Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    28-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    I like to bring to the ATTENTION of the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK world

      intrested persons and the many FRIENDS made in my AVIATION CARREER 

    since 1th October 1954 , i now on my 75th birthday have decided to reduce my

     involvement to the AVIATION ACTIVITY

    Note It make me very proud en happy thad some organisations are taking some of my 

    notifications up in  their activity and wich them 100% succes in the 

    development of AVIATION in the EU - ARENA in

     witch I spent  some time since 1980  in the last 30 YEARS in BRUSSELS

    Always welcom for any advise via;

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    28-09-2010 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN STAD
    Een aantal SENIOREN wensen naar ANTWERPEN te komen om daar enkele dagen te vertoeven en

     beklagen zich over de hoge kosten van DE HOTELS in de omgeving van het ASTRIDPLEIN

    Bepaalde hotels vragen hier wel 100 € en durven deze op te tyrekken tot 150 € per nacht naargelang de

     bezettingsgraad


    heden heb ik dit onderzocht en het klopt......heb daarom gekeken naar een oplossing!!

    Aan de achterzijde van het CENTRAAL STATION is er het

     ETAP HOTEL ANTWERPEN in LANGE KIEVITSTRAAT 145 2018 ANTWERPEN 

    Tel 03-202 50 20

    email ; h6192@accor.com
    WWW.ETAPHOTEL.COM

    dat ons toezegde :-SINGEL ROOM ......................€45.00 
                                -DOUBLE en TRIPLE ROOM. €50.00
                                -BREAKFASR......................... €0700

    Dat was het beste dat ik kom vinden


    28-09-2010 om 13:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTDT
    Wat betrefd de vraag over FTDT   ttz  FLIGHT TIME & DUTY TIME

     Moet men het volgende verstaan;

     FT teld men van het ogenblik dat het vliegtuig in beweging komt op eigen kracht om een vlucht uit te voeren tot na de landing als het tot stilstand komt

    DT is veel meer ingewikkeld
    vroeger telde men gewoon van 60 minuten voor de VLUCHT tot 30 minuten na de vlucht

    Heden is dit nog het geval maar erkomen bijkomende faktoren in aanmerking van de DT namelijk het maken van verschillende NADERINGEN en het soort nadering
    tevens een coeficient of dit bij DAG of NACHT gebeurt

    Dit is een zeer vereenvoudigde uitleg zoniet moet men de teksten in de EU-OPS/1 grondig gaan uitpluizen want deze DT heeft vooral te maken met de VERMOEIDHEIDS EFFECTEN voor de BEMANNING  en de minimale voorziene rusttijden voor de bemanningen zowel in DE COCKPIT als in de CABINE

    28-09-2010 om 12:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over een VRAAG over LUCHTVAART

    Heden vraagt men mij wat de PILOOT bedoelt met

     het VLIEGTUIG TRIMMEN


    Op de eenvoudige VLEIGTUIGEN bestuurd de PILOOT het vliegtuig door DE KNUPPEL en het VOETENSTUUR.
    Op de eenvoudige vliegtuigen van vroeger moest men steeds deze stuurorganen bedienen

    Dan heeft men een TRIM gemaakt zodat de PILOOT het vliegtuig kan TRIMMEN en zodoende het VLIEGTUIG in zijn vliegstand houd zonder dat de piloot nog iets aan de stuurorganen moest doen

    Deze trim kan bestaan uit een klein beweegbaar vlakje aan de ROEREN van het VLIEGTUIG
    TTz het HOOGTEROER, RICHTINGSROER en de ROLROEREN
    op bepaalde vliegtuigen is dat een eenvoudige VEER waarvan men de kracht kan aanpassen

    Op de NIEUWERE VLIEGTUIGEN heeft men nu DE AUTOMATISCHE PILOOT
    de FLIGHT DIRECTOR og FLIGHT MANAGEMENT SYSTEEM die een aantal handeling van de PILOOT overbodig maken en hij maar enkel toezicht moet houden

    Ik hoop dat deze korte toelichting het duidelijk maakt zoniet laat men het mij weten via een e-mailtje; 
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    ER ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN is mijn SLOGAN

    28-09-2010 om 12:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEDEN MORGEND
    Een HEERLIJKE ochtendwandeling gedaan van 08,15 tot 11,15

    Via het ANTWERPSE CENTRAAL STATION waar ik de GRATIS METRO krant ging halen en de DAG ALLEMAAL voor ANNABEL  even de aktiviteiten in het drukke station aanschouwen en dan om 0900 uur DE ZOO binnen en genieten van DE RUST in deze mooie omgeving met de oude hoge boomen en de mooie bloemenperken
    Slenterend langs de verschillende dieren buiten en binnen de gebouwen en een praatje met de DIERENVERZORGERS, TUINPERSONEEL en  de KUISPLOEG die het druk hebben om alles op te kuisen tegen 10,00 oor wanneer DE ZOO open gaat voor het PUBLIEK
     Ook even genieten van het koekjes voederen aan de EENDJES die mij kennen.
     Een kop koffie in de FLAMINGO SELFSERVICE en dan langs het achterpoortje terug buiten en naar huis om even op de PC te tokelen onder het slurpen van een heerlijk geurende kom soep 

    HEERLIJK om de dag zo RUSTIG aan te vangen!!

    Zo kom ik geheel tot rust

    28-09-2010 om 11:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    I have visited this morning and obtained a 

    intresting BRIEFING

     on the reorganisations in the various

     INSTITUTIONS at EU-LEVEL involved in 

    AVIATION in the EU such as;

     HQ EUROCONTROL, DG-MOVE

    ( ex DG-TREN),SESAR,EASA,and NATO



    The EC is very attentive on the proposals on
     the EASA AVIATION MEDICAL and are
     advising to aproche  ASAP  the COMMISIONER 
    and the MEP's on this subject ???

    NOTIFICATION about SDW activity;
    I have decided to reduce my regular presence in the EP and advise the NON CAT AIRSPACE USERS  organisations to develop close contacts with the INDIVIDUAL MEP's and towart the EU POLITICAL PARTY's ASAP

    27-09-2010 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION at the EU INSTITUTIONS

    WARNING;


      I ADVISE AL PILOTS to look carefuly at the 

    BELGIAN NOTAMS  on 

    3,4,5 and 6 OCTOBER 

    concerning a HIGH  LEVEL MEETING in

     BRUSSELS

     at EU-LEVEL and involving a number of 

    AIRSPACE RESTRICTIONS

    A circle around BRUSSELS of 10 NM 

    PROHIBITING AL FLIGHTS

    and a cirle of 30 NM allowing only FLICHTS 

    with a  FLIGHTPLAN an SSR/MODE S and 

    ATC CLEARANCE via

     a special frequency

    BUT gor the CORRECT and 

    DETAILED INFORMATION

     read the NOTAM very carefully 

    and aply for 100% to avoid

     futher more limiting aplications to

     be proposed by the

     SECURITY SERVICES

    26-09-2010 om 17:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 26 SEPTEMBER 2010
    MORGEN ben ik beschikbaar op DE LUCHTHAVEN van 0900 tot 1230 uur

    Gaarne een mailtje met uw gewenste timing;     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    25-09-2010 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    24-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
     Heden vernamen we dat de WING HELI   welk vroeger het LT/AVN was namelijk HET LICHTE

     VLIEGWEZEN VAN DE LANDMACHT   of zoals origineel op 15 APRIL 1954  bij de oprichting

      AIR OP nu een

     onderdeel is van de 1th WING te BEAUVACHAIN

     Enkele mailtjes  hebben vragen over de historiek van deze EENHEID en kunnen deze vinden op

     GOOGLE bij hat intypen van  " LT/AVN"

    24-09-2010 om 20:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    OPGELET;

     Morgen  ZATERDAG 25  September ben ik op de

     ANTWERPSE LUCHTHAVEN BELAIR cafetarie slecht

     aanwezig van 0900 uur tot 1100 uur


    SORRY

    24-09-2010 om 18:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    24/9  Mission EBLG

    25/9   FLAG   EBAW  DINER   EBAW

    26/9   EBAW
       
    27/9   EU ARENA

    30/9   EUROCONTROL

    01/10  EUROCONTROL

    24-09-2010 om 06:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DC3
    Een aantal SENIOREN stellen vragen over de  DC3

    De DC3  of ook  DAKOTA  genoemd en de miliairen noemen het een C47

    Is een tweemotorig met zuigermotoren uitgerust toestel

    Voor een grondige uitleg en mogelijkheden een vlucht op dit

     historisch toestel uit te voeren raden we u aan te kijken in;

    WWW.DUTCHDAKOTA.NL

    23-09-2010 om 17:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRIKE of PUBLIC SERVICES
    APAERENTLY ther are rumors thad on WENSDAY 29 SEPTEMBER 2010

     ther wil be a STRIKE in the 27 EU-MEMBERSTATES

     It is very dificult to find out what the effect wil be on the AVIATION OPERATIONS ??

    22-09-2010 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELDEN met VERKEERSLEIDING
    Heden blijkt het dat een aantal VFR vliegende PRIVAAT PILOTEN meestal de vliegvelden met een

     VERKEERSLEIDING ( ACC/TWR) geheel vermijden en ontmoete PPL welk nog nooit op zulk een

     VLIEGVELD zijn geland !!............WAAROM ????

    Gaarne uw reactie;   via  :: SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    19-09-2010 om 16:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN VASTSTELLING voor ABI leden??
    Heden had ik een viertal bezoekende PILOTEN van enkele omgevend VLIEGVELDEN 

    op bezoek op EBAW ( DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN) voor een bespreking 

    over het invoeren van de NIEUWE EASA REGELGEVING

    Ik verwachte hen aan DE LUCHTZIJDE maar elk van hen kwam  tot mijn verwondering met 

    ZIJN WAGEN aan langs DE LANDZIJDE zijn vliegveld

    Na de bespreking stelde ik de vraag WAAROM zij bij dit mooie VLIEGWEDER niet met het

     VLIEGTUIG kwamen ??

    Buiten de hoge LANDINGS VERGOEDING voor het landen te ANTWERPEN is het vootal 

    DE ADMINISTRATIEVE ROMPSLOMP bij het AANKOMEN en TERUG VETREKKEN

     alsook de SECURITY CHECKS door nogal arogante en meestal onvriendelijke ambtenaren 

    op de VLIEGVELDEN     (  niet speciaal EBAW bedoelend)

    Waar is de tijd dat we na een aanmelding van onze vlucht bij de diensten van 

    de HAVENMEESTER in ons VLIEGTUIG stapten !!

    Wij gaan ons eigen NIET opblazen hoor !!

    Tevens heeft men ons ONDERWORPEN aan een VEILIGHEIDSONDERZOEK 

    om onze VERGUNNING van PILOOT te behouden 

     alsook het MEDISCH, THEORETISCHE en PRAKTISCHE regelmatig terugkerende EXAAM

    Met DE WAGEN stapen we in met zoveel zaken aan boord zonder enig toezicht en

     geven gas we komen aan wanneer we willen ( ALS GEEN FILE IS) en

     vetrekken zonder enige ADMINISTRATIEVE ROMPSLOMP

    18-09-2010 om 18:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over DE LUCHTVAART

    Heden  nog enkele toelichtingen over mijn loopbaan;


    In 1950 maakte ik een aanvraag voor PILOOT bij DE LUCHTMACHT maar werdt geweigerd wegens mijn gesprek aan studies

    1949/1950 was ik aktief als WIELRENNER op de WEG en PISTE

    Op 01 OKTOBER 1954 vervoegde ik DE BAF als niet VLIEGEND PERSONEEL

     met een opleiding van MP

    1955 huwde ik met ANNITTA

    1956 werdt ik overgeplaats naar de NATA bij AIRCENT te FONTAINBLEAU tot 1961 wanneer ik de LUCHTNACHT in BELGIE terug vervoegde

    1962 was ik aktief in het ZWEEFVLIGEN en VLIEGCLUBS in BELGIE

    1964 vervoegde ik de EVS te GOEDSENHOVEN/TIENEN als LEERLING PILOOT en in 1965 LT/AVN te EBBT als PILOOT-INSTRUCTEUR op L18C

    Een aantal anecdotees uit mijn JEUGD tijdens DE OORLOG en in de LUCHTMACHT staan vermeld in;

    WWW.SENIORENNET.BE  op het FORUM  bij het onderwerp;  DE TIJD VAN TOEN  70+

    Ik hoop dat een intresante informatie is zoniet verwacht ik bijkomende vragen via e-mail

    sylvain.d.w@gmail.com

    17-09-2010 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    I confirm the folowing availbity;

     Saterday  18/09/2010
    -From 0600 -0900 FLAG OFFICE
     From 0900 -1130  EBAW  BELAIR CAFETARIA

    Sunday  19/09/2010
     0900 -1100  EBAW BELAIR CAFETARIA
     1100 -1130  OFFICE FREE FLIGHT
     1130- 1230  RAAC 1th FLOOR

    21/09/2010   
     MISSION

    Wensday  22/09/2010
     0700 HQ EUROCONTROL
     1100 OFFICE FLAG

    24/09/2010
     MISSION

    Saterday 25/09/2010
     0600-0900 OFFICE FLAG
     0900-1200   EBAW BELAIR CAFETARIA

    Sunday 26/09/2010
     0900 -1230  EBAWBELAIR CAFETARIA

    Confirmation of contacts via  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    17-09-2010 om 14:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RECHTEN

    RECHTEN van DE LUCHTREIZIGERS


    Vele vragen hierover vind u het ANTWOORD;



     WWW.MOBILIT.FGOV.BE       bij    LUCHT

    17-09-2010 om 07:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEMORIES
    Heden door een aantal berichtjes in  

    FORUM  bij SENIORENNETCAFE bij het

     OVBH ( ONS VROLIJK BABBELHOEKJE)  

    worden er herinneringen naar voor

     gebracht van in de jaren 40 en 50

    Ook terug contacten met een schoolmakker 

    van de periode 1947 en 1948

    Ook een wapenbroeder van de jaren 1955/56

    Ervaringen van mijn WIELRENNERS periode  

    en andere intresante levenservaringen 1949/1954

    15-09-2010 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DRINGEND
    FUNGU-AIR is dringend op zoek naar een kandidaat UAV Piloot bij voorkeur 

    ex-miolitaire PILOOT of NAVIGATOR

    OPLEIDING voorzien !!

    URGENT ACTION     tel 0477 45 90 26

    15-09-2010 om 12:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!