Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    01-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFERENDUM
    Men steld mij de vraag waarom ik in mijn intrest in de LUCHTVAART aandacht besteed aan de EUROPESE GRONDWET ??

     De reden is dat de EUROPESE GRONDWET voor gevolg zal hebben dat de VLIEGVEILIGHEIDS  VOORSCHRIFTEN in de 25(28) lidstaten op dezelfde wijze worden toegepast en dit zowel voor SAFETY en SECURITY.

     Tevens betrokken zijnde sedert 1980 als EU LOBYIST bij de EUROPESE INSTELLINGEN,EUROCONTROL en nog verschillende organisties in BRUSSEL ten behoeve van IAOPA aangaande GENERAL AVIATION & AERIAL WORK voor de 60 IAOPA lidstaten heb iki de noodzaak leren inzien dat er een aantal aspecten een gemeenschapelijke beslising vereisen.

    01-06-2005 om 04:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe vliegtuigen wachten in vlucht om te landen
    Een aantal e-mailen stellen belang te weten hoe vlieogtuigen soms in de buurt van de bestemming moeten wachten om te landen.
      Als er de nodzaak is om te wachten in vlucht gaat de piloot een bepaalde hipodroom vormig traject volgen dat we in luchtvaartterminologie  HOLDING noemen en op zodanige wijze dat het vliegtuig op zijn vlieghoogte ( FLICHT LEVEL) op een bepaalde plaats blijft.
     Personen die hierover meer wensen te vernemen verwijs ik naar de website van: WWW.FSCB.BE   van de FLICHT SIMULATOR CLUB BELGIUM te gaan welke deze procedure van de HOLDINGS duidelijk toelicht voor zijn leden

    31-05-2005 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WTC
    DE USA heeft via ROB PORTMAN een TRADE CASE voor gelegt aan de WTC over het dosier AIRBUS - BOEING.
    stemt tot nadenken juist toevalig  de dag na het franse " NON"

    31-05-2005 om 04:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE DAG
    DE " NON" in het FRANSE REFERENDUM gaat een aantal aspecten der EUROPESE LUCHTVAARTINDUSTRIE ernstig vertragen ten opzichte van de USA,CHINA en INDIA

    30-05-2005 om 04:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E.U
    Vandaag is het een belangrijke dag voor de EUROPESE UNIE door het REFERENDUM over de voorgestelde EUROPESE GRONDWET in FRANKRIJK welk ook veel invloed kan hebben op de LUCHTVAARTINDUSTRIE der toekomst in EUROPA der 25(28) lidstaten.

     ZIE tevens mijn inzicht hierover op het FORUM onder het onderwerp POLITIEK onder de titel EUROPESE GRONDWET

    29-05-2005 om 04:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKEN
    Voor het brengen van bezoeken aan de LUCHTHAVEN ANTWERPEN/DEURNE moet er vooraf afspraken gemaakt worden om de veiligheidsvoorschriften en de beschikbaarheid van de gids te hebben.

    voor informatie ;  INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.BE
                            ; tel 03-2856789

    voor bezoek STAMPE MUSEUM; WWW.STAMPE.BE

    29-05-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART en MILIEU
    Vele zijn van oordeel dat de LUCHTVAART en het MILIEU niet samengaan daarom is het zeer intresant om de engelstalige website eens te bezoeken WWW.GAAC.CO.UK  en eens te kijken onder de titel; EDUCATION ;-WHERE CAN WILDLIVE SURVIVE
                                    -HOW GREEN IS YOUR AIRFIELD

    28-05-2005 om 14:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MUSEUM ROUTE
    Via het iniatief  van VLRI is er een MUSEUM ROUTE ontstaan  via een aantal LUCHTVAARTMESEUMS in het vlaamse land;
     WWW.VLRI.BE

     FLY.TO/LUCHTVAART100

    28-05-2005 om 14:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INLICHTINGEN over PRIJZEN
    Een aantal vragen betreffen het bekomen van goedkoope vliegreizen dit is een onderwerp war ik geheel niet bij betrokken ben, tevens vragen om GRATIS luchtdopen of rondvluchten kan ik ook niet op ingaan

    28-05-2005 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTEN
    De organisatie die zich sedert 1905 tot 2005 met de LUCHTSPORTEN op wereldvlak heeft bezig gehouden is de : F.A.I " FEDERATION AERONAUTIQUE INTERNATIONAL "opgericht in 1905 en waarvan BELGIE een der medestichters was in PARIJS

     Dit wordt beschreven in een boek van
    " HIGH FLYERS" THE FAI centenary book
     door PIERRE MORATH
     in het ENGELS of het FRANS
    224 bladzijden over de geschiedenis der LUCHTSPORTEN en de FAI

      WWW.FAI.ORG


     En waar ik mij  houder van het "PAUL TISSANDIER DIPLOMA"
    met fierheid mag noemen sedert 1987

    27-05-2005 om 15:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERKUNDIGE GEGEVENS
    De LUCHTVAART maakt gebruik van de WEERKUNDIGE waarnemingen en voorspellingen opgemaakt volgens de regels van de WMO en ICAO uitgewerkt door de NATIONALE WEERKUNDIGE DIENSTEN  voor BELGIE is dit BELGOCONTROL gevestigd te ZAVENTEM.
    Zie: WWW.BELGOCONTROL.BE
    Dit is niet dezelfde als het KMI gevestigd te UKKEL

    BEWOLKINGSGRAAD worden uitgedrukt  van 0/8 tot 8/8 zijnde
    0/8 heldere hemel
    4/8 half bewolkt
    8/8 volledig bewolkt

    Temperatuur in °C (celcius)

    DRUK in : milibar

    TIJDEN gebuikt zijn  UTC  = GMT  =ZULU welk in de drie gevallen hetzelfde is voor BELGIE is dit nu UTC+2 in de zomer en UTC+1 in de winter voor de locale tijd

    Zichbaarheden worden uitgedrukt in KM

    Hoogte van de wolken in FEET ( 1m~~3feet)

    Bijkomende vragen mag steeds

    27-05-2005 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OLD TIMER FLY -IN
    L iefhebbers van OLD TIMERS  welk nog vliegen te bewonderen kunnen aan hun trekken komen op 12/13/14 AUG te SCHAFFEN/DIEST .
     gratis toegang
    voor informatie zie WWW.DAC.BE en ga naar
    THE INTERNATIONAL OLD TIMER FLY-IN

     Hoop van sommige te ontmoeten op de zaterdag 13 aug dan ben ik er de ganse dag.

    27-05-2005 om 06:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTERS
    Een mijner bezoekers FLUPKE wees er mij op dat ik niets vermelde over de 4 & 5 JUNI HELICOPTER dag te EBLG.van 1000u tot 1900u.
     zie : WWW.BELGIAN-HELIDAYS.COM.
    Deze twee dagen is een samenkomst van een zeer groot aantal verschillende burger en militaire  helicopters op de militaire zijde van LIEGE/BIERSET

    26-05-2005 om 05:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONUR AIR
    I was informed by a TURKISCH EXPERT that the resrictions on ONUR AIR where no more aplied during our meeting at the EUROCONTROL SRC,  en wat heden morgend tevens bevestigd wordt op TELETEXT.

    25-05-2005 om 04:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONCLUSIE
    Heden stel ik vast dat er sedert het begin van mijn BLOG op  25 april er reeds 1023 deze bezochten ,tevens op het FORUM heb ik   seder 26 feb 1363 bezoekers bekomen en deze morgend tussen de  110    e-mails weer veel vragen over de LUCHTVAART.
     Ik heb de indruk dat het onderwerp LUCHTVAART in de belangstelling staat van de SENIOREN

    24-05-2005 om 05:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFKORTINGEN
    Ik heb op bepaalde plaatsen de door ons gebruikelijke afkortingen gebruikt die ik meestal tracht te verduidelijken zoals:

     PIC = PILOT in COMMAND , de piloot die het bevel voert aan boord voor de vlucht.
    UTC= UNIVESAL COORDINATED TIME is de wereldtijd die in LUCHTNAART gebruikt wordt en die tevens wordt aangduid als de vroegere gebruikte GMT en Z(zulu) benaming.
    ATCO is de verkeersleider

    23-05-2005 om 04:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EURAMI
    Schijnbaar dat deze BLOG ook bekeken wordt door personen aktief in de " MEDISCHE  HULPVERLENING" en vragen stellen over de bijstand welk via LUCHTVAARTUIGEN beschikbaar zijn.
      Hier maken wij ondrscheidt voor de " PRIMAIRE en SECONDAIRE vervoer..
      Ik ga hier nu niet op in maar verwijs naar WWW.EURAMI.ORG
    welk een vergadering op 21 juni in BARCELONA, SPAIN heeft gevolgt door FIRST EUROPEAN INTENSIVE CARE TRANSPORTATION COURSE op  20th  & 24th juni .
    Voor bijkomende informatie over deze COURSE of over EURAMI.
     handleidingen contact: INFO@EURAMI.ORG
     in dit BLOG ga ik hierop niet verder uitweiden gezien het gespecialiseerde onderwerp maar commentaar en vragen zijn welkom.

    22-05-2005 om 18:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONBEANTWOORDE VRAGEN
    Personen wiens vraag ik niet beantwoord heb of niet duidelijk verklaart  heb,worden gevraagt deze terug te herhalen met desnoods bijkomende toelichtingen.

    Enkel via teksten de specifieke zaken over luchtvaart verduidelijken is niet zo eenvoudig hoor.

     Het vliegen zelf is minder moeilijk hoor

     REGARDS
      SYLVAIN  SDW

    22-05-2005 om 07:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEESBAARHEID van mijn BLOG
    Een der punten welk een aantal van de bezoekers van mijn BLOG terecht vermelden dat er een aantal onderwerpen voor hen geheel onverstaanbaar zijn.
    Ik zal trachten in de toekomst voo een aantal onderwerpen een nederlandstalige uitleg trachten te geven in plaats van de verwijzing naar een engelstalige site.
     Ik wijs er echter op dat ik steeds beschikbaar ben om op uw bijkomende reactie's via de BLOG te beantwoorden zodat iedereen dit kan volgen.

    21-05-2005 om 05:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTINGEN over de manier van vliegen
    Er zij soorten van piloten in de LUCHTVAART namelijk: op de

    STAATSLUCHTVAARTUIGEN: zoals
                        Politie met HELICOPTER en LICHTE VLIEGTUIGEN
     MILITAIREN - JACHTVLIEGTUIGEN
                             -OPLEIDINGSVLIEGTUIGEN
                             -TRANSOPRVLIEGTUIGEN
                             -HELICOPTERS 
                             -UAV
    BURGERLUCHTVAARTUIGEN vliegen voor
                             a) -GEREGELDE LIJNVLUCHTEN
                              b)-CHARTERS
                              c)- AIRTAXI
                              d)- GENERAL AVIATION
                              e)- ZAKENVLIEGEN
                              f)- AERIAL WORK
                              g)- SPORTVLIEGEN 

    in het BURGER  - LIJNPILOTEN op a en b
                               - BEROEPSPILOTEN  met IFR op c en e 
                               -PRIVAAT PILOTEN   

    DE MANIER van VLIEGEN :
       VFR  =VISUAL FLICHT RULES 
       IFR    =INSTRUMENT FLICHT RULES 

    VFR gebeurt enkel met goed weder en op zicht naar buiten en is de manier van vliegen voor de d,f en g.
    IFR gebeurt op instrumenten zonder zicht naar buiten behalve voor het opstijen en landen met zeer beperkte zichbaarheid  en door de a,b,c,en e .

     Ik hoop dat dit enkele vragers content steld tevens dient er vermeld dat er voor  d,e,f,en g er geen ouderdomslimiet voorzien is zolang de piloot maar om de 6 maand de medische proeven voldoet .
     Voor de a en b is deze ouderdomslimiet 60 jaar. voor internationale vluchten.

    Wat betreft het dragen van een parachut  voor de piloot is dit enkel noodzakelijk in militaire vluchten  of tijdens burgervluchten (AERIAL WORK)  voor het uitvoeren van paradrop met eenmotorige vliegtuigen.

     Ik hoop dat ik de algemene vragen heb toegelicht maar specifieke vragen mogen sreeds via mijn E-mail op de BLOG

                                              
       
                           

    20-05-2005 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!