Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    02-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOEDKOOP vliegen
    Vele E-MAILTJES vragen hoe men goedkoop en veilig kan vliegen , daar kan ik echter geen opinie over geven hoor, ik heb veel gegevens over de LOW FARE AIRLINES maar vindt daar geen onveilige tostanden wel een zeer sterk afgeslankte administatie maar zeer operationeel opgebouwd met de nieuwe electronische middelen en zeer sterk uuitgekiend om de onnodige kosten te beperken.

    02-03-2006 om 07:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST in de EU
    De laatste geruchten via gesprekken met  EXPERTS is dat de FINAL DRAFT wordt voorgesteld op een vergadering van 15 Maart en        1 april op de EU-WEBSITE beschikbaar  zal zijn en dat daarop nu 18 LUCHTVAART COMPANIES staan en 9 LANDEN welk niet voldoen  aan de EU REQUIREMENTS en reeds  heden niet meer in de EU zijn toegelaten.
     meer hierover later!!!!

    01-03-2006 om 11:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESP
    Op 28 Febr was ik aanwezig op de EUROCONTROL        workshop for strategic safety actionplan and the formal launch of new European Safety programme;

     Een aantal intresante speakers stonden op het program  onder voorzitterschap van: GEORGE PAULSON en RON ELDER chairman RSC en enkele intresante documenten werden beschikbaar gemaakt:
     -SSAP STAKEHOLDERS REPORT n° 6
     -SAFREP
     -ESP  = The European Safety programme for ATM

    Documenten te bekomen via TONY LICU
       antonio.licu@eurocontrol.int.

         www.eurocontrol.int/src
         www.eurocontrol.int/safety
         www.eurocontrol.int/ssap   
          
      

    01-03-2006 om 11:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Is vliegen veilig ???
    Een aantal SENIOREN stellen deze vraag heden , vooral omdat er een aantal ongevallen in de MEDIA kwamen.

    Voor ons is elk ongeval een te veel hoor en we werken doorlopend om te trachten ongevallen te voorkomen;

    De huidige indruk dat er veel VLIEGTUIGONGEVALLEN zijn ,komt voort uit de huidige MEDIA mogelijkheden alsook de toename der vluchten .

     Uit de statistieken  voor de EU neem ik enkele cijfers:
     in 1990 hadden we 52 slacthoffers per millioen  IFR vluchten  en dit ging elk jaar in dalende lijn om sedert 1994 te stabiliseren op 10 slachtoffers per millioen IFR vluchten in de EU met een  zeer goed jaar in 2004 tot  ZERRO slachtoffers en met een slecht jaar in 2005 waar  dit terug klom naar  16,6 .
     Met gevolg dat de EU enkele maatregelen tracht in te voeren:
      1)-REISAGENTSCHAPPEN moeten vermelden met welke AIRLINES zij u vervoeren nu.
      2)- ZWARTE LIJST voorzien op 01 April van VERBODEN COMPANIES in de EU.
      3)- opvoeren van de SAFA inspecties op de EU luchthavens

     om er enkele te vermelden!!!!!

    01-03-2006 om 11:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA gegevens over voorstel in EP
    Zoals belooft bezorg ik u hier de gegevens aangaande de documenten over de EASA , welke bevoegdheden heden van toepassing zijn zoals in  REGULATION 1592/2002 met een  éérste voorstel  tot aanpassing door de CEC volgens document COM(2005)579 en ter beoordeling in het EP-TRAN door jorg LEICHTFRIED (socialist group van AUSTRIA)     WWW.joerg-leichtfried.at

    Ik stel belang in uw opmerkingen of aanpassingen welk u noodzakelijk ziet ASAP!!!!!!!!!!!!!!

    01-03-2006 om 10:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA (vervolg)
    De gevraagde informatie over het voorstel om de bevoegdheden van EASA uit te breiden zal ik later in de dag hier op de BLOG uitwerken zodat u deze documenten zelf kunt uit printen en bestuderen.

    01-03-2006 om 07:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGMANIFESTATIES 2006
    Een mijner ex-colega's PILOOT-INSTRUCTEUR organiseert met succes een aantal reizen met een BUS naar een aantal MEETINGS in EUROPA voor informatie zie:

      WWW.WAGNER.BE.TF

    01-03-2006 om 07:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTAMS + AIP raadplegen
    GRATIS raadplegen van de AIP's der 25 EU lidstaten beschikbaar na het registreren beschikbaar voor elke individuele persoon

     WWW.EUROCONTROL.INT   ga naar CFMU en dan  zoeken  door in te typen  " what is EAD"

     gaarne uw bevindingen  en komentaar op : SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    27-02-2006 om 21:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGMANIFESTATIES 2006
    Vele vragen naar datums van bepaalde grote vliegmanifestaties in 2006, ik zal trachten u daarover een lijstje te vinden.
    STAND BY

    ZIE;  WWW.ASA-BE.COM

    27-02-2006 om 19:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION DAY 31 MAART 2006
    Heden zijn al de gegevens beschikbaar aangaande de AVIATION DAY welk plaats heeft bij HQ EUROCONTROL te BRUSSEL op 31 MAART.
     Zoals reeds vermeld deze dag is van belang voor al de LUCHTRUIMGEBRUIKERS  :DELTA,ULM/DPM,ZWEVER,  BALLON,VLIEGTUIG,HELICOPTER,GYROCOPTER  PARACHUTIST in het EUROPESE LUCHTRUIM der 21 eeuw

     INFORMATIE: en INSCHRIJVING   WWW.EUROCONTROL.INT
                                 GAELLE.EVRARD@EUROCONTROL.INT

    Deelname is GRATIS
    en hier kun je uw wensen en noden naar voor brengen voor uw luchtvaart aktiviteiten in de toekomst!!!!!
    INSCHRIJVING : ASAP verplicht

    Tevens mag u mij steeds om bijkomende toelichting  vragen via deze BLOG of mijn persoonlijk E-MAIL:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Er bestaan geen stomme vragen hoor

    27-02-2006 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTERS
    Enkele personen stelden belang in het gebruik van HELICOPTERS in de streek van DIEST.

     Hier kunnen we u verwijzen naar WWW.PARAMOUNTHELI.BE gesticht door een mijner colega's ROMAIN SCHOTS een zeer bedreven INSTRUCTEUR-PILOOT die mij een aantal vaardigheden van het operationeel helicopter vliegen op AL II van het LT/AVN bijbracht.

    27-02-2006 om 15:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE op toelichting EASA
    Enkele PILOTEN-INSTRUCTEURS melden mij dat zij zich niet met POLITIEK bezig houden.!!!!
     Vergeet echter niet wat deze EU-MEP beslissen zal sterke invloed hebben op uw LUCHTVAART MOGELIJKHEDEN in de TOEKOMENDE JAREN.

     POLITIEK INTRESEERD U NIET MAAR POLITIEK INTRESEERD ZICH WEL IN U EN HEEFT GROTE GEVOLGEN VOOR U!!!!!!!!!!!!!!!!

    26-02-2006 om 05:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA
    Had belooft om het onderwerp EASA welk ter sprake kwam ook even toe te lichten in mijn BLOG:
     1- de bijkomebnde bevoegdheden welk worden voorgesteld voor de EASA zijn nu beschikbaar en liggen ter beoordeling bij de rapporteur om de nodige aanpassingen voor te stellen en toe te lichten in het commitee TRAN.
     De rapporteur  Mr  LEICHFRIED, jorg ..van de PSE AUSTRIA tracht nu zich een beeld te vormen welke punten van het voorstel van de EC moeten worden aangepast  mits zijn persoonlijke contacten en zal die dan aan zijn collega's voorstellen  als amendementen waarna deze ook weer amendementen aan zijn voorstel zullen indienen en dan later er over stemmen in commitee om dit voorstel naar voor te brengen in de PLENAIRE ter beoordeling en ter stemming..
    Dan gaat dit voorstel van de EC  met het voorstel van het TRAN na behandeling  en stemming in de PLENAIRE vergadering naar de COUNCIL voor de final stemming door de 25 NATIONALE vertegenwoordigers van de lidstaten.

     Personen die opmerkingen hebben  of voorstellen mogen me die altijd bezorgen gezien ik op 21/22/23 maart een aantal persoonlijke gespreken met de MEP hun ASSISTENTEN en de POLITIEKE SECRETARISSEN daar over zal hebben ten persoonlijke titel.

     Iedereen kan ook via zijn eigen contacten met MEP aanpassingen doen indienen.

     SUCCES!!!!!!!!!!

    26-02-2006 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBKH
    Dit jaart viert men op KEIHEUVEL zijn 50 jarig bestaan en staat al meer  informatie op de website.
    WWW.AEROCLUB-KEIHEUVEL.BE

                                     INFO@AEROCLUB-KEIHEUVEL.BE

    25-02-2006 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
    Ik krijg heden veel vragen over de zwarte lijst die men in de EU tracht te verspreiden na 1 April.
     Er bestaan al zwarte lijsten bij de NCAA van FRANKRIJK en BELGIE hoor.
     De vraag die men steld is VLIEGEN nog VEILIG ???
    Ik ben betrokken in de luchtvaart sedert 1954 en moet besluiten dat de LUCHTVAART zowel in BURGER als MILITAIR midden VEEL VEILIGER is geworden.
     Vroeger werdt er zoveel niet gevlogen als heden en ook bekwam men niet de INFORMATIE over wat er overal op de wereldbol gebeurde als nu met de vele moderne communicatiemiddelen.
    VLIEGEN is volgens mijn inziens zeer veilig hoor er mag op een vlucht reeds veel verkeerd gaan alvorens dit tot een dodelijk ongeval voor gevolg heeft.
    Als PILOOT zijn we opgeleidt nu via de vele uren simulator die we doen voor vele zaken die in vlucht zouden verkeerd kunnen gaan en die we vroeger niet kenden.
    Het  probleem is om te bepalen wanneer een VLIEGTUIG of een BEMANING gebreken vertoont welk tot een ongeval kunnen leiden.
     Daarom wordt er dikwijls beslist om een VLUCHT niet aan te vangen met natuurlijk gevolgen voor de PASSAGIERS die wilde vertrekken maar dat is voor ons als piloot niet het probleem hoor.
     Vergeet nooit dat de PILOOT  op de EERSTE STOEL in het VLIEGTUIG zit en zeker alle voorzorgen neemt om een ONGEVAL te VOORKOMEN

    25-02-2006 om 06:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORUM ABI
    Stel vast dat er na een week aanwezigheid op het FORUM in het onderwerp  VRAGEN onder de titel  ANDERE VRAGEN met de benaming  LUCHTVAART OPLEIDING voor LEDEN ABI er geen nieuwe onderwerpen werden geplaatst door ABI  leden alhoewel ik een 150 tal bezoeken heb gehad.
     Ik zal deze mogelijkheid op het FORUM open houden staan , maar vermoed dat de toegang te moeilijk is om de INSTUCTEURS - VLIEGERS tot het uitwerken van onderwerpen in te voeren ter bespreking en liever gebruik maken van E-mail naar SDW

    24-02-2006 om 16:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-OPS
    Zoals reeds gemeld is de aangepaste JAA JAR-OPS I nu terug ter discutie in de EU via een voorstel van CEC naar het EP en COUNCIL om een EU-OPS goed te keuren en verplicht homogeen te doen toepassen in de EU ttz in de 25 LIDSTATEN.
     Dit voorstel is nu ter bespreking in  het EP  in het commitee TRAN.

    Caution sommige NEGATIEVE voorstellen werden naar voor gebracht wat betreft GENERAL AVIATION wat betreft FLYING for BUSINESS PURPOSES. en FRACTIONAL OWNERSCHIP om deze op te nemen on de EU-OPS
    Ik heb daartegen een sterk negatief advies gegeven  en verschillende personen in de INSTITUTIONS maar men weet nooit hoe dit terug in de tekst verzeilt????

    24-02-2006 om 15:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFRESHER voor BEVOEGDHEID FI
    Gezien een aantal instructeurs belang stelden in de FI-REFRESHER COURS welk  als een van de drie voorwaarden geldt om hun BEVOEGDHEID  FI te behouden kan ik u mededelen dat BAFA te EBAW op 24 en 25 Maart zulk een REFRESHER inricht, voor informatie contact      marina.lenaerts@bafa.be
     
     WWW.BAFA.BE

    24-02-2006 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SENIORENNET 5JAAR viering
    Enkele SENIOREN stelden ons de vraag of wij op 29 April te OOSTENDE op het SENIORENNET 5 jarig bestaan zullen aanwezig zijn en daarop zeggen ANNABEL en SDW volmondig   " JA"
    Wij zijn al ingeschreven en hotel gereserveerd voor dat W.E aan het ZEETJE.

    24-02-2006 om 11:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICING
    Onafgezien dat het weder in onze streken aan het verbeteren is, blijkt uit de luchtvaartongevallen dat ijsvorming een niet te verwaarlozen probleem is en degelijke DEICING voor de vlucht mag nog niet verwaarloosd worden; bekijk ook de beperkingen van de gebruikte DEICING FLUID aandachtig

    24-02-2006 om 09:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!