Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR INFO
    Heden is de uitgave AIR INFO uitgave 01/07/2008 door  ANDRE DILLIEN  beschikbaar

    Contact TEL/FAX  02/673 36 32

    25-07-2008 om 05:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DECEASED
    I was informed of the death of MR  ERNST HAUFF  01/04/1933 / 11/07/2008 a very active
     
    European friend who was actively
     
    involved via AOPA-BELGIUM and also on behave of IAOPA  to defend the intrest of GENERAL
     
    AVIATION & AERIALWORK

    THIS is a great loss for his FAMILY and for AVIATION

    24-07-2008 om 19:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENVIROMENTAL ASPECT
    Noticed a very intresting article by  MIKE AMBROSE :

    WHERE  do we stand on the NUCLEAR FOOTPRINT ??


    A number of years ago introduced a document from the Chairman of PAL (EBAW) on the information thad the energy made avaible by the electricity was not so clean since it was using NUCLEAR ENERGY who was not making EMISIONS  but thad there was the NUCLEAR enviroment damage.

     See  REGIONAL INTERNATIONAL at page  5 of the edition JULY 2008 of ERAA !!!

    23-07-2008 om 14:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    I ame making a sumary of my feelings about the SESAR ??  UFN


       HTTP://EC.EUROPA.EU

       WWW.SESAR-CONSORTIUM.AERO
     
        WWW.ICAO.INT/INEXSES


    I have kept a close contact with a number of experts during the development of the SESAR documentation and although I have not been to keep reading al the documents in depth I have limited knowledge of the PROJECT.

     Presently they are now working on the WORKPACKETS and I heve the feeling it is a competition between the groups to obtain the most importance and finananciel support for their subject without taking in consideration of what are the priority for creating a vital operational enviroment.

    Their is a need for converting to a simple and realistique system ( KISS)......... BUT ??????

    23-07-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LE PLANEUR
     men brengt mij juist in herinering  van een intresante locatie om te bezoeken:  !!!


    Heerlijk om aan BERGVLIEGEN te doen en te genieten  en nadien s'avonds van de culinaire
     
    geneugten te genieten



     WWW.RESTOLEPLANEUR.COM

    22-07-2008 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN BLOG
    Ben deze begonnen op 28 APRIL 2005 en ben dus wel meer dan 3 jaar aktief nu en een 170.000 visits genoteerd.

     Ik heb eeneigen PC thuis sedert 01 MAART 2003 enbgebruikte sedert jaren geen  type machien meer gezien ik steeds lon beschikken over een secretariaat en mijn vrouwtje welk ook thuis al de administratie deed.

    Nu ben ik aktief via E-MAIL, BLOG, FORUM en de CHAT.

    Op gebiet van taalgebruik zie op mijn blog onder PROFIEL

    Hoop dat ik de gestezlde vragen hier heb beantwoord !!!

    Zoniet stuur uw vragen maar even op:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Gelieve nota te nemen dat SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR   nu terug werkt maar een ganse periode buiten gebruik is geweest zodat heel wat berichtjes verloren zijn gegaan in die periode

    SORRY

    22-07-2008 om 10:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCANNERS
    Heden werdt mij aandacht terug gevestigd op de wens van de LUCHTVAARTSPOTTERS om

    officieel toegelaten te worden tot het gebruik van de VHF LUCHTVAARTSCANNERS om de

    verbindingen van de PILOOT en de ATCO te kunnen beluisteren op de VHF band !!

    Reeds vroeger werdt zulk een voorstel gedaan op het EU vlak maar werdt dit door de

    NATIONALA AUTORITEITEN naar de vergeetput verwezen.


    Elke toelichting, voorstel of komentaar is steeds welkom via:


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-07-2008 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INVLOED als LOBBYIST
    Heden zie ik weer een document in de EU-INSTITUTIONS verschijnen over een onderwerp
     
    waarover ik in  2000 een document had ingedient en aktie gevoerd en dat toen werdt beschouwd als
    geheel niet relevant voor de LUCHTVAART

    21-07-2008 om 12:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN HERINEREN
    Via een bericht van  VLIEGTUIGSPOTTER  genaamd ROBERT -JAN  wordt ik verwezen naar
     
    enkele intresante website over het LUCHTVAART gebeuren:

    - WWW.SBS-1.EU/

    - WWW.LIVE.ATC.NET/

    - WWW.LUCHTZAK.BE/

    - WWW.LUCHTVAARTNIEUWS.NL/

    - WWW.AIRNAVSYSTEM.COM/

    21-07-2008 om 11:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPOTTERS
    In NEDERLAND heeft men een akkoord gemaakt met de VLIEGTUIGSPOTTERS om bij

    SCHIPHOL bereop te doen op hen ter beveiliging van de LUCHTHAVEN en verleent men hen

    FACILITEITEN

    WWW.SCHIPHOL.NL

    ,, ook in ENGLAND is er een gelijkaardige samenwerking......... In BELGIE beschouwd men een

    SPOTTER nofg steeds als de vijand en een spion waar deze VLIEGTUIGSPOTTERS meestal de
     
    meest gemotiveerders zijn vann de LUCTVAART



    Men zal het in BELGIE ook nog wel inzien binnen enkele tientallen jaren ???

    21-07-2008 om 09:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT SAFETY 2e deel
    Heden kwam het aspect FLIGHT SAFETY weer aan bod in de uitzending van                    LARRY . KING LIVE ..........op CNN.

    Het onderwerp betrefd het probleem van de aanwezige brandstof om een vlucht uit te voeren.

    Heden trachten de firma's op allerlei wijzen de kosten van de vluchten te drukken en een der twistpunten tusen de oudere PIC en het MANAGEMENT het meenemen van overdreven veel brandstof voor een vlucht.

     Hiervoor zijn er ICAO voorschriften voor de minimale voorziene brandstof om een vlucht uit te voeren deze bestaat uit:

    Brandstof voor het uitvoerenvan de VLUCHT zelf + brandstof om naar een uitwijkvliegveld te gaan en dan nog minstens 45 minuten in kruisvlucht.

    Heden worden deze heoveelheden berekend via de computer endeze zijn aanmerkelijk lager dan de hoeveelheden die de PIC vroeger berekende op manuele wijze.

    Verschillende van de oudere PIC voelen zich niet confortabel met deze computer berekende wetelijke brandstof voor een vlucht en doen grotere hoeveelheden aan boord brengen.

    Hier komt de betwisting tussen het MANAGEMENT en de PIC uit voort.

    De meeste piloten hebben het gevoel dat deze computer berekende brandstof niet voldoende is om de nodige veiligheid en zekerheid van de vlucht  uit te voeren.

    Men moet wel weten dat voor een vlucht van 3 uur met een BOEING 737 het meenemen van te veel brandstof volgens de computer planning reeds oploopt tot 15.000 $ !!!

    Ik weet dat ik in mijn operationele periode als piloot ook steeds met overdreven brandstof mijn vluchten heb uitgevoerd maar ik mag dan ook zeggen dat ik nooit met de minimale  veiligheid aan brandstof  hen gevlogen

    SAFETY FIRST was mijn DEVIES en is van de meeste van mijn collega's ?????

    20-07-2008 om 21:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSCHOW SANICOLE
    Enkele E-mailtjes vragen mijn beoordeling over de AIRSCHOW van SANICOLE te LEOPOLDSBURG vandaag??

     Ik moet hen teleurstellen sedert enkele jaren ben ik niet meer naar AIRSCHOWS geweest behalve LE BOURGET en FARNBOUROUGH  verleden jaar en dit jaar heb ik deze ook niet bezocht gezien zij heden te vermoeiend zijn .

     Zelf heb ik vroeger als piloot aan verschillende AIRSCHOWS aktief deelgenomen maar heden heb ik geen intresse niet meer om deze bij te woonen..........MOGELIJK eenteken dat ik een dagje ouder wordt !!!!!

    20-07-2008 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT SAFETY
    Bekwam een aantal vragen over de onderhoud van de LIJNVLIEGTUIGEN omdat er schijnbaar

    een bericht zou zijn van A,E.I  dat er tegenwoordig  bij bepaalde Luchtvaartfirma's wordt gevlogen

    met vliegtuigen waar gebreken  niet tijdig hesteld worden ??

    Het is zo dat tijdens elke vlucht noteerd de CREW de gebreken die er worden vastgesteld in vlucht
     
    in de T.R welk na de vlucht een exemplaar naar de onderhoudsdienst gaat en een naar de Nationale

    Luchtvaart Administratie

    Na de vlucht gaan de mechaniekers deze gebreken nazien en zo mogelijk onmiddelijk herstellen en

    wordt dit in de T.R genoteerd, zodat de bemanning kan zien wat er werdt gedaan.

    Het is zo dat wij als piloot over een lijst beschikken welke gebreken er aanleiding geven tot een       

    " NO GO"

    Het is in functie van deze lijst dat de PIC zijn bzslissing neemt om te VLIEGEN.

    T.R TROUBLE REPORT
    PIC PILOT IN COMMAND
    A.E.I   AIRCRAFT ENGINEERS INTERNATIONAL     WWW.AIRENGINEERS.ORG/


     Vergeet niet dat de CREW op de eerste rij zit bij een ongeval en zijn eigen leven niet in gevaar
     
    brengen...........???????

    20-07-2008 om 11:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 20 JULI 2008
    Morgen ben ik niet aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN in het lokaal van de RAAC om 1030 b zoals voordien was vermeld !!!

    19-07-2008 om 16:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 19 JULI 2008
    Heden ben ik vanaf 0800 uur op het BUREEL FLAG

    WWW.FLAG.BE

    En vanaf 1100 tot 1200 in LOKAAL RAAC in de T-TERMINAL

    19-07-2008 om 07:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SJAALTJE ??
    Een vraag die men steld warom in de oude films met vliegtuigen  met een open cockpit  de Piloten steeds met een waperend SJAALTJE vliegen.

    Origineel diende dit SJAALTJE als vod voor het afkuisen van de oliespatten op de vliegbril, en werdt deze originele vod vervangen door een SJAALTJE dat de Piloot kreeg van zijn geliefde !!!

    Zie ook mijn verhaal op:

    FORUM
    SENIORENNETCAFE
    DE TIJD van TOEN -70PLUSSERS
    SDW

    18-07-2008 om 10:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARACHUTISME
    Een vraag die herhaalde malen terug komt of men als piloot leert VALSCHERMSPRINGEN ??

     Als BURGER PILOOT behoort dat niet tot de opleiding

     Als MILITAIR  PILOOT krijgt men een deel van de grondopleiding maar in mijn tijd was dat meer een opleiding om u te overtuigen dat het beter was om te trachten een NOODLANDING uit te voeren en het toestel maar enkel te verlaten indien het onbestuurbaar was geworden.

    Mijn ervaring zal ik toelichten in een artikeltje in /

    FORUM

    SENIORENNET CAFE

    DE TIJD VAN TOEN :70 PLUSSERS

    SDW

    16-07-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    I have for personnel raisons not participated in the EP-TRAN meeting on 14 and 15 JULY and have

    not been abel to follow up the iniated contacts.

    This wil be for after the HOLIDAYS in September !!

    15-07-2008 om 17:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVALLEN te SAMEDAN
    Het hiervoor vermelde ongeval   mij medegedeeld door een journalist  gebeurde schijnbaar reeds in 2007

    Maar uit de officiele informatie zijn er echter wel twee recente dodelijke ongevallen gebeurt te SAMEDAN op 28 JUNI en 04 JULI.
     Meerinformatie na het onderzoek te bekomen

    15-07-2008 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGONGEVAL
    Krijg heden enkele vragen over de veiligheid bij het ZWEEFVLIEGEN in functie van een Dodelijk( 2 personnen)  ongeval in ZWITSERLAND  op  ZATERDAG  05 JULI in de streek van SAMADAN

    Het betreft hier een MIDAIR COLLISION tussen twee zwevers  boven de ZWITSERSE  ALPEN

    Een onderzoek is ingesteld.

    Zulke vluchtengeschieden in VFR ttz op zicht en het zijn de piloten welk visueel hun veiligheid in vlucht verzekeren door naar buiten te kijken en aanvaring vermijden door de voorrangregels tussen luchtvaartuigen toe te passen.

    Zie kursus PPL:

    Heden zijn een aantal zwevers uitgerust met eenelektronisch hulpmiddel om verwitigd te worden van elkaars nabijheid  zijne FLARM.      WWW.FLARM.COM    

     Met moet zulk een ongeval wel plaatsen in de DUIZENDE ZWEVERS welk er op een goede zweefvliegdag in de lucht zijn en zulk een aanvaringen zijn zeer zeldzaam

    WWW.LVZC.BE

    13-07-2008 om 19:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!