTERNATIONAAL verband men rekening houd en overeenkomsten heeft met BELGIE

    Volgens mij zal dat in de toekomst zo blijven er is BELGIE met zijn DRIE GEWESTEN zijnde VLAANDEREN, WALONIE en BRUSSEL met zijn drie officiele  taalstelsels zijnde NEDERLANDS( VLAAMS) FRANS en DUITS

     Het is wel zo dat gezien de EU context BELGIE op gebied van FEDERALE INSTELLINGEN en STRUCTUREN moet afslanken gezien de overdracht van een aantal bevoegdheden naar het EU vlak.
    tevens een aantal bevoegdheden overgemaakt worden aan de GEWESTELIJKE  INSTELLINGEN

    Het is volgens mij geheel onaanvaardbaar dat BELGIE wordt GEREGEERD door 64 MINISTERS alsook het huidige aantal POLITIEKE MANDATARISSEN ( ken het juiste cijfer niet), tevens een grondige herziening van het GEWEST BRUSSEL en DE STAD BRUSSEL is een noodzaak

    Er is dringende noodzaak het POLITIEKE WERELDJE in BELGIE te vereenvoudigen

    MAAR;

    Ik heb nog steeds de indruk dat wij het in BELGIE heden nog niet zo slecht hebben!!


    MAAR 

    Of het zo zal blijven is voor mij zeer twijfelachtig

    GELIEVE NOTA TE NEMEN
    dat mijn betrokkenheid en aktiviteiten in de EU-INSTELLINGEN niet op het POLITIEK VLAK lagen maar over DE LUCHTVAART en vooral naar GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    Ik hoop dat deze toelichting van nut is voor de zenders van E-MAILTJES over het onderwerp " DE TOEKOMST van BELGIE in de EU en INTERNATIONALE INSTELLINGEN

    18-06-2010 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZATERDAG 19/06/2010  ben ik aanwezig van 10;00 uur tot 17;00 uur bij de KACB op het vliegveld te braschaat/polygoon



     ZONDAG 20/06/2010  ben ik op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN in CAFETARIA-BELAIR van 0900 uur tot 12;00 uur

    Afspraken via;   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    18-06-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!