Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    06-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV uitzending op CANVAS
    Intresante uitzending over de VLIEGVEILIGHEID, natuurlijk wel wat veel onderwerpen aan bod in dit klein tijdsbestek en een aantal onjuiste conclusies over de waarom van bepaalde uitstel van bepaalde technische ontwikkelingen die mogelijk zijn.
     Men mag niet uit het oog verliezen dat we hier te doen hebben met 189 lidstaten over de ganse AARDBOL.
    En zoals duidelijk wel vermeld de CBA (COST BUSINESS ASSESMENT) is steeds een belangrijk aspect alsook de strijd tussen de grote economische belangen blokken op wereldvlak.
     enkele voorbeelden:
         GPS  versus GALILEO(EGNOS)
         CAPSTONE versus NUP
         SSR mode A/C versus SSR mode S
         TCAS versus ACAS
         ATC versus ASAS
         ENROUTE CHARGES versus FUEL CHARGES
         54 ATC centers versus 6 ATC centers in de EU-SES
         utulisation of ENGLISH or NATIONAL LANGUAGE in ATC
    om er enkele te vernoemen en niet te vergeten de belangen dan nogmaals tussen de 25 EU lidstaten.
    Zou hierover met mijn 25 jaar EU ervaring in het POLITIEKE,ADMINISTRATIEVE en TECHNISCHE EU midden sedert 1980 een boek kunnen schrijven maar die gave heb ik echter niet.

    06-03-2006 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RYAN AIR
    Bekom nog juist een verbaal komentaar van een ex-leerling welk nu als PILOOT ( PIC)actief is bij RYAN AIR.
     Hij bestempeld de TV uitzending over RYAN AIR tot een ANTI CAMPAIGN bij een bepaalde midden.
    Hij melde mij nu - MEER te verdienen dan bij SABENA
                             -  MEER vrije tijd
                             -  BETERE VLIEGTUIGEN
                             -  MEER vlieguren per maand
                             -  MINDER stress

      Hij is zeer tevreden

    05-03-2006 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVEILIGHEID
    Tot op heden is het niet mogelijk degelijke cijfers te vinden aangaande ONGEVALLEN in het  totale LUCHTVAART gebeuren in EUROPA maar hebben we wel cijfers voor  de USA:
    FATALITIES per 100.000 vlieguren

     PART 121..............................0,031
     PART 135..............................0,063
     BUSINESS FLIGHTS............0,486
     AIRTAXI................................0,917
     GENERAL AVIATION .........1,480

    in de USA is GENERAL AVIATION  ook AERIAL WORK inbegrepen.

    05-03-2006 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    During the  WE of 11 and 12 March are we absent from ANTWERP due to a EU mission.

    05-03-2006 om 17:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PENSIOEN
    Een der aspecten van de berekening van het pensioen van de meeste leerling piloten de mogelijkheid welk hun opleiding vroeger hun opleiding  hebben genoten in een vliegschool zoals SOTRAMAT  NV in ANTWERPEN/DEURNE of de BLS te GRIMBERGEN kunnen via toepasing van een KB deze periode doen in aanmerking genomen worden voor hun aantal werkjaren in de LUCHTVAART als tellende voor hun loopbaan mits het opmaken van de nodige documenten ter staving van de aanvang en einde der opleidingsperiode aan de betrokken vliegschool en het slagen van de examens  van CPL of ATPL bij het BLV !!!

     BLS= BURGERLIJKE LUCHTVAARTSCHOOL
     BLV= BESTUUR DER LUCHTVAART

    05-03-2006 om 15:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUCCES-STORY
    De vermelde SUCCES-STORY is de laatste gebeurde maar heb er zo een ganse reeks  (70) welk hier in BELGIE uit de boot(VLIEGTUIG) vielen door de administratieve rompslomp(onkunde) en welke  we  via het BUITENLAND een plaats in de LUCHTVAART WERELD  konden doen opbouwen hoor.

    05-03-2006 om 08:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Regels voor NACHTVLUCHT
    Ik zal deze regels nog eens nazien en vermelden op deze BLOG ASAP!!!

    05-03-2006 om 04:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOODNUMMERS
    Er schijnt verwaring te heersen over het gebruik van de NOODNUMMERS in functie van mijn toelichting over de E-CALL!!!

    112 is en wordt het NOODNUMMER in gans de EU ( 25 lidstaten)

    In BELGIE hebben we nog steeds:
     112 - NOOD
     100 -NOODGEVALLEN/BRAND
     101 - POLITIE
     105  -ziekenvervoer RODE KRUIS
     070-245 245 ANTIGIFCENTRUM
           - VLIEGTUIGONGEVALLEN

    05-03-2006 om 04:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAeS
    Enkele e-mailers stellen belang in de                                                     " THE ROYAL AERONAUTICAL SOCIETY"
    Ik kan u vermelden dat er nu een BRUSSELS BRANCH bestaat en  aktief is te BRUSSEL voor informatie kunt u zich wenden naar;   BILL.ARMIT@SKYNET.BE

    zie tevens WWW.RAeS.org.uk

    04-03-2006 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 2006
    TE EBZR( ZOERSEL/OOSTMALLE) zal op 25/26/27/28 MEI 2006 de CHIPMUNK-FLYERS meeting plaats hebben voor meer informatie zie;  WWW.CHIPMEET.COM

    of contacteer; REGISTRATION@CHIPMEET.COM

                          INFO@CHIPMEET.COM

    Deze meeting is vooral een ontmoeting tussen CHIPMUNK piloten maar is ook een intresant schouwspel om van op de grond de uitgevoerde oefeningen te volgen , een reden om ZOERSEL/OOSTMAL vliegveld eens te bezoeken tijdens die dagen

    04-03-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.METEO KURSUS
    BELGOCONTROL voorziet een KURSUS METEO in te richten ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operators vermoedelijk in de maand November of December 2006.
    Indien u bepaalde onderwerpen op de AGENDA wenst te plaatsen gelieve mij dan zo snel mogelijk  ten behoeve van  ABI ,AOPA-BE  of VLRI hiervan op de hoogte te brengen

    03-03-2006 om 15:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorstel SIMULATOR vliegen
    WWW.BRUGESAIRCOLLEGE.BE

    03-03-2006 om 12:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRIEP
    Uit de zo juist opgevolgde GRIEPMEETING blijkt er nu een langzame toeneming van het aantal GRIEPERIGE mensen te zijn in NEDERLAND zie:
     WWW.GRIEPMETING.NL

    03-03-2006 om 05:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUCCESSTORY
    Bekom zo juist weer informatie over een jonge man welke in 2003 in de BELGISCHE ADMINISTRATIEVE ROMPSLOMP   medisch ongeschikt werdt bevonden om zijn vergunning BEROEPSPILOOT ( zelfs PPL) te behalen  en welk na verder onderzoeken door een  VERTROUWINGS  LUCHTVAART ARTS naar een ander land werdt verwezen en daar na bijkomende onderzoeken over de zogenaamde ongeschiktheid met de ICAO en JAA/JAR-FCL normen wel geschikt werdt bevonden en nu zijn opleiding heeft afgewerkt en nu als tweede piloot op B737 zijn loopbaan in 2006 aanvangt om in EUROPA te vliegen !!!!

    03-03-2006 om 05:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    een der topics die heden ter discutie staat in de Brusselse wandelgangen betreft de invloed van de nieuwe soort LUCHTRUIMGEBRUIKERS van het type ULM(advanced type's) en de VLJ.
     Wat betreft de VLJ zoals reeds vroeger gemeld in deze BLOG gaat het vooral over de plaats en de kosten welk deze VLJ gaan voor gevolg hebben voor de ANSP 
    THIS CONCERNS:                                               
     for the EUROCONTROL ENROUTE CHARGES to be aplied to ALL IFR above 2000kgr .
    In vieuw of this we follow closely the FAA FORECAST who estimated the number of VLJ for 2017 to be 8700 initialy and now at the latest forecast meeting to be reduced to 400/500 for 2017 and with a 100 to be operational in 2007.

    03-03-2006 om 04:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOEDKOOP vliegen
    Vele E-MAILTJES vragen hoe men goedkoop en veilig kan vliegen , daar kan ik echter geen opinie over geven hoor, ik heb veel gegevens over de LOW FARE AIRLINES maar vindt daar geen onveilige tostanden wel een zeer sterk afgeslankte administatie maar zeer operationeel opgebouwd met de nieuwe electronische middelen en zeer sterk uuitgekiend om de onnodige kosten te beperken.

    02-03-2006 om 07:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST in de EU
    De laatste geruchten via gesprekken met  EXPERTS is dat de FINAL DRAFT wordt voorgesteld op een vergadering van 15 Maart en        1 april op de EU-WEBSITE beschikbaar  zal zijn en dat daarop nu 18 LUCHTVAART COMPANIES staan en 9 LANDEN welk niet voldoen  aan de EU REQUIREMENTS en reeds  heden niet meer in de EU zijn toegelaten.
     meer hierover later!!!!

    01-03-2006 om 11:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESP
    Op 28 Febr was ik aanwezig op de EUROCONTROL        workshop for strategic safety actionplan and the formal launch of new European Safety programme;

     Een aantal intresante speakers stonden op het program  onder voorzitterschap van: GEORGE PAULSON en RON ELDER chairman RSC en enkele intresante documenten werden beschikbaar gemaakt:
     -SSAP STAKEHOLDERS REPORT n° 6
     -SAFREP
     -ESP  = The European Safety programme for ATM

    Documenten te bekomen via TONY LICU
       antonio.licu@eurocontrol.int.

         www.eurocontrol.int/src
         www.eurocontrol.int/safety
         www.eurocontrol.int/ssap   
          
      

    01-03-2006 om 11:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Is vliegen veilig ???
    Een aantal SENIOREN stellen deze vraag heden , vooral omdat er een aantal ongevallen in de MEDIA kwamen.

    Voor ons is elk ongeval een te veel hoor en we werken doorlopend om te trachten ongevallen te voorkomen;

    De huidige indruk dat er veel VLIEGTUIGONGEVALLEN zijn ,komt voort uit de huidige MEDIA mogelijkheden alsook de toename der vluchten .

     Uit de statistieken  voor de EU neem ik enkele cijfers:
     in 1990 hadden we 52 slacthoffers per millioen  IFR vluchten  en dit ging elk jaar in dalende lijn om sedert 1994 te stabiliseren op 10 slachtoffers per millioen IFR vluchten in de EU met een  zeer goed jaar in 2004 tot  ZERRO slachtoffers en met een slecht jaar in 2005 waar  dit terug klom naar  16,6 .
     Met gevolg dat de EU enkele maatregelen tracht in te voeren:
      1)-REISAGENTSCHAPPEN moeten vermelden met welke AIRLINES zij u vervoeren nu.
      2)- ZWARTE LIJST voorzien op 01 April van VERBODEN COMPANIES in de EU.
      3)- opvoeren van de SAFA inspecties op de EU luchthavens

     om er enkele te vermelden!!!!!

    01-03-2006 om 11:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA gegevens over voorstel in EP
    Zoals belooft bezorg ik u hier de gegevens aangaande de documenten over de EASA , welke bevoegdheden heden van toepassing zijn zoals in  REGULATION 1592/2002 met een  éérste voorstel  tot aanpassing door de CEC volgens document COM(2005)579 en ter beoordeling in het EP-TRAN door jorg LEICHTFRIED (socialist group van AUSTRIA)     WWW.joerg-leichtfried.at

    Ik stel belang in uw opmerkingen of aanpassingen welk u noodzakelijk ziet ASAP!!!!!!!!!!!!!!

    01-03-2006 om 10:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!