Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOTIVATION SDW
    To be redrafted ASAP ??

    14-07-2010 om 12:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PRIORITEIT
    A number of e-mails are requesting witch are my

    priority's in my present LOBBYING activity in the EU ORGANISATIONS on behave of

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    -Priority:

    1- I ame strongly involved in trying to place FRIENDS of GENERAL AVIATION and AERIAL
     WORK OPERATIONS in various institutions developing in the NEW EU and EUROCONTROL INTERNAL REORGANISATION

    2- Circulkation of the IAOPA BULLETIN on the IAOPA 25th WPRLD ASSEMBLY of 8 june in Tel Aviv/Israel

    3- Avoiding the 8,33Khz below FL 195 for VFR NON CAT AIRSPACE USERS

    4-Promoting the  AIRPORT SECURITY WATCH operation for the SMALLER AIRFIELDS at EU-LEVEL via NATIONAL AOPA's

    5-CLARIFICATION of the organisation  and relationschip of IAOPA( GLOBAL), IAOPA(EUR) and NATIONAL AOPA ,also FAI/EAS and EBAA

    6- Development to POLITICAL AWARNESS of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS toward the NEW EU-MEP and toward the reorganisated EU-POLITICAL GROUPS



    7-REGULAR individual contacts toward:
     -EP
     -EU-COUNCIL
     -DG-MOVE
     -COREPER
     -EUROCONTROL
     -other AVATION ORGANISATIONS present in the EU-ARENA

    8-  MAINTAINING Excemption of ENROUTE EUROCONTROL CHARGES for VFR OPERATIONS and for AIRCRAFT below 2000 kgr

    9- EASA MEDICAL proposals for the NON COMMERCIAL AERONAUTICAL LICENCES

    10-  Folow up on  ELT, MODE-S(SSR),AIRSPACE CLASSIFICATION, R/T,

    Avaible for reply on some aditional questions by PILOTS and OWNERS of any AIRCRAFT operating in the EU of ICAO-EUR/NAT regions

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Be aware thad I NOT MORE represening IAOPA since 31/12/2004 and have  NO suporting office except some  assistance from FLAG, EU/DG-MOVE and HQ EUROCONTROL by FRIENDS of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK persons

    This is a INDIVIDUAL NON COMMERCIAL ACTIVITY
    see my MOTIVATION by SDW in this BLOG

    14-07-2010 om 12:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MACHTVERHOUDING in de EU
    Wat betrefd de MACHTVERHOUDINGEN in de EUROPESE UNIE zijn het de 

    DRIE GROTE welk  een belangrijke invloed hebben op

     POLITIEK, FINANCIEEL, TECHNISCH en ADMINISTRATIEF vlak

     DUITSLAND is de zichbare sterkste op POLITIEK en FINANCIIEL vlak,

     DE FRANSE zijn  minder zichbaar maar hebben veel invloed achter 

    DE SCHERMEN op gebied van LUCHTVAART en ookl ander domeinen

     zijn zij de zichbaarste met natuurlijk DE AIRBUS alhoewel dit een

     CONCERTIUM is van  verschillende EU lidstaten maar welk minder zichbaar zijn !!

    DE ENGELSE hebben op gebied van LUCHTVAART veel invloed wegens

     hun voordeel dat ENGELS de dominante taal is in DE LUCHTVAART

    En ook omdat ENGELS de meest gebruikte taal is buiten de officiele vergaderingen

     waar het  ENGELS de meest gebruikte taal is op  verschillende gebieden

     (NIET OFFICIEL)

    ITALIE is wijnig zichbaar zoals SPANJE maar heden krijgt 

    SPANJE een voorkeursbehandeling op  gebied van  PUBLIC RELATION 

    gezien men in DE LUCHTVAART lonkt naar

     de BRAZILIAANSE LUCHTVAARTINDUSTRIE

     na natuurlijk de AMERIKAANSE en CANADESE richting

    Wat gaat dit voor gevolgen hebben op DE TOEKOMST

    Heden is men in de WANDELGANGEN reeds druk bezig met het

     POLITIEKE BEELD klaar te  maken voor na de

     EUROPESE VERKIEZINGEN van 2013

    De KLEINDERE STATEN zijn samenwerkings systemen om 

    MEER INVLOED te hebben in het

     EU gebeuren van de toekomst!!

    Hopelijk blijf ik gezond genoeg om deze zeer intresante  

    EU ontwikkelingen nog verder aktief te volgen??????

    In de EU droomt men van een GROTE ROL te kunnen spelen in

     THE GLOBAL FREEDOM en  INTERNATIONAAL

      POLITIEK, INDUSTRIIEL ,FINANCIEEL , TECHNISCH en  de MILIEU

    ontwikkelingen???

    contact:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    14-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over HET WEDER !!
    Wat berefd vragen over het weer in BELGIE en NEDERLAND tracht ik soms mijn gedacht te geven over wat er komt in functie van een beperkt aantal weerkaarten , TAF en METAR  die ik via de PC kan bekijken, als ik op ANTWERP AIRPORT ben ga ik dat op de METEO dienst doen en beschikbaar door over meer gegevens

    Wat WEERSVOORSPELLINGEN betrefd zijn deze steeds afhankelijk van GISSINGEN welk een METEOROLOOG maakt

    In het VERLEDEN heb ik meegewerkt aan een experiment waar we een BELGISCHE, ENGELSE, FRANSE en DUITSE TOP METEOROLOOG een voorspelling lieten maken voor LUXEMBURG

    Er was een duidelijk verschil in de VIER VOORSPELLINGEN, waarna via overleg we tot een VIJFDE VOORSPELLING kwamen welk met geen der VIER INTIELE klopte.

    METEOVOORSPELLINGEN in DE LUCHTVAART vragen wij vooraf aan voor een wel bepaalde vlucht plaats van VERTREK, REISWEG; VLIEGHOOGTE en BESTEMING alsook de TIJDSTIPPEN....we bekomen dan een FLIGHTFORCAST die maar geldig blijft voor 60 minuten zoniet is er een nieuwe voorspelling verplicht !!!

    12-07-2010 om 07:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDSTALIG PILOTEN
     Herhaalde malen krijg ik de klacht dat ik vooral intresante informatie in het ENGELS vermeld en dat ik

     verwijs naar ENGELSE of AMERIKAANSE tijdschriften of documenten

     In BELGIE is er AOPA-BELGIE die vroeger informatie in NEDERLANDS en FRANS beschikbaar maakte maar heden dit blijkbaar niet meer kan verwezlijken, en schijnbaar zeer pasief is geworden...??

     Er is echter AOPA-NEDERLAND met zijn tijdschrift PILOTS &PLANES dat zeer intresante içnformatie in het NEDERLANDS heeft en welk te koop is op een aantal krantenwinkels
    Men kan ook lid worden van de zeer aktieve AOPA-NEDERLAN waarbij men 10 maal per jaar dit tijdschrift in de bus thuis bekomt


     AOPÄ-NEDERLAND, secretariaat
    Golfpark 147 8241AC LELYSTAD

    Lid worden 0320 26 55 66
    WWW.AOPA.NN

    Er is ook een mogelijkheid op GRATIS LID te worden voor een jaar  FIRST SOLO is ook van toepassing voor BELGISCHE PILOTEN welk hun EERSTE SOLO doen ( neem contact ASAP)  zie formulier op AOPA-NL website.

    12-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRESTIGE
    Heden had ik het bezoek per privaat vliegtuig van een DUITSE PILOOT en PROFESSOR op de

     ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Ik bemerkte de landing en het parkeeren van het toestel op de TARMAC en de man stapte uit in een

     korte broek en polohemd gezien de warmte ( +36°C)

    Hij kwam naar het luchthaven gebouw waarbij ik mij afvroeg wat hij allemaal meebracht

    Een 30 minuten verscheen mijn bezoekende Professor  in STADSKLEDIJ en met DAS,  hij had zich in

     het WC omgekleed voor onze ontmoeting!!!

    10-07-2010 om 11:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    SUNDAY  11 JULY is the FLEMISCH HOLIDAY but I will be present at the ANTWERP

     AIRPORT in the BELAIR  cafetaria from 0900 b till 1230 b for the  

    APOINTEMENTS of the visiting PILOTS

    10-07-2010 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEPARTING EARLY FLIGHTS at ANTWERP AIRPORT
    For PASSENGERS departing at the EARLY VLM FLIGHT in ANTWERP AIRPORT

     ( ETD 0700 b)

    The BELAIR CAFETARIA is not OPEN but there is FREE COFFIE  made AVAIBLE in the

     DEPARTURE HALL

    SORRY for this ???

    10-07-2010 om 11:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBYING
    It is very intresting to notice in the IFALPA  SAFETY BULLETIN of 29 june 2010 to read thad a

    COMMENT INTRODUCED by me in 1970  toward ICAO concerning THE CROSSING of

    ANY RUNWAY on a AIERFIELD needs to be made only after a ATC CLEARANCE if their is a
    operatuional ATC present.

    ALSO in thad case a SCHARP LOOK OUT is REQUIRED

    As MILITARY and CIVILIAN INSTRUCTER in GENERAL AVIATION and AERIAL
     
    WORK  on LIGHT AIRPLANE and HELICOPTER OPERATIONS have I aplied this procedure

    since 1970

    Now also FAA has ADOPTED in their TAXI CLEARANCE PHRASOLOGIE !!

    LOBBYING get RESULTS after some TIME  1970  - 2010

    10-07-2010 om 08:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veel van uw vragen BEANDWOORD HIER!!
    Zie op   WWW.FLYFORFUN.BE

     door PETER SNOECKX

    10-07-2010 om 07:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVGAS
    Due to the many questions about the possible replacement of 100LL AVGAS in 2013 can I refer to;

    WWW.HJELMCO.COM


     Who has the 91/91 UL AVGAS avaible

    and ALSO

    AVGAS 115/145

    Also do some EU-EXPERTS refer to the possiblity of;

    DIESEL ENGINE introduction

    SOLAR POWER  see experiment  SOLAR IMPULSE  by Bertrand PICCARD  his team

    10-07-2010 om 06:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEBROKEN VLEUGELS/AILES BRISEES
    Belangstellende dienen zich te wenden naar;

     WWW.FLYINGPENCIL.BE

    10-07-2010 om 06:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REORGANISATION in EUROPE ICAO REGION
    Presently there are a lot of NICE DREAMS in various EU-ORGANISATIONS.

     At EP there is the project thad the EC would be the single representand for the 27 +1 +2 members via the EU.

     ICAO-EUR/NAT  is also dreaming to play a more important role in the EU structure

    Also ECAC want to strenghten his power in EU-AVIATION

    EASA has of cours plans in the pipeline

    SESAR/JU  want to have a futher after the SESAR fase

    EUROCONTROL has a number of targets to recover in the EU-SES

    The DG-MOVE is also looking for development in the EUROPEAN-AVIATION

    There are also projects for a EU-MEDICAL BUREAU

    Also the LARGER EU DGAC, ANSP( FAB)  and NSA are looking to play a vital role in the EU development for the benefit of their personnel

    Also NATO is looking to have some parts of the CAKE in SECURITY and MILITARY COORDINATION in the EU-SES( ATM-activity)

    There is also the dream of a  ETSB  ( as the USA-NTSB)

    More information to be made avaible !!!

    09-07-2010 om 11:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKERS ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    Een aantal SENIOREN bezoeken soms DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  en bevonden dat het BELAIR TERRAS gesloten was

    BELAIR terras is open in de WEEKDAGEN vanaf 1100 uur en WE en FEESTDAGEN vanaf 1000 uur

     Tevens kan het okasioneel vroeg of zelfs in de dag gesloten zijn in functie van de WEERSOMSTANDIGHEDEN en ook wegens gebrek aan beschikbaar PERSONEEL,

     TOELICHTING: in een onderhoud met het BELAIR MANAGEMENT komt het naar voor dat op bepaalde periodes het is geheel niet rendabel om het personeel beschikbaar te maken voor het TERRAS open te houden

    SORRY maar we moeten trachten het CAFETARIA, RESTAURANT en TERRAS rendabel te houden om de huidige BELAIR UITBATER te houden, gezien volgens mijn bekomen informatie men ZEER TEVREDEN is van de huidige DIENSTVERLENING

    09-07-2010 om 07:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BUSINESS AVIATION
    BUSINESS AVIATION is a part of GENERAL AVIATION 

    The OPERATION of a AIRCRAFT can be in any size been operated in:

    -CAT

    -GA

    -AW


    The AIRTAXI operations is a CAT operation

    A NIPPER up to a AIRBUS can be operated in GENERAL AVIATION operation

    ANY TYPE or SIZE can be AERIAL WORK OPERATION

    Take a look at:

    09-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAJOR PROBLEME for the AVIATION WORLD
    Presently I notice thad there are a number of persons involved in the EASA development who are SELF DECLARED EXPERTS in a number of projects to develop REGULATION based on the aspect SAFETY, but in reality developing a systeme witch is for the FINANCIAL benefit of their own TRADE.

    The information submitted by the AVIATION ORGANISATIONS and statistical information on ACCIDENTS   who proof thad at GLOBAL level their are no confirmation of the need to have the costly en burdsom regulation are neglected!!

    This increases the COST and the acces for the YOUNG and MOTIVATED YOUNGSTERS to variuos AVIATION ACTIVITY

    WHE need urgently in vieuw to MAINTAIN and INCREASE the power of the EUROPEAN UNION AERONAUTICAL INDUSTRY  because whe need urgently motivated persons in the 92 AVIATION JOBS

    SEE the   WWW.ICAO.ORG  statement

    SEE the  WWW.HALLDALE.ORG






    08-07-2010 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Presently I have a large amounth of E-MAILS to witch I have to react So pleas it may take time

    08-07-2010 om 06:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
     The EC has made a UPDATE of the BLACK LIST  of AIRLINES BANNED in the EU

    HTTP://EC.EUROPA.EU/TRANSPORT/AIR-BAN/DOC/LIST_EN.PDF

    http://ec.europa.eu/transport/air-ban/doc/list_en.pdf

    08-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE MAJOR PROBLEM in AVIATION


      




         REMOVED !!!

    07-07-2010 om 05:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN in DE LUCHTVAART
    Een der grote problemen in de LUCHTVAART is de huidige instelling

    -Het eerste doel van vele in  DE LUCHTVAART is de COMMERCIELE intrest.

     Vroeger als er een gesprek was tussen piloten dan was het onderwerp het VLIEGEN zelf, op welke toestellen men vloog en welk yoestellen men nog hoopte te vliegen.
     Een beroepspiloot veranderde van compagnie om op een nieuw TYPE van vliegtuig te kunnen vliegen.
    Nu verandert men van kompanie om meer te verdienen en minder te moeten vliegen

    Op verschillende levels hebben we nu mensen in verschillende diensten welk maar een doel voor ogen hebben bijkomende regels invoeren die hun inkomsten doen toenemen met het argument dat de nieuwe regels voor de vliegveiligheid alhoewel dat bij vele regels die worden ingevoerd  niet van nut zijn voor de veiligheid.

    Vroeger werden de PILOTEN, ATCO en MECHANIEKERS vooral gevonden in gemotiveerde jongeren welk de luchtvaart benaderden via  SPTTING, MODELBOUW,ZWEEFVLIEGEN, VLIEGEN op LICHTE VLIEGTUIGEN  of via hun initieele luchtvaart ervaring opdeten in DE MILITAIRE LUCHTVAART

    Nu is de STUDENT PILOOT degene welk zijn ouders  100.000 € beschikbaar maken om bij een COMMERCIEEL georienteerde FTO een opleiding kunnen volgen zonder dat zij enig belangstelling hebben in het VLIEGEN zelf

    De jongeren welk via hun LUCHTVAART ENTHOUSIASME de LUCHTVAART beroepsmatig wensen te benaderen en niet beschikken over de 100.000 € komen niet meer aanbot, ook de weg via de MILITAIRE LUCHTVAART is aan het opdrogen wegens de beperkingen in de militaire budgeten.

    HEDEN hoor ik BEROEPSPILOTEN zeggen ik MOET WEERAL VLIEGEN waar wij vroeger GELUKKIG waren dat we konden VLIEGEN, hoe meer hoe liever en de inkomsten waren voor ons bijzaak

    GAARNE uw toelichtingen, vragen of opmerkingen via:    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!