Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1th SOLO ??
    In functie van de uitzending over ULM in VOLT krijg ik een aantal vragen 

    over de opleiding die ik volgde alvorens alleen te mogen vliegen

     ttz    EERSTE SOLEVLUCHT

    Ik begon mijn opleiding op JODEL 112 op 27/04/1958
                                             1th SOLO op 16/06/1958
                                              na 09;31 H in DC( dubbelbesturing met INSTRUCTEUR)
                                              na 69 LANDINGEN

    ZWEEFVLIEGEN op       C800 op 30/04/1958
                                              1th SOLO op 03/08/1958 op EMOUCHET( SA103)
                                              na 21 LANDINGEN
                                              en 07;34 uur in DC

    Een EERSTE SOLO is een belangrijke stap in de opleiding tot PILOOT maar nadien komt er nog een ver doorgedreven aantal uren OPLEIDING in DC en SOLO

    License DE PILOTE PLANEUR         22/09/1958
    License de PILOTE PRIVE AVION   24/10/1960

    Nadien nog verschillende BIJSCHOLINGEN:
    GAF
    BLS/EBGB
    BAF/EVS
    LT/AVN
    L'ALAT
    FAA/EBAW
    USARMY

    Op 

    07-10-2010 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AL 11 ULM -doden in 2010
    In functie van deze titel in DE GRATIS ZONDAGSKRANT werdt er de

     WOENSDAG 06 Oktober op TV" EEN" in

     VOLT aandacht bestted aan het ULM vliegen

     Volgde met aandacht de tussenkomst van RIK MOONS een ULM-EXAMINATOR

     en zeer goede lesgever in HUMAN FACTORS, welk op ZONDAG 10 Oktober 

    ook een spreker zal zijn op het ULM SYMPOSIUM  over  VLIEGVEILIGHEID

    wat betrefd HUMAN FACTORS

    Heden in 2010 hebben we een aantal tot hiertoe niet verklaarde ongevallen en krijgen aandacht van

     DE PERS, vorige jaren toen er GEEN ONGEVALLEN warren sprak men geheel NIET in 

    DE MEDIA over het ULM vliegen ??

    Ongevallen door HUMAN FACTORS komen niet enkel voor in

     DE LUCHTVAART SPORTEN maar in elke MENSELIJKE AKTIVITEIT !!

    07-10-2010 om 14:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATTENTION TO
    Presently schould ALL AVIATIORS pay attention to thr:


    EASA  OPINION N°04/2010 from 26/08/2010

    For  PROPOSED (EC) N°......REGULATIONS

    07-10-2010 om 13:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CANCELATION 07/10/2010
    SORRY,
     I have cancelled my visit to HQ

     EUROCONTROL today

    07-10-2010 om 04:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CORRECTION PLANNING SDW
    NOTIFICATION;


     PLANNING SDW  for OKTOBER  07th

     BEZOEK  HQ EUROCONTROL   GAAT NIET DOOR

     SORRY

    06-10-2010 om 21:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW als BV
    Een aantal senioren vragen mij om mijn

    INTERVIEUW op TV4 van 04/10/2010  om 1855 op

     VLAANDEREN VANDAAG te bekomen

    ZIE op;

    FORUM
    SENIORENNETCAFE
    ONS VROLIJK BABBELHOEKJE
    page 15
    FRANSKE2  om 22,13 uur
    de  UTUBE   LINK

    05-10-2010 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    THE FLYING JUNIORS with the PH-JDK  HOME BUILT have made a 

    succesfull forced landing due to fire,

     both pilots are safe

     but airplane is U/S

    05-10-2010 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN VRAAG aan SDW
    Heden stelde een TV ploeg van TV4  voor

     VLAANDEREN VANDAAG    of ze mij 

    mochten filmen en of ik een vraag wilde

     beandwoorden, Gezien het in DE ZOO was 

    en dat het vandaag DIERENDAG is, 

    verwachte ik een vraag over dit onderwerp

    DE VRAAG;

    Van wat ligt u wakker ??

    Ik beandwoorde deze vraag met betreking van de

     VLIEGVEILIGHEID in GENERAL AVIATION

     en AERIAL WORK OPERATIONS

    Namelijk de  problemen met het beinvloeden

     van HUMAN FACTORS

    Om 1905 uur  werdt de verkorte versie van mijn 

    andwoord uit gezonden

    Gaarne uw REACTIE of KOMENTAAR ??

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

















     ??

    Ik v

    04-10-2010 om 19:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW op TV
    Heden tijdens mijn bezoek werdt ik aangesproken in DE ZOO door een 

    TV CAMERAPLOEG  of ze me mochten filmen en een vraag stellen

    Ik aanvaarde en verwachte een vraag over DIEREN in DE ZOO

     VRAAG;

     VAN WAT LIGT u WAKKER ??

     het andwoord verneemt u heden avond op TV4 VLAANDEREN op 1840 .....???

    REACTIES welkom:    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    04-10-2010 om 12:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CORECTED PLANNING SDW
    WENSDAY  06/10/2010        MISSION

    THURSDAY  07/10         HQ EUROCONTROL

    SATERDAY     09/1O       0600 FLAG OFFICE
                                            0900  BELAIR CAFETARIA
                                            1200 HOME

                                            1700 SENIORENNET MEETING 



    SUNDAY        10/10      SAFETY BRIEFING on ULM  DILBEEK


    04-10-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANPASSING PLANNING SDW
    Wat betrefd het bezoek aan de BEURS in GENK gaan wij aanwezig zijn op

     ZONDAG 17 Oktober 

    en niet op 16/10/2010 zoals vroeger gemeld

    Wij voorzien er vanaf 10;00 uur aanwezig te zijn en

    Wij HOPEN om 1400 uur een aantal SENIOREN 

    weer te ontmoeten


    ANNABEL & SDW


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-10-2010 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TESTING

    TEST201009301244 UTC

    30-09-2010 om 14:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTMOETING met SENIORENNET leden ??
    Wij hopen op ZATERDAG 16 Oktober 2010 weer enkele SENIOREN

     persoonlijk te ontmoeten op de

    WWW.ACTIEF50.BE  in de LIMBURGHAL te GENK

    Wij voorzien daar aanwezig te zijn van 10:00 uur tot 1700 uur


    CORRECT VERSION

    28-09-2010 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFLUENCE of LOBBYING
    RECEIVE today again confirmation thad the small discrete inputs from myself on 

    the EU-POLITCAL world has some positive results  in certain futher developments

     on AVIATION for the NON CAT AIRSPACE USERS

    28-09-2010 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW this week!!
    MONDAY    27/09     EU-ARENA

    THURSDAY 30/09     HQ EUROCONTROL

    SATERDAY 02/10     from 0600 till 0900 OFFICE FLAG
                                       from 0900 till  1100 ANTWERP AIRPORT CAFETARIA

    SUNDAY    03/10     from 0900 till 1100 ANTWERP AIROPRT CAFETARIA
                                      from 1200  till 1230  RAAC at 1th floor at EBAW

    Voor afspaak een emailtje aub  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    28-09-2010 om 16:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAGJE over VLIEGTUIGBESTURING
    Een aantal geintreseerden stellen vragen over DE VLIEGTUIGBESTURING

    Deze is voor een MOTORVLIEGTUIG en een ZWEEFVLIEGTUIG dezelfde

    Ga in GOOGLE en type in " VLIEGTUIGBESTURING "


    De BESTURING van een HELICOPTER is wel verschillend

    maar in deze vermelde sites vind men in het Nederlands de nodige uitleg hoor !!

    28-09-2010 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    I like to bring to the ATTENTION of the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK world

      intrested persons and the many FRIENDS made in my AVIATION CARREER 

    since 1th October 1954 , i now on my 75th birthday have decided to reduce my

     involvement to the AVIATION ACTIVITY

    Note It make me very proud en happy thad some organisations are taking some of my 

    notifications up in  their activity and wich them 100% succes in the 

    development of AVIATION in the EU - ARENA in

     witch I spent  some time since 1980  in the last 30 YEARS in BRUSSELS

    Always welcom for any advise via;

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    28-09-2010 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN STAD
    Een aantal SENIOREN wensen naar ANTWERPEN te komen om daar enkele dagen te vertoeven en

     beklagen zich over de hoge kosten van DE HOTELS in de omgeving van het ASTRIDPLEIN

    Bepaalde hotels vragen hier wel 100 € en durven deze op te tyrekken tot 150 € per nacht naargelang de

     bezettingsgraad


    heden heb ik dit onderzocht en het klopt......heb daarom gekeken naar een oplossing!!

    Aan de achterzijde van het CENTRAAL STATION is er het

     ETAP HOTEL ANTWERPEN in LANGE KIEVITSTRAAT 145 2018 ANTWERPEN 

    Tel 03-202 50 20

    email ; h6192@accor.com
    WWW.ETAPHOTEL.COM

    dat ons toezegde :-SINGEL ROOM ......................€45.00 
                                -DOUBLE en TRIPLE ROOM. €50.00
                                -BREAKFASR......................... €0700

    Dat was het beste dat ik kom vinden


    28-09-2010 om 13:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTDT
    Wat betrefd de vraag over FTDT   ttz  FLIGHT TIME & DUTY TIME

     Moet men het volgende verstaan;

     FT teld men van het ogenblik dat het vliegtuig in beweging komt op eigen kracht om een vlucht uit te voeren tot na de landing als het tot stilstand komt

    DT is veel meer ingewikkeld
    vroeger telde men gewoon van 60 minuten voor de VLUCHT tot 30 minuten na de vlucht

    Heden is dit nog het geval maar erkomen bijkomende faktoren in aanmerking van de DT namelijk het maken van verschillende NADERINGEN en het soort nadering
    tevens een coeficient of dit bij DAG of NACHT gebeurt

    Dit is een zeer vereenvoudigde uitleg zoniet moet men de teksten in de EU-OPS/1 grondig gaan uitpluizen want deze DT heeft vooral te maken met de VERMOEIDHEIDS EFFECTEN voor de BEMANNING  en de minimale voorziene rusttijden voor de bemanningen zowel in DE COCKPIT als in de CABINE

    28-09-2010 om 12:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over een VRAAG over LUCHTVAART

    Heden vraagt men mij wat de PILOOT bedoelt met

     het VLIEGTUIG TRIMMEN


    Op de eenvoudige VLEIGTUIGEN bestuurd de PILOOT het vliegtuig door DE KNUPPEL en het VOETENSTUUR.
    Op de eenvoudige vliegtuigen van vroeger moest men steeds deze stuurorganen bedienen

    Dan heeft men een TRIM gemaakt zodat de PILOOT het vliegtuig kan TRIMMEN en zodoende het VLIEGTUIG in zijn vliegstand houd zonder dat de piloot nog iets aan de stuurorganen moest doen

    Deze trim kan bestaan uit een klein beweegbaar vlakje aan de ROEREN van het VLIEGTUIG
    TTz het HOOGTEROER, RICHTINGSROER en de ROLROEREN
    op bepaalde vliegtuigen is dat een eenvoudige VEER waarvan men de kracht kan aanpassen

    Op de NIEUWERE VLIEGTUIGEN heeft men nu DE AUTOMATISCHE PILOOT
    de FLIGHT DIRECTOR og FLIGHT MANAGEMENT SYSTEEM die een aantal handeling van de PILOOT overbodig maken en hij maar enkel toezicht moet houden

    Ik hoop dat deze korte toelichting het duidelijk maakt zoniet laat men het mij weten via een e-mailtje; 
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    ER ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN is mijn SLOGAN

    28-09-2010 om 12:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!