Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    13-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn INTREST in ULM
    Enkele E-MAILTJES van de laatste dagen zijn in functie van mijn 

    AANWEZIGHEID op het ULM SYMPOSIUM op 10-10-10 te DILBEEK

    Reeds in het JAAR 1980 was ik in functie van mijn aktiviteiten in het

     ZWEEFVLIEGEN, MOTORVLIEGEN en HELICOPTER VLIEGEN

    en mijn benadering en ervaring in  op de vele Luchtvaartmiddens in EUROPA 

    alsook mijn initiele ervaring in FRANKRIJK 

    Alsiik de latere ervaring met al de soorten AIRSPACE USERS 

    zoals heden vermeld in mij DIAGRAM 20090902 SDW( beschikbaar per post op aanvraag op

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Zodoende was ik zeer intensief betrokken ook via "DOC HARTANFT bij het initieren van een

     IAOPA POLICY over " ULTRALIGHTS  van de 10th WA in CANNES/FRANCE in 1984

    13-10-2010 om 17:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING SDW
    De bovenstaande  WARNING heb ik in circulatie gebracht in de maand MEI 2010, 

    wegens een aantal  interne unlichtigen welk ik bekwam over een

     aantal voorstellen welk door bepaalde LOBBYISTEN van

     zwaar kaliber worden bevordert op gebied van een aantal REGULATIONS 

    welk in de tiehomst hun effect zullen vinden en zodoende 

    de toegang tot een aantal 

    NIET COMMERCIELE LUCHTVAART

     AKTIVITEITEN  in GENERAL AVIATION 

     adminstratief en medisch zullen onmogelijk maken voor

     de minder kapitaalkrachtigen

    DEZE VOORSTELLEN hebben geheel 

    geen achtergrond als  SAFETY 

    maar enkel de persoonlijke intrest van een aantal

     personen

    en zijn in tegenstrijd van  ICAO A37-WP /138
    beschikbaar op WWW.ICAO.ORG

    13-10-2010 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VITAL WARNING 15 MAI 2010
                          WARNING
                    RECENTLY EASA
                         PROPOSED
                  REGULATIONS FOR
                   AVIATION WHICH
                      ARE GOING TO
                      DESTROY THE
                      ROOTS OF THE
                     AERONAUTICAL
                 INDUSTRY AND THE
                      FUTURE OF THE

                  EUROPEAN UNION







       

    13-10-2010 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFIS MANUEL
    Presently the Edition 1.0  of the EUROCONTROL  AFIS MANUEL is avaible

    This document is only ADVISING but is a important document for the introduction of a AFIS on

     AERODROME's or AIRFIELDS with DENSE VFR traffic or MIXED VFR & LIMITED IFR

     OPERATIONS instead of a FULL ATC ( TWR) SERVICE 


    This document was developed based on the ICAO and the request of the

     NON CAT AIRSPACE USERS via my involvement in 2002 !!

    13-10-2010 om 17:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSCHOW in the USA
    Men steld mij de vraag welk de meest intresante AIRSCHOW in 2011 in de USA

     volgens uw bevindingen in het verleden ??

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-10-2010 om 08:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    DINSDAG        12/10/2010     EU-ARENA

    ZATERDAG     16/10              FLAG   0600-0900
                                                    EBAW  0900-1130

    ZONDAG         17/10             SENIOREN BEURS te GENK van 10;00 -1700

    DINSDAG       19/10              VERKEERSBEURS te SINT NIKLAAS

    WOENSDAG  20/10              EU-ARENA

    ZATERDAG    23/10              FLAG  en EBAW

    ZONDAG        24/10             EBAW

    Even ook melden dat ik op MAANDAG, DINSDAG, DONDERDAG en VRIJDAG mijn OCHTENDWANDELING doe door HET CENTRAAL STATION tussen 08 en 09 uur  en genieten van DE RUST in DE ZOO tussen 09 en 11 uur

    13-10-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSTILUX EUROCONTROL LUXEMBOURG
    A number of PERSONS express the VIEUW thad their is no need for EUROCONTROL to maintaon

     the INSTILUX at Luxembourg since the formation of ATCO is now Standarised at he various

      NATIONAL ATCO SCHOOLS in the EU memberstates

     INSTILUX played to my knowledge a vital role in this harmonisation in the past

     HOWEVER whe may not forged thad a number of other AVIATION EXPERTS are TRAINED and

     GIVEN at INSTILUX witch no other institution in the EU is suplying  due to the low required experts in

     their country

    DONT LOOSE this out of VIEUW since otherwise the

     SAFETY in AVIATION in the EU may DECREASE in the

     futur

    WWW.EUROCONTROL/INT/INSTILUX

    12-10-2010 om 17:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRONG ADVISE from HUM%AN FACTORS
    Recently I was present at a BRIEFING on HUMAN FACTORS in AVIATION OPERATIONS

    A VERY INTRESTING ADVISE made by  RIK MOONS 

    WWW.MOONSMANAGEMENT.WE

    Related toward PILOTS concerned the need to ALWAYS ...I say ALWAYS do LINE UP on the

     extreme departing point on the RUNWAY

    As a ULM PILOT-INSTRUCTER-:EXAMINATOR  was this for me a very intresting comment

     toward ANY PILOT  who is SAFETY MINDED !!!

    12-10-2010 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN SYMPOSIUM
    Heden verneem ik dat de VLZV  haar dag zal houden op ZATERDAG 29 JANUARIE 2011

    11-10-2010 om 20:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM SYMPOSIUM 10-10-10 Deel 8 th
    Een der belangrijke CONCLUSIES die ik persoonlijk trek uit een aantal tussenkomsten uit de zaal is dat een aantal der ULM VLIEGERS wensen de EENVOUDIGE voorziene REGLEMENTATIE te behouden voor het ULM VLIEGEN

    Maar een aantal van hen wil wel trachten dezelfde VOORDELEN en BESCHERMING te bekomen welk via de toegepaste ICAO, CAA, EASA and JAA voorschriften gegeven worden door de veel STRENGERE en veel KOSTELIJKE VOORSCHRIFTEN

    11-10-2010 om 20:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXEMINATORS
    Bekwam ook een aantal zeer intresante opmerking van enkele EXAMINATORS over het verloop der EXAMENS

    -Het ware zeer intresant dat de ULM piloten op een vliegtuig een iniatie zouden krijgen op een VLIEGTUIG om een iniatie te krijgen over de TOLVLUCHT gezien dit in de huidige versie van ULM zich onverwacht kan voordoen

    Er werdt wel opgewezen dat zelfs voor de huidige JAA/FCL exaam van PPL de TOLVLUCHT niet meer in de voorschriftrn voorzien is, mogelijk dat in de EASA/FCL dit echter terug zal voorzien worden ??

    Tevens blijkt het dringend nodig de opleiding van de INSTRUCTEURS te verbeteren en aan te passen zoals dit in FRANKRIJK  wordt toegepast


    11-10-2010 om 20:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PUBLIC IMAGO of a MEP
    Again this WE was I confronted with the VERY CONTRADICTING SITUATION  thad the

     POLITICAL ADVISERS of the EU POLITIQUE PARTY'S are advising ( but I schould say impose )

     the MEP who is involved in AVIATION ACTIVITY to not deifulge this toward the PUBLIC

    GOLF, HORSE RACING,SAILING and many other activity are made public but GLIDING,

     AIRPLANE, HELICOPTER ,BALLONING,, DELTA, DPM or ULM FLYING seems te be

     avoided to be made  avaible toward  PUBLIC OPINION 

    WHY THIS DISCRIMINATION ???

    11-10-2010 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW TOELICHTING ULM SYMPOSIUM 10-10-10 5th DEEL
    Een ZEER INTRESANT INIATIEF

    Zeer moeilijk met de aanwezigheid van 262 DEELNEMERS
    uit 4 landen !!

    Taalprobleem met de 4 talen;
    FRANS
    NEDERLANDS
    DUITS
    ENGELS

     Ik hoop van de tussenkomsten van de SPREKERS op de ULM website te zien verschijnen

    Intrsante informatie van  AAIU-BELGIUM  voledig onafhankelijk van het DGLV 

    Schijnbaar een persoon aanwezig van het DGLV maar welk zich geheel afzijdig hield, ook op een rechtstreekse vraag hem gesteld door een 
    ULM INSTRUCTEUR-ULM  JOHAN JANDA

    Bemerkte een FRANSE MEP (commitie Youth)   en NEDERLANDSE aktieve MEP in de zaal maar zij maakten zich niet kenbaar in hun functie en waren volgens mijn gesprek met hen niet vermeld in deze functie bij hun inschrijving want zelfs tijdens ons gesprek waar ik vermelde dat ik aktief was in het EP als Lobbyist vermeden zij dit onderwerp in hun gesprek

    Zeer intresante bekomen tijdens de individuele gespreken met een aantal ULM-PILOTEN hun ERVARINGEN in het EU-LUCHTRUIM , maar meer hier over later ??

    11-10-2010 om 12:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting SYMPOSIUM 10-10-10 4eth DEEL
    Tijdens het gesprek met de Nederlandse MEP bleek deze kunnis te hebben van  de termen  
    ICAO; NGLA en dat de ICAO A/37 bezig was ??

    ULM PILOOT "A" Vertelde mij dat hij met zijn Eigen ULM welk hij zelf had uitgerust met een SSR/MODE-S, RADIO 8,33 KHZ, ELT405 MHZ,en GPS en met houder van een ULM VERGUNNING en een Englisch Language CAT 6 in Frankrijk bekomen door geconytrleerd luchtruim in BELGIE, FRANKRIJK ,NEDERLAND en FRANKRIJK vloog en zelfs op 3000 FT door de TMA/EBBR na het bekomen van een ATC-CLEARANCE  uit het gesprek bleek dat hij dit via een vriend LIJNPILOOT had geleerd maar over geen vergunning PPL beschikte gezien hij niet aan de examens PPL bij het DGLV had deelgenomen  ( VERY INTRESTING)

    11-10-2010 om 12:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SYMPOSIUM on ULM op 10-10-10 2th DEEL
    Reeds een 7 tal E-mailtjes vragen mij ommijn bevindingen over het ULM SYMPOSIUM ??

    Heden verwijs ik u naar:

    WWW.FED-ULM.BE

    INTRESANT INIATIEF

    Later meer hier over !!!

    11-10-2010 om 12:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANT INIATIEF ??SYMPOSIUM 10-10-10 1eth DEEL
    Gisteren bekwam ik intresante informatie over:

    WWW.JUSTAIRBORNE.COM

    Gaarne vernam ik uw ervaring met deze  PASSION ON LINE

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    11-10-2010 om 12:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3de TOELICHTING SYMPOSIUM 10-10-10

     Gesprek met PILOOT "H"  bleek een PILOOT en INSTRUCTEUR ULM te zijn welk er van uit ging dat ULM zich buiten GEKONTROLEERD LUCHTRUIM moeten evalueren zelf indien zij uitgerust zijn met GPS, R/T en SSR .

     Voor zijn leerlingen moeten deze leeren vliegen met gebruik van een kaart 1/250.000 IGN en na bestudering van de AIP en de NOTAMS via de EAD bekomen op hun LAPTOP om geheel autonoom te vliegen zonder enig bijstand van ATC, dit is noodzakelijk om de VRIJHEDEN van het ULM VLIEGEN te behouden en ook om DE KOSTPRIJS laag te houden en niet onderworpen aan de voorschriften toepaselijk op het ICAO-GAT vliegen ??

    11-10-2010 om 12:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART-LANDMETER
    Heden vernam ik dat het DGLV aan bepaalde PRIVAAT VLIEGVELDEN 

    of HELICOPTER  LANDINGSPLAATSEN de opdracht geeft hun terrein te

     laten opmeten door een erkende LANDMETER

    Een mijner colega welk tevens houder is van een vergunning van PILOOT 

    heeft zich gespecialiseerd in deze opdrachten

    Het betrefd hier;  Ing PIETER DE BONDT

     contact;

     0475.667788

    debondtpieter@skynet.be

    10-10-2010 om 20:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING tot MECHANIEKER 6th DEEL
    Herhaalde malen stellen EIGENAARS van ULM de vraag waar 

    zij terecht kunnen om een degelijk  opleiding kunnen volgen 

    om hun ULM zelf te onderhouden of herstellingen zelf uit te voeren??

     Hiervoor is het intresant contact te nemen;  www.syntra-limbur.be

    Att; ANDRE DANIELS

    10-10-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STUDIES
    Tegenwoordig worden we elke dag overstelpt 
    met STUDIES over allerlei onderwerpen en met;

     CONCLUSIES !!!

    Zelf een aantal betrokken zijnde bij LUCHTVAART STUDIES stelde ik vast dat  bij  bepaalde studies de bekomen bevindingen  moeten in lijn liggen van vooraf opgelegde CONCLUSIES zoniet wordt ge uit het onderzoek verwijdert mits natuurlijk het gevolg dat de toegezegde vergoeding voor het opzoekwerk u niet wordt uitbetaald??


    GELUKKIG heb ik me NOOIT naar mijn beste weeten tot zulke praktijken laten verleiden onafgezien het  PERSOONLIJKE FINANCIEELE NADEEL

    08-10-2010 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!