Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    24-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLO
    Het woord SOLO heeft veel betekenissen en in mijn wereldje der LUCHTVAART betekend SOLO alleen als PIC vliegen en de éérste SOLO is een zeer belangrijke stap in de opleiding van een PILOOT als je voor de eerste maal alleen aan boord een vlucht uitvoert            je bent de koning te rijk en voelt je wat ik noem de BAAS na GOD !!!!

    24-03-2006 om 07:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.60 jaar versus 65 jaar
    De aanpassing van de STANDARD bij ICAO geeft aanleiding tot heel wat discutie in het pilotenmiddens:

     Een aantal mijner ex-leerlingen vinden dat een goede zaak dat ze tot hum 65 jaar als PIC kunnen blijven vliegen.
     Andere vinden het erg dat ze tot hun 65 jaar  moeten vliegen.

     Ik ga me daar niet in moeien hoor en geen standpunt verdedigen hoor

    24-03-2006 om 05:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER VLIEGEN
    Een der regelmatige vragen over de LUCHTVAART betreft het vliegen met HELICOPTERS.

    1)Is dit moeilijker dat VLIEGTUIG?
       Het vkliegen met de helicopter vertoont veel gelijkenis met het vliegtuig vliegen in normale kruisvlucht het opstijgen en landen is een geheel andere werkwijze

     2) Hoe dat te leeren ??
         Ik adviseer van eerst motorvliegen of zelfs zweefvliegen te doen en nadien de kursus helicopter te doen;

     3) men kan met helicopter vertikaal opstijgen , stil blijven hangen in de lucht en achteruit vliegen??
        Dat kan allemaal als het toestel niet te zwaar geladen is en in wel bepaalde weersomstandigheden, meestal als we demonstraties doen is het toestel licht geladen en dan zeer handelbaar maar bij een zwaar geladen helicopter en bepaalde weersomstandigheden is dit geheel niet meer mogelijk en is het vertikaal opstijgen, stil hangen en achteruit vliegen geheel niet meer mogelijk, ik ga hier niet trachten dat toe te lichten hoor!!!

     4) Is helicopter leren vliegen duur?
         Het is duurder dan leren vliegtuig vliegen maar geeft u later dan weer andere gebruiksmogelijkheden

     5) Wat is de maximum leeftijd om te leren vliegen op helicopter??
         Er is geen ouderdomslimiet om te leren vliegen op HELICOPTER of op VLIEGTUIG de enigste voorwaarden is dat u MEDISCH GESCHIKT wordt bevonden,                                                        NOOT: mijn oudste leerling was 80 en heeft gevlogen tot zijn 88 jaar mijn jongste 14 en die vliegt nog hoor)


    23-03-2006 om 10:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAT VERWACHTEN DE SENIOREN VAN DE EU ???
    DE reacties bekomen via het FORUM van SENIORENNET werden uitgeprint en overhandigt aan enkele (5) der mij  regelmatig gecontacteerde MEP tijdens mijn aanwezigheid in het EP op 21 en 22 maart.
     bekwam reeds enkele intresante mondelingen reacties en verwacht nu nog bijkomend de schriftelijke reacties via E-MAIL en verder mondeling gesprek op 18/19/20 april wanneer ik weer drie dagen in dit midden vertoef

    23-03-2006 om 10:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
    Bekwam gisterenavond een E-MAILTJE van onbekende persoon met de vermelding van 42  compagnies op de ZWARTE LIJST maar vermoed dat dit niet de officiele EU lijst is !!!!!!!!

    23-03-2006 om 05:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
    Vandaag wordt de voorgestelde ZWARTE LIJST in de LUCHTVAART door de COMMISARISSEN normaal vrij gegeven en zal VRIJDAG  24 Maart gepubliceerd zijn

    22-03-2006 om 04:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEANTWOORDEN E-MAILTJES
    Dit zal vermoedelijk maar eerst op DONDERDAG gebeuren want ben nu twee dagen in de EUROPRESE INSTELLINGEN  te BRUSSEL en afwezig van 06::00 tot 20:00 b uur om te praten over de EASA aanpassingen  met EXPERTS en MEP en over  de WENSEN van de SENIOREN ingedient in het FORUM !!!

    21-03-2006 om 04:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDICAL in BRUSSELS
    In function of a earlier input via ABI on the MEDICAL VISIT

    I received a number of complaints concerning the MEDICAL VISIT for a JAR/FCL for  PILOTS in BRUSSELS and a number of PILOTS are advising me to go for the MEDICAL to the MAASSTRICHT MEDICAL CENTER who although been more expensif  they are mutch  better and more corrected threated then the BELGIAN MEDICAL SERVICE in BRUSSELS

    20-03-2006 om 14:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEETING
    Een der SENIOREN denkt er overna om een meetingdag te organiseren op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en stelde zich de vraag of er bij de SENIOREN daar belangstelling zou voor zijn met een kleine snak, drankje,bezoek LUCHTHAVEN en bezoek STAMPE & VERTONGEN MUSEEUM

    WIE STELD HIER BELANG IN ????????

    19-03-2006 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    17-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 APRIL
    Enkele personen vroegen of ze met ons kunnen meerijden naar de KURSAAL OOSTENDE op 29 April;

     Dat gaat wij hebben ongeviir 200 plaatsen want we nemen de trein;

     Schijnbaar heeft het plan voor bussen in te legen niet gewerkt wegens onvoldoende reactie maar er is op het FORUM een onderwerp om met de wagen personen samen te brengen om gemeenschapelijk te rijden  met de wagen zie:                http://www.seniorennet.be    naar meetings onder de titel samen rijden op 29 April

    17-03-2006 om 14:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    PILOOT voor één DAG

    DE RAAC gevestigd te ANTWERPEN-DEURNE organiseerd dit jaar weer een  INTRO-VLIEGCURSUS  van één dag op de volgende datums:
        - ZATERDAG 8 April
        - ZONDAG    25  Juni
        -ZATERDAG 19 Aug

     onkosten 160 €

    bestaande uit theorie en vliegervaring

    contact:  INFO@RAAC.BE
    informatie over RAAC op:WWW.RAAC.BE

    Inschrijvingen ASAP

    17-03-2006 om 05:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAILING
    AVIATORS who are intrested in a AVIATION SAILING DAY 2006 are invitedin LOOSDRECHT( NL) 1th June  to meet 149 other aviation colleagues during a AVIATION SAILING DAY CUP-HAVE-FUN

    organised and sponsered by  staff associations of                       LVNL and EUROCONTROL

    contact ASAP:  gondo.gulean@eurocontrol.int  32-(0)2-729 45 78

    17-03-2006 om 05:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENGELSE taal voor PILOTEN en ATCO
    In de toekomst ( voor  05 MARCH 2008) moeten de PILOTEN en VERKEERSLEIDERS bewijzen dat zij een bepaalde kennis hebben van de ENGELSE taal door een initieel examen af te leggen en dit tevens periodiek terug bewijzen in uitvoering van  en voorzien in ICAO-ANNEXE 1
     Voor het afleggen van deze proef zou het mogelijk zijn om  een OPERATIONEEL LEVEL 4 te bewijzen gebruik te maken van een gemeenschapelijke CBT ( 30 minuten ) en INTERVIEUW( 30 minuten)  van de diensten van de ATC school van BELGOCONTROL te EBBR  voor de 6000 Belgische piloten.
     Zal de juiste ICAO requirements eens opzoeken.
     zie www.ICAO.INT    naar FAQ

    16-03-2006 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACROBATIE
    Een der onderdelen van de opleiding tot MILITAIRE PILOOT bestaat er uit om KUNSTVLIEGEN  met SV4 of SM260 onder de knie te krijgen tevens  in het verleden was dit ook een onderdeel van de BURGERLIJKE PILOOT opleiding met TIGERMOTH of SCHIPMUNK.
    Tevens raad ik elke piloot aan om een kursus KUNSTVLIEGEN te volgen gezien dit een veel betere beheersing van een VLIEGTUIG doet bekomen welk van nut kan zijn in uw latere ervaringen als piloot

    16-03-2006 om 12:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PESTEN
    Enkele E-mailtjes vermelde dat zij via de E-MAILTJES gestalkt worden  een stroom van ongewenste e-mailtjes ,onaangename foto's of beledigende berichten krijgen, hiervoor heeft men bij onze noorderburen een website:  WWW.STOPDIGITAALPESTEN.NL

    16-03-2006 om 09:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEREN VLIEGEN voor SENIOREN
    Een steeds terugkerende vraag van SENIOREN op de CHAT en ook via E-MAILS betreft de vraag of zij nog kunnen leren vliegen op hun LEEFTIJD, daarom hier enkele voorbeelden van mijn ervaring.
      1) Een aantal jaren geleden heb ik een vrouw van 79 nog een opleiding gegeven in het ZWEEFVLIEGEN welk zij verder beoefend heeft tot haar 86.als ZWEEFVLIEGPILOOT
      2) Een mijner collega's zijn vader die steeds had gedroomd om piloot te worden tijdens de BATTLE of BRITTAIN maar die droom niet kon waar maken begon op zijn 68th verjaardag met een LUCHTDOOP en behaalde op zijn 70th verjaardag zijn PPL en bleef verder vliegen tot op zijn 96 th toen hij is overleden.
     3) ik ben nog wekelijks contact met een  80 jarige collega PILOOT-INSTRUCTEUR welk nog regelmatig opleiding geeft voor de vergunning van PPL.(PRIVAAT PILOOT)

     Ik hoop dat dit u voldoende informatie geeft om te trachten uw DROOM waar te maken mits vooraf het voorziene MEDISCH ONDERZOEK bij het                                                             MEDISCH  LUCHTVAARTGENEESKUNDIG CENTRUM         te hebben ondergaan welk u elke 12 maand moet ondergaan  bij een LUCHTVAARTGENEESHEER

    WAAR één WIL is ,is er één WEG

    15-03-2006 om 04:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REMINDER to VISITORS
    Although it is my normal routine to be on SATERDAY and SUNDAY present at ANTWERP AIRPORT ( BELAIR cafetaria or RAAC bar) do I sugest strongly to make a apointment in vieuw the fact that on some occasions I may be in flight or away on mission for the W.E.

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    14-03-2006 om 11:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR TRAFFIC DENSITY - 2
    Wat betreft de vermelde cyfers in het vorige bericht wijst een SPOTTER dat zij niet per vlucht rekenen zoals de gegevens van EUROCONTROL maar per BEWEGING dus een vliegtuig dat een vlucht uitvoert zal tweemaal genoteerd worden door hen en dit geeft een ander cijfer dan de cijfers van EUROCONTROL en moeten we niet  spreken van 240.00  maar van  120.000 vluchten per dag waarvan 25.000 IFR vluchten;

     Verder uitzoeken is noodzakelijk ???????

    14-03-2006 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLMAR-HOUSSEN
    COLMAR-HOUSSEN heeft voorlopig uitstel van sluiting gekregen tot 31 DEC 2006, maar we mogen ons niet in'tslaap laten doen de permanente opening is nog niet verzekerd.
     Op 21/22/23 April organiseerd mijn vriend. BONTE met zijn vrouwtje een FLY INN .                                                              TRACHT er enkele piloten naar toe te zenden om te tonen dat wij van uit BELGIE er ook bellang hebben om deze LUCHTHAVEN te behouden.
     www.perso.wanadoo.fr/BIVOUAC-CESSNA/

     ACTION !!!!!!!!!!!!

    14-03-2006 om 05:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR TRAFFIC DENSITY
    Een onderwerp dat steeds ter sprake komt betreft hoeveel vluchten er in he EU luchtruim plaats vinden, ui t de cijfers van een aantal nota's over het jaar 2000 kan ik afleiden dat er in dit jaar dagen waren van 52.000 tot 385.000 vluchten in de 52 landen van de IACAO-EUR REGION met een dagelijks gemiddelde van 240.000 bewegingen waarvan 25.000 IFR van burgervluchten volgens de gegevens van EUROCONTROL CRCO en CFMU.
     de 240.000 gemiddelde per dag betreft zowel militair als burgervluchten van elk soort LUCHTVAARTUIG zijnde DELTA,ULM/DPM,ZWEVER,BALLON,LUCHTSCHIP,GYROCOPTE,HELICOPTER en VLIEGTUIG

    dit geeft 87.600.000 vluchten in het jaar 2000 !!!! waarvan 9,7% burgerlijk IFR vluchten

    Meer info beschikbaar via E-MAIL op aanvraag.

    13-03-2006 om 18:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!