Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    12-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSTILUX EUROCONTROL LUXEMBOURG
    A number of PERSONS express the VIEUW thad their is no need for EUROCONTROL to maintaon

     the INSTILUX at Luxembourg since the formation of ATCO is now Standarised at he various

      NATIONAL ATCO SCHOOLS in the EU memberstates

     INSTILUX played to my knowledge a vital role in this harmonisation in the past

     HOWEVER whe may not forged thad a number of other AVIATION EXPERTS are TRAINED and

     GIVEN at INSTILUX witch no other institution in the EU is suplying  due to the low required experts in

     their country

    DONT LOOSE this out of VIEUW since otherwise the

     SAFETY in AVIATION in the EU may DECREASE in the

     futur

    WWW.EUROCONTROL/INT/INSTILUX

    12-10-2010 om 17:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRONG ADVISE from HUM%AN FACTORS
    Recently I was present at a BRIEFING on HUMAN FACTORS in AVIATION OPERATIONS

    A VERY INTRESTING ADVISE made by  RIK MOONS 

    WWW.MOONSMANAGEMENT.WE

    Related toward PILOTS concerned the need to ALWAYS ...I say ALWAYS do LINE UP on the

     extreme departing point on the RUNWAY

    As a ULM PILOT-INSTRUCTER-:EXAMINATOR  was this for me a very intresting comment

     toward ANY PILOT  who is SAFETY MINDED !!!

    12-10-2010 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN SYMPOSIUM
    Heden verneem ik dat de VLZV  haar dag zal houden op ZATERDAG 29 JANUARIE 2011

    11-10-2010 om 20:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM SYMPOSIUM 10-10-10 Deel 8 th
    Een der belangrijke CONCLUSIES die ik persoonlijk trek uit een aantal tussenkomsten uit de zaal is dat een aantal der ULM VLIEGERS wensen de EENVOUDIGE voorziene REGLEMENTATIE te behouden voor het ULM VLIEGEN

    Maar een aantal van hen wil wel trachten dezelfde VOORDELEN en BESCHERMING te bekomen welk via de toegepaste ICAO, CAA, EASA and JAA voorschriften gegeven worden door de veel STRENGERE en veel KOSTELIJKE VOORSCHRIFTEN

    11-10-2010 om 20:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXEMINATORS
    Bekwam ook een aantal zeer intresante opmerking van enkele EXAMINATORS over het verloop der EXAMENS

    -Het ware zeer intresant dat de ULM piloten op een vliegtuig een iniatie zouden krijgen op een VLIEGTUIG om een iniatie te krijgen over de TOLVLUCHT gezien dit in de huidige versie van ULM zich onverwacht kan voordoen

    Er werdt wel opgewezen dat zelfs voor de huidige JAA/FCL exaam van PPL de TOLVLUCHT niet meer in de voorschriftrn voorzien is, mogelijk dat in de EASA/FCL dit echter terug zal voorzien worden ??

    Tevens blijkt het dringend nodig de opleiding van de INSTRUCTEURS te verbeteren en aan te passen zoals dit in FRANKRIJK  wordt toegepast


    11-10-2010 om 20:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PUBLIC IMAGO of a MEP
    Again this WE was I confronted with the VERY CONTRADICTING SITUATION  thad the

     POLITICAL ADVISERS of the EU POLITIQUE PARTY'S are advising ( but I schould say impose )

     the MEP who is involved in AVIATION ACTIVITY to not deifulge this toward the PUBLIC

    GOLF, HORSE RACING,SAILING and many other activity are made public but GLIDING,

     AIRPLANE, HELICOPTER ,BALLONING,, DELTA, DPM or ULM FLYING seems te be

     avoided to be made  avaible toward  PUBLIC OPINION 

    WHY THIS DISCRIMINATION ???

    11-10-2010 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW TOELICHTING ULM SYMPOSIUM 10-10-10 5th DEEL
    Een ZEER INTRESANT INIATIEF

    Zeer moeilijk met de aanwezigheid van 262 DEELNEMERS
    uit 4 landen !!

    Taalprobleem met de 4 talen;
    FRANS
    NEDERLANDS
    DUITS
    ENGELS

     Ik hoop van de tussenkomsten van de SPREKERS op de ULM website te zien verschijnen

    Intrsante informatie van  AAIU-BELGIUM  voledig onafhankelijk van het DGLV 

    Schijnbaar een persoon aanwezig van het DGLV maar welk zich geheel afzijdig hield, ook op een rechtstreekse vraag hem gesteld door een 
    ULM INSTRUCTEUR-ULM  JOHAN JANDA

    Bemerkte een FRANSE MEP (commitie Youth)   en NEDERLANDSE aktieve MEP in de zaal maar zij maakten zich niet kenbaar in hun functie en waren volgens mijn gesprek met hen niet vermeld in deze functie bij hun inschrijving want zelfs tijdens ons gesprek waar ik vermelde dat ik aktief was in het EP als Lobbyist vermeden zij dit onderwerp in hun gesprek

    Zeer intresante bekomen tijdens de individuele gespreken met een aantal ULM-PILOTEN hun ERVARINGEN in het EU-LUCHTRUIM , maar meer hier over later ??

    11-10-2010 om 12:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting SYMPOSIUM 10-10-10 4eth DEEL
    Tijdens het gesprek met de Nederlandse MEP bleek deze kunnis te hebben van  de termen  
    ICAO; NGLA en dat de ICAO A/37 bezig was ??

    ULM PILOOT "A" Vertelde mij dat hij met zijn Eigen ULM welk hij zelf had uitgerust met een SSR/MODE-S, RADIO 8,33 KHZ, ELT405 MHZ,en GPS en met houder van een ULM VERGUNNING en een Englisch Language CAT 6 in Frankrijk bekomen door geconytrleerd luchtruim in BELGIE, FRANKRIJK ,NEDERLAND en FRANKRIJK vloog en zelfs op 3000 FT door de TMA/EBBR na het bekomen van een ATC-CLEARANCE  uit het gesprek bleek dat hij dit via een vriend LIJNPILOOT had geleerd maar over geen vergunning PPL beschikte gezien hij niet aan de examens PPL bij het DGLV had deelgenomen  ( VERY INTRESTING)

    11-10-2010 om 12:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SYMPOSIUM on ULM op 10-10-10 2th DEEL
    Reeds een 7 tal E-mailtjes vragen mij ommijn bevindingen over het ULM SYMPOSIUM ??

    Heden verwijs ik u naar:

    WWW.FED-ULM.BE

    INTRESANT INIATIEF

    Later meer hier over !!!

    11-10-2010 om 12:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANT INIATIEF ??SYMPOSIUM 10-10-10 1eth DEEL
    Gisteren bekwam ik intresante informatie over:

    WWW.JUSTAIRBORNE.COM

    Gaarne vernam ik uw ervaring met deze  PASSION ON LINE

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    11-10-2010 om 12:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3de TOELICHTING SYMPOSIUM 10-10-10

     Gesprek met PILOOT "H"  bleek een PILOOT en INSTRUCTEUR ULM te zijn welk er van uit ging dat ULM zich buiten GEKONTROLEERD LUCHTRUIM moeten evalueren zelf indien zij uitgerust zijn met GPS, R/T en SSR .

     Voor zijn leerlingen moeten deze leeren vliegen met gebruik van een kaart 1/250.000 IGN en na bestudering van de AIP en de NOTAMS via de EAD bekomen op hun LAPTOP om geheel autonoom te vliegen zonder enig bijstand van ATC, dit is noodzakelijk om de VRIJHEDEN van het ULM VLIEGEN te behouden en ook om DE KOSTPRIJS laag te houden en niet onderworpen aan de voorschriften toepaselijk op het ICAO-GAT vliegen ??

    11-10-2010 om 12:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART-LANDMETER
    Heden vernam ik dat het DGLV aan bepaalde PRIVAAT VLIEGVELDEN 

    of HELICOPTER  LANDINGSPLAATSEN de opdracht geeft hun terrein te

     laten opmeten door een erkende LANDMETER

    Een mijner colega welk tevens houder is van een vergunning van PILOOT 

    heeft zich gespecialiseerd in deze opdrachten

    Het betrefd hier;  Ing PIETER DE BONDT

     contact;

     0475.667788

    debondtpieter@skynet.be

    10-10-2010 om 20:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING tot MECHANIEKER 6th DEEL
    Herhaalde malen stellen EIGENAARS van ULM de vraag waar 

    zij terecht kunnen om een degelijk  opleiding kunnen volgen 

    om hun ULM zelf te onderhouden of herstellingen zelf uit te voeren??

     Hiervoor is het intresant contact te nemen;  www.syntra-limbur.be

    Att; ANDRE DANIELS

    10-10-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STUDIES
    Tegenwoordig worden we elke dag overstelpt 
    met STUDIES over allerlei onderwerpen en met;

     CONCLUSIES !!!

    Zelf een aantal betrokken zijnde bij LUCHTVAART STUDIES stelde ik vast dat  bij  bepaalde studies de bekomen bevindingen  moeten in lijn liggen van vooraf opgelegde CONCLUSIES zoniet wordt ge uit het onderzoek verwijdert mits natuurlijk het gevolg dat de toegezegde vergoeding voor het opzoekwerk u niet wordt uitbetaald??


    GELUKKIG heb ik me NOOIT naar mijn beste weeten tot zulke praktijken laten verleiden onafgezien het  PERSOONLIJKE FINANCIEELE NADEEL

    08-10-2010 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTER UUR
    ZONDAG 31 OKTOBER 2010 is het terug WINTERUUR

    tot 26 MAART 2011

     ZONDAG 27 MAART 2011 terug ZOMERUUR

    08-10-2010 om 07:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    SORRY,

      This week was I UNABBEL to be present in 

    the EU-ARENA

       I hope thad the IAOPA, EAS, PPL/IR 

    and EBAA are present

     to LOBBY for the  FOLOW UP of the 

    OPINION 04/2010 on EASA  at

     POLITICAL LEVEL ???

    08-10-2010 om 06:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET LEVEN
    Even op TV " EEN"  naar KOPPEN aan  het kijken naar de uitzending

     over ALS.


     Dit doet toch nadenken over " HET LEVEN"

     Wat zijn we toch GELUKKIG

     dat we GEZOND ZIJN 


    en dat wij heden relatief 

    geluk hebben

     om onze leeftijd te hebben bereikt

    MAAR NIEMAND weet wat 

    MORGEN ons zal BRENGEN??







    07-10-2010 om 21:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1th SOLO ??
    In functie van de uitzending over ULM in VOLT krijg ik een aantal vragen 

    over de opleiding die ik volgde alvorens alleen te mogen vliegen

     ttz    EERSTE SOLEVLUCHT

    Ik begon mijn opleiding op JODEL 112 op 27/04/1958
                                             1th SOLO op 16/06/1958
                                              na 09;31 H in DC( dubbelbesturing met INSTRUCTEUR)
                                              na 69 LANDINGEN

    ZWEEFVLIEGEN op       C800 op 30/04/1958
                                              1th SOLO op 03/08/1958 op EMOUCHET( SA103)
                                              na 21 LANDINGEN
                                              en 07;34 uur in DC

    Een EERSTE SOLO is een belangrijke stap in de opleiding tot PILOOT maar nadien komt er nog een ver doorgedreven aantal uren OPLEIDING in DC en SOLO

    License DE PILOTE PLANEUR         22/09/1958
    License de PILOTE PRIVE AVION   24/10/1960

    Nadien nog verschillende BIJSCHOLINGEN:
    GAF
    BLS/EBGB
    BAF/EVS
    LT/AVN
    L'ALAT
    FAA/EBAW
    USARMY

    Op 

    07-10-2010 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AL 11 ULM -doden in 2010
    In functie van deze titel in DE GRATIS ZONDAGSKRANT werdt er de

     WOENSDAG 06 Oktober op TV" EEN" in

     VOLT aandacht bestted aan het ULM vliegen

     Volgde met aandacht de tussenkomst van RIK MOONS een ULM-EXAMINATOR

     en zeer goede lesgever in HUMAN FACTORS, welk op ZONDAG 10 Oktober 

    ook een spreker zal zijn op het ULM SYMPOSIUM  over  VLIEGVEILIGHEID

    wat betrefd HUMAN FACTORS

    Heden in 2010 hebben we een aantal tot hiertoe niet verklaarde ongevallen en krijgen aandacht van

     DE PERS, vorige jaren toen er GEEN ONGEVALLEN warren sprak men geheel NIET in 

    DE MEDIA over het ULM vliegen ??

    Ongevallen door HUMAN FACTORS komen niet enkel voor in

     DE LUCHTVAART SPORTEN maar in elke MENSELIJKE AKTIVITEIT !!

    07-10-2010 om 14:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATTENTION TO
    Presently schould ALL AVIATIORS pay attention to thr:


    EASA  OPINION N°04/2010 from 26/08/2010

    For  PROPOSED (EC) N°......REGULATIONS

    07-10-2010 om 13:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!