Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    06-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKEN aan DE ANTWERPSE ZOO
    Schijnbaar zijn er SENIOREN die denken dat ik voor DE ANTWERPSE ZOO werk.

    Dit is NIET het geval ik ben sedert een aantal jaren een GEABONEERDE in DE ZOO en ben regelmatig in de voormiddag in DE ZOO als ik niet op ZENDING ben voor mijn LUCHTVAART HOBBY in de EU-INSTELLINGEN te BRUSSEL

    Ik heb een aantal groepen van SENIORENNET begeleid maar ben geen gids hoor

    voor informatie over DE ZOO ;


    Ben steeds beried om in de mate van het mogelijke bijstand te verlenen hoor via;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-08-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 7 & 8 AUGUSTUS
    ZATERDAG 07/08/2010  ben ik aanwezig
    0600 tot 0900  bureel FLAG
    0900 tot 1230 Cafetaria BELAIR op ANTWERP AIRPORT

    ZONDAG 08/08/2010
     0900 tot 1100 Cafetaria BELAIR ANTWERP AIRPORT

     Enkel beschikbaar voor de bevestigde afspraken via:     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-08-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASIMULATION CAPACITY of a PILOT
    Presently there is so mutch AERONAUTICAL INFORMATION circulating toward the present PILOT population thad I start to wonder??

    HOW MUTCH READING CAPACITY

    HOW MUTCH ASSIMILATION CAPACITY

    And HOW MUTCH of all this obtained information

    CAN A OPERATIONAL PILOT APPLY ???

    Reaction WELCOME ...........ASAP ??

    04-08-2010 om 14:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW- MY ACTIVITY
    SORRY,


      I have to insist again thad for ADVISE and ASSISTANCE of TRAVELING by GENERAL AVIATION in EUROPE You must contact the NATIONAL AOPA via ;
    WWW.IAOPA.EU

    For ITALY there is intresting information avaible via;

    WWW.AVIOPORTOLANO.IT

    04-08-2010 om 12:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU - SESAR/JU

     Received today again some request concerning SESAR

    I sugest to consult;

    04-08-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIONS on THE WARNING BY SDW
    In the past sinse 01 AUGUST 2010  I have circulated via E-mail and paper version the 

     WARNING by SDW

    Although in the PAPER version I dit not indicate the ORIGINATOR dit I already receive

    a number of E-mails requesting clarification concerning the WARNING  ??

    04-08-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING by SDW
    WARNING

             RECENTLY EASA
     
                  PROPOSED 

               REGULATIONS
     
             FOR AVIATION 

         WHICH ARE GOING
     
          TO DESTROY THE 

            ROOTS OF THE
     
          AERONAUTICAL
     
     INDUSTRY AND THE

         FUTURE OF THE
     
      EUROPEAN UNION

    04-08-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VISITING ANTWERP BY RAIL
    Some E-mails from AVIATION EXPERTS involved in EU-SES, SESAR and EUROCONTROL are

     requesting information about visiting the CITY of ANTWERP via RAIL

    Information about ANTWERP RAILWAYSTATION is avaible via;



    WWW.HETSTATION.BE    about the RAILWAY STATION in ANTWERP

    WWW.B-RAIL.BE               about RAIL SCHDULE

    WWW.DELIJN.BE              About BUS SCHEDULE
                                                 the BUS for ANTWERP AIRPORT is N° 14

    03-08-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEXT GEN
    RECENTLY during a conversation of one ot the  FAA  EXPERTS involved with SESAR he asked me what NEXT GEN in ANTWERP was ??

     I could not inform hem ??

    During teh KEIHEUVEL I noticed a person with NEXT GEN on his T-CHIRT and asked hem the raison of this ??

    He explained thad he belonged to a SME involved in AVIATION PROMOTION 

    See for this at ;  INFO@NEXTGEN.AERO  for their activity as 

                            WWW.NEXTGEN.AERO

    NEXTGEN-AVIATION

    03-08-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE for FI at ABI
    Dear FRIENDS,

     I recommend for YOURSELF and also for YOUR STUDENT PILOTS

     reading the  GASIL issue no 6 of 2010

    This again cobtans very ACCIDENT PREVENTION information 

    by    DAVID.COCKBURN@CAA.CO.UK     the EDITOR and PILOT of the GASIL


    02-08-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE STORY TELLER
    Een zeer intresante INIATIE naar DE LUCHTVAART vind men in de gedaante van

     HANS NORDSIEK met zijn  BOEING STEARMANN   N2S-3

    02-08-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLY-IN te KEIHEUVEL
    Op ZONDAG 01 AUGUSTUS 2010  was ik de ganse dag op DE FLY-IN te BALEN-NEET op KEIHEUVEL

     Een JONGE ploeg van een VIERTAL JONGEREN heeft het INIATIEF genomen om dit terug te organiseren

    Meer info kortelings beschikbaar door      WWW.HANGARFLYING.BE

    02-08-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING 31 JULY 2010
    Heden ben ik enkel beschikbaar  op DE ANTWERPSE

    LUCHTHAVEN voor de afspraken die ik bevestigd heb

    Morgen ben ik vanaf 10;00 uur tot 16;00 uur aanwezig op

    DE FLY-IN te EBKH   ( KEIHEUVEL/BALEN)

    Gelieve u te wenden tot de stand FREE-FLIGHT by LEEN

    , waar ik regalmatig zal aanwezig zijn, gewoon vragen achter
     
    " SYLVAIN"

    31-07-2010 om 07:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGEN is GEVAARLIJK

    Ik heb hier regelmatig berichten van mensen die bang zijn om te VLIEGEN wegens de vele ongevallen!!


    Vergeet niet dat er ZEER VEEL gevlogen wordt en elk ongeval ergens in DE GANSE WERELD komt in DE KRANTEN,.....MOEST men al de DODELIJKE ONGEVALLEN met AUTO's in DE KANT plaatsen dan zat ge elke dag met een zeer dikke krant

    2009 waren er 2700 DODELIJKE SLACHTOFFERS in DE WERELD  bij DE LUCHTVAART hoeveel waren er  met DE WAGEN enkel op DE BELGISCHE WEGEN ?? of in EUROPA ???, we zullen maar zwijgen op WERELDVLAK ??


    30-07-2010 om 08:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SITUATION SDW E-MAILS

    PRESENTLY I have REACTED to ALL my E-mails except the one concerning the POLITICAL on the SPEECH of theKING and the NATIONAL DEFILE ..........................(NOTICE; RECEIVED some COMMENTS in ENGLISCH on this subject ??)


     HEDEN heb ik al mijn E-MAILS beandwoord behalve deze over POLITIEK op het FORUM over DE TOESPRAAK van DE KONING en over DE 21 JULI NATIONALE DEFILE

    28-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINCEMENTS AGAIN
    I advise al ABI-MEMBERS and also any other operational PILOT to request a copy of the

      HINDSIGHT 11  ASAP



     AIRSAFETY is based on KNOWLEDGE not on REGULATIONS 

    28-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALTIMETRY SYSTEM
     This subject concernig the ALTIMETRY  SYSTEM  on 8 &9

     September at HQ EUROCONTROL is orientated on the

     ERRORS  evaluated on AIRCRAFT operating in RVSM above

     FL290

    But this could also of intrest to ANY AIRSPACE OPERATOR

     operating in IFR and also in certain occasions during VFR


    For more info, programme and registration see

    28-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIKILEAKS
    Het is intresant een aantal teksten te 

    vergelijken met de E-MAILS welk ik 

    in het verleden uit AFGANISTAN

      via prive bronnen vernam!!

     Het is onvoorstelbaar dat WIKILEAKS 

    deze informatie nu op het internet beschikbaar

     kan maken


     ELKE OORLOG is vreed en er gebeuren

     telkens een aantal zaken die we als 

    onaanvaardbaar beschouwen

    Maar in een omgeving waar LEVEN en DOOD 

    zeer nabij elkaar liggen is volgens mijn opinie

     ALLES MOGELIJK

    bij OORLOG is het BEEST los in

     DE MAN of VROUW

    26-07-2010 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE op E-MAILTJES
    Heden heb ik op alle E-mailtjes gereageert  BEHALVE op de e-mailtjes 

    die betrekking hebben op mijn tekst geplaatst op het FORUM 

    bij het onderwerp POLITIEK met als onderwerp

     DE TOESPRAAK van DE KONING op 21 JULI 2010 

    of over  DE NATIONALE DEFILE

    De bedoeling is niet van individuele mailtjes hiorover uit te wisselen maar bij 

    dit onderwerp dialoog te  voeren openenlijk op  HET FORUM 

    met alle betrokken aanwezige personen

    SORRY ???


    26-07-2010 om 15:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO voor SENIOREN
    Tijdens de maand AUGUSTUS ben ik tijdens de WEEK-END's druk bezet en zal niet veel

     mogelijkheden om SENIOREN te ontmoeten op de ZATERDAG of ZONDAG voormiddag in de

     cafetaria van BELAIR op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Ben wel aanwezig op enkele evenementen waar u mij mogelijk kunt ontmoeten??

    -1/8   KEIHEUVEL  ( EBKH)

    -14/8  SCHAFFEN/DIEST (EBDT)

    -22/8  ZOERSEL/OOSTMALLE ( EBZR)

    Een e-mailtje voor een afspraak is noodzakelijk....ASAP    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    25-07-2010 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!